Tottakai. Eurolla. Kontista. Viime jouluksi, oli vähän naftit mutta kait ne vielä yhen (lumettoman) talven menee :xmas:Kai teillä on jo lapsille luistimet ja sukset hankittuna eikä rahoja vain laiteta alkomahooliin ja tupakkiin!
Tottakai. Eurolla. Kontista. Viime jouluksi, oli vähän naftit mutta kait ne vielä yhen (lumettoman) talven menee :xmas:Kai teillä on jo lapsille luistimet ja sukset hankittuna eikä rahoja vain laiteta alkomahooliin ja tupakkiin!
Mitäs h***ettiä täällä tapahtuu? Ihan kuin olis jokin salaliitto tai noitakokous meneillään... :|Siis mitä täällä tapahtuu? Onko aika palannut vuoteen 2012 vai whatwhatwhat?? :O Jännin palstaperjantai miesmuistiin.
Emmä mitään oo ottabu >_< sillä parhaimmat bileet jolla vahvimmat eväätLasissa cokista.
Osa porukasta on taas ihan pelti kii, hyh hyh teitä.
Sisäpiiri :snotty:Mitäs h***ettiä täällä tapahtuu? Ihan kuin olis jokin salaliitto tai noitakokous meneillään... :|
Ja minä näytän edelleen aivan samalta kans, ainakin täälläAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318064:TE olette, minä en :vampire:
Ne voi ite tuunata. Onneks ei vielä oo EU-direktiivii tohon väriasiaanOnkohan pinkkejä rollaattoreja olemassa? Sivutupsuilla?
mä haluun oranssin rollaattorin ja jalkaan HPK:n oranssit reinot :heart:Jalkaan pinkit reinot!
Mitäs h***ettiä täällä tapahtuu? Ihan kuin olis jokin salaliitto tai noitakokous meneillään... :|
Eli Se-Jota-Ei-Ole.Sisäpiiri :snotty:
Modernia lyriikkaa.Mää kun tää on tällä tabletilla tuskaisen vaikeeta. Joutuu kohta harmaata kun ei vanha Osa tälläkin uusia verottomia käyttää
Kun Morrigan on paikalla on salanoitaliittokokous valmis.Mitäs h***ettiä täällä tapahtuu? Ihan kuin olis jokin salaliitto tai noitakokous meneillään... :|