Keittiönoita
Hyh, kalat on pissannu siihenVesi sen olla pitää
Hyh, kalat on pissannu siihenVesi sen olla pitää
..kaikkee se koffin ryystäminen mennee teettämäänkin :xmas:
Saapikos sitä onnitella ?
On kyllä niin lyhkänen matka että jos tuon ukon käsken nakata niin varmaan tullee perille. Aukase ikkuna valmiiksi...viskaa mullekki piippaava muna
:O ON! Sun olis pitäny tulla TÄNNE vetämään viiniä. :kieh: Mulla on 2 pulloa. :xmas::xmas:Onks sit vielä pahempi ihminen jos on dumpannut lapset mummille ja vetää nyt viiniä
Erittäin epäilyttävästi ilmaistu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30317966:mä olen käytännössä vissiin lopettanu kokonaan
Lukihärökin iski :snotty:...kivennäisvesi on vaarallista juomaa, pitänee sitä siis vältellä..kaikkee se koffin ryystäminen mennee teettämäänkin :xmas:
Saapikos sitä onnitella ?
ja arvaas minne pöntön sisältö menee.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318004:Hyh, kalat on pissannu siihen
Ja aamulla kaduttaa?Mä taisin äsken vahingossa kosia miestäni :vampire:
:heart:Minä olen onnellinen, että ihan vaan tiedoksi. Ja lisäksi olen PUUMA.
Tää ketju olis niiiiiin pitänyt perustaa jo vuosia sitten. Mutta kiva että odotit meitä tähän hetkeesi. :saint:Mä taisin äsken vahingossa kosia miestäni :vampire:
Sitten saa onnitella, kun ollaan naimiaisissa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318025:Ja aamulla kaduttaa?
:heart:Ai niin, Morrigan sitten lennossa vaihtoi nuorempaan ja menna pyyhalsi naimisiin, ihan vain kaytannon syista. Johan ne kersat isapuolta kaipasivatkin... :saint:
kopsOn kyllä niin lyhkänen matka että jos tuon ukon käsken nakata niin varmaan tullee perille. Aukase ikkuna valmiiksi...
On se syytä, että se nakki on sentään piilossa synnärilläJa anopille se kuukuppi lahjaksi, kun se oli niin kiltti aikoinaan kun se havainnollisti mulle miten synnytetään.
Mulla olikin siellä synnärillä hyvät eväät. Oli karnevaalikeksejä, ja sipsejä ja nakkipiiloja.
Mullon yllättäen samaa Lidlin vieläpäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30317813:huoneenlämpöstä colaa
*soittaa sossuun*Täällä!
Olin aatellu ostaa elareilla sixarin karhua, mutta kun ne sano ultrassa että se on tyttö, ni sit mä mietin, että oonkohan mä raskaana?
Ostin sit vaan lapsilisillä jaffaa, sitä nyt on tölkissä.