Pitää kysyä maistraartista sitten joskus, jotta saisko livestreamia järkättyä mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;30318044:Palstahäät on kokematta. Synnytetty täällä on ja nyt kosittu, joten muista sit pitää sakki ajantasalla
Pitää kysyä maistraartista sitten joskus, jotta saisko livestreamia järkättyä mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;30318044:Palstahäät on kokematta. Synnytetty täällä on ja nyt kosittu, joten muista sit pitää sakki ajantasalla
TE olette, minä en :vampire:Täällä on oikeasti ihan samat tyypit kuin viis vuotta sitten, ollaanko me kaikki jo vanhoja ja tosi rumia??
Oih, olisipa aika mageet :heart:Onkohan pinkkejä rollaattoreja olemassa? Sivutupsuilla?
pitäiskö perustaa semmonen rollaattorien tuunaus palsta?Onkohan pinkkejä rollaattoreja olemassa? Sivutupsuilla?
Kaikki ylimääräinen menee keikkaremmastukseen :ashamed:. Laps parkaa. Onneksi sillä on isä.Kai teillä on jo lapsille luistimet ja sukset hankittuna eikä rahoja vain laiteta alkomahooliin ja tupakkiin!
Päätön on lopettanut yhtä hyvin, ku minä tupakin poltonAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;30318017:Erittäin epäilyttävästi ilmaistu.
Nyt vaan kerrot kuka sä oot. :kieh:Siis mitä täällä tapahtuu? Onko aika palannut vuoteen 2012 vai whatwhatwhat?? :O Jännin palstaperjantai miesmuistiin.
Voisin väittää, että se on palannut jonnekin vuoteen 2004-2007... Minulle :xmas:Siis mitä täällä tapahtuu? Onko aika palannut vuoteen 2012 vai whatwhatwhat?? :O Jännin palstaperjantai miesmuistiin.
Joo muuten mä en haluu tulla aikuiseks jos en saa pinkkiä rollii.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318072:Oih, olisipa aika mageet :heart:
Jalkaan pinkit reinot!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30318072:Oih, olisipa aika mageet :heart:
suomeks niin että en käytä mutten ole lopettanukkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;30318017:Erittäin epäilyttävästi ilmaistu.
Ollaan mekin palstailtu samaan aikaan, mutta tässä välissä on ollut identiteettikriisiä hiemanAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;30318088:Nyt vaan kerrot kuka sä oot. :kieh:
Naiset ikääntyy kun viini ja juustot? Ja susta ei koskaan edes rumaa tule, korkeintaan olet siis kypsentynytHenkilökohtaisesti kyllä loukkaannuin verisesti päättömän kommentista. Ei saa palstalaisia sanoa vanhoiksi. Ainakaan naisia. Me ollaan korkeintaan kypsässä iässä ja meille on käynyt kuin viinille konsanaan.
Hm. Kuulostaa epäilyttävästi - minulta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318096:suomeks niin että en käytä mutten ole lopettanukkaan.
Nuo ovat ne minun palstailuvuodet.Voisin väittää, että se on palannut jonnekin vuoteen 2004-2007... Minulle :xmas:
Arvelinkin. Ja siksi kysyin.Ollaan mekin palstailtu samaan aikaan, mutta tässä välissä on ollut identiteettikriisiä hieman