Ainahan minulla nalka on, mutta vieraista munista voi tulla yllareita...Oisit heti sanonu että on nälkä, kyllä täältä ois pari munnaa sullekki riittäny.
Ainahan minulla nalka on, mutta vieraista munista voi tulla yllareita...Oisit heti sanonu että on nälkä, kyllä täältä ois pari munnaa sullekki riittäny.
[video=youtube;PxaADbMPgiA]https://www.youtube.com/watch?v=PxaADbMPgiA[/video]Mua vähän pelottaa Tää on tasan kun paluu mun palstailun alottamiseen! Oli ihan samat tyypit ja yhtä vilkasta silloin. Oonkohan juonut liikaa tätä valkkaria?
Pittää muistaa varoo vieraita munia !Ainahan minulla nalka on, mutta vieraista munista voi tulla yllareita...
Mulla on, ole hyvä ( ojentaa kuppia )Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30318513:Kellä niitä juustopalleja oli?? Mulla tekee nyt mieli...
Kiitti mä otan välistä. Näitä kuuluu syödä sillein, et tungetaan kourallinen suuhun ja otetaan perään ihan pikkipikkiriikkinen huikka virvoketta, että ne pehmenee ja sit MUMS MUMS MUMSMulla on, ole hyvä ( ojentaa kuppia )
Mutta munat ovat!
Nyt mä muistan kuka sä olet, meillä on ennenkin ollut puhetta näistä sun perversioista. Sä olet se sipsien nuolija :OKiitti mä otan välistä. Näitä kuuluu syödä sillein, et tungetaan kourallinen suuhun ja otetaan perään ihan pikkipikkiriikkinen huikka virvoketta, että ne pehmenee ja sit MUMS MUMS MUMS
Mä imenKiitti mä otan välistä. Näitä kuuluu syödä sillein, et tungetaan kourallinen suuhun ja otetaan perään ihan pikkipikkiriikkinen huikka virvoketta, että ne pehmenee ja sit MUMS MUMS MUMS
Juustonaksuja ja dipattuja raffeleita imetään. Jokaiselle sipsille on oma oikea syöntitapansa, and my way is the right wayAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30318602:Mä imen
Joo, paras tapa nauttia (juusto)palleistaKiitti mä otan välistä. Näitä kuuluu syödä sillein, et tungetaan kourallinen suuhun ja otetaan perään ihan pikkipikkiriikkinen huikka virvoketta, että ne pehmenee ja sit MUMS MUMS MUMS
Juu ei. Ihan saa Anatolia pitää Tauskin.Jotenkin sellanen fiilis, ettei tästä oo kauheen kovaa sotaa. Ole hyvä siis.
Oliks se voittaja Blume? Pakko olla, niin on ihana.Ei pysty kännykällä lainaamaan.
Mut Turkilmas hei, mä oon ensimmäinen perintöprinsessa palstan missikisoissa. Melkein kaunein.
Siitä nyt on muutama vuosi mut mähän vaan paranen ajan kanssa kuin viini. Avattu viini. ..