Ketä ihmistä kaipaat

  • Viestiketjun aloittaja Ruusunen
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Kaipaan yläaste/lukio-aikaista ystävääni, poikaa. Olimme todella läheisiä ja moni jopa luuli että seurustelemme, ja tämä poika olisi halunnutkin, mutta minä en. Silti olimme ystäviä, kunnes lukio loppui ja tiet erosivat. En nyt edes tiedä että missä päin hän asuu tai mitä tekee.
 
vieras
Hyvää ystävää joka kuoli 7 vuotta sitten. Elämä oli molemmilla vasta aluillaan ja joskus "kerron" hänelle mitä minulle kuuluu vaikka toisaalta jotenkin uskon hänen tietävän. Lisäksi kaipaan erästä suurta ihastusta toisinaan kun mietin mitä meillä olisi voinut olla jos olisin toiminut toisin.
 
Mä kaipaan erityisesti isääni, joka kuoli, kun olin 7-vuotias ekaluokkalainen sekä mummoani, jonka kuollessa mä olin 15-vuotias. Tietyllä tapaa kaipaan myös muita isovanhempiani - heitä en ole koskaan tavannut. Tuntuu, että ymmärtäisin itseäni vielä paremmin, jos tuntisin juureni...

Lisäksi mä kaipaan joitakin vuosien varrella kohtaamiani ihmisiä; heiltä kaikilta olen oppinut paljon itsestäni ja elämästä. Ja tässä pitää mainita ihan erikseen viime vuoden työpaikkani kahvitteluporukka :).

Ja joo, ihan just nyt mä kaipaan myös miestäni ja poikaani... kohta onneksi nähdään :heart:!
 
Rosemary
Suurta rakkaudentunnustustani vuosien takaa .... vieläkin hyppää sydän volttia, kun tiedän olevani samalla paikkakunnalla .... ja elämä jatkuu, kaikinpuolin hyvissä tunnelmissa.
 
sari
yhtä ihastusta nuoruudessa.. olin jo kyllä tämän nykyisen mieheni kanssa joten mitään dramaattista ei tapahtunut.
mutta sellainen kipinä oli puolin ja toisin.. hänellä on monta suhdetta tän jälkeen ja sitä oikeaa ei ole löytynyt. (minähän se oikea olen:))
 

Yhteistyössä