Ketä ihmistä kaipaat

  • Viestiketjun aloittaja Ruusunen
  • Ensimmäinen viesti
Minä kaipaan ystävääni ja niitä aikoja kun teimme kaiken yhdessä, olimme kuin paita ja peppu. Valitettavasti aikuistuminen ja perheellistyminen ja elämäntilanteet erotti meidät. Nähdään ihan liian harvoin.
Lisäksi kaipaan minun ensi rakkauttani. Oltaisiin tänäkinpäivänä yhdessä jos en olisi itse hölmäillyt vuosia sitten. Jos toiselle on vain yksi ihminen maapallolla niin mulle se on mun ensirakkaus. Valitettavasti en voi häntä enää saada......
 
IhanaValo

Kaipaan isomummoani, joka kuoli jo monta vuotta sitten 96v:n iässä.
Joskus tulee myös ikävä edesmenneitä lemmikkejämme..
Ja joskus myös yhtä suurta ihastusta tulee ikävä, mietin mitähän hälle kuuluu.

Joskus ikävöin jo valmiiksi vielä elossakin olevia läheisiä, ja koetan olla mukavampi ihmien heitä kohtaan, kun koskaan ei voi tietää mikä tapaaminen on se viimeinen.
 
Joulumieli
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Alkuperäinen kirjoittaja VilliTrilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusunen:
.....Jostain tutusta tuoksusta tai musiikista tulee yhtäkkiä mieleen iloisia, lämpimiä läikähdyksiä ajatuksiin ja niistä taas joku tärkeä ihminen
putkahtaa ajatuksiin....
...ja pieni vilauksellinen hetki, jostain tutusta ja tunteikkaasta heittää sydämen turbokierroksille pariksi sekunniksi toiselle ulottuvuudelle....ja kopsauttaa maan kamaralle kolmannella sekuntilla......oikeastaan hyvä on näin!
=) Ihana juttu, tulee ihan nuoruus mieleen :hug: !
Laittakaas lisää kaipauksia :heart: !
Ihania asioita elämässä ja jotain tärkeää sanottavaa jollekin, mikä on joskus jäänyt sanomatta. =) ;)
Olipas hellyttäviä sanoja...
 

Yhteistyössä