Ketä ihmistä kaipaat

  • Viestiketjun aloittaja Ruusunen
  • Ensimmäinen viesti
vaaria joka kuoli marraskuussa 2003.
hänen kuolemansa jälkeen koko suku on ollut toistensa kimpussa ja kestämistä on ollut ensimmäisen isovanhemman menetyksen mukana tuoman surun lisäksi myös riitelemisessä (johon en itse ole osallistunut,olen saanut niinkin hienon osan kun välikätenä toimimisen :headwall: )
 
tooto
ensirakkautta. vaikka onnellisesti aviossa, toisinaa kaipaa sitä ihmistä ja varsinkin tunnetta siitä että kaikki uutta ja jännää ja elämä edessä... välillä haen esim. findistä hänen nronsa vaikkei ole edes aikomusta soittaa.tämä ihminen oli totaalinen renttu ja yhä vieläkin saan häneltä silloin tällöin kirjeen. mutta vaikka kipeää tekee, pakko polttaa ne vastaamatta tai edes avaamatta, koska tulevaisuus hänen kanssaan on mahdoton, enkä uskalla ottaa riskiä että jäisin häneen kiinni uudestaan....
toinen ihminen on hyvä ystäväni joka kuoli ihan tarpeettomasti auto-onnettomuudessa jouluna. tämä ihminen oli varmasti maailman kilteimpiä ja ihanimpia ihmisiä ketä tiedän..
 
perhoinen84
kahta vaariani.Sitten kaipaan erästä vanhaa ystävääni joka sanaa sanomatta jätti ystävyytemme eikä halunnut enään olla kansani tekemisissäni.häntä kaipaan kovasti, oli niin ihana ihminen muuten.
 
Monia vanhoja ystäviä nuoruusvuosilta, muutama heistä jo kuollut.Rakkain ystäväni ,kun olimme teini iässä,kuoli auto onnettomuudessa ja häntä olen ikävöinyt usein.Vain muistot ja valokuvat enää jäljellä
 
Linnunrata
Kaikkia niitä joille on jotain jäänyt sanomatta tai tekemättä, tietoisesti tai tietämättä ..... pienistä hetkistä pitäisi saada kiinni nyt myöhemminkin. Hymyjä, halauksia ja hyviä sanoja!
 

Yhteistyössä