Raamattu ja Jumalan sana kieltää avioeron

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Älä ala viisastelemaan. Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hullutusta.

Raamattu ja Jumalan sana, Raamattu/Jumalan sana, Raamatun Jumalan sana...... Lopputulos on sama; Yahushua Hamashiach tulee takaisin ja tuomitsee koko jumalattoman maailman!
Nimestä päätellen luulin ensin paluun tapahtuvan japanilaisena pelikehittäjänä?

Mutta eihän se noin ollutkaan, 143999 paikkaa on vielä vapaana (yhden paikan varaus on jo lyöty lukkoon tunnuksella @Echo :rolleyes:). Minä en ole tulossa mukaan, joten Echo voi nauttia täysin siemauksin.
 
Viimeksi muokattu:
Nimestä päätellen luulin ensin paluun tapahtuvan japanilaisena pelikehittäjänä?

Mutta eihän se noin ollutkaan, 143999 paikkaa on vielä vapaana (yhden paikan varaus on jo lyöty lukkoon tunnuksella @Echo :rolleyes:). Minä en ole tulossa mukaan, joten Echo voi nauttia täysin siemauksin.
140 000 koskee juutalaista rotua olevia kristittyjä.
Ilmestyskirjaa...
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
5 Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
6 Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta....

Pakanakansoista olevia kristittyjä on miljoonia.
 
Viimeksi muokattu:
140 000 koskee juutalaista rotua olevia kristittyjä.
Ilmestyskirjaa...
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
5 Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
6 Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta....

Pakanakansoista olevia kristittyjä on miljoonia.
Mitä? harrastetaanko taivaan portilla rotuerottelua?
 
Mitä? harrastetaanko taivaan portilla rotuerottelua?
Ei juutalaisetkaan pääse sinne jos eivät Jeesusta hyväksy elämäänsä. Mut jotenkin siellä pelastetuissa näkyy erikseen se messiaanisten juutalaisten poppoo.
Tuo 144 000 kuvaa ilmeisesti viimeisten aikojen messiaanisten juutalaisten määrää. Ei ole iso porukka.

Ja mulle ihan sama, vaikka juutalaiset on aina rodullisesti Jumalan silmäterä.
Ei se mua haittaa enkä oo kateellinen, ei sillä ole mun elämääni käytännön merkitystä. Laki tuotiin juutalaisille, evankeliumi saarnattiin ensin juutalaisille, Jeesuskin oli juutalainen vaikka juutalaiset kääntyikin häntä vastaan.
 
vierailija
Mitä? harrastetaanko taivaan portilla rotuerottelua?
Emme välttämättä edes taivaan portille asti päästä. Ensin kaikki joutuu oikeuden eteen elätystä elämästä, tuomio. Ensin tuomitaan meidän- jokaisen ihmisen elämä. Miten olemme eläneet. Olemmeko ottaneet Jeesusta elämän Herraksi. Ollaanko pyytäneet syntiemme anteeksi. Jos ei ole kuullut Jeesuksesta eikä pyytänyt syntejä anteeksi, sitten tuomitaan töiden perusteella. Jos on kuullut Jeesuksesta mutta jättänyt tietoisesti Jeesuksen pois omasta elämästä , silloin tuomio tulee kahta kauheammin koska synti Jumalan lain mukaan - on kuolema. Jeesus on meidän ainoa mahdollisuus taivaaseen ja pelastukseen. Hän on opettanut, että Hän on Elämä, Tie ja Ovi. Vain Hänen kautta pääsee taivaaseen. Ei muuten. Jeesuksen seuraajana toimiminen on, unohtaa oma tahtoa ja seurata Häntä.
 

Yhteistyössä