ketään jonka viisaudenhammas olis poistettu leikkaamalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tulen just viisaudenhampaan poistosta.vasen ala.puudutettiin,pilkottin moneen osaan vedettin pois paloja hermon läheltä ,putsattiin ommeltiin 3 tikkiä.kesti 20 min koko juttu.mikään ei tuntunut missään.todella hyvä hammaskirurgi.

Multa leikkasi vasemman puolen viisurit suu- ja leukakirurgi. Yksityisellä hammaslääkäriasemalla. Olivat vinossa, kasvoivat kohti poskihampaiden juuria, ja puhjenneet vain osittain.

Mulla viä edessä tuo operaatio. En yleensä ole koskaan pelänny hammaslääkäriä, mutta nyt karmasee jo valmiiks. Mulla on ihan yleisellä puolella toi operaatio ja ulkkis lääkäri, tää nyt ei ainakaan lisää sitä rauhallisuutta.

Kerran ollu venäläinen hammaslääkäri ja sillon nyppästiin irti toi vasemmanpuolen ylä viisaudenhammas, koska oli niin paha, että en saanu kunnolla kivun takia suuta auki. Tosin en ymmärtäny yhtään mitään, mitä tää hammaslääkäri mulle sönkötti todella, todella huonolla Suomella. Toi oli raivostuttavin hammaslääkärikäynti, mikä mulla eläissäni on ollu.

Veikkaan, että tästä tulevasta käynnistä on tulossa samanlainen. Pelko operaatioo kohtaan ja siihen vielä joku sönköttää tosi huonoo Suomee niin voi olla katastrofin ainekset kasassa, kun pelko ja hermostuminen saa vallan :unsure:.