H
hih
Vieras
Ainakin Ruotsin versio on ihan hauska. Alkoi eilen ja nyt miehen kanssa jännätään onko juontaja raskaana vai oliko sillä oikeasti vain mauton mekko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Muksut haluavat nähdä Veetin, eli heitä kiinnostaa.
Meillä taas ÄITI haluaa:heart:
Niin meilläkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aijon mennä ehkä yleisöksi, jos tietäisin että paljon liput maksaa, vai onko se ilmainen..
Alkuperäinen kirjoittaja musiikinystävä:en tajua taas mikä hössötys noin typerästä ohjelmaideasta
kuka meinaa katsoa? itse en minuuttiakaan.
nyt jo tulen suorastaan kipeäks siitä mainoslallatuksesta jota joka välissä kun nelosta erehtyy kattomaan!
Alkuperäinen kirjoittaja musiikinystävä:en tajua taas mikä hössötys noin typerästä ohjelmaideasta
kuka meinaa katsoa? itse en minuuttiakaan.
nyt jo tulen suorastaan kipeäks siitä mainoslallatuksesta jota joka välissä kun nelosta erehtyy kattomaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:vaikuttaa hyvältä..Kristiinan ja Veetin kuorot mun suosikkeja!![]()