Puolisosi ärsyttävä piirre/ tapa? (Turhis ja paljon tekstiä huumorilla luettavissa )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Eli tähän vastaajat voi laittaa aivan pienimmänkin jutun mikä jaksaa aina kerta toisensa jälkeen ärsyttää yhtä paljon, ellei jopa enemmänkin. :laugh:

Aloitus tuli siitä mieleen kun menin äsken tekemään leipää..
Ja TAAS juusto aivan sabotoitu :whistle: :snotty:

Eli mulla alkaa aivan veri suhisemaan korvien välissä kun en tajua tuota miehen tyyliä leikata juustoa! :ashamed:
Siis ihan normaalisti se sitä leikkaa, mutta kun juustosta (otetaan esimerkiksi 500g Adam mitä nytkin kaapissa on ) on kulunut noin puolet (ei ehkä niinkään paljoa),
niin MIKSI, oi miksi :'( sitä pitää jo tuossa vaiheessa alkaa höyläämään sieltä sivusta?!!?

On kuulemma "niin vittumainen leikata kun juustoa on enää niin vähän" Sanoo mies..
OK, sitähän on tässä vaiheessa noin 3-4cm paksuinen pala, eli vielä hyvin höylättävissä.
Tuo sivusta verottaminenhan johtaa siihen, että kun siitä on 5 leipään juustot höylätty niin se todellakin on tässä vaiheessa niin hankalasti leikattava ja loppu juusto menee sitten parille leivälle mukavina kuutioina tai ylipaksuina sliceina :kieh:

Ja sitten valitetaan kun menee niin perhanan paljon juustoa!

Saamari kun tuli pitkä kirjoitus, antakee anteeksi! :D

noh, mies jättää kerta toisensa jälkeen likapyykkinsä joko sohvalle tai pyykkikorin kannelle, siis ei viitsi nostaa kantta ja laittaa pyykkikoriin sisälle :headwall: Mä rakastan mun miestä :D

Inhoan yli kaiken sitä kun mies tutkii kaikkia eritteitä :x "Tulipa iso pissa" ( lapselta siis ) "aika hyvän kokonen torakki" ( niistää lapsen nenää ja kurkkaa nenäliinaan ) "taitaa olla vatsa vähän löysällä" ( on pyyhkinyt esikoisen pyllyn kakan jälkeen ), "hirveesti tuli taas sellasta ruskeaa limaa kurkusta aamulla" ( itseltään siis pahimpaan flunssa tai allergia aikaan aamuisin ) ... :x :x :x :x :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Inhoan yli kaiken sitä kun mies tutkii kaikkia eritteitä :x "Tulipa iso pissa" ( lapselta siis ) "aika hyvän kokonen torakki" ( niistää lapsen nenää ja kurkkaa nenäliinaan ) "taitaa olla vatsa vähän löysällä" ( on pyyhkinyt esikoisen pyllyn kakan jälkeen ), "hirveesti tuli taas sellasta ruskeaa limaa kurkusta aamulla" ( itseltään siis pahimpaan flunssa tai allergia aikaan aamuisin ) ... :x :x :x :x :x :x :x

:laugh: Voi yäääk!!!

Mua suunnattomasti riepoo se, että vaikka minä olisin kuinka väsyny tahansa, niin en ikinä, IKINÄ, nukahda niin nopeasti kuin mies!! |O Saatan rättiväsyneenäkin pyöriä 10min odottaen unta, mutta ei, tämä ukko kun kävelee makkariin, niin se jo torkkuu, ja kun se laittaa päätä tyynyyn, niin samalla jo kuorsaus kuuluu... Kateellinen olen!!

Alkuperäinen kirjoittaja haidi84:
siivousfriikki! muhun verrattuna. siis jos jossain näkyy pienikin roska niin voe voe...

Joo, tämä on toinen mikä ärsyttää. |O Ja sitten kun ei ole kerennyt istahtaa niin jaksaa valittaa kun "koko ajan on jotain tekemistä eikä kerkeä levähtää". Ite pyörii ympäri huushollia ja siivoaa tavarat kaappeihin ja laatikoihin. Siellä ne ei ärsytä. Ja minua sitten taas ärsyttää kaapit mitkä on sekasin ja tavaraa löytyy mikä mistäkin, mutta ei omilta paikoiltaan :kieh:

Heti tuli mieleen montakin, perinteiset röyhtäykset ja raapmiset nukkuessaan, mutta niinkin mitätön asia kuin kahvinkeittimen "tuuletus" osaa mua ärsyttää! :kieh: Eli se avaa ja levittää sen pirun keittimen niin typerän näköiseksi että se vaan sieppaa ihan sikana!

nuuhkii aina omia pieruja, parhaillaan menee puseron alle. Samoin kaikki sukat ja bokserit on nuuhkittava ennen kun laittaa pyykkikoneeseen...yäk.
Haluaa myös että rapsuttelen hänen rupia irti...
Näin kirjoitettuna kuulostaa paljon pahemmalta=)

Juustohöylä ja leipäpussi ja leivänmurut jää AINA ruokapöydälle |O
Syö voileipää tietsikan ääressä ja sitten on hiiri aina niin rasvassa ettei meinaa näpeissä pysyä |O AAARRRGGH!!!
Mutta muutenhan tuo on aivan ihana.. :heart: :heart:

-kaivelee muniaan julkisilla paikoilla
-jättää likapyykin lattialle kellarin oven eteen
-ruokapöydässä kasaa esim. margariinirasian kannen yms toisten tavaroiden päälle (ei voi esim laittaa eri pöydälle) tai sysää ne minun paikalle (jolloin mun syömistila pienenee)
-syö leivän parilla haukkauksella tai haukkaa monta kertaa peräkkäin välillä nielaisematta ja kuuluu oikein "hauk hauk"
-ei siivoa leivänmuruja tms ruoantähteitä pöydältä (no tässä asiassa on alkanut jo oppia..)
-jättää juomalaseja joka paikkaan (sohvan käsinojalle, kirjahyllyyn, tetokonepöydälle...)

Ja kaikkea muuta pientä :) Mutta rakas mies on :) :heart:

Riisuu sukkansa AINA sohvalla ja jättää ne siihen sohvan viereen lattialle. Ja kerää sohvapöydälle mukeja, lautasia, jukurttipurkkeja ja muuta tiskiä ja roskaa. Jos kasa kasvaa niin korkeaksi, ettei nää sohvalla maatessaan telkkaria, siirtää päälimmäiset tiskit tyynesti pöydän alle. Ei puhettakaan, että siinä vaiheessa tajuais lähteä keittiön suuntaan. Korjaa ne sitten kerran kahdessa viikossa sinne minne kuuluu jolleivät ole siihen mennessä "itsekseen" paikoilleen asettuneet. Vuosien yrityksen jälkeen olen lakannut nalkuttamasta ja annan olla. Enkä siivoa sen jälkiä, jollei oo ihan pakko.

Se motkottaa aina, jos joku tavara tms on sen tiellä kun se tekee jotain (pyykit telineessä kylppärissä kun laittaa saunan päälle, lehti pöydällä kun menee siihen syömään...) ja jos joku on hukassa niin sen täytyy olla MUN jäljiltä kun eihän se itse mitään mihinkään survo suutuspäissään ettei muista... :whistle:

kaikensortin kolisuttelu!!! Siis oven kahvoja käyttää aina kauhealla kolinalla ja voimalla, useamman kerran jääny kahva käteen... vessan pöntön kannen paiskaa aina täysillä kiinni, suihkussakin saa aikaan älyttömän kolinan (en tiedä miten)

Ei IKINÄ vielä koko suhteen aikana ole laittanu uutta roskapussia tilalle kun vie täyden pois.

Vaihtaa vaatteita päivän aikana ja kasaa vähän aikaa päällä olleita vaatteita olohuoneen nojatuoliin. Parhaimmillaan olen siivonnut tuolilta mm. 13 farkut!

Yhteistyössä