Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en onnistu löytämään tuota juttua mistään lehtien nettiversioista. oisko jollakin linkkiä siihen?
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=757950
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en onnistu löytämään tuota juttua mistään lehtien nettiversioista. oisko jollakin linkkiä siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en onnistu löytämään tuota juttua mistään lehtien nettiversioista. oisko jollakin linkkiä siihen?
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=757950
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:"Kertakäyttövaippojen imukyky perustuu siihen, että erite tulee osaksi vaipan kudosta, eikä sitä saa sieltä pois"
Proffa voisi sitten kertoa meille muillekin, että mikä vaippa imee lapsen kiinteän kakan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:"Kertakäyttövaippojen imukyky perustuu siihen, että erite tulee osaksi vaipan kudosta, eikä sitä saa sieltä pois"
Proffa voisi sitten kertoa meille muillekin, että mikä vaippa imee lapsen kiinteän kakan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:"Kertakäyttövaippojen imukyky perustuu siihen, että erite tulee osaksi vaipan kudosta, eikä sitä saa sieltä pois"
Kakka aina kiinteää, vai?! Tuskin ihan tuulesta temmattu toi kirjoitus. Sen verran tajuaa, ettei lastentauti opin ammattilainen voi laukoa täysiä perättömyyksiäkään julkisuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Hei millä pesuaineella työ otta pessy vaipat, kun tuolla kestovaippainfon sivuilla oli et erisan sisältää jotain valkuaista ja sitä ei pitäs käyttää. ja sitähän mie oon käyttäny |O
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Hei millä pesuaineella työ otta pessy vaipat, kun tuolla kestovaippainfon sivuilla oli et erisan sisältää jotain valkuaista ja sitä ei pitäs käyttää. ja sitähän mie oon käyttäny |O
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Kuoleeko kaikki bakteerit 60 asteessa?:Tyhmä kysymys varmaankin. Tuli vain mieleen kun vauvoillehan pitää keittää enen käyttöä esim. tutit ja tuttipullot että bakteerit kuolee... :whitle:
meillä ainaki mikrossa semmonen toiminto että se ilmoittaa merkkiäänellä koska mikrotettava aines on 60 astetta lämmin. toiset on vaan niin köyhiä että ne keittää varmuuden vuoks sen tutin ja muut.ite oon näin hyvä![]()
jaa..mä ainakin oon keittänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:"Kertakäyttövaippojen imukyky perustuu siihen, että erite tulee osaksi vaipan kudosta, eikä sitä saa sieltä pois"
Kakka aina kiinteää, vai?! Tuskin ihan tuulesta temmattu toi kirjoitus. Sen verran tajuaa, ettei lastentauti opin ammattilainen voi laukoa täysiä perättömyyksiäkään julkisuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ja tosiaan, virukset ja bakteerit on mun tietojen mukaan ollu ihan eri juttuja sitten viimenäkemällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei varmaan kestoja tarvikaan desinfioida ,mutta luulen että bakteereja jää vaippojen säilytyspinnoille /hyllyihin, laukkuihin, käsiin jne.. myös päiväkodeissa sitä enemmän, mitä laajemmalti innostus kestoihin kasvaa. Siis jos ovat bakteeripesiä. kuten kirjoitettiin hesarissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:summa summarum: kakka ja pissa on likaista :xmas:
Mahtavia tutkimustuloksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ja tosiaan, virukset ja bakteerit on mun tietojen mukaan ollu ihan eri juttuja sitten viimenäkemällä.
No niin munkin. Mua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää mitä viruksia terveen lapsen tuotoksissa on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ja äiti, vaippoja paljon vaihtanut, voi kertoa että harvassa on ne kakat olleet jotka ovat kokonaan vaipan sisään imeytyneet ja tulleet osaksi vaipan kudosta niin, ettei mitään jää ulkopuolelle :xmas:
Eikä siihen tarvita edes tutkintoa.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Joo siis todellakaan ei ole kyse mistään tutkimuksesta vaan yhdestä äijästä ja sen henk. koht. mielipiteistä. Hieno titteli ei estä laukomasta julkisuuteen mutu-tietoa, valitettavasti... Hesarin jutusta sai sen kuvan, että tääkin mies kuvittelee että vaipat pestään päiväkodissa. Onhan se silloin tavallaan ymmärrettävää että aihe huolestuttaa, jos mielessä välkkyy valtava vuori paskavaippoja ja hoitajat kyynärpäitä myöten niitä käsittelemässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minusta se onkin ihan yksi vauvan ripulin määritelmistä, että kakka imeytyy kokonaan vaippaan. Eli ei normaalia edes pikkuvauvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi86:Just... Eikö enää tänä päivänä muisteta että bakteereja PITÄÄ olla, ja nykypäivän hysteerinen desinfiointi ja bakteerikammo on vain tehnyt niistä entistä pahempia?
Niin ja ihan sivuun, meillä pestään pissaiset vaatteet monesti 40 asteessa, kestot 60-90 asteessa. Eli meillä ne vaatteet onkin niitä bakteeripesiä, voi apua... B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Joo siis todellakaan ei ole kyse mistään tutkimuksesta vaan yhdestä äijästä ja sen henk. koht. mielipiteistä. Hieno titteli ei estä laukomasta julkisuuteen mutu-tietoa, valitettavasti... Hesarin jutusta sai sen kuvan, että tääkin mies kuvittelee että vaipat pestään päiväkodissa. Onhan se silloin tavallaan ymmärrettävää että aihe huolestuttaa, jos mielessä välkkyy valtava vuori paskavaippoja ja hoitajat kyynärpäitä myöten niitä käsittelemässä.
Harmi vaan kun sillä tosiaan on tuo hieno titteli, joku pian ottaa sen mielipiteen faktana. :/