kestovaipat bakteeri pesiä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hesarin kirjoitus vahvisti mulla käsitystä kestoista niin, etten ole innostunut mukaan. Kokeiltu on kyllä. Pyykkiä on muutenkin paljon viisihenkisessä perheessä, jossa kaikki harrastaa jotain liikunnallista ( paitsi vauva.. :) ). Olisihan se ajateltava maapallo parkaa tulevaisuudessa, mutta ei jaksa ja inhottaa ajatus likaisten vaippojen pesusta.

Toi pyykkimäärä on suhteellista... Meillä 8 perheenjäsenen pyykit, ja kestot käytössä kolmella nuorimmalla. Miehen työvaatteetkin on taatusti bakteeripitoisempia kuin ne. 60 asteessa pestään, kerran kuussa 90, samoja vaippoja käyttää yökastelija ja kaksosvauvat, neuvolasta vielä kysyin ja sanoivat että taatusti riittää toi pesu.

Mä toivon, että joku/jotkut ottaa/ottavat tästä jupakasta nyt onkeensa ja saisimme oikeita ja kunnollisia tutkimuksia asian suhteen. Aamutv:ssä oli tänään hyvä juttu kyseisestä asiasta ja minun mielestäni "kestovaippailija" päihitti haastattelussa "vastustajansa" 6-0.

Terveystarkastaja väittää saaneensa pelkkää asiatonta palautetta (en usko tähän, varmasti sitäkin on tullut, mutten missään nimessä usko, että kaikki palaute on ollut asiatonta, ellei sitten asiattomaksi katsota sitä, ettei ole asianomaisen terveystarkastajan perusteluista samaa mieltä...) ja kestovaippainfon sivuilta lukemissani jutuissa on mainittu että kyseinen henkilö on suoltanut asiattomuuksia ja kiroillut puhelimessa, kun häneen on otettu yhteyttä asian johdosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Valvatti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hesarin kirjoitus vahvisti mulla käsitystä kestoista niin, etten ole innostunut mukaan. Kokeiltu on kyllä. Pyykkiä on muutenkin paljon viisihenkisessä perheessä, jossa kaikki harrastaa jotain liikunnallista ( paitsi vauva.. :) ). Olisihan se ajateltava maapallo parkaa tulevaisuudessa, mutta ei jaksa ja inhottaa ajatus likaisten vaippojen pesusta.

Toi pyykkimäärä on suhteellista... Meillä 8 perheenjäsenen pyykit, ja kestot käytössä kolmella nuorimmalla. Miehen työvaatteetkin on taatusti bakteeripitoisempia kuin ne. 60 asteessa pestään, kerran kuussa 90, samoja vaippoja käyttää yökastelija ja kaksosvauvat, neuvolasta vielä kysyin ja sanoivat että taatusti riittää toi pesu.

Näimpä,meillä 7 henkilön talous ja myöskin ukon duunikuteet..nätisti sanoen "mielenkiintoset"

:laugh:

Mutta kukin tavallaan,voihan toki ekotekoja tehdä muutenkin kuin kestoilemalla :hug: Mää lähinnä mietin ettei noitten mun mukuloitten tarttis isoina kärsiä mun valinnoista..ei sen kauempaa kumpua mun motiivit kestoiluun kuin omasta perheestä siis!Emmää tässä koko palloa ole pelastamassa ja pahasti realistina epäilen etten siihen kykenisikään! :laugh:

Yhteistyössä