?
-
Vieras
Ei aukea mulle tuo ap:n logiikka?
Töissäkäyvä päättää asumisestaan, saa kulkea huoletta autolla.. kerää omaisuutta koko ajan asuntolainaa lyhentämällä ja ei ole tilivelvollinen kellekään. Myös elintaso on ihan eri asteella kuin sitä "ilmaista rahaa" saavilla. Niin kuinka tässä sitten häviää verraten huonompiosaisiin?
Jos kismittää.. niin kämppä myyntiin.. irtisanoutuu töistä, myy autot ja muutto halvimpaan vuokrakämppään johon voi saada asumistukea -> sitten elelee omaisuudesta saamillaan rahoilla, kunnes saa sossuta rahaa joskus hamassa tulevaisuudessa?Ei kiinnosta mua ainakaan.. joten empä karehi niitä, jotka väkisin joutuu vuokralla asumaan ja raahaan esim.ruokaostokset julkisien avulla.. Auton saa käsittääkseni omistaa toimeentuloa saava perhekin mutta kulut menee sitten perusosasta. Ei kiva..
Mä voin avata.
En vaihtaisi osaani.
Koen tärkeäksi käydä töissä.
En ole kateellinen.
Tiedän kerääväni omaa omaisuuttani ja maksan siitä mieluusti.
En ymmärrä, miksi ilmaisen rahan saajat valittavat aina siitä, miten vähän niillä on? En ymmärrä, mitä kaikkea yhteiskunnan pitäisi vielä maksaa toimeentulotuen muodossa, jotta kyseistä tukea olisivat tyytyväisiä? Mitä kaikkea muuta heidän tulisi saada ilmaiseksi?
Mua korpeaa kiittämättömyys!