Oon tässä pitkin päivää palstailun ohessa yrittänyt siivoilla..joka huoneessa tehnyt jotain, mennyt toiseen huoneeseen viemään jotain ja huomannut et toikin pitäis tehdä ja alkanut sitä sit setvimään..
Mikä ihme siinä on, ettei voi tehdä yhtä huonetta valmiiksi, ku nyt on kaikki ihan vaiheessa ja kohta pitää alkaa lätkäpeliä kuuntelemaan ni ei ehdi enää muuta tekemään
olis itselläkin parempi mieli kun olis kaks siistiä huonetta, eikä kaikki "vähän sinnepäin" :headwall:
ja miks noi roskat ei kävele tuosta eteisetä tonne pihanperälle itse?? |O :saint: