keskittymishäiriöitä kenties??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:whistle:

Oon tässä pitkin päivää palstailun ohessa yrittänyt siivoilla..joka huoneessa tehnyt jotain, mennyt toiseen huoneeseen viemään jotain ja huomannut et toikin pitäis tehdä ja alkanut sitä sit setvimään..

Mikä ihme siinä on, ettei voi tehdä yhtä huonetta valmiiksi, ku nyt on kaikki ihan vaiheessa ja kohta pitää alkaa lätkäpeliä kuuntelemaan ni ei ehdi enää muuta tekemään :whistle:

olis itselläkin parempi mieli kun olis kaks siistiä huonetta, eikä kaikki "vähän sinnepäin" :headwall:

ja miks noi roskat ei kävele tuosta eteisetä tonne pihanperälle itse?? |O :saint:
 

Yhteistyössä