Keskitättekö ostoksenne S- tai K-ryhmään?

"vierailija"
"Tuossa ohjelmassa K-ryhmä ei suostunut edes tulemaan kameroiden eteen selittelemään yhtään mitään ja heidän mainontansa onkin aika epämääräistä.

S-ryhmästä ja Gigantista oli kyllä myynti- ja aluejohtaja ihan haastateltavina."
 
Eava
Meillä Cittari ja S-Prisma vierekkäin, mutta mieluummin käyn Cittarissa, jossa usein tuoreampaa ja parempi valikoima (lihatiski, kalatiski) ja minun mielestä jotenkin rauhallisempaa.
 
hhhh
S-ryhmässä, henksuale saadaan ja bonuksia kertyy hyvin :) Keskitetään lähes kaikki ostokset s-ryhmän kauppoihin, bonuksia kuukaudessa tulee noin 40-80 euroa. Niillä sitten matkustellaan.
 
wwwwww
ääS-market ja prisma on kallis ja tavara on vanhaa. siispä käyn cittarissa, stockalla. lidlissä ja jopa halpahallissa ja tokmannilla. mutta mää olenkin aikamoinen tarjoushaukka.
 
ässäläisiä
S-ryhmään keskitetään.
Aiemmin oltiin plussakortti-ihmisiä, mutta kun sieltä sai sen 5€ setelin joskus ja jouluna, niin alkoi ärsyttään. S-bonuksena tulee 20-40€/kk tilille vähän ostoksista ja tankkauksista riippuen.

Olen vertaillut hintoja citymarketin ja prisman kesken ja huomannut, että Cittarin suuresti mainostetut mammuttialet tai mitkälieplussatarjoukset ovat Prisman normihintoja, eli Citarissa on normaalisti kalliimpaa tai sit erikoistarjouspäivänä samanhintaista.

Lidlejä täällä lähistöllä on kaksi, mutta sen verran hankalampien matkojen päässä, että ei tule käytyä. Ja yksi syy olla käymättä on ollut se, että ainakaan pari vuotta sitten siellä ei ollut yhtään kaukalokärryjä vauvalle ja jos laittaa kaukalon ostoskärryyn, niin eipä sinne muuta mahdukaan sitten. En tiedä onko tuo kärrykuvio muuttunut nykyään..?
 
äääs
Olen tosi hintatietoinen ja nuuka.

S-market saa siis tästä syystä keskitetysti rahani. Olen vertaillut hintoja ja usein esim. cittarin mammuttimarkkinahinnat ja supertarjoukset ovat hyvin paljolti samoja kuin normaalist prisman hinnat samasta tuotteesta. Meillä cittarissa on parempi kalatiski jota hyödynnän ajoittain.

S-bonukset ovat meidän taloudessa 20-40 euroa kuussa. Niillä rahoitetaan juhannus ja joulu.

Lidliä käytän satunnaisesti.
 
"Mies78"
Meillä ei keskitetä, mutta selkeä painotus on K-ryhmän kaupat ovat etusijalla S-ryhmään. Johtuu ihan siitä, että oman paikkakuntani K-Supermarket on monilta osin laadukkaampi kuin S-Market. Hevi-osastolla ja lihaosastolla on se ratkaisein ero. Luomutuotteiden tarjonnassa iso ero K-Supermarketille. En tiedä onko kaikkialla näin, mutta meillä ainakin.

Sitten kun ne perusostokset tehdään K:ssa, niin sitä ihan vähän yrittää keskittää. On mulla silti S-etukorttikin, tietysti. Ja Lidlissäkin tykkään käydä, onhan se selvästi halvin. Luomua siellä ei kyllä pahemmin ole ja lihatiskiä ei lainkaan, mutta joitakin ihan hyviä tuotteita.
 
ostaja
Ostan pääsääntöisesti kaikki Lidlistä, koska en halua lainoittaa Prismojen tai Citymarkettien rakentamista Venäjälle minun niille lainaamilla rahoilla. Mieluummin on otan sen erotuksen heti kassalla kuten Lidlissä. Jos Lidlistä jotain ei saa, voin toki mennä muuhunkin kauppaan.

Samoin en osta bensaa ABC:ltä , koska ST1n bensa on halvempaa kuin ABC:N bonuksilla vähennettynä.
 
fiksu asiakas
S-ryhmässä, henksuale saadaan ja bonuksia kertyy hyvin :) Keskitetään lähes kaikki ostokset s-ryhmän kauppoihin, bonuksia kuukaudessa tulee noin 40-80 euroa. Niillä sitten matkustellaan.
Minä käyn Lidlissä ja saan joka päivä kassalla sen hintaeron, joka kuukaudessa tekee enemmän kuin S-bonukset tekisivät ja mekin matkustellaan niillä rahoilla tai ostetaan uusi auto. Lisäksi ne rahat ovat koko ajan omassa rahapussissani tai pankkitilillä, eikä jossain S-ryhmän sijoituskonttorissa.
 
HippuTAR
S-marketis käydään pääosin, ihan vaan ku on totuttu sitä käyttämään. Tarjouksia haetaan sit k-marketista ja halpa-hallista. 1-2 kertaa kuus käydään prismas tai citaris.
 

Yhteistyössä