Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gatsu:Mulla takana ensimmäinen raskaus joka päätty keskeytyneeseen km. Eka neuvola tuli käytyä ja sen jälkeen varasin ajan varhaisultraan, mitään epäilyttäviä tuntemuksia ei ollut koko aikana...sitten ultrassa ei sydän sykkinytkään :'( en tosiaan osannu aavistaa yhtään että näin kävis.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mut miks ihmeessä haluta tietää onko ollu raskaana vai eikö? Jos on rh+ ni mä en ainakaan haluis tietää jos oisinkin jos se kerran ois kesken menossa/menny kesken.
Alkuperäinen kirjoittaja Angelina:Mulla on ensimmäinen keskenmeno luultavasti menossa. Sain plussan perjantaina mutta siitä lähtien tullut runsaasti vuotoa. Tänään on tullut jo niin kun olis kuukautiset ja samanlaiset kivut. Nyt kysyisinkin teiltä tämän kokeneilta, kuinka kauan runsas vuoto ja kivut jatkuu? Mietin vaan mikä on normaalia, etten pelästy kun aina vuotaa ja paljon. Lääkäri sanoi että vasta sitten pitää mennä päivystykseen jos verta alkaa tulemaan lorinalla. Nyt tulee välillä holahtaen mut ihan kun menkoissakin. Ei koko aikaa lorise. Verikoe otettiin tänään ja huomenna tai keskiviikkona kuulen niiden tuloksia. Perjantaina toinen koe. Nyt olis rv4+4 mutta eipä taida olla...
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:sukkapari, olitko käynyt varhaisultrassa, tai oliko neuvolassa jo kuultu sydänäänet?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:sukkapari, olitko käynyt varhaisultrassa, tai oliko neuvolassa jo kuultu sydänäänet?
Takana 3 keskenmenoa, joista pisimmällä ollut rv13.
Pahoittelut tapahtuneesta sinulle! :hug: