KESKENMENON KOKENEET KERTOKAA

Tein positiivisen testin äitien päivänä. Alku on näyttänyt hyvältä. Kävin viikolla 6 +1 gynellä ja sikiön sykettä ei viellä löytynyt. Uusi käyntti oli viikolla 7 ja siellä lääkäri totesi että kehitystä on tapahtunut mutta syke oli heikko joten sovittiin että menen 2 viikon kuluttua uudelleen. Nyt rv 8 olen koko viikon vuotanut ensin ruskehtava vuoto ja viikonloppuna niukka verinen vuoto. Kipuja ja hyytymiä ei ole. Vuoto loppuu aina iltaisin kokonaan.

Tänään Maanantai aamulla taas verinen niukka vuoto jatkuu. Soitin viikonloppuna synnytysosastolle (kun terveyskeskus päivystyksessä en saanut selkeetä ohjetta) josta sain ohjeen jäädä kotiin koska vuodot alkuraskaudessa ovat ihan tavallisa jos niihin ei liity kipuja ja hyytymiä.

Onko tämä selkeä keskenmeno ??
 
Monilla, tosin ei mulla itsellä, on vuotoja alkuraskaudessa esim kun olis kuukautisten aika. Eli en ainakaan minä osaa suoralta kädeltä sanoo että onko selkeä keskenmeno tms... Varmasti selviää kun menet tuohon kontrolliultraan.

Tsemii!
 
TUTUS toisilla kyllä tulee noita vuotoja/tuhruja pitkänkin raskaana ollessa ja kaikki silti hyvin :)

mutta..itselläni sykettä ei näkynyt 6+0 vain raskauspussi ja "jotain" pientä..rv7+3 syke näkyi mutta ei kovin hyvin(heikko)..rv 8+3(6+6) ei enää sykettä..
Miulla ei alkio vuotanut itse poijjes, tehtiin lääkkeellinen tyhjennys sitten viikon päästä.

Toivon kovin, että siulla on parempi onni matkassa!!:heart:
Voimia&jaksuja vielä:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:
Tein positiivisen testin äitien päivänä. Alku on näyttänyt hyvältä. Kävin viikolla 6 +1 gynellä ja sikiön sykettä ei viellä löytynyt. Uusi käyntti oli viikolla 7 ja siellä lääkäri totesi että kehitystä on tapahtunut mutta syke oli heikko joten sovittiin että menen 2 viikon kuluttua uudelleen. Nyt rv 8 olen koko viikon vuotanut ensin ruskehtava vuoto ja viikonloppuna niukka verinen vuoto. Kipuja ja hyytymiä ei ole. Vuoto loppuu aina iltaisin kokonaan.

Tänään Maanantai aamulla taas verinen niukka vuoto jatkuu. Soitin viikonloppuna synnytysosastolle (kun terveyskeskus päivystyksessä en saanut selkeetä ohjetta) josta sain ohjeen jäädä kotiin koska vuodot alkuraskaudessa ovat ihan tavallisa jos niihin ei liity kipuja ja hyytymiä.

Onko tämä selkeä keskenmeno ??
mulla oli alkuvudesta keskenmeno ja vuoto tuli alkuun vaan päivällä...neuvolassa sanottiin et on ihan normaalia eikä pidä hätäillä...mulla ei ollut ollenkaan kipuja...toivon syvästi että sinun vuotosi on normaalia
 
mulla on sekä noin alkanut keskenmeno että jatkunut raskaus... kuopusta oottaes vuosin useissa jaksoissa verta ja sen sanottiin olleen luultavasti kaksonen( josta en harmistunut kun en moisesta etukäteen tiennyt) ja niin 30 viikon päästä meille syntyi yksi terve pieni poika:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku 3:
Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:
Tein positiivisen testin äitien päivänä. Alku on näyttänyt hyvältä. Kävin viikolla 6 +1 gynellä ja sikiön sykettä ei viellä löytynyt. Uusi käyntti oli viikolla 7 ja siellä lääkäri totesi että kehitystä on tapahtunut mutta syke oli heikko joten sovittiin että menen 2 viikon kuluttua uudelleen. Nyt rv 8 olen koko viikon vuotanut ensin ruskehtava vuoto ja viikonloppuna niukka verinen vuoto. Kipuja ja hyytymiä ei ole. Vuoto loppuu aina iltaisin kokonaan.

Tänään Maanantai aamulla taas verinen niukka vuoto jatkuu. Soitin viikonloppuna synnytysosastolle (kun terveyskeskus päivystyksessä en saanut selkeetä ohjetta) josta sain ohjeen jäädä kotiin koska vuodot alkuraskaudessa ovat ihan tavallisa jos niihin ei liity kipuja ja hyytymiä.

Onko tämä selkeä keskenmeno ??
mulla oli alkuvudesta keskenmeno ja vuoto tuli alkuun vaan päivällä...neuvolassa sanottiin et on ihan normaalia eikä pidä hätäillä...mulla ei ollut ollenkaan kipuja...toivon syvästi että sinun vuotosi on normaalia
täältä sivusta vaan päivitän että TUTUS-nimimerkillä todettiin ultrassa tuulimunaraskaus.
 

Yhteistyössä