Kemiallinen raskaus(ko?)

  • Viestiketjun aloittaja Toiveenavauva
  • Ensimmäinen viesti
Minulla on ollut vatsassa jonkinverran nippailuja ja kauhea pissahätä koko ajan. Tai ei koko ajan, mutta joudun kuitenkin usein käymään vessassa - yölläkin. Väsymystä on myös, mutta sitä on uniongelmien takia ollut ennenkin plussia. Ei ole muita ollut missään vaiheessa. Tänään tein aamulla taas RFSU:n raskaustestin ja "leffaviivoja" näyttää.

Toivon nyt myös, että kyseessä ei ole lääkärin ehdottama kohdunulkoinen, jos hcg kuitenkin nyt on nousussa tuon Clearbluen digitaalisen testin mukaan. Mitään kipuja ei ole ja ruskea vuoto ei ole missään vaiheessa tullut edes alushousuihin asti - ihan pyyhkiessä vain näkyy paperissa vähän vaaleanruskeaa.
mulla kans vähän sama että oireita on tosi vähän. Suussa maistuu pahalta, on maistunut varmaan pari viikkoa, ei väsymystä. Palelen ja hikoilen välillä, mutta en koko aikaa. Väsymystä ei lainkaan. Ja sama homma tuon vuodon kanssa.
Vähentelin imetystä vuoden vaihteen jälkeen ja sen jälkeen tuntuu että palelua on ollut vähän väliä.
Mietinkin että onko koko homma edes raskausoire vai mitä on.
Semmonen ihmeellinen juttu on ilmaantunut että jalkapohjia välillä aristaa... Vastaavia vaivoja oli joskus viime raskaudessa.

Pidetään nyt kummallekin peukkuja että kaikki olis hyvin ja tilanteet selviäisi pian:):)(y)
 
Lara83
Sanoisin, että jäitä hattuun nyt vaan. En ymmärrä, että mitä se gynekologi olisi mielestään varmuudella voinut edes nähdä noin varhaisilla viikoilla, kun alkuraskauden ultraa ei suositella ennen rv 7.

Itse olen saanut edellisten kuukautisen alkupäivän mukaan lasketulla raskausviikolla 7 tuulimunadiagnoosin ja ohjauksen tyhjennykseen. No siellä tyhjennyksessä lääkäri sitten löysi rv 6 vastaavan alkion ja sykkeen, että sellainen tuulimuna se oli. Tää raskaus kyllä myöhemmin päättyi keskenmenoon, mutta tarinan opetus on, että ennenaikaisella panikoimisella voit päätyä abortoimaan toivotun alkiosi.

Luultavasti asia selviää 1-2 viikossa. Pahin mahdollisuus on, että se on kohdunulkoinen, mutta tuskin sekään nyt viikossa munanjohtimia keltään poksauttaa, kun mahdollinen raskaus on vielä noin alussa.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_

Yhteistyössä