**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hemmetti, kleopatra84! Voimia! Tulehan kertoilemaan kuulumisiasi, kunhan jaksat. Toivon niin sydämeni pohjasta, että miehesi tulee järkiinsä ja lopettaa tuollaiset sekoilut! Eihän vaan olisi niin, että hän on jotenkin shokissa/peloissaan vauvan tulosta tai jotain? Onko teillä muuten ollut aiemmin asiat hyvin? Anteeksi uteluni, mutta hurjalta tuollainen kuulostaa, jos yhtäkkiä noin alkaa viiraamaan äijällä päästä! Pistää kyllä ihan vihaksi ja tekis mieli kuristaa tuollainen miehenretale! :hug:

Elikäs sitten omaan napaan... Kävin eilen yksityisellä (ihan kirjaimellisestikin) itkemässä. Sanoi lääkäri vain, että mitään apukeinoa ei osaa minulle antaa keskenmenon ehkäisemiseksi. Antoi kuitenkin lugesteronia otettavaksi 100mg x 2 /päivä rv 9 saakka eli kuukauden. Ei siitä kuulema haittaakaan ole, muttei uskaltanut sanoa olisiko kenties jotain hyötyä. Ainakin se lääke taitaa mun henkistä puolta auttaa, jos ei fyysisesti autakaan.

Minkälaisia suunnitelmia muilla mammoilla on täksi illaksi? Me mennään miehen kanssa ystäväpariskunnan luo syömään ja saunomaan. Täytynee ilmeisesti jo paljastaa, että limpparilinjalla on mentävä:) En uskaltaisi kertoa vielä, kun tuntuu että se tuottaa huonoa onnea kun paljastaa sen muille. Vähän kuin sanonnassakin sanotaan: "Kel onni on, se onnen kätkeköön."

Onnellista uutta vuotta 2009 kaikille tasapuolisesti :flower:

Toivottelevat:
MeaMimosa & pienen pieni papunen 5+1 :heart:

kleopatralle vielä halitukset. :hug: toivottavasti asiat selviää.

MeaMimosa mä oon taas sitä mieltä että "älä piilota kynttilääsi vakan alle" :p :laugh: Mä olin malttamaton ja kerroin heti plussauksen jälkeen. :) Mut mä en mihinkään huonoon onneen usko, sen verran on elämässä tapahtunut asioita.... :D Mä on sitä mieltä et jos mieli tekee kertoa niin anna palaa vaan. Ja ostele vaikka heti vauvantarvikkeita yms. Ei ne vaikuta mitenkään siihen et jos jotain tapahtuis. :)

Hyvää vuoden viimeistä päivää kaikille!
Me reissataan 1-vuotissynttäreille parinsadan kilsan päähän, sit takasin, sit tupareihin loppuillaks ja sit katsomaan kaupungin ilotulitukset ja kotiin... :whistle: et aika menoa tiedossa.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009!!!!

EM ja Dodoliina 21+1 :heart:

Moi kaikille! Ja hyvää synttäriä mulle! :) Tänään olen sitten 27-vuotta.
Olen välillä käynyt lukemassa, nyt ehdin kirjoitaakin vähän...
Nullpointsille kovasti onnitteluja ihanasta vauvasta! :heart:
Uusille plussanneille onnittelut ja tervetuloa. :)
Mulla sujuu raskaus niin hyvin, että ihan ihmetyttää... Liikkeitä tunnen tosi harvoin. Mutta kuuntelen aina välillä sydänääniä, kyllä se vielä ainakin eilen elossa oli. :) Viikkoja on tänään 17+5.
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

Onnea s-antulle!! :flower: :heart:

Me varmaa syyvään tääl vaan nakkei ja perunasalaattii miehen kans sekä mennään toho lähelle kahtoon raketteja. Juuri muuta ihmeellistä ei taideta tehhä.. Vois sitä ehk anoppilassaki piipahtaa, saa ny nähä :)

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009 KAIKILLE MEILLE :heart:

Mä menetin toissa yönä pitkäikäisen "ystävän" mun rakas kissani lensi vanhuuttaan kissojen taivaaseen, ei jaksanut enää uutta vuotta ottaa vastaan pikkuinen. 20,5 vuotta sain viettää toisen kanssa. Olo on pikkaisen haikea :'( mutta kunnioittavan ikäiseksi toinen jaksoi elää.

Flunssassa menee tämän uuden vuoden juhlinta, poskiontelon tulehdukseen sain kuitenkin onneks lääkekuurin, ihmetteli suuresti, että miks ei oo aikasemmin lääkettä annettu kun on kuitenkin vauvankin kannalta parempi hoitaa äiti terveeks. Jospa tämä flunssa tässä taittuisi ennen synnärille menoa =) kuus viikkoo kohta sairastanu niin rupee jo ketuttaa enempi kuin tartteis...
Vauva on erittäin vilkas edelleen, ei tartte mitään liikelaskentoja huolehtia kun menoa on enemmän kun välillä jaksais. Maha tipahti sananmukaisesti muutama päivä sitten, ja nyt on hengitys helpompaa... Ens keskiviikkona synnytyssuunnittelu ja perjantaina äippäpoli, neuvolaan vasta (viiden viikon tauon jälkeen) 15.1., saa nähdä onko enää vauva mahassa silloin :D

Sorry nyt vaan omaa napaa, mutta palailen ensi vuoden puolella, kun jaksaa kunnolla lukasta juttuja :ashamed:

Orchid ja hikottelija 35+0 RIKS RAKS POKS :heart: :D

meillä on tiedossa kaupungin 550 v ilotulitus kuudelta sit kotio syömmään poijaan kanssa kalakeittoa :p ja sitten tehdään juustolättyjä.. siis juustosekoitus ja mukana rucolaa silppuna ja tortillalättyjen väliin ja pannulle sulamaan :D sairaan hyvää !! ja sit katsellaa kotona pihalla raketteja ja ammutaan omamme siinä varmaan ysin aikaan ja sit tuodaan poika kotio nukkumaan ja ollaan kotosalla tietysti lopun aikaa..

Orchid täällä kans toi poskiontelojaska !! pöpöt kuoli mutta räkä ei meinaa tulla liikkuvaisena ulos kummiskaan vaikka ab kuuri loppui jo.. hiivan antoi kylkiäisenmä !! kiitti pirusti ! mut seki hellittänyt.. onneks !
Käski sitä nenäkannua käyttää, ainoa joka auttaa tositilanteessa sitä liukasta räkää pois sieltä onteloista muista säki käyttää vaan jos on sitä huuhtelusarvea.. :hug: toipumisia ! i feel foor juu :heart:

AM & hippunen 25+2

Uniccolle onnea hyvistä ultrauutisista! Seuraavaa ultraa siis odotellessa, ja sielläkin on sitten kaikki hyvin! :)

Kleopatralle voimia, mikä tilanne ikinä onkaan :hug: En ehtinyt viestiäsi lukea, mutta ei täydy alkaa minun takia enää selostamaan.

MeaMimosa, toivottavasti Lugeista on jotain apua! Ja tosiaan jos ei muuta, niin ainakin itsellä on sellainen olo, että jotain yritetään tehdä. Yritä ajatella positiivisesti... =)

S-anttu, onnea! :flower:

Allusmamman juustolätyt kuulostaa älyttömän hyviltä... :p

Mies tunsi eilen ensimmäisen potkun, kun piti kättä mun vatsalla! :D Sanoin, että nyt vois kokeilla, että tyyppi potkii niin lujaa samaan kohtaan, ja mies laitto käden vatsalle, piti silmiä kiinni ja oikein keskittyi. Olin juuri sanomassa, että ei se enää potkikaan, kun töpsähti ja miehen silmät levis isoiksi ja se näytti TOSI hämmästyneeltä! Tuntui kuulemma oikein mukavalta... :heart:

Meillä tänään tiedossa ilta kaksin kotosalla, syödään hyvin ja ollaan rennosti. Hyvältä kuulostaa siis...

Hyvää uutta vuotta kaikille! :wave:

Viuhtis ja Tyyppi 18+5

s-anttu :flower: onnittelut!

Orchid :hug: pahoittelut menetyksestäsi.

(.) :heart: Iloisia ultrakuulumisia! Pieni tosi touhukas kaveri riehui ultrassa, jotta ei tahtonut mittojakaan saada. Niskaturvotuskin otettiin samalla kertaa ja oli ok. Vauva vastasi viikkoa 12+2 eli oltaisiin vähän pitemmällä kuin luulinkaan. Tärkeintä kuitenkin, että sydän sykki ja kaikki oli hyvin :heart: Lääkäri määräsi Primaspania otettavaksi ainakin rv 20 asti. Onko jollakin teistä tästä kokemusta? Uusi lääkärikäynti äitiyspolilla on taas rakenneultran yhteydessä maaliskuun puolella. Tänään on tullut itkettya B) Ensin pelonsekaisia jännityskyyneleitä, jotka onneksemme muuttui sitten onnenkyyneleisiin :D Nyt pukkaa päänsärkyä, kun stressi alkaa helpottaa ja pipo ei enää niin kiristä :xmas:

Oikein onnekasta uutta vuotta kaikille!
e050.gif

Sussoo ja Suloinen 11+4 (12+2)

Sussoo ihania uutisia.. :hug:

Viuhtiksellakin ja miekulla siellä koettu liikuttavia hetkiä :) beeben kanssa..

s-anttu !! hyvänen aika Onnea paljon ikääntymisestä, minä vain keskityn uusiin vuosiin että jää sankareita onnitella kokonaan :ashamed: hääääpppi pöööördeeei tuu juuuuu :whistle:

Juustolätyt... nam ! sisältää siis ei herkille ! tuorejuustoa ja homejuustoa... :ashamed: :whistle: :kieh: mutta ei niitä voi ottaa tosissaan kun kuumennetusta tuotteesta on kyse eihän :xmas: ?
siis tuorejuustoa ja homejuustopuolikas aurasta muruksi ja emmentaaliraastetta ja mössöksi haarukalla semmoi kunnon sitko. Sekoita mukaan pilkottu rucola salaatti. Sit sitä sotkua plättyjen väliin semmoi kivasti ja paistinpannulle ja kerran kääntäen niin että mössö sulaa ja anna seistä hetken ja sit viipaleiksi niinko pitsa :D ja eiku nassuun :p
Enjoy.. !

Nyt aika pikaisesti...
Minäkään en ehtinyt Kleopatran viestiä lukea, mutta kovasti halauksia ja jaksamista myös täältä. :hug:

Onnittelut hyvistä uutisista niitä saaneille! :flower: :heart:

Laitan tähän vielä pari masukuvaa (jos osaan??) eiliseltä - toivon myös, niinkuin Toive, ettei enää päivityksiä tarvitsisi tehdä. Outoa, kun ei tuo maha vieläkään tunnu noin isolta kuin tuossa kuvassa näyttää... Kuvaa katsoessa alan jo minäkin uskoa, että sinne tosiaan mahtuu ihan "valmis" vauva! Ja takaapäin ei kyllä kauheasti mitään näy, eli onneksi 14kg taitaa olla lähes kaikki tuossa pallukassa. =)

Ihanaa uutta vuotta kaikille!!!

frizzante ja neiti 38+6

KAIKILLE OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009!!! :hug: :hug: :hug:

Unicco:Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!! :flower:

Kleopatra84:Voi kurja mitä siellä on tapahtunut, kovasti voimia ja :hug: ja toivotaan tilanteeseen järkevää selvyyttä!!!

s-anttu:Oikein hyvää synttäriä! :hug: :flower: Sulla onkin aina ollut ne parhaimmat bileet ja tuskin on ollut seuran puutetta ;)

frizzante:WAU mikä massu!!! :)

SusSoo:Onnea kivoista ultrakuulumisista!:hug: Minä popsin Primaspaneja alussa, muuta kun toinen alkioista alkoi vuotamaan, jouduin ensin puolittamaan annoksen ja pahimman vuodon aikaan (7+4) lopetin lääkkeen kokonaan. Mulla ei siis ole todettu mitään varsinaista tarvetta lääkkeelle, mutt itse halusin koittaa kaikki keinot mistä ei suoranaista haittaa olisi!

Täällä toivotaan ihan hirmusti illalla synnytyksen oireita :p mutta vähän näyttää siltä ettei Minillä ole mikään hoppu tulla ulos :D Hirmu rauhalliselta taas vaikuttaa, mutta tuskin se mitään meinaa! Palaillaan taas!

Toive81 ja Mini 39+3 :heart:

Tulin pikaisesti tänne katsomaan kuulumisia porukoitten koneelta (olen edelleen kotona nettipimennosa...) Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille :heart:

(.) Rakenneultrassa käyty ja kaikki kunnossa. Taitaa vaan olla tulossa jättiläinen, kun koon mukaan oli +5 pv siitä mitä lasketun ajan mukaan on... Sukupuolta kysyttiin ja saatiin jonkinmoinen veikkaus, sanoi kyllä että ei kannata alkaa lastenhuonetta sisustamaan sillä perusteella, että hänen mielestään vaikuttaa tytöltä. Kovasti tuo masussa myllertää ja potkii. Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti, taas on mentävä...

-snowball ja peikkoliini 21+2

Ankeauusi vuosi tulossa.. Miehen viimeisimpiä letkautuksia oli mm. "en ala sun kanssa kotia leikkimään" ja "se vauva on minulle kuollut".. Tuttavan kämpillä majailen.. Se lähtee baareilemaan jne ja mie jään yksin illaksi ja yöksi.. En itse jaksa edes ulkoilla missään enkä kaupassa käydä..

Kleo parempi sun on ilman sitä jos se noi oikeasti suhtautuu :hug: ehkäpä se tajuaa myöhemmin minkä virheen on tehnyt kun sut menettää ja vauvan. Toivottavasti et ihan ypöyksin uutta vuotta joudu viettämään että edes kaveri olisi...? :hug: :|

Oikein Ihanaa Uutta Vuotta Kaikille!!!

Paljon Onnea uusille plussanneille!

Kleopatra Minusta tuntuu et sun on parempi olla ilman tuollaista miestä. Hankalaahan se varmasti on kun on raskaana sille tyypille, mut nyt on parempi tilaisuus sulla siitä eroon päästä, kun joskus myöhemmin. Henkinen pahoinpitely on kans pahoinpitelyä ja sitä ei kenenkään tarte sietää. Tää on nyt kokemuksen rinta äänellä kirjoitettu...
Nyt vaan ala suunnittelemaan tulevaisuutta itsellesi ja vauvallesi. Katso ja hae kaikki avustukset ja kysy apua kavereiltasi. Muista, et ihmiset harvoin muuttuu, eli jos se mies on sulle ilkee, niin sitä joutuisit sit kuuntelemaan ikuisesti. Ihmisen arvo on parempi, kuin olla jonkun toisen kynnysmatto. Tuleva lapsi taas ansaitsee tasapainoisen äidin. Nyt sulla on vielä aikaa kasata itsesi ja järjestellä asiat. Isot tsempit sinne! :hug:

NP ja Tirri :xmas: 1 Viikkoo vanha

Isot halit täältäkin Kleopatralle! Yhdyn NP:n kommentteihin.. Tietysti helppoa näin neuvoa, mutta olen vähän vastaavaa seuraillut aika lailla läheltä ja pitkään :( Onko sinulla tuon kaverin lisäksi muita, keneen turvautua? :hug:

Melkoinen pallo Frizzantella, eiköhän tuo kohta jo poksahda? =) Ei näy kyllä takaapäin.
Minullakin kaikki tullut tuohon eteen.. Tai takapuoleen sillä tavalla, ettei sivuilta näy mitään mutta olenkin sanonut että kasvan etu- ja takasuunnassa :laugh: eli eteenpäin ja taaksepäin..

Allusmamman juustolätyt sai veden herahtamaan kielelle.. Ei tarvitsisi, eilisen neuvolareissun saldo olikin sitten +1400g/vko!!!!! :o :o Punnitukset juuri ennen ja jälkeen joulun.. Eipä olisi arvellut että ihan noin kauheasti tuli syötyä.. Edellisellä kerralla kun oli tullut 100g:n viikkotahdilla.. Neuvolantätikin repesi nauruun.. Kysyi onko turvotusta tai ummetusta.. Eipä ole ei :whistle: Joten kai se on ruotuun palattava tuon syömisen suhteen.. Siis tämän illan jälkeen ;)

Nyt uuden vuoden viettoon! Muutama raketti poksutellaan ja tinat valetaan, ihan juuri saunaan.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille !

Luminia ja neiti rv 35+5

Mieki oon täs miettiny et millanenha possu mie koht oon ko oon syönä jouluna suklaata ja nyt tännäänki vein nakkeja 10 ja perunasalaattia iha kiitettävästi :p tosin eri aterioilla mut silti.. Nooh, se on sen ajan murhe, eli maanantain :D Keskiviikkona onkin sitten perhevalmennuksen eka osio! :heart:

Se ois sitten vuosi 2009!
Hurjaa, miten aika kuluu..

Tulin vain pinoa nostelemaan, kun oltiin humpsahdettu jo toiselle sivulle =)

Aamupalalla.. Kauhean flunssan pukkasi päälle uuden vuoden kunniaksi. Ulkonakin yli 9 astetta pakkasta, joten ei houkuta nuhanenäisenä..

Pirtsakkaa vuoden alkua!

Luminia ja vatsassa möyryävä aamuvirkku rv 35+6 (jee, huomenna poksuu taas uudet viikot!)

No niin, hyvää alkanutta uutta vuotta!

Kleopatra84:Yhdyn muiden kommentteihin...Voimia kovasti! :hug:

Luminia:Pikaista paranemista!!! Flunssat on tosi kurjia :snotty: :hug:

Pah, mun eiliset häätömetodit rajoittui vain siivoukseen kun ei yksinkertaisesti ehtinyt mitään muuta :kieh: Kasassa ollaan edelleen ja tuskin mitään olisi muutenkaan tapahtunut vaikka loputkin S:t olisi ehtinyt koittaa :laugh: Jaksoin katsoa raketit ja valvosin jopa kahteen yöllä! :whistle: Loppuyön nukuin aika risaisesti kun harjoitussuppareita sateli ja ovat jotenkin öisin erilaisia kun saa oikein keskittyä hengittelyyn, mutta en niitä miellä kivuliaiksi kuitenkaan. Vain oudoiksi. On jännä kun ei ne päivisin tunnu miltään erikoisilta! Onkohan vaan niin, että yöllä on muutenkin vähän unenpöppörössä niin senkin takia tuntuu erilaiselta...? Muutenkin kropan joka kohtaa kolotti ja särki niin vähän väsy olen taas. Aamulla tein rivakan lenkin koiran kanssa ja tuntui ihanalta kun oikein "sai" mennä "nopeaan" tahtiin ja kävelinpä jopa portaat ylös meidän asunnolle kun muuten olen hissillä kulkenut ylöspäin :D Jospa tästä virkistyisi ja jatkaisi ahkerasti häätöyrityksiä... ;) :D

Toive81 ja masussa viihtyvä Mini 39+4 :heart:

Voi Kleopatra :hug: Alkuperäistä juttuasi en ehtinyt lukemaan, mutta tämän viimeisen jälkeen olen kyllä täysin puolellasi. Toivotaan että asiat menevät hyvin ja pääsette rauhaisaan eloon, yksin tai yhdessä. Voimia kovasti :hug:

ON... Eilen oltiin kavereilla eikä tullut kerrottua odotuksesta. Mies oli omalle kaverilleen kertonut ja tänään sitten näki heitä ja sanoi tälle minun kaverille (ovat siis pariskunta) asiasta, vieläpä niin etten minä USKALLA kertoa kenellekään kun äidillenikin mies ehti möläyttämään.... Juupa juu, ei mulla mikään kiire ole kertoa, vaikka moni sen jo huomaa.

Tässä on pari kertaa tuntunut ihan kuin pieni potku olisi tullut, vai onko se vain ilmavaivoja??? Mulla on ollut maha aika sekaisin joulusta asti - voiko se johtua niistä rautatabuista (jouluaattona aloitin niiden syömisen)? Aiemmissa raskauksissa olen samaa Retaferia käyttänyt enkä muista tällaista olleen. Vai mikä ihme mulla on?

Anoppiakin näin pari päivää sitten, ei edes moikannut. Kivaa :xmas: Muistanette edelliset valitukseni hänestä... Enpä taida heille mennä ihan hetkeen kun tuollaista alkaa taas olla. Olen jo ajatellut, että eipä sitten kesällä tarvitse meillä asua, KUN (huom, kun, ei jos) meillä on pikkuinen... Sitten on ihan erilainen ääni kellossa, ainakin edellisten muksujen synnytyä oli. Silloin kun kerrottiin asiasta heille, anoppi kysyi heti milloin syntyy. Hän kun täyttää kolme päivää lasketusta ajasta pyöreitä, niin sitä jaksoi mainostaa (ihan kuin kukaan ei sitä jo muistaisi)....

hp rv 16+0 POKSISTA :heart:

Hyvää uuden uutukaista vuotta! :D

Käytiin katsomassa kaupungin ilotulituksia ja että mua vaan pelotti!! :( Hullut humalaiset ja teinit ammuskeli omiaan vaikka ne oli kielletty... eipä onneksi ens vuonna tarvii mennä. :heart:

frizz IHANA MASU!!! :D kyllä se pian tulee... :D
SusSoo onnea hienoista ultrauutisista!!!
AM täytyy ehkä kokeilla noita lättyjä.... :p

Mulla alkaa kyllä nyt herkkulakko! :laugh: joulun aikaan tuli syötyä niin paljon nameja että nyt siiryttään hedelmälinjalle!!! :D :p

EM ja Dodoliina 21+2 :heart:

kuukauden majailen tuttujen nurkissa ja jos sitten saisi oman asunnon ensikuun vaihteessa.. kun ei mitään järkeä väkivaltaisen, vihaisen, vainoharhaisen miehen kanssa lasta rueta kasvattamaan, sitäpaitsi mies ei haluakkaan, viskasi minut jo pihalle..

jostain vaan hommattava vauvalle sängyt vaunut ym ja itelle huonekaluja.. prkl.. työtönkin satun olemaan..

Kleopatra kyl sie selviät :hug: Parempi olla ilman tommosta miestä. Etkä sen kans enää jatka vaikka haluais! Sie ansaitset parempaa. Ja kyllä sossukin auttaa noiden huonekalujen kans sekä lahjoituksena saa usein kaikkea. Kannattaa myös tän kaksplussan lahjoitetaan -palstaa seurailla ahkerasti sekä myöskin kestovaippainfo.fi:n samaista palstaa. Ja omakin ilmoitus kannattaa laittaa. Kyllä sitä apua saa kun sitä vain osaa pyytää :hug:

heips

oikein hyvää uutta vuotta joka ikielle teistä!!
=)

pikaisesti tulin vaan ilmottamaan että hengissä pollaan ja huomenna palaillaan reissusta kotia =)

ja toki NP:n vauva kuulumiset piti päästä kurkkimaan ;) :D Joten onnea hirmuisesti pojasta!!!
Oliko hänellä minkälaiset mitat? en lukenut kuin syntymä kertomuksen kun täällä toooosi hidas netti yhteys.. joten koitan kotona lukea kaikki jutut ja päästä kärryille taas.

Kleopatran viestiä en ole kerennyt lukea mutta mitä olet kirjoittanut nyt niin todella ikävä kuulla että tuollaisessa tilanteessa olet :'( , :hug: mutta niin kuin jo moni sanonut niin kaiketi on parasta sitten elää ilman miestä jos hän semmoinen on. Jaksuja kovasti. ei varmasti helppoa :hug:

nyt jää naputtelu toiseen kertaan.. täällä voidaan paksusti ja koitan kirjoitella jahka kotona taas ollaan.

danjuska ja vilma 27+5?? ehkäpä...

Yhteistyössä