Voi hemmetti, kleopatra84! Voimia! Tulehan kertoilemaan kuulumisiasi, kunhan jaksat. Toivon niin sydämeni pohjasta, että miehesi tulee järkiinsä ja lopettaa tuollaiset sekoilut! Eihän vaan olisi niin, että hän on jotenkin shokissa/peloissaan vauvan tulosta tai jotain? Onko teillä muuten ollut aiemmin asiat hyvin? Anteeksi uteluni, mutta hurjalta tuollainen kuulostaa, jos yhtäkkiä noin alkaa viiraamaan äijällä päästä! Pistää kyllä ihan vihaksi ja tekis mieli kuristaa tuollainen miehenretale! :hug:
Elikäs sitten omaan napaan... Kävin eilen yksityisellä (ihan kirjaimellisestikin) itkemässä. Sanoi lääkäri vain, että mitään apukeinoa ei osaa minulle antaa keskenmenon ehkäisemiseksi. Antoi kuitenkin lugesteronia otettavaksi 100mg x 2 /päivä rv 9 saakka eli kuukauden. Ei siitä kuulema haittaakaan ole, muttei uskaltanut sanoa olisiko kenties jotain hyötyä. Ainakin se lääke taitaa mun henkistä puolta auttaa, jos ei fyysisesti autakaan.
Minkälaisia suunnitelmia muilla mammoilla on täksi illaksi? Me mennään miehen kanssa ystäväpariskunnan luo syömään ja saunomaan. Täytynee ilmeisesti jo paljastaa, että limpparilinjalla on mentävä
En uskaltaisi kertoa vielä, kun tuntuu että se tuottaa huonoa onnea kun paljastaa sen muille. Vähän kuin sanonnassakin sanotaan: "Kel onni on, se onnen kätkeköön."
Onnellista uutta vuotta 2009 kaikille tasapuolisesti :flower:
Toivottelevat:
MeaMimosa & pienen pieni papunen 5+1 :heart:
Elikäs sitten omaan napaan... Kävin eilen yksityisellä (ihan kirjaimellisestikin) itkemässä. Sanoi lääkäri vain, että mitään apukeinoa ei osaa minulle antaa keskenmenon ehkäisemiseksi. Antoi kuitenkin lugesteronia otettavaksi 100mg x 2 /päivä rv 9 saakka eli kuukauden. Ei siitä kuulema haittaakaan ole, muttei uskaltanut sanoa olisiko kenties jotain hyötyä. Ainakin se lääke taitaa mun henkistä puolta auttaa, jos ei fyysisesti autakaan.
Minkälaisia suunnitelmia muilla mammoilla on täksi illaksi? Me mennään miehen kanssa ystäväpariskunnan luo syömään ja saunomaan. Täytynee ilmeisesti jo paljastaa, että limpparilinjalla on mentävä
Onnellista uutta vuotta 2009 kaikille tasapuolisesti :flower:
Toivottelevat:
MeaMimosa & pienen pieni papunen 5+1 :heart: