Keskenmenon jälkeen plussanneet...

beccy: Ei se oireettomuus vielä mitään kerro, koita vaan nauttia raskaudesta vaikka ilman muuta huolettaakin. Itselläni oli keskenmeno viime marras-joulukuun vaihteessa, silloin ei mitään raskausoireita. Yhdet menkat oli välissä ja raskauduin uudestaan. Taaskaan ei minkäänlaisia oireita ja kovasti huolehdin... Nyt kuitenkin raskausviikkoja 34+1 ja tässä kirjoittaessanikin tuo maha kovasti pomppii puolelta toiselle. ;)

Beccy: Tervetuloa joukkoon!!!! :wave: Itselläni oli spontaani keskenmeno maaliskuussa rv 6 ja siinä raskaudessa oli alusta asti oireita vaikka muille jakaa... Nälätti, vilutti, lämmöt oli koholla, väsytti ja itketti...ym Rinnat oli silloin kipeät jo ovulaatiosta lähtien ja silti meni kesken. Raskauduin heti uudelleen ilman yhtiäkään kuukautisia ja ensimmäiseen pariin viikkoon ei ollut oireen oiretta. Sitten tuli lievää kuvotusta ja rintojen arkuutta... Nyt mennään rv 27! Eli oireettomuus ei tarkoita, etteikö pienokaisella olisi kaikki hyvin. Esikoista odottaessa minulla ei ollut oireen oiretta koko raskausaikana ja ihana tytö syntyi. =) Toivon pienokaiselle paljon tarrasukkia mukaan... :heart: Ja ennen kaikkea Suuret onnittelut raskautumisen johdosta... :flower:

Omaan napaan täällä ei kuulu kummoisempia. Kovasti vielä yritetään töissä sinnitellä kovien liitoskipujen kanssa. Kävely on välillä ihan tuskaa... Toivottavasti nämä tästä pikkuisen hellittää... Pikkuinen on vilkas tapaus ja paljon on tullut arvuutteluja sukupuolesta. Suurin osa veikkaa poikaa, mutta täällä on itsellä hiukan tyttöolo. Molemmat enemmän kuin tervetulleita tähän perheeseen... Se jää nähtäväksi kumpi tulee, kun ultraaja ei halunnut sukupuolta kertoa, vaikka varmasti sen näkikin. =)
Riikkuli 26+6

Heissan!

Tulin tossa viikonloppuna siihen tulokseen,et juokseminen ei oo enää hyvä juttu,oltiin kisoissa ja ukko ajo,joten juoksentelin varikkopaikan ja ilmotustaulun väliä.Illalla en meinannu päästä enää käveleen...Eilen huomasin,et häpyluu alkaa pehmenemään,suoristin jalalla mattoa ja tuntu aika namilta...Pakko kai se on uskoo,ettei kaikkeen enää kykene.

Nyt kun ei enää tarvii pelätä keskenmenoo,ni tilalle on tullu pelot,et entä jos jotain sattuu vauvalle,nyt lopussa tai synnytyksessä...Saa ny nähä onnistuuko se mun haave polikliinisesta,toivottavasti!

Pitäs varmaan saada aikaseks jotain tän vauvan eteen,ees pestä niitä vaatteita.Pesuainekki ois jo ostettu,tää loppu aika saattaa hujahtaa ihan huomaamatta.Tänään tajusin,et enää alle kuukaus esikoisen 2-vee synttäreihin,vielä neki pitäs järkätä!

Tarttee alkaa vähä liikkua,mahassa tultiin levottomaks! :wave:

Vimpula ja hormoonihiiri 30+3

täällä rv 7+3 ja tänään tullut veristä vuotoa ja maha arka.. :ashamed: :'(
mä niin toivoin tätä pientä ja nyt pelkään pahinta.
tää on sairasta, huomenna ultra onneksi mutta odottavan aika on tuomioon saakka pitkä-- :ashamed: :/

moi
aattelin tulla nyt taas kertoilee kuulumisia.
viikkoja alkais olla kasassa huimat 7!! :D aivan kamala pahoinvointi :x yöks...ja voisin nukkuu 24 vrk!!! :LOL: ostin niit inkivääritabuja.pnks kellään ollu niistä apua pahoinvointiin?oon nyt niin epätoivoinen et oon valmis kokeilee mistä vain ois apuu!! :eek:
km vieläkin kummittelee takaraivossa mut nyt ei oo ollu yhtään vuotoja ja olo on 100% raskaana!! :D
pulttis,toivottavasti ei mitään vakavaa!!! :hug:
ite oon miettiny et pitäiskö mennä ultraan niin tietäis onko kaikki kohdallaan...

Moi pulttis: Iso :hug: ja sydämestäni toivon, että kaikki olisi hyvin. Onneksi sulla huomenna se ultra niin varmasti syykin selviää. Tiedän, että sun oloa ei ehkä hirmuisesti helpota nää kannustuskommentit, varsinkin kun pelko on varmasti hirmuinen, mut useinhan tuo alkuraskauden vuoto on vaaratonta. Todella toivon parasta sinulle ja pienokaiselle! :heart: Tsemppiä hirmuisesti ja tulethan heti kertomaan kuulumiset, kun saat tietää... :hug:

Riikkuli 27+2

Moi pulttis: Iso :hug: ja sydämestäni toivon, että kaikki olisi hyvin. Onneksi sulla huomenna se ultra niin varmasti syykin selviää. Tiedän, että sun oloa ei ehkä hirmuisesti helpota nää kannustuskommentit, varsinkin kun pelko on varmasti hirmuinen, mut useinhan tuo alkuraskauden vuoto on vaaratonta. Todella toivon parasta sinulle ja pienokaiselle! :heart: Tsemppiä hirmuisesti ja tulethan heti kertomaan kuulumiset, kun saat tietää... :hug:

Riikkuli 27+2

kuulumiset tännekin..

menimme siis miehen kanssa yksityiselle ultraan. tänään rv 7+4 menossa ja lääkäri oli tuntematon naishenkilö.
kyseli onko ensimmäinen johon vastasin että 2 lasta löytyy ja edellinen meni kesken rv 13. kyseli enemmän lapsista ja milloin syntyneet.
sanoi että tehdään ekaksi sisätutkimus ja sitten katsotaan kohtuun.

lääkäri aloitti tutkimuksen, paineli vatsa ja sanoi: onko täällä kaksi tulossa? minä ja mies katsomme toisiimme kauhuissaan ja totean: että ei kai sentään.
lääkäri hymyilee ja vastaa että kohtu on tosi iso viikkoihin nähden.
siinä alkaa tuskan ja onnen hiki pelon seassa valua.
lääkäri työntää (koomista) sen "puikon" alapäähän ja ultra alkakoon.
lääkäri kirjoittaa näin:

kohdussa yksi sikiöpussi, jossa ruskuaispussi ja yksi elävä sikiö, jonka crl -mitta on 14mm vastaten h 7+5.
sikiöpussin vieressä ja alapuolella on sikiöpussin kokoinen hematooma (on siis verenpurkaus).
tilanne on hyvä kontrolloida 2 viikon kuluttua.
lisäsi vielä äitiyskorttiin että kohtu vastaa viikkoja 9-10 .

eli vauva voi hyvin, hematooman kanssa nyt varuillaan. ja 2 viikkoa sairaslomaa pamahti heti päälle, sitten ultraan ja jatko katsotaan sitten.
lysti maksoi kivat 125 euroa ja 2 viikon päästä sama.
mutta elämä on ;)

hurja fiilis vaikka mahaa koskee ja kävelen kuin viimeisilläni olisin..
eli kyydissä matkustaja on ja voi hyvin ainakin nyt- se tärkein!!!! :heart:

Uskaltaudun nyt kurkkaamaan tänne odotuspuolelle...
Eli tuolta km:n jälkeen kuumeilevista olen "kotoisin" :D Ja onhan täällä tuttuja useampi :)

Km takana 02/07,ja nyt tiistaina plussasin uudestaan...nyt toivotaan että kaveri pysyy mukana :)

Moikka Repa!!!!!!!!!!!!!

Aivan hirrrrmuisesti onnea!!!!!!!!!! :heart: :flower: Mä kävinkin jo lukemassa kuulumiset aikaisemmin päivällä, mutta odottelinkin sua ilmoittautuvaksi tänne.... Ihanaa, että vihdoinkin teillä onnisti... Pikkuiselle ihan älyttömästi tarrasukkia ja kaiken maailman muitakin sukkia mukaan... Nyt vaan älyttömän ihanaa ja onnellista odotusta, kaikki menee varmasti hyvin... Ja pysyttelethän ihmeessä täälläkin kertomassa kuulumisia, kun musta tuntuu, että täällä on hirmuisen hiljaista aina...
Pulttis: Toivottavasti kaikki sulla siellä hyvin ja muista levätä. Se on nyt varmasti todella tärkeää. :hug:
Omaan napaan ei ihmeellistä. Eilen oli sokerirasituskoe ja se meni yllättävän tuskattomasti, vaikka aivan sairas jano oli koko ajan. pahaksi onneksi tämä kolan makuinen litku vain lisäsi sitä... Unohdin tietty työn touhusa tänään soittaa tulokset. Jospa sitten huomenna ehtisi. Tänne ei muutenkaan kuulu kummoisempia. Vauvelilla on selvät rytmit ja uni- ja valvejaksot jo mahassa. Iltaisin ja öisin on vilkasta ja päivisin rauhallisempaa... Jotenkin osasin sitä odottaa. Esikoinen oli samanlainen vatsassa ja sitten sitä koliikkivaivoissa valvottiinkiin joka yö 02-07... Toivotaan kuitenkin parasta ja nyt sitä toisen kanssa ehkä osaisi ottaa jo rauhallisemmin... Kaikki tervetullutta kunhan kaikki vaan menisi loppuun asti hyvin ja pienokainen olisi terve... Synnytys on hiukan alkanut jännittämään, mutta kai siitäkin pelosta puhumalla selviää. Onneksi miehelle on pystynyt hiukan tuntoja purkamaan niistä peloista... Huomenna alkaa kauan odotettu viikonloppu, vihdoin. Olen ihan puhki viikon jälkeen... Mukavaa illanjatkoa

Riikkuli 27+4

Moikka Repa!!!!!!!!!!!!!

Aivan hirrrrmuisesti onnea!!!!!!!!!! :heart: :flower: Mä kävinkin jo lukemassa kuulumiset aikaisemmin päivällä, mutta odottelinkin sua ilmoittautuvaksi tänne.... Ihanaa, että vihdoinkin teillä onnisti... Pikkuiselle ihan älyttömästi tarrasukkia ja kaiken maailman muitakin sukkia mukaan... Nyt vaan älyttömän ihanaa ja onnellista odotusta, kaikki menee varmasti hyvin... Ja pysyttelethän ihmeessä täälläkin kertomassa kuulumisia, kun musta tuntuu, että täällä on hirmuisen hiljaista aina...
Pulttis: Toivottavasti kaikki sulla siellä hyvin ja muista levätä. Se on nyt varmasti todella tärkeää. :hug:
Omaan napaan ei ihmeellistä. Eilen oli sokerirasituskoe ja se meni yllättävän tuskattomasti, vaikka aivan sairas jano oli koko ajan. pahaksi onneksi tämä kolan makuinen litku vain lisäsi sitä... Unohdin tietty työn touhusa tänään soittaa tulokset. Jospa sitten huomenna ehtisi. Tänne ei muutenkaan kuulu kummoisempia. Vauvelilla on selvät rytmit ja uni- ja valvejaksot jo mahassa. Iltaisin ja öisin on vilkasta ja päivisin rauhallisempaa... Jotenkin osasin sitä odottaa. Esikoinen oli samanlainen vatsassa ja sitten sitä koliikkivaivoissa valvottiinkiin joka yö 02-07... Toivotaan kuitenkin parasta ja nyt sitä toisen kanssa ehkä osaisi ottaa jo rauhallisemmin... Kaikki tervetullutta kunhan kaikki vaan menisi loppuun asti hyvin ja pienokainen olisi terve... Synnytys on hiukan alkanut jännittämään, mutta kai siitäkin pelosta puhumalla selviää. Onneksi miehelle on pystynyt hiukan tuntoja purkamaan niistä peloista... Huomenna alkaa kauan odotettu viikonloppu, vihdoin. Olen ihan puhki viikon jälkeen... Mukavaa illanjatkoa

Riikkuli 27+4

Tervetuloa Repalle!

Mua vaivaa valtava ähky kokoajan,tulee jo jos syön vaikka pari palaa leipää.Eli aika minimissä on annokset,huvittaa vaan ku poika(2 vee),vetelee isompia annoksia ja useemmin ku minä.

Nyt alko aivot jäämään pois pelistä,eli :wave:

Vimpula ja hormoonihiiri 31+0

repalle myös täällä PALJON ONNEA :flower: :heart:
minkälaiset fiilikset on nyt? =)

mulla onneksi vähän rauhoittunut tilanne. tai ainakaan ei vuoda eikä maha ole erikoisen kipeä.
tänään lääkäri ja ultra ja toivon niin että pieni olisi ti-ke vuodoista ja säryistä huolimatta pysynyt matkassa mukana.

onnea kaikille meille :flower: B) :flower:

Tervetuliaistoivotuksista :D

Fiilikset on ihan toiset mitä kuvittelin että olis...olen melko rauhallinen lähes seesteisessä tilassa. Ihan erillainen olo kuin viimeks,kun meni kesken. Ajattelin että olisin kauhusta kankea koko ajan,mutta onneks pystyn nyt suhtautumaan päivä kerrallaan fiiliksellä...ainakin toistaseks.

Oireet on vahvemmat mitä viime raskaudessa,rinnat tosi kipeet,ja vattaa nippailee melko useasti. Pahoinvointi on sellaista aaltoilevaa ja hyvin lievää...voi olla että se siitä vielä pahenee.

Huomenna ois työpaikan pippalot,mulla on jo hyvät tekosyyt keksitty,miks en voi ottaa kuppia =)

Pulttikselle onnea ultraan :wave: :heart:

Riikkuli,oot jo niin pitkällä...ihanaa =)

:attn: Yritetääs aktivoida tätä pinoa vähäsen....jooko?

ultrassa näkyi pieni sammakko ja hurjan villi syke :D
matkan joudun peruuttamaan ja lääkäri oli täysin samaa mieltä ja kirjoitti lausunnon-
sinne meni miehen ja minun lemmenloma :whistle: :p

lääkäri oli vahvasti sitä mieltä että kaksosia olisin odottanut alussa, toinen tyhjä "pussi" löytyi. vuoto saattanut olla sitäkin hematooman lisäksi.
nyt onneksi yksi sitkeä kaveri tulossa ja mies onnensa päivillä kuten minä myös.
kohtu valtava myös tämän lääkärin mielestä joten valas taidan pian olla :D

t. pulttis ja matkustaja 7+5 (ultran mukaan pikkuisen vanhempi) :heart:

Jos minäkin nyt sitten kuitenkin uskaltaisin tänne ilmoittautua... :wave:

Eli km:n jälkeen kuumeilevien pinosta minäkin olen ja täällä näyttää olevan paljon tuttuja! :) Km siis 12/06, plussasin eilen (melkein toivoni menettäneenä...), joten ihan alussa ollaan. Plussa tuli kuukauden palstatauolla ja greippimehulla, tiedä sitten, että olisiko plussa tullut joka tapauksessa... :whistle:

Nyt siis toivotaan, että tämä pieni jaksaisi loppuun asti! :attn:

Pulttis, Repa ja Viuhtis ONNEA!! Ja tervetuloa tännepuolelle! Toivotaan että kaikilla menee kaikki hyvin loppuun saakka!!

Jokuko se teistä olikin kun sano että koitetaan saada tätäkin pinoa vähän aktiivisemmaksi, olen samaa mieltä! Tää pääsee aina unohtumaan kun tänne niin vähän tulee kirjotettua :ashamed:

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä, väsymys vaivaa. Maanantai ja tiistai vielä menee töissä, mutta siitä eteenpäin on tuskaa kun väsyttää niin kauheesti. Onneks on viikon päästä taas viikon loma niin eiköhän ton ensviikon vielä kestä!

Elämäni ekat äitiyshousut ostin viikko sitten(esikoisen aikana en ostanu yksiäkään) ja kyllä on hyvät jalassa! Jotenkin tuntuu että mahakin on isompi kun niitä pitää ;)

Palaan paremmalla ajalla!

Vinja ja Urmi 16+4

...pitkästä aikaa..
Aattelin nyt tänneki jotain kirjotella kun viime kerrasta on jo aikaa :ashamed: , tais olla ihan plussaamisen jälkeen..

Raskaus sujunu hyvin, oon alkanu tunteen jo liikkeitä, tuntuu olevan vilkas tulokas, kuperkeikkoja masussa vääntelee, tai siltä ainakin tuntuu.
Oon käyny kahessa ultrassakin, eka oli se varhaisultra vkolla 9+1 ja toinen oli np-ultra vkolla 12+2 ja sunnuntaina tulee "jo" 14 viikkoa täyteen. Oon seurannu km:n jälkeen kuumeilijoiden palstaa edelleen, ja tosi ihan kun niin moni on sieltä jo mun jälkeen plussannu, uusimpina taitaa olla Viuhtis ja Repa, onnea vielä!
Ja Pulttiksen tilannetta on tullu kans seurattua tarkkaan, onneks näyttää siltä et kaikki menis jo ihan hyvin :heart: !

Eipä tässä kai muuta, kirjottelen taas joku kerta, koitan vähän useemmin saada jotain tekstiä aikaseks tällekin pinolle!

Kauniita unia kaikille!

:heart: :Ninni ja Kullanmuru 13+5 :heart: :heart:

Heips! Ajattelin käydä viimein tänne teillekin kertomassa että poika syntyi 24.8.07 rv 41. Mittaa oli huimat 54 cm ja 4385 g. Synnytys oli nopea ja huomattavasti helpompi kuin esikoisen. Nopeasta synnytyksestä ja pojan koosta johtuen repesin tosin pahasti, mutta poika voi hyvin ja nyt jo äitikin.

Onnea matkaan teille kaikille!

Tervetuloa uusille täältäkin =) :flower: !

77mm ONNEA!!!!! =) :flower:

Joo koitettaan kirjoitella useammin. Tänne ei mitään kummempaa kuin ähky olo, masu kasvaa vauhdilla. Hurjaa kun aattelee että kaveri on kuukauden päästä täysin valmis syntymään.... nopsaan tämä aika on mennyt.

Olen jäänyt jo saikulle josta jatkan sujuvasti äityslomalle. Mulla kun tuo työmatka on aika pitkä ja siihen menee päivässä 3h (yhteeensä), ei selkä enää oikein kestänyt autossa istumista.

Kuulumisa koitan laitella hiukan useammin.
:snotty:

viivin + kaveri 33+2

Yhteistyössä