Dada Onpas hieno kuulla, että hcg noussut noin hyvin :heart:
Luminialle suurensuuret onnittelut prinsessasta :flower:
Allusmamma Täällä myös ilmoittautuu yksi suomalainen lättäjalka, koko siro 40-41
ja leveyttä löytyy... Pituuttakin kun on siunaantunut ihan riittävästi omiin tarpeisiin, niin en kovin paljoa korkkareita käytä. Lisäksi olen onnistunut venäyttämään nivelsiteet muutamaan otteeseen toisesta nilkasta (myönnän, en ollut ihan selvinpäin silloin...) niin eivät ole enää ihan entisellään. Mielummin tallaan matalissa kengissä kuin kiroilen sitten kipeän jalan kanssa...
(*) On ollut semmoinen aamu, ettei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa... Isäntä on reissussa toisella puolella suomea tietenkin kun on tämmöisiä aamuja. Ensin siivosin kissan oksennukset kodinhoitohuoneen matolta :$ . Yritin komentaa koiraa sadatta kertaa hiljaiseksi (siinä vaiheessa oli haukkunut tunnin verran tarhassaan), ei onnistunut vaan jatkoi rähinäänsä. Vedin vaatteet niskaan ja menin tarhalle, joku musta n. 15 cm pitkä vilahti kopin alla ja koira jatkoi rähinää. Päätin etten edes halunnut tietää mikä siellä on, hain koiran hihnan, vein sen väkisin sisään ja jätin tarhan oven auki.
Kun olin saanut pakkelit naamaan lähdin viemään koiraa takaisin ulos ja onneksi mikä-se-nyt-ikinä-sitten-olikin oli ottanut ritolat ja koira hiljeni. Tässä välissä olin komentanut elukoita sisällä miljoona kertaa kun vetivät rallia pitkin torppaa. Pääsin lähtemään kohti työpaikkaa. Vaikka olenkin saitsulla niin lupasin tänään tuurata muutaman tunnin toimistossa kun pomo ei ole paikalla. (Siis roikkua kaksplussalla
) Voitte uskoa että olin tyytyväinen kun pääsin pois kotoa. Tulin työpaikalle ja siinä vaiheessa alkoi jo "vähän" hymyilyttämään kun kuulin seuraavanlaisen keskustelun (kaksi miespuolista työkaveria taukotilassa)
"No mikä siinä nyt taas on"
"Ei seiso"
"kuka *¤#%& on laittanut siihen ympärille teippiä?"
"jotain vanhaa, sehän on jo ihan hapertunutkin"
Tässä vaiheessa repesin ja menin katsomaan mitä oli tekeillä. Jätkät yritti saada radioantennia viritettyä pystyyn niin, että jotain kuuluisikin. Väittivät että MULLA on likainen mielikuvitus...
Ehkä tämä päivä tästä kuitenkin vielä lähtee sujumaan aamusta huolimatta.
Mukavaa päivää kaikille
-snowball ja peikko 25+4