~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

..MOIKKA!!

Ehditte kaivatakin, oikein lämmittää sydäntä!!! :heart:

Mä olen kyllä täällä käynyt ihan päivittäin lueskelemassa, mutta tilanne on se, että en oikein oo keksiny sanottavaa. Mieliala on tän raskauden suhteen todella lamaantunut. En oikein iloitse, mutta en kyllä varsinaisesti sure tai elä pelossakaan. Tuntuu, että jotenkin olen tunnekylmä, että lataan itseäni siihen tulevaan kolmanteen keskenmenoon niin täysilla, etten tosiaan halua edes pohtia oireita jne.

Ja toisaalta, täältä lukee niin ihania uutisia, että tuntuu, etten halua tulla tänne valittamaan. Turha valittaminen ei vie minnekään, enhän mä TIEDÄ mitä tulee, eikä se auta että on että voivovioviovioi kohta menee kesken.

rv lienee nyt se 6+, kaks edellistä alko vuodot 7+, että niitä odotellessa. Mutta jotenkin tosiaan on outo olo, en mä edes vessassa ramppaa niinku viimeksi. Eli siis kyttäämässä vuotoja.

Hm.

Neuvolaan pitäis varmaan soitella, mutta se mua jotenkin kanssa ällöttää ajatuksena, mä en halua sinne!!! Viimeksikin siellä täyteltiin lipuskoja ja neuvolakorttikin tehtiin ja kaikki muuttui niin paljon konkreettisemmaksi. Mä toivon, että saisivat lähetteen ultraan laitettua ilman käyntiä. Toki sinne vissiin ois pakko soittaa? Ei ne taida ajatuksen voimalla mua saada 12-viikon ultraan? Vai voiskohan sitä niinku ummista silmät ja vaipua horrokseen ja lausua mantranomaisesti jotain ultra-ramsua ja sit HUPS tulis kutsu ultraan? Ootteko kokeilleet?

Kuumeillessa muuten opin lima-anyyleistä paljon ja nyt oon kyllä jatkanu pohdintoja. Kertokaas, että mistä tollaset valkoset jojot oikein tulee? Tavallaan oon aina aatellu, että sieltähän ne kohdusta jotenkin putkahtaa, mutta kun oikein miettii, ni kohdun seinämäthän on verilimaa, että miten siellä oikein pomppis valkoset limat sekottumatta? Että mistä noita oikein riittää? Nää on kyllä syvällisiä nää mun aatteet?!

Näilä mietteillä, palaamme asiaan!!!

w rv 6+?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

AAM
woodoo :hug: huoh loistavaa kuitenkin että vielä olet hengessä.. :D :p ainakin anylyysit pelaa :LOL: juu tässä ihmettelen tuota vuotoanalyysiä itsekin :xmas: :whistle: kun eilen suihkusta tulin niin on se vaan niin ettei ole normia alapäätilaa olemassakaan.. on tuo eritys niin maksimaalista että yök :x sen enempiä kuvailematta eiköhän täällä usea sen jo tiedäkin..

sun km taustan tuntien en kyllä ihmettele jos et halua sillä tavalla "stressatakaan" ehkäpä järkevintäkin tässä alkuvaiheessa. Neuvola.. hmm sinnehän olis tietysti hyvä ilmoittaa mutta eipä tuollakaan kiirusta :) samaa paperiläträystä se siinä alussa on.. ja niitä ajanvarauksia toisaalta meillä espoossa mä varasin ne jorvista suoraan itse kun olin plussannut...

Heippa pitkästä aikaa! :wave: Lukemassa olen käynyt silloin tällöin juttuja, mutta nyt tuli ihan KYSYTTÄVÄÄ. Palaan paremmalla ajalla lueskelemaan ja kirjoittelemaan.

Mutta siis VAKUUTUKSISTA! Oletteko saaneet vakuutuksen lapselle ennen syntymää, vaikka takana on keskenmeno/keskenmenoja? Vaikuttaako jotenkin sen myöntämiseen? :/ Selviäisi tietenkin sillä, että kysyisin vakuutusyhtiöistä... Kuulisin mielelläni miten teillä on käynyt...

Viuhtis ja Tyyppi 22+4

AAM
Viuhtis vakuutuksista ainakaan mulla ei 04/08 tuulimuna vaikuttanut sen myöntämiseen... Pohjolasta otettiin 27+3 :D ei "mitenkään" viime tippaan.. :D :p saatiin siis se.. kai.. laskua ei oo vielä näkynyt >= )

päivitys.. jos joku muu haluaisi niin mielummin mutta mä voi hätätilassa ryhtyä.. :| en siis mtnkään hingu paikalle :)

AM no onneks ees yks ilmoittautuu! :heart: Et ei sit tarvihe murehtia kuka tätä jatkaa.. Ko mie tosissaa aika vähä täs pinos pyörin ja jatkos töitä ni ei tuota päivittämistä niin jaksa ku on jo yks pino jota päivitellä.

Me saatiin vauvalle vakuutus eikä siin terveysselvitykses ainakaa mitää kyselty km:istä.

Kiitos AM ja Oxford. :) Välillä tulee noita maailmantuskapäiviä... :p

Unicco ihanaa että olet hyvällä mielellä... kyllä teille on tulossa vauva! :D ymmärrän kyllä tuon epäuskoisuuden... ehkä sen tajuaa kunnolla vasta kun vauva on sylissä.

Kleo onnea hienoista ultrauutisista ja tyttölupauksesta!!!

Woodoo sitähän varten tää palsta ON että tänne saa tulla valittamaan pelkojaan... :) Kunhan ennen rv 10 muistat olla yhteydessä sinne neuvolaan... :whistle:

Viuhtis ei pitäis vaikuttaa mitenkään vakuutukseen. Meilläkään raskauden keskeytys sikiön rakennepoikkeaman takia ei vaikuttanu!!

Suukkis kyllä kai mäkin voin päivittää.... mitäs siihen sit kuuluu? Tässähän ei tarvii päivittää ku syntyneet ja uudet tulokkaat?

(.) shoppailupäivä takana... :p Käytiin viemässä kihlakuvat teetettäväks. (vihdoin..onhan meil kohta vuosipäivä!! ) ostin rintsikat... 50 euroo!! Voi kääk! Mut ompahan hyvät. :) Uus taulu olkkarin seinälle ja tarttuipas mukaan yhdet Tutta-farkkuhaalarit pienelle... siis NIII-IIIIN söpöt. Dodoliina on pari päivää pitäny ihan tajutonta meininkiä masussa!! :D Möyrii ja potkunyrkkeilee niin et maha heiluu vaan!

EM ja Dodoliina 25+1 :heart:

EM juu vain syntyneet ja uudet tulokkaat =) Ku nykysi ei oo sitä paino ja pituus keskimäärin osiotakaan, ni on helpompi päivitettävä. Miul vaa usein ku oon töis ni sillo ei oikee jaksa nii täysillä panostaa lukemiseen ja siihen et pysyis kunnolla toistenki jutuis mukana. Siin on jo tarpeeks et lukis kaikki ja jotai ymmärtäs :D

Woodoo: Itsellä kans tuntui tämän raskauden alussa että en haluis neuvolaan soittaa ennen kun ultra ohi.. just niin kuin sanoit niin tuntuu jotenkin paljon konkreettisemmalta asia kun neuvolalortti täyetään jne..
Tosin nytkin tuntuu että en haluais neuvolassa rampata parin viikon väkein klun ei kuitenkaan mitään vielä piitkään aikaan tapahdu ;)
Et ainakaan noitten pähkäilyjen kans oo yksin :LOL: Täällä kans välillä ihmetyttää etät mistä tuota riittää :whistle: :x

Hyvä jos löytyy päivittäjä.. ite olen nimittäin ainakin niiiiin käsi koneitten kans että ei onnistu multa ainakaan :ashamed:

pieni pitää äitiä lujilla.. maha on pinkeenä vuoroin minnekkin suuntaan ja jyskyttää oikeeta lonkkaa.. enkä edes pysy kärryillä millä ruumiinosalla.

Poika sängyssään ja onneksi ei enää korvaan ksoke.. kuumeinen kyllä on.

Heippa taas!

Kärppä, vähän ihmettelen näitä hemppa-arvoja ja raudan syönnin tarpeita. Mullakin on yleensä hemppa jotain 140-150 ja joulusta asti oon rautaa joutunu syömään, kun on nyt ollut 120-130 tuo hemppa... En mäkään välttämäti niitä haluis napsia, mutta muutenkin väsyttää...

Kiva kun uutta päivittäjää saadaan :flower: Mä en käy täällä niin usein että muistaisin päivitellä, hyvä jos jotain muistan mitä piti kommentoida :ashamed:

Mies oli viime ja tällä viikolla työreissuilla, sanoi muutaman päivän reissun jälkeen että maha on kasvanut ihan mielettömästi tuona aikana! Nyt alkoi uudenlaiset "ongelmat", talvitakki ei meinaa mennä enää kiinni... Mitähän tässä kuukauden päästä laittaa ulos päälle? Miehen toppatakin? Sisällä tässä vieläkin ollaan, poika parantui ja nyt on tyttö kuumeessa. Hienoa... Kohta ollaan oltu viikko sisällä, ja näiden miehen reissujen takia en ole ollut ulkona kuin äkkiä käyttämässä koiria. Ja muksut varsinkin kaipaavat ulos, esikoinen on yksin ollut tuolla pihassa.

Maanantaina on se kauan odotettu äitipolikäynti. Vähän pelottaa, että mitä tulee vastaan. Vaikka kaikki on varmaan ihan hyvin, kun liikkeetkin tuntuvat useammin kuin aiemmin. Katsotaan mitä sanovat.

HP ja pikkuinen 20+0

PS Huomasitteko, viikkojen poksumisen kunniaksi meidän pieni sai hyvin omaperäisen työnimen :LOL: Että mulla on hyvä mielikuvitus :LOL:

Mä ostin jo syksyllä semmosen talvitakin mikä on jo valmiiks nroo liian suuri eli 42. Ko yleensä käytän 38/40 vaatteita. Eli eiköhä miul ainaki tuo jonki aikaa viel kii mene. Toinen takki jo tosin meinaakin puristaa mut onneks on toi :) Huomen poksuu jo huimat vkot!! Mikähä siin muute on ku lukee toisten allekirjoituksia ja lukee vaiks esim 27+5 ni oon ihan et hui, ompas se tosi pitkällä! Sit vasta tajuan, et hetkonen.. mähä oon pidemmällä :D

SS/ mytty 29+6

Voi ei Merkku, haleja ja voimia :'(

Mä olen intoillut tänään, kävit Espritin sivustolta http://www.esprit-online.com/?welt=sale tilaamassa ekat äitiysvaatteet ikinä. 150 euroa meni, toivotaan, että vaatteet on kauniita ja sopivia! Päivitin profiiliin ekan masukuvankin, tänään 10+0 (poks!). Vielä kaksi viikkoa ultraan, piiiitkä aika. Woodoo, jos keksit sen mantran niin sille olis tilausta myös täällä! :wave: Toivotaan, että kaikki on niin kuin pitää ja siellä joku on elossa. Tissit on koko ajan kipeet ja väsyttää, muita oireita ei enää ole. Alavatsajuilinnatkin ovat lähes hävinneet. Aika normaali olo siis, toivotaan, ettei se viittaa mihinkään pahaan.

Merkku :hug: :hug: :'(

suukkis pistähän mulle sit jotain päivitysohjeita vaik YV:nä... miten sä laitat noi värit noihin teksteihin yms. :) Mä en oo koskaan ollu päivittäjänä niin en tiiä et miten se hoituu... :p

AM eli mä voin siis päivitellä!! :wave:

(.) Eipä tullu nukuttua hirveesti viime yönä... vauva melskas siihen malliin että huh. :LOL: Koitin sille selitellä hiljaa että nyt pitäis nukkua kun äitikin nukkuis mut eipä auttanu... :whistle: Nyt on pari päivää ollu sellanen meno tuolla masussa että! Saas nähä joko tänään olis rauhallisempi päivä. :)

EM ja villikissa 25+2 :heart:

AAM
EM ok ! sopii :)
sulla noi viikotkin on mua kk pidemmällä joten susta On enempi iloa :D
Lymypiilo kiitos esprit sivun vinkistä :wave: kävin tilaamassa parit äippähousut ko on kivasti alessa.. katsotaan jos on edes sopivia.. :whistle:
voikohan noita palauttaa jos on väärää kokoa.. ? :|

Lopultakin sain sydänäänet kuulumaan! Kävin ostamssa liukkaria ja se tosiaan auttoi. Perusvoiteen kanssa ei tullut samanlaista kuuluvuutta.
Ensin kuulin taas vaan tuon istukan viuh - viuh -äänen. Mutta ihan kuin sen takaa olisi kuulunut "junan puksutus".. ei kun pikkuisen siirsin dopplerin paikkaa ja painoin vaan vielä vähän kovempaa sitä vatsaa vastaan ja siellä se oli! Ei voinut erehtyä! :) Ihanaa, nyt taas helpottaa hetkeksi.

EM, mä jo itsekseni ajattelinkin, että sinustahan tulisi hyvä päivittäjä.. mikä lie etiäinen? =)

Merkku, surullista.. :hug:

Minunkin pitää varmaankin käydä poikkeamassa tuolla esprit sivuilla.. tai taidatte ehtiä ostaa varaston tyhjäksi ennenkun minä sinne asti pääsen. :) Töissä kiirus, nytkin pitäisi tehdä jotakin ihan muuta kuin kirjoitella täällä!

Sini, rv 12+2

Ei hertskykkeli, toi esprit-osote kyllä nyt aiheuttaa mulle just eikä melkein burnoutin, niin ihania pöksyjä ja edullisia ja TARPEEKSI PITKIÄ, ku mulla pituus on onkelma,

MUT MITÄ MÄ NYT TEEN, ku viimeksi keväällä ostin kamalan arsenaalin kesävaatteita valmiiksi, pitkiä housuja en löytäny silloin ja sit meni perkele kesken, ni nyt jos mä lankeen ja ostan tuolta ni sit mulla ihan oikeesti hajoo pää ku mahas ei ookkaan mitään ja kaapissa on hyllytolkulla äitiysvaatteita...

MITÄ MÄ NYT TEEN, vai menikö se mielenterveys jo???

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Merkulle iso hali, tää tässä just on ahdistavaa kun JATKUVAST tapahtuu samoille.. :( Miksi just mä oisin poikkeus?? HUOH ja voi surku.

AAM
woodoo oma mielenterveys on mennyt jo (kun kävin espitin sivuilla) :p :wave: :xmas: :LOL:

tilaan en tilaa tilaan en tilaa.. TILASIN ! ja vielä kolmet housut mä sain niin dilemman tästä päivästä ettei tosikaan ! saakeli jossai roiskeläppähameesa töihin :headwall: :headwall: ja heti oli tunnevammainen miespuolinen työkaveri huomauttelemassa.. :whistle: :|

tilanne on nyt se että EN vaan VOI olla tilaamatta tuolta pöksyjä. Korissa on kahdet housut. JOS ei mene kesken ni sit ku mä housuja tartten ni sitte vasta kyrsii ku viimeks alko olla sillä hilkulla et tarttis mutta mistään en löytäny sopivan pitusia, eli siis tarpeeksi pitkiä...

Hirtän itseni sitte noihin pöksyihin ku menee kesken, ei voi kukaan sanoa ettei ois mitään hyötyä niistä!!! Mitäs noissa mahtaa olla postikulujen osuus?

Eiku tilaamaan.

:xmas: :xmas: :xmas:

AAM
WOODOO
:wave: 12,50 eur mutta veroineen koko postarit 22,5 .. :xmas: MUTTA noita mistää suomesta saa perkules !! ja palautusoikeus on mutta postarit siinä häviää sit eniweitis mut jos ton pituuden takia mäki tilaan :D

mä taisin tilata sitä 42/35 ja 40/33 ja 42/33 kokoja.. katson miten suomiperseeseen istuu sit.. sori mai länvits taas :p
menkoöön huutiksessa kaupaks sitten :D :LOL:

Hei onko joku teistä käynyt katsastamassa teidän HcG arvoja alkuraskaudessa?
Mä kävin, oli pakottava tarve saada tietää et nousi paremmin kun viimeksi (viimeksi KU ja viikolla 6+jotakin oli vaivaiset 106) ...
Voi miten onnellinen olen, visusti raskaana vähän yli 1000 HcGllä. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Dada ja mönkijä 5+4

Yhteistyössä