..MOIKKA!!
Ehditte kaivatakin, oikein lämmittää sydäntä!!! :heart:
Mä olen kyllä täällä käynyt ihan päivittäin lueskelemassa, mutta tilanne on se, että en oikein oo keksiny sanottavaa. Mieliala on tän raskauden suhteen todella lamaantunut. En oikein iloitse, mutta en kyllä varsinaisesti sure tai elä pelossakaan. Tuntuu, että jotenkin olen tunnekylmä, että lataan itseäni siihen tulevaan kolmanteen keskenmenoon niin täysilla, etten tosiaan halua edes pohtia oireita jne.
Ja toisaalta, täältä lukee niin ihania uutisia, että tuntuu, etten halua tulla tänne valittamaan. Turha valittaminen ei vie minnekään, enhän mä TIEDÄ mitä tulee, eikä se auta että on että voivovioviovioi kohta menee kesken.
rv lienee nyt se 6+, kaks edellistä alko vuodot 7+, että niitä odotellessa. Mutta jotenkin tosiaan on outo olo, en mä edes vessassa ramppaa niinku viimeksi. Eli siis kyttäämässä vuotoja.
Hm.
Neuvolaan pitäis varmaan soitella, mutta se mua jotenkin kanssa ällöttää ajatuksena, mä en halua sinne!!! Viimeksikin siellä täyteltiin lipuskoja ja neuvolakorttikin tehtiin ja kaikki muuttui niin paljon konkreettisemmaksi. Mä toivon, että saisivat lähetteen ultraan laitettua ilman käyntiä. Toki sinne vissiin ois pakko soittaa? Ei ne taida ajatuksen voimalla mua saada 12-viikon ultraan? Vai voiskohan sitä niinku ummista silmät ja vaipua horrokseen ja lausua mantranomaisesti jotain ultra-ramsua ja sit HUPS tulis kutsu ultraan? Ootteko kokeilleet?
Kuumeillessa muuten opin lima-anyyleistä paljon ja nyt oon kyllä jatkanu pohdintoja. Kertokaas, että mistä tollaset valkoset jojot oikein tulee? Tavallaan oon aina aatellu, että sieltähän ne kohdusta jotenkin putkahtaa, mutta kun oikein miettii, ni kohdun seinämäthän on verilimaa, että miten siellä oikein pomppis valkoset limat sekottumatta? Että mistä noita oikein riittää? Nää on kyllä syvällisiä nää mun aatteet?!
Näilä mietteillä, palaamme asiaan!!!
w rv 6+?
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: