*** Keskenmenon jälkeen plussanneet syyskuussa***

Hei kaikki..

Ilmoitus vain että listoilla vielä ollaan ja elossa, vauva potkii ja voi hyvin =) !! en vaan oo jaksanut kirjotella tänne..laiska tullut prkle :saint: jotenkin sitä vaan pyörii oma napa ja sitä ei viitsi muiden silmille heittää koko ajan, edes täällä... vaikka hirveen suvaitsevaista porukkaa täällä tuntu olevan :hug:
Paljon on uusia tullut, onneksi olkoon :flower: :heart: teille. odotus on upeaa aikaa..!! Voi että, itse onnen kukkuloilla koko ajan :saint:

voimahalaukset

:hug: teille, jotka sitä tarvitsette, anteeksi etten nimeä teitä... vaikka ootte kokeneet menetyksiä toistamiseen. Voimia ja uskoa tulevaan toivon kuitenkin teille.

:attn: kysymys parvorokosta :attn:
onko kokemusta?? Jos töissä esim. altistusvaara ja tartunnan saaneita , miten raskaana olevan tulisi toimia?? niin monenlaista tietoa... kysynkin, jos joku samassa veneessä tällä hetkellä...

syksyisiä aurinkoisia päiviä, toivottelee katherine ja kultanen 27+3
 
Voi Nirtsu :'( Paljon haleja ja jaksamissta vaikeaan aikaan :hug: Miten nyt sitten jatkot menee? ultrataanko uudelleen? Jospa toivoa ei ole vielä menetetty :heart:

JJ-T ja Snowball ovat saaneet ultrasta hyviä uutisia, jee :heart: :heart:

Danjuska: Mä jouduin kanssa jo tuossa vaiheessa siirtymään osaksi mammavaatteisiin. Onneks nykyään esim. H&M:n vaatteet istuu kohtuu ok, joten ei tarvinnut hävetä :LOL: Enää pari päivää ja sit pääset tosissaan kotirvan rooliin kiinni :D mäkin olen ollut kotona jo rv 15 lähtien ekaks saikulla ja sit työttömänä ja nyt äippälomalla, enkä hetkeäkään vaihtais pois!! Nopeesti se aika menee kuitenkin ;)

Hienoa EM jos tilanne näyttää rauhoittuneen, eiköhän teilläkin ole ollut jo tarpeeksi harmia... :hug:

NP:llä viikot vaan paukkuu ja paukkuu :D Onneks sulla kanssa tulossa kunnon tarkastus ni pääset taas pikkuista katselemaan :heart:

Orchid: Tuo SF mitta on musta ihan jees, itekkin meen käyrien yläpuolella koko ajan joten :p Hyvä että rumpali pitää huolen, että mami tietää että täällä voidaan hyvin :D Uskomatonta miten sullakin on jo noita viikoja kertynyt, nopeesti menee aika todellakin!!

MyAngels oli kanssa neuvolassa poikennut, me taidetaan poiketa siellä aika usein nykyään ;) :LOL: Hienoa että kaikki arvot oli ok, ettei mitään erikoista ole enää ilmaantunut. Ajatella, enää n. viikko ja sitten pikkujätti tuhisee kainalossasi :heart: Että mä oon kade ;) Onneks sun supparit ovat helpottaneet. Voisix kuvailla mulle miltä sun kipeät supparit tuntuu? ite vielä vähän arvuuttelen että oisko nää yhdet niitä...
Noista lenkeistä niin aika hyvin olen tosissaan jaksanut kävellä, joka päivä yritän sen reilu 30 min, joskus tulee enemmänkin. Ja kyllähän masukki rakkoa painaa ja aika lahjakkaastikin loppumetrien aikana, mutta tuleepahan treenattua lantiopohjanlihaksia pakolla :LOL: :LOL:

Katherinesta kiva kuulla aina :wave: Hienoa että siellä jaksellaan hyvin :D

( . ) eilen oli neuvola, en vaan jaksanut koneelle tulla, kun kaikki tuntuu olevan ponnistelujen takana...

Viikkoja siis 38+2
Painoa +1050g/vko :eek: :eek: :eek: Yhteensä 12,9kg :saint:
RR: 108/60, hieman laskeneet :|
HB: 139
SF: 35cm, eli käyrän yläkannassa mennään, tästä kohta lisää...
RT-tarjonnassa, pää just kiinnittymässä, ei heilu enää kunnolla
Syke:13-160 eli tosi hyvä variaatio
Liikkeet ++
Pissa puhdas

Sanoi tossisaan tuosta sf-mitasta että koska olen näin lyhyt (kaikki 159cm :LOL: ) niin mun masu näyttää jättimäiselle ihan syystäkin... Jos oisin edes 10 cm pidempi niin masu ei ois näin ison näköinen ja sf-mitta olis normaalimpi. Nyt tän käyrän mukaan olis tulossa se 4kg vauva mutta mitta ei kerro meidän kohdalla totuutta, joten ehkä jopa 3,5kg olis mahdollinen :D

Muuten ei uutta, edelleen ootan edes jonkinlaista merkkiä edistymisestä ettei yliaikaiseksi menis, mutta taidan ottaa tavoitteex että kunhan jouluks syntyis :LOL:
Kamalasti mahaa kiristää ja turvotusta ++ ja musta tuntuu että mä räjähdän kirjaimellisesti kohta...

Tässä masukuva tältä päivältä


T. Miikkis ja masukki 38+3
 
Heips!
Kiitos paljon kaikille tuesta!
Miikkis: Neuvolasta sanottiin, et ootellaan rauhassa sitä vuodon alkamista. Ja 21.10 olis lääkärin aika, et sit vissiin tutkitaan ja ilmeisesti ultrataan. En sit tiedä jos ei se vuoto ala kunnolla et mitä sitten... Tosi ihana masu sulla! Toivottavasti itsekin saan vielä tuollaisen.. Ja ihan pientä toivoa vielä elättelen, mutta pahoin pelkään että se on turhaa. Pari tippaa oli taas tullut kun viimeksi vessassa kävin ja sit ei taas mitään, mut epäilen kyllä et se vielä alkaa kunnolla vuotamaan. :(
 
Nirtsulle lämmin :hug: . Toivottavasti vauva olisi kuitenkin kunnossa, pitelen peukkuja.

Miikkiksellä on kyllä upea maha! Wau!

ElinaMarialle jaksamisia. Peukut ovat pystyssä sinunkin puolestasi, että vuoto olisi ihan vaaratonta.

Onnea hyviä ultrauutisia saaneille, näitähän oli ainakin JJ-t sekä snowball!

Ja toivottavasti Rouva Pikkumyyn haamusta tulisi oikein, oikein paksu viiva.

(.) Olen parisen(?) viikkoa pitänyt itse hiljaiseloa sen vuoksi, että olin varma, että kesken tämäkin raskaus menee. Kahteen kertaan ovat vuodot alkaneet ja kolmesti ollaan jo käyty ultrassa. Vihdoin sitten eilisessä ultrassa selvisi, että vauvan pään rakenteet ovat ihan kunnossa, eli tällä kertaa ei ole anenkefaliaa kuten ensimmäisellä kerralla. Muutoinkin lääkärit ovat olleet niin luottavaisia, että kaitpa sitä pitää vihdoin itsekin alkaa uskomaan, että hyvin tällä kertaa käy. Maanantaina on ensimmäinen neuvola ja siitä varmaan viikon, parin päästä ensimmäinen virallinen ultra.

Tinkatar ja Pikkiriikki 9+1 (virallisesti 9+5)
 
Nirtsu: :hug: voi ei :'( ei sen noin pitänyt mennä! Mutta onhan toivoa vielä kuitenkin,, jospa sulla ois viikkoja vähän vähemmän tai jotain. Olen tosi pahoillani puolestasi jos pahin käy toteen. Ei oikein löydy sanoja :ashamed:

Miikkis ja Np: Joo no mulla nyt töissä käytössä äitiyshousut.. työhousut ei mee kiinni ja farkkuja en oikein tykkää pitää töissä kun on semmoista työtä että joustavat ja hyvät housut mukavimmat.
Löysinkin tosi hyvät housut, pienellä mitoituksella ja lantion kohdalla kuminauhalla säätömahdollisuus.. sitten alkaa "masuosa" joka peittää mahan. kivaa joustavaa kangasta ja hyvin kestäneet. ja masulle on runsaasti tilaa kasvaa =)
pojan odotuksen aikaan käytössä olleet housut on sitä luokkaa että tuskin pysyvät päällä ennen kun viikkoja 30.. jos sittenkään. tuntuu oudolta että silloin oli niin paljon isompi. lähtöpainokin mulla oli 7kg isompi mitä nyt.
Miikkiksellä muutes aika komee massu :D

Täällä hiljaista kun napero lähti mummolaan.. ikävä jo nyt poikaa :heart:
välillä tuntuu että ite kun on ihan puhki illasta niin ei millään jaksas tehdä iltahommia mut silti ikävöin suuresti poikaa kun en saa olla peittelemässä ja toivottamassa hyvää yötä mussukalle..

jee aamulla saa nukkua kasiina sti kun välivuoroon vasta menen =)

danjsuka ja toukka 13+5
huh.. kohta tasan 14 viikkoa :eek: tuntuu uskomattomalle että tänne asti päästy!! jos neuvolassa ma kuuluu sydänäänet vielä niin sitten lopetan hermoilun ja alan innolla odottaa ensimmäisiä koputteluja masusta ;)
 
Orchidille mainiota viikonloppua. Ihanaa kun mies on järkänny jotain.
En minäkään taida ruveta juttelemaan vauvalle yöllä. :LOL: Lähinnä nukkuminen on silloin mielessä...

Kärppä on varmasti hyvä laite. Jotenkin vaan ottaa nuppiin tuollainen sarja myynti ja et pidetään ihmisiä idiootteina... Ehkä mä liikaa katoin tohon asiaan tai sit oli vielä aamu äreyttä ilmassa... Eri asia jos joku täällä teistä "tutuista" sanoo et on jotain myytävänä. Se ei mua ainakaan haittais. Mut tuollainen tarkoituksella myynti... argh... :headwall: Täällä osataan varmasti parhaiten kuin missään muualla tietää minkälaista on oikeasti pelätä keskenmenoa... Ei tarvitse tulla tuollaiset paapomaan asialla... :kieh: Kuten sanoitkin on niille omat myynti paikat. Mulla ainakin nousi karvat pystyyn........... :ashamed:
JJ-tlle ihania syksyisiä päiviä kun raskaudesta voi nauttia!

MyAngels Minä jännitän kans sun puolesta!!!
Sulla on tosiaankin niin pian se pienokainen sylissä. :heart: Tänään näin tutun vauvan ja tuli nii-in sellainen olo et "voi kunpa minäkin pian" :ashamed: No, ei auta muu kuin vaan odottaa omaa vuoroani. :p
katherine kiva kuulla et olet siellä ja et raskaus etenee hyvin.
Mulla ei tuosta parvorokosta oo hajua... Katsii tosiaankin varmistaa miten se on. :| Toivotaan ettei sitä sulle tulis!
Miikkis Onnea hyvistä neuvola tuloksista. Jos sulla on sellainen olo et tuntuu et räjähdät, niin ei oo ihme. On se sun aika pian "räjähtääkkin". Mahtava masu sulla on! Jos ollenkaan helpottaa, niin mulla oli tuollainen neidin kanssa lopussa. Oli tosi paljon vettä ja neiti oli iso... Ja mä oon pitempi sua (173cm) ja siitä huolimatta olin tosi mahtavan näköinen. Onneks sulla ei tosiaankaan oo kauaa enää oo ja toivotaan ettei mene yliajalle se homma. ;)
Nirtsu Siihen pieneen toivoon on nyt takerruttava. Niin on monilla ollut vuotoja jne ja silti kaikki on mennyt hyvin. Toivotaan nyt parasta!

Tinkatar Sua oonkin ajatellut et miten menee... Huolissaan olen (hupsu) kun ei kuulu joistakin. Yritän pitää tota listaa yllä, niin pakostakin aina tulee mieleen missähän se ja se on... Kyllä sulla on ollutkin rankat viikot takana!
Jospa tuo jäisi nyt tuohon. Tarpeeksi tuollaisessa koitoksessa olisi kenelle tahansa. Hyvä homma et lääkärit ovat tosi luottavaisia! Yritä nauttia raskaudesta. Ei aina voi huono onni seurata. Ei voi, eikä saa...
Danjuskalle rauhaista iltaa. Niin se vaan on et on ihana saada "vapaata", mutta kyllä tulee nopeesti ikävä. Hiljaista on täälläkin kun neiti on joskus poissa, outoa kerrassaan. :kieh:
(.) Mies innostui nyt kans maalailemaan seiniä. Ihanaa kun saa talosta oman näköisen. Yli vuoden ollaan noita seiniä katseltu. Oon miettiny värejä ja nyt sit vihdoinkin ollaan saatu se toteutus vaihe päälle. Ihanaa...
Mulla selkä jumittaa joka aamu kun lähen kävelemään. Pian menen kuin ankka siis... Sit toinen on et nopeeta en pysty kävelee, kun alkaa vasemmalle kohtuun sattua sikana. Eli hitaasti on mentävä. Jos noi on ainoat viat nyt ja pysyy sellaisinaan, niin helpolla pääsee. Toivotaan noin.

NullPoints ja Tirri 26+0
 
Huomenia!
Hirveä yö takana, nukuttua saanu jotain vajaat 5 tuntia. Mulla oli koko illan ja yön tosi kuvottava olo. En tiedä voiko se liittyä alkavaan km:n, mutta mun rinnatkin oli yhtäkkiä eilen vähän kipeämmät kuin aikaisemmin.. Vuotoa (sellasta ruskeaa tuhrua) on tullut pariin otteeseen, mutta tosi tosi vähän. Eikä mitään kipuja ainakaan toistaseksi ole ollut. En tiedä herättelenkö itselleni turhia toiveita, mutta niin kauan kuin ei ole kipuja eikä vuoto ala kunnolla niin pieni toivon kipinä on olemassa. Ainoa mahdollisuus mikä tulee mieleen on se, että raskaus ei olisikaan niin pitkällä kuin luulin.
 
hi ya :wave:

tulin kurkkaamaan tänne ja ilahduin kovasti, kun huomasin esimerkiksi myangelsin, katherinen ja miikkiksen rv:t! vitsi, te ootte jo noin pitkällä, onnea, onnea, onnea! kun tietää, minkälaisen polun kautta itse kukin on tähän ketjuun tiensä löytänyt, tulee niin hyvä mieli, kun porukka ylittää maaliviivan :heart:

oikein hyvää odotusta ihan kaikille ketjulaisille ja suuri voimahalaus kaikille, jotka joutuu viel ottamaan yhden startin päästäkseen maaliin!!!

irtis ja kantoliinassa tuhiseva iihana hormoninäppyinen poika 5 vkoa ja 4 päivää
 
Tere!!

ekaks tsempitykset rva Pikkumyylle!

voimahalit Nirtsulle :'( mulla on takana 2 alkuraskauden km, koita jaksaa...tiedän miltä susta tuntuu.

Miikkis, kyllä on mahtava massu!
Mun uusi masukuva on nyt profiilissa :D

aika tuntuu välillä juoksevan, irtiksenkin poika jo noin "vanha" =)

Minä tosiaan oon tällä viikolla kans ottanut aikaa itelle, kulmat on laitettu, uusi tukka, hierojalla käyty ja uudet kengätkin jäi matkaan :whistle:
No tasapaino säilyy koska pikkutyttömme on nyt kipeenä...raukalla aamusta asti jo 39,6 kuumetta!

MyAngelsin päivät senkun valuu...hui! kohtahan se sairaalaan lähtö koittaa.

Mulla on pari päivää ollu ns. huonompia, ihme jomotuksia ja kolotuksia...supistanutkin välillä ihan kunnolla! auts. kaveri masussa on ihme akrobaatti, tuntuu että se tulee mahasta läpi kun niin puskee. Oiskohan kääntynyt tossa yks ilta...

Ens viikolla neuvola.

mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Katherine: Kannattaa ehdottomasti olla neuvolaan yhteydessä parvorokkoasiasta :attn: Mulla oli alkuraskaudessa sama tilanne, ja sain tällaista tietoa lääkäriltä: Eli se voi aiheuttaa keskenmenon ja on vaarallinen rv 28 asti oleville. Kävin labrassa jossa katsottiin olenko joskus sairastanut parvorokon (tuloksissa meni viikko
)
No en sitä ollut sairastanut,
joten jouduin käymään 2 vkon välein labrassa 12 vkon ajan jossa tarkistettiiin olenko tartuntaa saanut

Onnekseni en sitä saanut, mutta JOS olisin saanut niin sitten olisin joutunut käymään keskussairaalassa ultrassa viikon välein,
kun oltaisiin seurattu vauvan vointia tarttuuko rokko häneen

Pahimmissa tapauksissa kuulemma vauvalle joudutaan tekemään kohtuunpäin verensiirtoja, yms....

Mutta sulla onneksi kuitenkin viikkoja jo hyvin kasassa,
mutta vaadi silti saada labraan lähete jossa katsotaan oletko rokkoa sairastanut!



Miikkis: Me tosissaan poiketaan neuvolassa aika usein nykyään!

Mulla on jo pitkään ollut tiistai aamun rituaali
mennä neuvolaan

Ihana siun massu!!

Mulla on monen eri asteisia suppareita, eli on niitä suppareita jolloin pystyn puhumaan ja liikkumaan jotenkuten, sitten on niitä että pitää pysähtyä supistuksen ajaksi ja puhuminen on vähän vaikeaa,
ja sitten on niitä pahoja jotka lamaannuttaa mut sänkyyn huhkimaan ja puhkimaan

Suppari kestää 30s-90s ja maha menee ihan kivikovaksi ja alamahassa ja/tai alaselässä on menkkamaista kipua. Ensin supparit tuntui vaan mahalla tai selässä, mutta nykyään ne tuntuu molemmissa yhtä aikaa. Toivottavasti tästä oli jotain apua



Mukava että Tinkatar on luottavaisemmalla mielellä!



NullPoints: Ihanaa kun olet noin hengessä mukana tässä mun odotuksessa

Hassua, aina kun luen sun lauseesta että kohta meillä on pikkujätti kainalossa,
niin sitä itekkin tajuaa että niin tosiaan!!

Tasan viikon päästä taidetaan jo nuuskutella pikkujättiä, ellei tämä halua tulla maailmaan ennemmin,
mikä on erittäin todennäköistä

Siitä lisää omanapaosiossa...

Teilläkin tehdään remonttia, se on niin ihanaa saada talosta oman näköinen

Meillä on remppa nyt loppusuoralla täällä yläkerrassa. Eilen mies laittoi uusia keittiön kaappeja paikoilleen, ja kodinkoneetkin saapuivat.
Huomenna tulee vielä tasot ja kaappien ovet



Nirtsu: Voi kumpa pieni vielä sinnittelisi siellä masussasi!!!




Moikka Irtis!!
Kiitos sanoistasi!



Pamullakin ihana masu!

Tytölle pikaista paranemista!!




ON: Viime yönä taas supisteli melkoisen lailla...ja aamulla irtosi palanen limatulppaa!

Soitin synnärille, ihan vain varmistaakseni että saan edelleen olla rauhassa vaikka tuota irtosi ja vauva on perätilassa ja matkaa on 60km. Sanoivat että rauhassa seurata tilannetta ja jos supistelee säännöllisesti niin heti yhteys synnärille, ja jos veet menee niin sitten ambulanssilla sairaalaan koska vaarana on että napanuora luiskahtaa pihalle koska vauvan pää ei ole kiinnittyneenä eli siis "tulppana".
Tässä alkaa olla jo jokseenkin jännät paikat!!

Siskolla yhden muksun aikana irtosi limatulppa kerralla, ja vauva syntyi seuraavana päivänä. Ja toisen muksun aikana limatulppaa irtoili paloina kolmen päivän ajan, ja neljännen päivän aamuna vauva syntyi

Eli jos tämä menisi samalla lailla, niin pikkujätti olisi jo maanantaina sylissämme!



Nyt syömään!




:MyAngels ja pikkujätti rv 38+0 (ultra 38+2)
 
Helou!

my angels kiitos kommentista!!! :hug: ole n käynyt aiemmin verikokeissa jossa todettiin ettei minulla ole vasta-aineita ko. rokolle ja täten vaara on vielä suurempi saada se!! no...neuvolaan en viitti enää paljoo olla yhteydessä, mun neuvolatäti suhtautuu vähätellen koko asiaan eikä ymmärrä miten raskasta tää henkisesti on, onneks työterveys suhtautu asiaan tosi hyvin ja määräs viikon saikkua tuosta noin vaan! Nyt kävin uudestaan verikokeis ja ootan tuloksia etten ole sitä nyt saanut kun taas vaara piilee...
eniten mua surettaa työnantajan ja neuvolan suhtautuminen tähän asiaan, vähätellen ja "riski on niin pieni..." ym. ym..
haistakoot v.... ! mun taustalla ( ja muutenkin) mikään riski ei ole tarpeeksi pieni että sen ottaisin..huh huh. Työ on niin viimenen asia mikä tällä hetkellä merkkaa... voi hemskutti.
Oon aika huonolla tuulella, tästä asiasta....

Palaan paremmin mielin!! :saint:
Mukavaa viikonloppua kaikille!! =)

katherine ja kultanen 27+4
 
Ilmoittaudun uutena mukaan ketjuun :wave:

Olen aikalailla samoilla viikoilla ElinaMarian kanssa, tasan 7 viikkoa tänään. Aika paljon jännittää mukaan tulo, kun puolisentoista vuotta sitten raskauduin ja km seurasi 9+4. Kirjoittelin silloin tänne ja heittäydyin raskauteen täysin rinnoin. Höpönä en osannut edes ajatella, että voisi käydä huonosti.
Elokuun alussa tuli sitten elämäni toinen plussa ja jotenkin nyt on erilainen olo, uskon että loppuun asti mennään. Toivotaan ainakin ;)

Tämä on niin mukava paikka lueskella teidän kaikkien kokemuksia ja tuntemuksia. Käyn ketjua läpi pikkuhiljaa.
Ihanaa viikonloppua kaikille!!
 
Nimra
Heips kaikille ja heti tähän kärkeen oikein ihanaa ja mukavaa viikonloppua kaikille :D

Onnea kovasti JJ-t ja Snowball hyvistä ultrakuulumisista =)

Kovasti toivotellaa Nirtsulle voimia eteenpäin ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin :)

Ihana oli Miikkiksen masu :D

Voih, kovin täällä jo odotellaa ja jännätään MyAngelsin puolesta ja odotellaan ihania vauva-arkisia kuulemisia - Ihanaa, kun saatte pian oman nyytin syliin :heart:

Mukavaa odotusta Tinkatar ja kiva kuulla, että mieli on parempi ;)

Onnea plussasta Niinuska ja tervetuloa joukkoon :wave:

Mitähän mahtaa kuulua Rva Pikkumyylle ? Joko on viiva vahvistunut ? :whistle:

No tänne ei mitään ihmeitä kuulu... nyt ollaan ukon kanssa käyty useampaan otteeseen kaupoissa ja kirppiksillä ja katseltu vaatteita ym vauvalle :heart: En ole kovasti ostellut, mutta jonkun verran kuitenkin... Aina se kuitenkin on mielessä, että mitä jos...., vaikka kyllä nyt pitäis jo alkaa tosissaan miettimään :p

Näin tänään sellaisen hyppykeinun kirppikseltä ja mietittiin, että onko kellään sellaisesta tietoa ? Olisiko sellainen kiva pikkuiselle.. ? Ja milloin sitä oikein voi "tarkalleen ottaen käyttää" ? Olis vaan niin suloinen.. :D

Olen vaan miettinyt tuota laihtumista..., kun ihmettelivät miten tässä vaiheessa olen laihtunut :( Ei kai se kuitenkaan mitää "pahaa" tarkoita ?? :eek: Eihän se ole kuin 1 kg =) ja saattaa ihan johtua eri päivän ajastaja ruoan määrästä ja sen ruokailun ajankohdasta... ? "Mahan" mitta (sf-mitta) oli kuitenkin paisunut 3 cm edellisestä mitasta ja kasvaa kuulemma ykäkäyrän yläpuolella, mutta tasaisesti :whistle: joten sillai vaikuttaa normaalilta ja sykkeet ja kaikki oli kuitenkin kunnossa :D

En ole enää edes paljoa mittaillut tuota verenpainetta sillä olo on alkanut olemaan jo hieman parempi ja toivotaan, että pysyykin!!! Sokruja olen mitannut jo vähän enemmän kuin tarvii ja nythän mulla alkaa vaan kerran viikossa, mutta kyllä mulla näyttää toimivan elimistö ainakin ihan ok, vaikka nuo aamun ekat arvot on aina lähempänä rajaa.. :( mut täytyy niitä siis vahtia tarkemmin!! ;)

Nyt on taas masussa ollut pari hiljaisempaa päivää... ja välillä miettii (TAAS), että onko kaikki kunnossa, kun viikkoja on huomenna jo 30+0 ja hiljaisia päiviä on vieläkin... , että mahtaako olla enään normaalia nuo hiljaiset päivät ?

Tänään saadaan vielä kaverilta meille nuo vaunut niin sit olis melkein kaikki kasassa mitä keksii =) tietenkin tulee varmaan osteltua vähän aina silloin tällöin vaatetta ym, mut perus tarvikkeet ovat valmiina ;) vielä täytyy sitten ostella tutteja ja tuttipulloja ja muuta tällaista tavaraa, mut niihin ehtii sit vielä paneutua :D

Nyt täytyy alkaa siivoamaan ja mennä unille hetkeksi niin pystyy käymään kaupassa ja jaksaa touhuta sit vaunut puhtaaksi ym...

Moiks ja iloisia hetkiä kaikille!!!!!!!!!!!! :hug:

Nimra + Vipeltäjä 29+6 (ultra 30+2)
 
Moikka kaikille ihanuuksille...mulla on ollu kaamee ikävä tänne...
Meil tää 'Prkl...kone tilttas ja olli huollossa...emolevy men...meni onneks takuuun piikkiin JEEE...

Meillä maha kasvaa kivasti...pömpöttää jo nii et huh :) Onnessani pötseilen täällä...liikkeet o tosi napakoita ja tuntuu tosi voimakkailta.Nauranukki et habaa löytyy jo noinki pienneä isona :LOL: Kaikki on ihan ok..paitsi noi hel...Piip sokerit huitelee välillä pilvissä...hmmh..ens vkolla äippäpoli...ja sielt sit hoitoja noihi...ja pääSEE näkee kullanmurua tuol masussa...Voi herra jumala....tänää vaihtu taas vko....nää hurahtelee kaameen nopeesti..ja tänne tuleee kaameemmalla tahilla viestiä...
Luoeskelen niitä sitten ajan kanssa...

Mutta aattelin ilimotella täältä..että kasassa ollaan ja maha kasvaa... :heart: :heart:

Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen tasan 25 JEEEE :heart: :heart: :heart:
 
Nirtsulle jaksamista siellä kaiken keskellä!
Toivotaan tosiaankin parasta et toi paha olo olisi raskauteen liittyvää, eikä muuta kauheampaa.

Irtosoralla on tosiaankin jo "iso" poika. Minne se aika menekään? :eek:
Pamulla on tosi napakka masu! Tosi kaunis! ;)
MyAngels Huh, huh!!!
Sulla tulee pian ihan oikeesti siis lähtö!!!!

Limatulpan irtoamisesta menee muutamasta tunnista muutamaan viikkoon. Sulla voi olla kyse enemmäkin päivistä jos on todellakin sun sukuun katsomista. Huimaa!!! Muista olla netissä nyt paljo... Muuten luullaan et sulle on tullut lähtö.

katherine Parempi on tosiaankin olla varovainen. Ei tuollaisen kans saa pelleillä. :/
Hurjalle tuo kuulostaa... Toivotaan et työnantaja ja neuvola tajuisivat et on vaaroja tuossa.

Nimra Meillä on sellainen hyppykeinu ja kävelytuoli. Molemmat saatiin ilmaiseksi, kun tutulla perheellä oli lapsiluku täysi. Suoraan sanottuna paljoa rahaa ei noihin kannata laittaa, koska niitä ei kauaa vauva käytä. Molempiin voi laittaa 6kk eteen päin. Niissä yleensä sanotaan kans suositukset milloin voi alkaa käyttää, mut 6kk on se normi...
Tuo hyppykeinu oli käytössä ekaks. Hyvä on silloin kun itse on mentävä esim vessaan tai suihkuun. Katsii laittaa sellaiseen paikkaan et vaavi näkee missä oot... Muutaman kuukauden sitä käytettiin ja sit ei neito siinä enää viihtyny.
Sit kävelytuoli oli sen jälkeen käytössä, mut sekään ei ollu kauaa kun neito alkoi kävelee 11kk iässä.
Noi on sellaisia tavaroita et toisilla on varmasti käyttöö enemmän kuin toisilla. Mä menin aika kauan vauvan rytmin mukana. Päiväunille samaan aikaan jne. Pakko oli ei ois muuten jaksanu. Meillä kun hampaat alkoivat kasvaa jo 3kk kohdalla- ekat tuli 4kk iässä, seuraavat 6kk iässä jne. Eli oli mulla ainakin siihen apua et joskus sai jotain tehtyä.
Eli uutena ei kannata ostaa, jos halvalla saat, niin on sit jos tarvitset.
;) Olikohan tuo nyt hyvä selitys? :LOL:
Tervetuloa Daizz takaisin netti pimeydestä!!! Toivotaan et sokrut pysyis kurissa.

(.) Otin töitä kotiinkin... Ei meinaa hommat hoitua ja ylitöitä en viikolla tee, joten toivottavasti saisin nyt viikonloppua tehtyä. Tuo kun ei oo niitä hommia mitä yleensä teen, niin on jotenkin järki jäässä.

Sit huonosti nukuttu yö on alla, kun neiti näki pahaa unta.

Eli hauskaa... :|

NullPoints ja Tirri 26+1
 
Ajatteli laittaa Galluppia pystyyn.
Kysymys: oletko ainoa suvussasi jolla on ollut keskenmeno vai onko keskenmenot "sukuvika"?
Mun mummolla on ollut 2-3 keskenmenoa, tarkasti en tiedä, koska ei tuo vanha kansa ei tuollasista asioista paljoo puhu. Oma äitini sai yhden keskenmenon. Serkkuni (äitini puolelta) sai yhden keskenmenon. Sit esikoisen kans hänellä oli paljon vuotoja....
Eli meillä taitaa olla sukuvika... :(
 
Mä en kyl osais aatella sukuvikana, koska km:t on kummiskii tosi yleisiä iha noin muutoinkin. Mut siis en ees tiedä onko suvussa ollu, miehen puolel ollu yks ainaki. Ja lääkäriki sano ainakii miulle, et miltei jokainen nainen joutuu elämässään kokemaan km:n (seki oli kokenu sen).
 
G: ei oo ollu suvussa mitenkään erityisesti. :) Kun meillä silloin keskeytettiin niin yllättävän moni sen jälkeen on tullut sanomaan että "meillä tuli samin ja nikon välissä kolme keskenmenoa", "meijän äitillä oli kans ollu keskenmeno", "meillä oli yks tuulimunaraskaus"... siis kaikki alkoi avautumaan mulle... yllättävän paljon niitä sitten oli tapahtunut lähipiirissä.

No joo, sitten alkoi tulemaan myös niitä "mekin yirtettiin Liisaa kaksi vuotta" "Sannan jälkeen menikin viisi vuotta ennen kuin onnistui..." "lopettakaa vaan se yrittäminen niin kyllä se sitten onnistuu" Kaikilla oli jotain sanottavaa meijän vauvantekoprojektiin. :kieh: Mutta kai se oli ihan odotettavissakin kun mä sitä blogia kirjoitan ja moni sukulainen lukee sitä... mut joskus teki mieli vaan sanoa että pidä ihan omana tietonas noi neuvot! :LOL:

NP älä nyt liikaa töitä tee. :) Muista huilata ja levätä myös. :wave:

 

Yhteistyössä