*** Keskenmenon jälkeen plussanneet syyskuussa***

Iltaa.
Taas tuli todistettua et hormoonit vaan hyrrää. TV:ssä oli mies joka oli menettänyt vaimonsa aika heti synnytyksen jälkeen. Ei syytä sanottu miks. Ihana & kaipaava mies jäi jäljelle ja kaunis pellavapäinen tytär. Eli itkin täällä yksin (mies töissä ja lapsi unilla). Huh, huh kun teki herkkää... :'(
Nirtsu Minä oli kans hysteerinen aluksi. Kyttäilin kaikkee... Oireita ei ollu paljoo, esim rinnat ei kipeenä, pahaa oloa vain rv7-9. Enemmän raskaana oleva olo oli mun km02/08 kanssa. Eli se on sitä ettei niihin voi tuijottaa.
ElinaMaria sulla on ihailtava asenne. Totta on et ei auta paniikoi vai ei. En muista nyt olitko täällä silloin kun mä saavuin. Törmäsin aikaisemmin tossa sun edellisiin tapahtumiin. On suakin raa-alla kädellä viety. :hug: Toivotaan tosiaankin nyt et olisi paremmin asiat. On se niin ettei aina voi vaan huonosti käydä. Ei mitenkään. :ashamed:
MyAngels Pikkujätti vaan siis vaihtelee paikkaa. Jospa se "vahingossa" jäis pää alas. Mulla ei oo kokemusta noista käännöistä, mut sen oon kuullu et useesti ne ei onnistu. Kuten sanoin sektio ei oo paha, kun se on suunniteltu. Siihen sit osaa asennoitua. Eli jos se on tuleman, niin ei hätää... ;)
(.) Laiska oon ollu koko päivän. Päiväunetkin tuli otettua aikaisemmin. Taas olis aika mennä makailemaan... :whistle: Hyvää yötä!

NullPoints ja Tirri 23+2
 
Heippa!
Ja kiitos NullPoints uudesta pinosta! :flower: Ihana on toi uus syntyneitten lista. Pitäisköhän muuten Katjuskalla olla se syntymäpäivä 5.9. eikä 5.8., kun eikös ihan just syntynyt vauva?

Niin se vaan aika menee ja ollaan jo syyskuussa. Uusiakin on tullut paljon ja se on hyvä - täällä on alkanut olemaan aika hiljaista! Taas oltiin tiputtu vallan toiselle sivulle.

Onnea siis Snowball, Nirtsu ja ElinaMaria! Ja olikos vielä joku...? :heart: :heart: :heart: Oon lukenut ElinaMarian blogia, ihanaa että oot päässyt tänne! Alku on kyllä monesti stressaavaa, vaikka mulla kyllä pahoinvointi vei terän pahimmalta stressiltä sinne rv 12 asti. Mutta oon kyllä sitten kunnostautunut tässä keskiraskauden stressaamisessa, niinkuin tällä listalla tiedetään! :LOL:

Danjuskalla ja Miraclella on sitten vissiin hääyö ohi. Koskahan ehtivät kertomaan kuulumisia. =)

Luminia, kiva että sait mukavamman tädin. Mulla on huomenna neuvola ja toivon ihan päinvastaista: että saisin vakitädin takaisin. Kahden sijaisen kanssa on tullut asioitua hänen lomansa aikana ja eipä ole oikein vakuuttanut. :/

Miikkis, nyt olette sitten MyAngelsin kanssa ne joita seurataan silmä kovana! :D Kyllä se lähtö varmaan sielläkin pian tulee.

Orchidille onnea ultrakuulumisista. Onneksi nyt näyttää kaikki hyvältä! :heart:

Tuuliska ja muut tammikuiset, minä myös lueskelen tammikuisten pinoa ja tuon sukupuoli-episodin lisäksi siellä on mielestäni muutenkin ihan erilainen "tunnelma" kuin täällä. Ja uskon vahvasti, että km ja muut rankat kokemukset muuttavat useilla suhtautumista asioihin melko paljon. Ainakin itsellä on käynyt niin, ja siksi vain tämä pino on tuntunut kotoiselta. Työkaveri juuri kertoi 4D-ultrastaan ja siitä, miten halusivat ehdottomasti varmistaa että saavat sataprosenttisesti TERVEEN lapsen. Jouduin oikein nieleskelemään etten olisi möläyttänyt jotain ikävää, kuten että ei se taida se 4D:kään terveyttä taata, valitettavasti. Ehkä olisin itsekin 1. raskaudessa ajatellut noin. Nyt toivoo lähinnä sitä, että saisi edes elävän ja elinkelpoisen vauvan.

MyAngelsilla on taas ollut jännitystä. Taitaa pikkuinen kiusakseen myllertää edestakaisin! Minkäs viikkojen jälkeen ei enää pitäisi mahtua kääntymään? Mietin vaan, ettei kai voi käydä niin, että käännetään ja sitten kääntyisikin itse takaisin...? Teillä on varmaan jo ollut synnytys-ajatukset lähellä niiden supistelujen aikana. Täältä pinosta olen vasta oppinut, että synnytys ei välttämättä alakaan kertalaakista kunnolla, vaan voi oikeasti tulla tuollaisia todellisia vääriä hälytyksiä.

(.) Saimme ne odotetut lv-punktiotulokset jo viime maanantaina ja vauvallamme on normaalit TYTTÖkromosomit!!!!! Neitiä siis odotellaan, vaikka ihan poikaolo oli rakenneultraan asti. Siellä jo tuo sukupuoliasia todettiin melko varmaksi, ja nyt se on varmistettu. Ihanalta tuntuu, vaikka yhtä ihanalta tuntuisi varmaan tieto pojastakin. En ole mitään hörhelöitä vielä äitynyt ostamaan, vaikka vähän mieli tekisi.
Muuten sitten olotilasta, ne harkkasupistelut vaan jatkuu ja ilmeisesti saan niiden kanssa elää koko loppuajan. Saapa nähdä mitä neuvolassa huomenna sanotaan. Esim. tulehdusten vaikutuksesta supisteluherkkyytteen on kauhean erilaista tietoa. Joidenkin mukaan esim. hiiva ei sellaista aiheuttaisi, mutta jonkun tutkimuksen mukaan taas kyllä. Tiedä sitten mikä on totuus.
Selkäkipuihinkin oon saanut ekaa kertaa tutustua. Mitään kipuja mulla ei oikeestaan tähän mennessä oo juuri ollukaan missään, joten aika pitkälle sain mennä ilman. Mulla on sellanen kaverilta saatu Anita baby belt joka kyllä selvästi auttaa, mutta vaatii vähän totuttelua. Se kun väkisin vähän kiristää tuosta alamahasta enkä oikein normaalistikaan siedä mitään puristuksia mahan kohdalla (mies aina nauraa kun leikkelen sukkahousujen vyötäröitä ettei ne painais :LOL: ). Mutta nyt parina iltana kun oon ottanut vyön pois on selkään alkanut sattua, joten täytyy kai vaan yrittää pitää sitä mahd. paljon.

frizzante ja neiti rv 22 (POKS!!!)
 
Frizzante Kiitti tosta oikaisusta. Mul on vissiin jääny aivot tonne elokuulle.
Mä oon kans huomannu et hiljaista täällä nyt on. Yksin saan melkein turista.

On mahtavaa et vihdoinkin voitte olla rauhallisin mielin. Ihanaa kun kromosomit olivat normaalit. En tiedä mikäs olisi ollut paras vaihtoehto jos olisikin ollut jotain vialla. Vaikeita vaihtoehtoja molemmat... Voit nyt siis relata ja nauttia olotilastasi. Vihdoinkin.

Taidan taas painua taka-alalle....

Adios.....
 
Kiitos Frizzante. :) pitäis malttaa vaan ottaa iisisti... :ashamed: Ja onnittelut hyvistä uutisista! :heart:

Joo taitaa nää viikonloput olla hiljasia. :)

Tänään tulevat isovanhemmat kävi onnittelukahveilla. :) Muuten päivä onkin mennyt tiskatessa, leipoessa ja taas tiskatessa... puuuh. Jospa sitä nyt heittäisi ketarat ojoon sohvalle virkkuukoukun ja ohjelmien pariin...
 
Just eilen täällä kirjoittelin, kun noita raskausoireita on ollu niin vähän. Pahoinvointiakaan ei juuri ollenkaan. Mut nyt tuli kyllä niin ällö olo, että yäk! :LOL: Että eiköhän niitäkin vaan sit pikkuhiljaa ala tuleen enemmän.. niitä oireita meinaan..

Ja viikkoja on 5+2
 
iltaa...
Frizzante oli saanut huippuhienoja uutisia!! Onnittelut!
sinäkin tossa noita perätila juttuja pähkäilit, meillä neiti kääntyi ihan itekseen perätilaan rv 36+ että kait ne mahtuu jos vaan ovat sitkeitä!! se oli kyll semmone muljahdus
ett huh huh! :eek: ja tiedän joitain jotka ovat kääntyneet oikein vasta synnytyssalissa...

kääntämistä meillä yritettiin pojan kohdalla, mutta tytön kohdalla en olis kyllä suostunut vaikka olisivat ehdottaneet, vaikka tuo koitos menikin ihan ok.

Nirtsu, mulla oli kuvottavaa öklötys24hkrapulaa viikot rv7-12 ja todellakin oli huumori hukassa tuona aikana, vaikka ihanaa silti oli kun oli niitä kaivattuja oireita...
kakspiippusta. No oireita tai ei, toivotaan että kaikki menee mallikkaasti!

nyt taidan mäkin poistua zzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZ
Pamuk ja kolmonen jo rv 29
 
Oon laiska ja kopsaan itteeni:

Ny mie oon rouva! :heart: Uppo outoa, eikä meinaa viel kunnolla tajuntaan iskeä, mut upeaa se oli. Häät meni ihanasti vaikka pari kommellusta kävikin (mm. geelikyns irtos ja hukku sen siliän tien, sulhane meinas nähä miut enne valokuvausta yms). Morsiamen ryöstökin oli ja sulhanen lauloi kaksi kappaletta sekä lausui hempeitä, jotta saisi morsiamensa takaisin :heart: :heart: Olo oli/on mitä mahtavin! Ei mitään pahaa oloa ole ollut ja kaikki hyvin! TOSIN, tänään tuli verta.. Iha vain vaaleenpunaseks paperi värjäyty, mutta se tapahtui seksin jälkeen ja jaksan uskoa parasta.. Koska kuitenkin se on suht normaaliakin ja sen jälkee ei vuotoo oo tullu =)

miracle & mytty 8+5
 
Heipsis!
Taas maanantai, mihin se viikonloppu oikein hävisi? Höh!


Mutta mukavaa lukea hienoja uutisia.
Onnittelut Orchidille! Kivaa että jaksoit kirjoitella noin yksityiskohtaisesti ultrasta, tosi mielenkiintoista lukea. Hienoa että kaikki oli hyvin.

Frizzantea myös onnittelen, ihanaa että tulokset olivat ok. Nyt vain vaaleanpunaista nyyttiä odottamaan


Jatketaan onnitteluketjua: Onnea ElinaMaria ja oikein kovasti tervetuloa!!!


Samoin onnittelen rouviintunutta Miraclea!


Missäs Miikkis, ei ole pariin päivään kuulunut? Huhuu..

ON: täällä kaikki suht mallillaan. Voimia viikkoon yritän keräillä. Ja motivaatiota.. Selkä meinaa jumia, varsinkin lenkkeilyn jälkeen. Nyt jo! Venyttely on onneksi auttanut aika hyvin. Huomenna alkaa jumppa, johon olen vakaasti päättänyt mennä. Ainakin tälle syyskaudelle..
Selkä jumii myös, jos makaan liian kauan pehmeällä sohvalla, joten kai on parempi olla liikkeessä. Sillei sopivasti?

Viikon päästä on rakenneultra, jännittää jo nyt. Mitähän se on ensi maanantaina..


Mukavaa viikonalkua!


Luminia rv 19+3
 
Kuinka monella on ollut nyt tai aikaisempien raskauksien aikana virtsatietulehdus? Ja onko uusinut kuinka helposti? Mulla oli just vtt ja nyt muutama päivä antibioottikuurin jälkeen tuntuu, että taas olis.. En ole kyllä tosin varma, kun on toi hiivakin sit päällä (tuli niistä ihanista antibiooteista). Ja kävi jo sit niinkin kauhea ajatus mielessä, et jos tää on joku klamydia tai vastaavaa.. Siinä oliskin ukolla selittäminen.. :eek: Niin, ja huomenna menen virtsatesteihin, mut tuloksethan saa vasta joskus parin päivän päästä... Kiva!
 
heippa :wave: väsymys painaa, ei hirveesti ole jaksanut kirjotella :ashamed:

elina-maria ihania uutisia sulla!!!! tervetuloa mukaan joukkoon, muista että täältä pääsee pois vain n. yhdeksän kuukauden päästä :D

rouva-miracle hienoa että häät meni hyvin ja paljon onnea tuoreelle avioparille!!! :heart:

luminia juuri kauhistelin sitä kuinka selkä on niin kipee :eek: viikot vaihtuu huomenna vasta 11 ja pelkään kovasti että saan kärsiä tän koko raskausajan kun tämä on nyt jo alkanut :'( hyviä jumppavinkkejä otetaan vastaan :attn:

neuvolassa olin viikko sitten ja kävin puntarissa, viimeksi olin kesäkuussa käynyt. no 5kg lisää :eek: ja se näkyy ja tuntuu :ashamed: pahoinvointi, väsymys,tupakan lopetus ja kuukauden loma heti alkuraskaudessa kyllä verottaa!! muutenkin tuntuu olo rumalta ja lihavalta näiden finnien ja turvotusten kanssa :ashamed:

että semmosta..

JJ-t ja mussu 9+6
 
Nirtsu mulla oli tm:n aikaan vtt, johon söin antibiootit. Sen jälkeen jäi pitkäksi aikaa ja usein toistuvaksi semmoinen olo, et taas on, mutta ei ollut, kun vein näytteen. Totesin, että paras testi on se, kuinka hyvin pystyy pidättämään pissaa. Vaikka kuinka olisin yrittänyt (juomattakaan) vtt:n aikana en onnistunut pidättämään kahta tuntia kauempaa. Mut muulloin, kun oli noita tuntemuksia, pidätys YLEENSÄ onnistui (yks yö ramppasin kyllä kymmenen minsan välein ja seuraavana aamuna vein sit uuden näytteen, joka kuitenkin oli nega, joten ihan satavarma testi toi pidätys ei ole).

Mut aina jos epäilyttää, kantsii viedä näyte. Ja käy hae kaupasta sokeritonta karpalomehua (tiiviste) ja juo sitä lasi päivässä. :)

Muillekin hauskaa syksyn jatkoa. Mä olen poissa netin ääreltä toistaiseksi, joten tulee pitkiäkin taukoja palstailuun. B)

T. Kärppä ja papuska 15+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Nirtsu mulla oli tm:n aikaan vtt, johon söin antibiootit. Sen jälkeen jäi pitkäksi aikaa ja usein toistuvaksi semmoinen olo, et taas on, mutta ei ollut, kun vein näytteen. Totesin, että paras testi on se, kuinka hyvin pystyy pidättämään pissaa. Vaikka kuinka olisin yrittänyt (juomattakaan) vtt:n aikana en onnistunut pidättämään kahta tuntia kauempaa. Mut muulloin, kun oli noita tuntemuksia, pidätys YLEENSÄ onnistui (yks yö ramppasin kyllä kymmenen minsan välein ja seuraavana aamuna vein sit uuden näytteen, joka kuitenkin oli nega, joten ihan satavarma testi toi pidätys ei ole).

Mut aina jos epäilyttää, kantsii viedä näyte. Ja käy hae kaupasta sokeritonta karpalomehua (tiiviste) ja juo sitä lasi päivässä. :)

Muillekin hauskaa syksyn jatkoa. Mä olen poissa netin ääreltä toistaiseksi, joten tulee pitkiäkin taukoja palstailuun. B)

T. Kärppä ja papuska 15+2
Kiitos Kärppä näistä tiedoista! Toivottavasti tää on mullakin vaan pelkkä tunne siitä vtt:stä. Niin en tiedä oikein tosta pidättämisestä, kun sitä kuitenkin juo kaiken varalta paljon, mut täytyy tarkkailla asiaa..
 
heippa odottajat taas aikoihin...

Ollaan tosiaan näköjään hiljennytty kuka minnekin, kun porukkaa ei meinaa saada esille...onneks tuli uus pino, kiitos paljon nullpoints sulle!! :hug:
eikä...elinamaria ihania uutisia!!!!!!!!! onneks olkoon!!!!!!!!!!!!! aivan loistavaa!!! :heart: :flower: :hug:

hmmh... oon ollut lomalla ja reissussa miekkosen kans pari viikkoa niin oon pudonnu tyystin kärryiltä mitä kellekin kuuluu.. mutta uusia on tullut, niille isot onnittelut suurten halausten kera!!! :hug:
Mulla laknut vähän tää närästys vaivaan.. vaikka ei söiskään mitään, niin kurkussa kiehuu.. yök! :/
Muuten on ollut upea olo, pallomaha on tullut esille ja vointi on hyvä.. pikkunen potkii niin että meinaa pissat tulla housuun. On AIKA ihanaa kun joutuu töissä äkkiä juokseen vessaan kattoon että miten paljon tuli..kun veikkaan et se on jalat alaspäin, kun sen verran kovaa monoa tulee just tonne... tai sitten sillä on iso ja vahva pää :saint:

nirtsu voimia sulle...mulla alko se km kyllä tosi kovilla kivuilla, niin ettei paljoo käveleen päässyt ja koko vatsa oli ihan sairaan kovissa kivuissa, mutta en kyllä usko että sulla...mulla meinaan alussa tässäkin oli sitä menkkajomotusta, joka sekin voi olla melko kovaa.. käy lekurissa niin saat rauhan!! :hug:

jaahas...yksinäinen ilta tiedossa, tai omaa aikaa, ihan kiva...mies remppaamassa sukunsa tiloja ja tuskin tulee ees yöksi, taitaa kaljotteluks mennä, mutta menköön, kai nyt aikuinen muija yhen illan ja yön pärjää itsekseenkin ! :saint:
Ajattelinkin jatkaa rakasta harrastustani... pöytälaatikkoon kirjoittelua ;)

mukavaa alkavaa viikkoa mammat!

katherine ja kultanen 25+0
 
Nirtsu juu siis juoda pitääkin, mutta ennen näytteenottoa pitäs pystyä edes hetko olemaan pissaamatta ja vtt:n aikaan tuo käy tuskalliseksi, vaikka ei olis juonutkaan. Sitä tarkoitin. B)

Ja mulla on kanssa ollut tässä raskaudessa kipua jos toista. Eniten huolettaa tällä hetkellä nuo alapääkivut, mutta aika näyttää. Ainakin vielä tietojeni mukaan kaikki ok.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Nirtsu juu siis juoda pitääkin, mutta ennen näytteenottoa pitäs pystyä edes hetko olemaan pissaamatta ja vtt:n aikaan tuo käy tuskalliseksi, vaikka ei olis juonutkaan. Sitä tarkoitin. B)

Ja mulla on kanssa ollut tässä raskaudessa kipua jos toista. Eniten huolettaa tällä hetkellä nuo alapääkivut, mutta aika näyttää. Ainakin vielä tietojeni mukaan kaikki ok.
Juu, ymmärsin mitä tarkoitit... Mut sepä tässä onkin (siis noihin kipuihin liittyen), et jos olis joku huonosti, niin viikot on vielä niin vähäiset (5+3) ettei muutenkaan mitään juuri pysty näkeen vaikka ultrais.. Ei auta kun odottaa!
 
Luminia, JJ-t ja katherine KIITOS. Toivon kovasti että tämän nyt saisimme pitää loppuun saakka... :ashamed: Pelottaa kyllä mutta yritän kovasti ajatella positiivisesti. :)

Nirtsu, mulla jomottelee alavatsaa melkein joka ilta... eikös se kuulu oleellisena osana siihen kohdun kasvuun? :) Uskon että kaikki on ihan hyvin. :hug:

Onnea tännekin miracle! :heart: Minäkin sitten ensi kesänä... tai saa nähdä siirretäänkö häitä kun tuo perheen uusi tulokas saapuu toukokuussa... jos meinaa heinäkuussa mennä naimisiin ISOJEN häiden kera niin ei ehkä onnaa... :/ Täytynee siirtää häät vähän syksymmälle.
 
moe,

ekaks ONNITTELUT rva miracle! Mahtava juttu! :flower:

missäs taas se MyAngels luuraa :whistle: huhuuu huhuileepi hän!

JJ-t, tosi kivaa kun sinäkin tosiaan olet täällä! Muistan sut niin hyvin tuolta kuumepuolelta! Onnea odotukseesi!

katherine, palasi lomalta, sama täällä :wave: yks päivä ns. yksin ja oon ihan puhki...sitä jotenkin tottu 3 viikossa että toinenkin on siinä koko ajan hääräämässä ja auttamassa lasten kanssa. Huh.
Muuten siis mukavaa kun arki alkaa ja rytmit palaa yms. mutta kyllä masun kanssa heiluminen tuntuu näin iltasella kun vihdoin pysähtyy.

Kipuja ja vaivoja oli monilla, no ei kait niiltä oikein säästy.
Ite olen voinut muuten oikein mallikkaasti, mutta mun riesana on nuo ah niin kamalanällöttävät suonikohjut... :ashamed: :eek: keskiviikkona on se lääkärikin enkä kyllä oikeesti kehtais ottaa housuja pois... :ashamed: toisessa jalassa ei oo mitään, toinen on nivusesti asti tursunut :kieh:
pientähän tuokin on kun on muuten kaikki hyvin, ja mitäs sitä nyt ei kärsis lastensa vuoksi mutta inhottaa ja ällöttää tuo silti, minkäs sitä luonteelleen voi...
kumpa ne hellittäis sit ku vaavi on maailmassa.
toivotaan...

tässäpä näitä.
voikaa hyvin!

Pamuk rv 29 POKS
 
moi

Täällä taas :wave:

juhlahumusta palattu arkeen ja huomenna pitäis taas töihin lähteä.

jos ekaks omaa napaa niin häät meni loistavasti =) just semmoset joita haluttiin ja toivottiin. Rentoa yhdessä olo. Pientä ohjelmaa olivat sisko, äiti ja kaaso järjestäneet jonka jälkeen kaikki minun serkukset kerääntyivöt ja laulovat meille sen tuu mun vaimoksein ja kaksi vanhaa puuta sateen piekämää.. mikä sen oikee nimi nyt sitten onkaan.

Mies piti ihanan puheen kun oltiin vieraat otettu vastaan ja sitä rataa.
Poika oli oikea show mies ja nauratti vieraita kun heitti kuperkeikkaa ja tanssi nurmikolla rusetti kaulassa ja ruusu liivin pieluksessa :heart: :LOL:
Ainut pieni kömmähdys mikä sattui (mitä ei onneksi muut huomanneet kuin minä itse ;) ) oli kun poika kesken valokuvan oton livahti minun helman alle ju huikkas vaan isälleen että laita maja kiinni!.. niin samalla onnistu vetämään sukkanauhan meikäläiseltä nilkkaan :whistle: onneks mekko oli pitkä ja huomasin ennen kun jäi pihan maalle sentään :LOL:

juhlapaikalta lähdettiin hotelliin ja sviitistä oli näköala merelle.. käytiin illasta sitten vielä syömässä ja kateltiin auringon lasku parvekkeelta kun aurinko laski suoraan mereen kaikkine väreineen =) huilattiin ja nautittiin. sääkään ei olisi paremmmin meitä voinut suosia.

nyt vaan opetteluttaa uutta sukunimeä käyttää ;) :D

ElinaMaria
onnen toivotukset ja pikkuiselle paljon tarroja matkaan! hienoa! =) :flower:

Kärppis: Minkälaisia alapää kipuja sulla on? kun itselläni aina välillä pakottaa ihan kamalasti tuonne alas. enkä oikein osaa tarkalleen sanoa minne ja kuvailla millä tavalla mutta todella epämilyttävä ja kipeä tunne :|

Nirtsu: kivut voi olla ihan asiaan kuuluviakin.. itsellä nimittäin nytkin koskee todella menkkamaisesti alavastaan.. siis tuntuu että kohta sieltä jotain tulee ja sitä rataa (sori kuvaus)

Itsellä olut päänsärkyä useana päivänä ja olo suhteellisen väsy ja heikko.
Ei kai täällä muuta kun perjantaita odotelessa jollon nähdään vieläkö toukkanen elossa.
Toiveet koerkealla kun viikoilla 9+5 syke näkyi mutta silti halauan vielä pitää varpaat maassa ja pelkään pahinta.

kohta nukkumaan niin saa ittesä aamulla ylös.

danjuska ja toukka 11+2
 
Niin oli hiljaista eilen...
Tänään tääl on sit tapahtunutkin.

Miraclelle ja Danjuskalle paljon onnea!
Hienoa et juhlat menivät kivasti!!!
Luminialle Voimia selän kanssa. Toivottavasti se ei ärtyis pahasti.

Nirtsu Sullapas on kurja olo siellä.
Virtsikseen juo paljo vettä ja hapanta. Tuo karpalomehu ja greipit jne ovat hyviä. Mulla se munuaistulehdus säteili selkään ja kohtuun. Paniikin kans menin sillo lääkäriin et km taas tulee.... Eli mene ihmeessä tarkistuttamaan et onks tulehdus.
Hiivaan rupea syömään maitohappobakteereita. Syö luonnonjogurttia kans ja sitä voi kuulemma laittaa kans pimperoon- kuulemma rauhoittaa ja tasapainoittaa bakteerikantaa. Eli katsii tehdä jotain ton kans myös, koska se on pirullinen juttu jos se villiintyy...
Kokemusta in tosta...

JJ-t Jos ollenkaan lohduttaa, niin turpoomista on täälläkin tullut ja paljon...
Kurveja riittää vaikka muille jakaa.
Katherine Kiva kuulla sustakin... Mull kans potkii tonne alas. Pissat ei vielä oo tullu pöksyihin, mut joskus tuntuu et melkeen... :ashamed:
Pamu Mulla tuli suonikohjuja ekan kans joka paikkaan. Onneks ne sit häipyivät. Tietty noi jalkojen suonikohjut voi olla sellasia ettei ne mee pois...
Mun mutsille olin mä aiheuttanu ne kamalat suonet...
Ne kun sit menee suvussa, niin onpa kiva odotella et sellaiset ilmestyy. :$
(.) Mulla iski eilen silmätulehdus.
Kiva oli aamulla nousta ylös kun en meinannu toista silmää ees auki saada. Sen näköisenä menin sit töihin. Olin just sen näköinen et olisin itkeny koko viikonlopun.... Onneks ain tippoja, jotka nyt ovat rauhoittaneet tilanteen... Ihanaa.
Nyt nukkumaan...........


NullPoints ja Tirri 23+4
 
Nullpoints:Joo huomenna on aamusta tarkoitus mennä virtsatestiin.. Karpalomehuakin löytyy..
Ja se hiivatulehdus on hoidossa mulla tolla Canesten rasvalla. Tiedän kyllä itseasiassa nää luonnonkeinot myös, kun mulla on toi hiivatulehdus joskus ollu tosi pahana. Oli itseasiassa sellainen hiivatulehdus kierre.. Mut nyt tiedän, et tuli ihan vaan pelkästään niistä ihanista antibiooteista!
Danjuska: Onnittelut naimisiin menosta! :flower: Ja paljon tsemppiä ultraan!!
 
Rouva uneton kuittaa! :wave:

Bongasin pari kysymystä:

Danjuska: mulla on ollut 11+ viikolta lähtien neljää erilaista kipua tuolla alhaalla.. Yks on vihlontaa vähän enemmän niinkuin kohdunsuulla, toinen häpyhuulien/nivusten (tai jossain siellä ) pakotusta, joskus se sama pakotus ja/tai vihlonta menee enemmän tuonne b-rappua kohti ja joskus kaikki osuu kerralla. Niin ja joskus tuntuu, et vihlasee vaan tuonne emättimeen. ...yleensä noi ei ole kovin pitkäaikaisia kipuja ja toisinaan auttaa, kun vaihtaa asentoa (ei istu/seiso/makaa ...se, mikä auttaa, vaihtelee.) Juu ja toisinaan tuntuu, et se kipu/pakotus on enemmän tuossa häpyluun kohdalla. :snotty: (ja p.s. mä en osaa matikkaa, koska tuossa tais olla vähän useampaa laatua kuin neljää...)

Nuo huolettaa mua itseäni, koska pelkään niiden olevan jotain avaavia. Pari noista kivuista on semmoisia, joita mulla on ollu myös menkkojen ekoina päivinä ja niistä gyne silloin vuotojen aikaan (mä myös vuosin 11+ ja 12+ viikot. En enää kahteen viikkoon) sanoi, et ovat todennäköisesti supistuksia. Mut sit nuo loput on uusia tuttavuuksia. :whistle: Mulla on viimeksi kurkattu alapiähän tuolloin 12+ viikolla ja silloin oli kaikki vielä kiinni, mut tiedä sit, kun en harrasta itse tuota sinne kurkkimista, jotta en tiiä, onko muutosta tapahtunut sittemmin. :xmas:

Nyt mie sitten otin ja unohdin loput kysymykset ja vastaukset... taitaa se uni sittenkin jo painaa, joten mattia metsästämään. :wave:

T. Kärppä ja papuska ...ja 15+3:n puolella mennään.
 
Huomenta!

Alkuraskauden unettomuus vaivaa... :| Iltaisin on levoton olo, ei meinaa saada unta ja pyörii vaan koko ajan. Yöllä pitää herätä pissalle ja sen jälkeen on taas vaikeaa saada unta.. aamulla kun voisi nukkua pitkään ei osaa ja on pakko nousta ylös. :/ Viimeksi kun oli se kemiallinen niin tänä päivänä alkoi vuoto... nyt tiedän että se ei ala mutta pieni ihmeellinen jännitys silti päällä. Pitäisiköhän tehdä yksi testi mielenrauhan säilyttämiseksi...

ElinaMaria rv5
 
heipsan keikkaa! :wave:
onnittelut uusille rouville! uuden sukunimen oppimiseen menee hetki. itse alussa kuittasin pankkikortti ostoksia ensin tyttönimellä kunnes hokasin että eihän se noin mennytkään ja vetäsin yli ja uusi tilalle ;)

nirtsu kohdun kasvukipuja todennäköisesti ja ihan vaarattomia. tiedän kyllä tuon paniikin tunteen. itsekkin hätkähdän jokaista pientä taikka suurempaa nippailua!

iltsu & beibe 9+1 ( joka ei oel antanut ylen vielä tänään... koputtaa puuta / päätä... )
 

Yhteistyössä