Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

Miwwi Kp 42 ja km:n jälkeen kierto ollut kokoajan tasan 30. Sitä ennen kierto ollut 28-35. Ja en oo testannut, kun en vaan yksinkertaisesti halua viellä..mutta mä testaan kyllä to tai pe :D

Kukkurukuu ja Niwhai pidän peukkuja tän päivän ultriin teille :) Olkoon uutiset teitä ilahduttavia ja sydämmen onnesta pakahduttavia :)
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Tsemppiä ultraan kukkurukuu ja niwhai! Täällä odotellaan malttamattomana ja jännätään tediän ultrakuulumisia :)

miwwi ei mullakaan kotidoppler antanut aluksi minkäänlaisia lukemia vaikka vauvan syke kuului selvästi! Joten don't worry :)

Joosukka, mitkä hermot sulla onkaan! Itse en olisi pystynyt moiseen testaamattomuuteen :)

stellini 31+5
 
miss_piggy
Dopplerista ja sykkeistä, täälä oli alkuaikoina se syke jotain 165-> nyt on yleensä siinä 145->. Ja mulla ei edes ole mitään näyttöä joka näyttää sykkeen, vaan otan kellosta aikaa montako lyöntiä minuutissa :)

Ei muuta järkevää kirjotettavaa tällä kertaa, huominen RU jännittää ja vähän huolettaaki...

20+3
 
Nt-ultrasta huonoja ja hyviä uutisia.

Kaksosraskaus oli muuttunut yksösraskaudeksi. Meille ei tulekaan kahta vauvaa. Tämän itse jo tiesinkin sisimmässäni. Ihan niinkuin tm-raskaudessa tiesin, ettei kaikki ole hyvin ja nyt taas osasin odottaa tätä. Toista sikiötä ei näkynyt missään, vain kohdun muoto kertoi että yhdessä tyhjässä kohdassa olisi voinut olla jotain, josta nyt ei näkynyt merkkiäkään.

Mutta toinen vauva voi hyvin. Lapsen mitta 6,58 cm, niskaturvotus 1,5 mm, ei kuulemma mitään hälyttävää. Hän vastasi viikkoja hyvin, oli jopa pari päivää isomman kokoinen. Hirveästi sätki ja potki villisti, ei olisi halunnut antaa ottaa sivukuvaa ollenkaan. Maailman ihanin olento.

ralliruutu ja yksi kaksonen 12+4
 
ralliruutu Pahoittelut toisen pikkuisen menetyksestä :hug: Saanko kysyä, että olitko käyny koska ultrassa ja oliko sielä siis näkynyt 2 alkioo? Vai kävitkö niin varhaisessa vaiheessa että näkyi vain paikka kahdelle?
 
Viimeksi muokattu:
Rv 6+6 näkyi selvästi kaksi alkiota. Molemmilla oli sykekin. Nyt enää yksi, ja sen vieressä pussimainen tyhjä kohta, jossa toinen on ollut. Tänään ultrannut lääkäri sanoi, että se toinen on voinut sulautua pois hyvin pian sen vu:n jälkeen, mutta oli itsekin ihmeissään tilanteesta.

Olen toki enemmän kuin iloinen, että toinen voi hyvin. Se on nyt tärkeintä. Mutta miten sitä vaan voi koskaan unohtaa, että heitä olisi pitänyt olla kaksi identtistä :'(

Päivä kerrallaan...
 
miss_piggy
ralliruutu :hug: Onneksi toinen pieni kuitenkin voi hyvin... ehkäpä toisen piti menehtyä, jotta toinen voisi kasvaa isoksi ja vahvaksi.. Voin kyllä kuitenkin kuvitella miten pahalta tuntuu.
 
Hetiomaannapaan

Mä olin lietsonut itseni niin hysteriaan, että olin 150% varma että kyseessä on kohdunulkoinen vähintään. Tai jotain pahempaa.

Tuloksena pieni alkeellinen (huom. yksi) papunen, mahassa, siis ihan inessä, ei eteisessä, ei naapurissa, ei eksyksissä. Syke alkanut ihan juuri joten jossain viidennen viikon puolivälissä näyttäis olevan (eli muutaman päivän vanhempi kuin mitä luulin, selittäis sen 3+ digitestin).

En tiedä miten tähän reagoida, mä olin niin varma, että sieltä tulee jotain skeidaa että pyysin lääkäriä kääntämään monitorinkin musta pois päin, etten näkis huonoja uutisia (jäi traumoja viime kerrasta).

Sain hormonitukikääkityksen ja näen lekurin jo ens viikon keskiviikkona koska en halunnu venyttää sitä tapaamista pidemmälle kun olis se Suomen keikka ja kaikkee.

Lekuri sanoi, että a) yritä relata (HAH!!! KAMAAN!!!???) ja b) vähänks olen hedelmällinen.

Mä menen nyt hetkeks johonkin koloon märehtimään tapahtunutta. Mutta kai mut voi nyt heittää virallisesti tänne vaikka kesken menisikin? Jos vaan huolitte? Mä kommentoin teitä ja teidän uutisia heti kun vaan saan pääni ojennukseen. Nyt kuuluu aivoista vaan surrur.

Ps. Ei vuotoja viikkoon. :)
 
Niwhai! Miten mielettömän upeaa ja fantsua! Onnea kovasti! Siis mitä viikkoja se veikkasi, 5+jotakin?

...kukkurukuu, miten meni teillä ultran puolella?

ja Joosukkakin nyt ihan virallisesti tässä ketjussa - huippua!
 
Fujin Heitetään sellanen villi 5+4, tarkentuu sitten kun (jos) tarkentuu?

Eli öööö hetkinen. Niwhai, 35 vee, kkm 06/13, 1.lapsi, LA ööööö 22.5? Jotain sinne päin? Menee muuten TOSI liki miehen synttäreitä jos tää ei tipu matkasta.
 
Niwhai Jos feng shuit on kohdillaan (miehen synttärit lasketaan) niin todellakin kaikki menee paremmin kuin hyvin. Ite haukuit mallikappaleeks ja se on kuka toista sanoo!

Mä oon nyt niin iloinen kun meillä on täällä uusia odottelijoita ihan virallisesti :heart: Joosukka myös heittäköön rivinsä toukokuisten alle (eli riviä mulle :D) niin saa Niwhai ja kukkurukuu seuraa :)

MUOKKAUS

Kun nyt näin Joosukan tekstin välissä, mutta ei oo todellista! Tunnen feng shuin olevan tasapainossa - teilläkin on kimppaLA!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Täällä RU takana, ja mun veikkaus sukupuolesta taisi osua oikeaan. Poikalupaus suurella todennäköisyydellä jalkojen välissä olevan ulokkeen perusteella :D Kaverilla oli pituutta noin 16,8cm ja painoa huimat 365g. Mahakas kaveri, eli hyvä ruokahalu :LOL: Siellä se kovasti teki jo hengitysharjoituksia ja haukkoi välillä lapsivettä :) Kätilö nauroi kun oli niin vilkas tyyppi ja kun koitettiin kurkkia jalkoväliin, niin kaveri yritti vain esitellä jalanpohjiaan :heart: Mutta kaikki hyvin.

piggy ja vilperi 20+4
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
miss_piggy Onnea ihanista ultrakuulumisista ja onnea poikalupauksesta! :heart:


Mitäs muille kuuluu?? Equus, verppu, Rosamunda, Alexa, mamuska, Praia niiskunenä, zannukka, Taike80, heinis1, serenade, rupeltaja? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fujin
niwhai, onnea hienoista uutisista!! Ja kyllä nyt tosiaan kuulostaisi olevan feng shuit kohillaan jos LA sattuu läehstulkoo miehen synttäreihin. :) Mulla omat synttärit 19.11. ja LA 21.11. ja jotenkin olo tuntui heti varmemmalta tämän raskauden alussa kuin kahdessa edellisessä, jotka meni kesken. Mulla tässä vaikutti myös onnennumero 3, kun tämä on nyt kolmas raskaus esikoisen jälkeen ja tärppikin tuli kolmannesta kierrosta. Talk about feng shui! :D

miss piggy, onnea hyvistä uutisista ja poikalupauksesta! :)

ralliruutu, on varmasti tosi ristiriitainen olo.. ja mietityttää mitä toiselle pienelle kävi.. :/ Onnittelut ja kovasti kasvuvoimaa kuitenkin tälle yhdelle pienelle, joka masussasi oleilee ja voi hyvin. :heart:

joosukka, jee!!

Marlin, ollaan sen verran pieneltä paikkakunnalta että en taida täällä ihan ääneen huudella, mutta tässä LKS:n/ OYSin piirin rajamailla asutaan niin saadaan itse valita mihin sairaalaan mennään synnyttämään. Esikoinen syntyi LKS:ssä ja sieltä on hyvät muistot, niin sinne mielellään menee uudestaan. OYSissa puolestaan hoidettiin molemmat kkm:t niin sinne taas liittyy ikävempiä muistoja.. Hyvin kaikki siellä kyllä hoidettiin, mutta ei vaan tullut mielenkään lähteä sinne synnyttämään tälläkään kertaa. Mikä sulla on vointi?? Viikkoja alkaa olla jo huimasti!! Kohta oot synnyttämässä, iiks! :)

(.) Omaan napaan ei ihmeempiä. Päänsärky vaivasi koko viiikonlopun ja meinaa puskea päälle vieläkin vaikka mies jo pariin otteeseen niskoja hieroi. Ihan jumissa tää mamma! Onneksi kohta loppuu tämä koneella istuminen kun viimeistä työviikkoa viedään! Ensin jo pelästyin että ei kai vaan mikään raskausmyrkytys yritä hyökätä kun ei millään meinaa päänsärky hellittää, mutta kyllähän se syy onneksi tuolta jumituksista löytyi kuitenkin. Täällä tulee jo jotain rännän tapaista.. Talvi tulee! :)
 

Yhteistyössä