Hurjasti onnea ultrakuulumisista, niitä oli taas monella, ja onneksi hyviä sellaisia =)
Tervetulotoivotukset ja samalla tsemppaukset kaikille uusille, ihanaa että niin moni on plussannut! Pitkiä nämä ekat viikot kyllä on, ei sille mitään voi. Oireiden vähenemisestä huolestuneille, en olis ikinä uskonut, että mulla normaalisti sujuvassa raskaudessa voi oireet heittää jatkuvasta oksentelusta lähes oireettomaan ja taas takaisin, mutta niin vaan kävi ja ja kaikki ollut kontrolleissa kunnossa, vaikka itse olin jo ihan 100% varma km:sta.
Mini-aspiriinista oli juttua aiemmin, itse sain ohjeeksi käyttää plussasta rv 36 asti. Mulla siis yksi normaali raskaus ja sen jälkeen km x4 taustana, syytä ei tutkimuksissa löydetty. Tuon ASA:n tutkimusnäyttö on kuulemma heikko, mutta ilmeisesti toistuvissa km:ssä on tapana sitten sitäkin tarjota, kun paljon muutakaan ei ole. Luget mulla on käytössä rv 12 asti, se lähestyy ja vähän jo lopettaminen pelottaa..
Kävin ma viimeisessä ylimääräisessä kontrolli-ultrassa, seuraava on nt-ultra 1,5 vk päästä. Kaikki oli edelleen niin kun pitääkin =)
Quu 10+5