MLL Kiitos!
Aappa Mää sain sillon varhaisultrasta neuvolakortin
Nanakuu Teidän sintti on sut oikein säikäyttäny, mut onneks saitte ultralla kurkata ja mikä parasta, että kaikki oli hyvin :heart:
Meritähti Kiitos! =)
Tillukas :hug: Toivottavasti pääset pian meidän joukkoon uudestaan! Voimia ja paljon uusia plussatuulia :heart:
Jääkyynel Täällä kans dementia vaivaa ajoittain. Tässä jokunen viikkoa sitten unohin hellan levyn päälle puoleks tunniks
Mulla mies jaksaa muistuttaa aina tästä dementiasta
JM Kurjaa, että toiset saatekevät tuollaista. Jokaisella pitäisi olla oikeus purkaa tuntojaan tänne :hug: Tsemppiä ja voimia raskauteen
Kanella Toivottavasti saat apua verensokereihin :hug:
PinkkisOih, onnea vielä kerran! :heart:
Milleniia Toivottavasti siellä ollaan paranemaan päin :hug:
Tinttamaaria Onnittelut hyvistä sokereista!
Nanakuu Poksuonnittelut! Ja tsemppiä huomiseen ultraan!
marjutti ei munkaan maha näytä maatessa miltään... :/
Aappa Eiköhän siellä ultrassa ole kaikki hyvin :hug: Tiedän tuon kurjan tunteen
Kellis ja babyhope Poksuonnittelut!
(.) Toissayönä meni nenä tukkoon ja kurkku tuli kipeeks. Siitä kärsin eilisen päivän, illalla nous sitten ihan yht'äkkiä kuume (37,9) Olin jo ihan varma, että nyt on possunuha iskeny. Yöllä heräsin siihen, että mulla oli kauhee nälkä. Kävin syömässä jugurtin ja se tuli saman tien ylös oikein kohinalla :/ Ajattelin, että oksutauti nyt vielä tähän päälle. Aamulla ei oikeastaan muuta kuin väsynyt olo. Ei kuumetta, lievää kurkkukipua ja aavistus nenän tukkoisuutta. Toivottavasti pääsen näin helpolla.
Täällä eilen kuunneltu dopplerilla sydänääniä ja uskon, että Hippu oli tuolla oikealla suoliluun lähellä. Sieltä nimittäin kuulu sellanen "fiuh, fiuh, fiuh" :heart: pitääpä taas alkaa sydänäänten metsästykseen
Mua hieman ihmetyttää nää mun alavatsa kivut. Kipuja/pistelyitä on oikeastaan joka päivä. Ne on sellasia hetkellisiä, mut niitä tulee aika usein.. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa.
Eilen muuten kerrottu vauvasta miehen vanhemmille ja he kuulemma olivat asian jo arvanneet meidän edellisellä käynnillä (n. 3vkoa sitten)