*~~*~~* Keskenmenon jälkeen plussanneet MARRASKUUSSA*~~*~~*

kretalle paljon voimia menetykseen :hug: .

riturille onnea nuoren neidin johdosta ! :flower:

Omaa napaa: tänään 27+0! Pikkukundi on eilisen mittauksen perusteella ylittänyt kilon huiman rajan (1 030 g) ja kaikki on hyvin mun sokereista huolimatta. Seuraava kontrolli 3 viikon kuluttua. Saa nähdä, mahtuuko poika helmikuussa ulos mun kapeasta lantiosta vai mennäänkö suosiolla sektioon.
 
Pitkästä aikaa taas täällä :) Tulin eilen illalla koulutuksesta helsingistä. Jotenkin viikko mennyt tosi nopsaa, ku töitäkin on saanu tehä ihan kunnolla.

Kreta Olen niin pahoillani!! :hug: Voimia uuteen yritykseen ja toivottavasti palaat pian tänne! :hug:

MLL Ihana masu sulla! :heart:

Millenia Onnittelut ihanista uä-kuulumisista! :heart:

babyhope Oiii, määkin haluisin pakkauksen jo :D

Rituri Oikein paljon onnea prinsessasta!! :heart: :flower:

Oliivitar Onnea sinullekin hyvistä ja ihanista uä-kuulumisista! :heart:

tinttamaaria Sure rauhassa! Voimia! :hug:

Kaikille poksujille onnittelut!! :heart:

Eilen kuuntelin pikkuisen sydänäänet kolmen päivän tauon jälkeen ja sieltähän ne heti löytyi :heart: piätis varmaan pikku hiljaa alkaa luottaan tähän, mutta jotenkin ei vaan pysty. Raskaudesta ei vielä edes kovin moni tiedä :/ Tänään pitäs jaksaa tuon miekkosen kanssa siivoilla, pitäis jouluverhot vaihtaa ja valot tuikata ikkunaan :heart: :xmas: tulis nyt vain pakkasta ja lunta, niin tuntuiskin joululta.

Alisa & hippu 14+4 (liikkeitä kovasti odotellessa) :whistle:
 
MLL
Alisa kiitos :) Minäkin rentouduin raskauden suhteen vasta ton puoli välin jälkeen silleen, että uskalsi vapaasti kertoa kaikille. Ei sitä nyt varsinaisesti salailtu, mutta ei tullut kuuluteltuakaan kummemmin :) Eiköhän niitä liikkeitä ala parin viikon päästä tuntua, jos sulla ei ole istukka edessä.

Sukkikselle supistuspuhureita :whistle:

Täälä on ihana lauantaiähky saatu aikaan pähkinöillä ja muutamalla suklaakonvehdilla :p Neuvolaan oisi vajaa pari viikkoa ja punnitus kummittelee mielessä säännöllisesti. Pojulla on vauhti päällä ja muksii usein ja voimalla, osaan pituus suunnassa sanoa miten päin vauski on mutten osaa erottaa kumpi pää on kumpi :D

MLL :heart: poju 24+3
 
Huomenta!

Ja hyvää ensimmäistä adventtisunnuntaita!

Hyvä kun sängystä pääsin ylös, piti lähtee jo kellarin varastosta koluamaan kynttelikkö ikkunalle. Mulla on ollu tapana laittaa kynttelikkö aina ensimmäisenä adventtina. Muut joulukoristeet saapi sit ootella varmaanki tonne itsenäisyypäivän jälkeen. Tänä vuonna muutenki uutena asiana on se, että saadaan joulukuusi sisälle. Ihanaa! Nyt kun on tämä omakotitalo, niin saa senkin :) Pihalle oli tarkotus tänään laittaa pihavalot yhteen puuhun, mutt taitaa sekin homma jäädä, kun yllättäen ulkona sataa vettä. Todella hieno talvi :( Kutsuttiin muutenki kaveri pariskunta tänään syömään, kun avokilla kerranki vapaapäivä, nii ei tartte miettiä mitä tekee loppu illan.

kreta :hug: :hug:

Rituri Onneksi olkoon uuden perheenjäsenen johdosta! :flower:

Mutt nyt valmistautumaan kauppareissua varten.

JääKyynel ja Tuittu

 
Hei taas pitkästä aikaa.. mä olen ollut vähän laiska täällä käymään.. mutta nyt taas jos sais aikaseks :)
Pitää lukea rauhassa noi edelliset sivut.:)

Täällä ei sen kummempaa mitään uutta.. masu on kasvanut aikalailla ja vointi on ihan hyvä, lukuunottamatta kauheaa väsymystä joka johtuu huonosta hb.. joudun siis syömään rautaa.. :/
ja mun maha käyttäytyy sen takia ihan kummallisesti..
TYttö on rauhallinen masussa.. välillä tuntuu liikkeet ja pitkut tosi selvästi mutta voi olla päiviä jollon niitä ei tunnu paljoo yhtää.

tiitu ja nella rv23+2
 
***POKS*** ja omaa napaa..

Neuvolareissu tälle aamua tehty..

Kaikki vauskilla hyvin :heart:, sykkeet 140+ ja liikuskeliki kovasti ku kuunneltiin..
Painoo tullu +442g/vkoo kohti, joka kuulema ok.
Sf yläkäyrillä, mut terkka tuumas että normaalia tässä vaiheessa.
Rr 103/59 ja hb raudasta huolimatta sen kun laskenu.. nyt vaan 98!!! :kieh:
Pitää alkaa ottaan tuota Obsidania 2tbl/pv, toivottavasti vaan ei mee pötsi sekasin.. :x
Terkka puhui et ratsastus ois hyvä alkaa lähiviikkoina lopetteleen jo kokonaan.. :(
Miten mä maltan jäädä selästä pois, varsinki ku se ei oo viel tuntunu ees missään.. :p

Pitäs soitella vaik äippäpolille tai johonki ja kysellä vähä muittenki mielipidettä asiaan.. Toiset ku tuumaa et voi harrastaa niin pitkään ku hyvältä tuntuu ja toiset taas että ois hyvä jättää jo rv20 mennessä pois.. Haluaisin kuitenki puhelimenpäähän jonku asiantuntevan lääkärin enkä mitän terkkaa, hoitajaa tai tkn yleislääkäriä.. :whistle:

Pitäs varmaan kysyä mielipidettä vaikka hölkkäämiseen tai aerobikkiin ni sais "rehellisen" vastauksen asiaan ku tuntuu että periaatteesta jo jotku terveydenhoitajat tai lääkärit vastustaa nimenomaan tuota ratsastusta.. :p Kevyt hölkkä kun varmaan on pompotukseltaan lähinnä ratsastusta, ainaki mun kohdalla ku kyseessä tuttu hevonen, jonka liikkeitä osaa hyvin joustaa ja ennakoida..

Terkka puhui että pompottavassa liikkeessä on kuitenki se riski että istukka voi ennenaikasesti alkaa irtoon/repeen, joka kyl alko mietityttään..
Uskon et jos vointi pysyy yhtä hyvänä ku esikon raskauden aikaan läpi raskauden ni voisin ratsastaa varmaan aikalailla viimeiselle kolmannekselle saakka, mut tuo istukkahomma pisti kyllä miettiin.. :|




 
Tänään on ultra.. viikkoja 7+3. Mua jännittää.. todella. Näen jo silmissäni miten ruutu näyttää taas tyhjää ja lääkäri sanoo että "en löydä täältä mitään eloa.." Se välkkyy mielessä koko ajan. Voin tosi huonosti 24h mutta tänään erityisen paljon. Jännittäminen pahentaa. Tänään nähdään jatkanko tässä ketjussa... :snotty:
 
Soittelin nyt sit äit.polille ja sain puhelimeen kätilön, joka sanoi että voin jatkaa ratsastusta huoletta niin kauan kunhan se ei aiheuta epämiellyttäviä tuntemuksia, enkä voi ratsastuksella aiheuttaa myöhempään raskauteen mitään komplikaatioita, jos se ei kerran aiheuta mitään epämiellyttäviä tuntemuksia.. Eli ei kannata kuulema pelätä sitä että istukka voisi ennenaikaisesti irrota sen takia että olen esim. 3 viikkoa aiemmin vielä ratsastanut..
Kylläpä huojensi.. :) Terkka kun tosiaan sanoi että tuolla aikaisella lopettamisella nimenomaan ennaltaehkäistään mahdollista istukan irtoamista tms.

Aapalle tsemitykset ultraan!
 
Huh,

Nyt on niin tekstiä viime kerran jälkeeen etten ehdi millään lukea saati kommentoida.
Merkkiä käyn jättämässä itselleni ja kertomassa että kasassa ollaan eikä merkkejä muusta ole havaittavissa, vielä onkin viikko laskettuun.
Kaikki on valmista vauvaa varten, joulusiivouskin keittiltä vaille valmis. Nyt juuri olo on saamaton, joten lisää myöhemmin jos sitä saisi itsestään enemmän irti.

Riturille ja koko perheelle onnittelut pienokaisen syntymän johdosta. :flower:

Meritähti :heart: Pömppis 38+6
 

Yhteistyössä