Huomenta, tai kohta päivää...
Millenia Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:
...ja poksuneitaki oli monia, onnittelut myös niistä
kreta Toivottavasti on harmitonta :hug: Mulla ainaki raasto alkuraskaushermoja, kun tuli aina välillä tuhrua, mutt ne tais ajottua niille ajoille kun menkkojen ois pitäny alkaa. Silti olin joka kerta pelko persiissä. Kun 12 tuli täyteen loppu kaikki tuhruttelut yms. kuin seinään. Vähän olin helpottunu. Mulla ei tosiaan edes tuulimunassa ollu ku viissiin yhen kerran tuhrua eikä mitään muitakaan merkkejä mistään, joten nyt oli sit vähän "pelottavampi" tilanne. Varsinkin, kun tiesi, ett pieni ihmisen alku tällä kertaa oli oikeasti kasvamassa. Voimia sinne :hug:
Täällä tuli sit nukuttua ihan kunnon yöunet. Joskus 01-02 välillä menin nukkuun (en muista tarkaa aikaa), aamulla heräsin kasin jälkeen vessaan ja kömmin vielä takas sänkyyn. Avokki sit tuli herättelee tuossa 11.00 aikoihin, ett tarttis nousta. Mitenkähä pitkään oisin nukkunu jos ei ois tullu herättään :/ Oli ehtiny käydä kylälläki asioilla ja meikä vaan nukkua tuhnutti.
Voi järkytys. Onkoha mulle tulossa
suonikohjuja, ainaki toisessa jalassa on ihan sen näkönen jälki. Tosi hieno homma! Se on vieläpä tossa sääressä ihan näkyvällä paikalla. Mulle riittää ne pari suonikohjua mitkä on jo olemassa tuolla polvitaipeissa, mutt, ett johonki sääreen. Ei tuu kesää, sanon minä! |O |O
Eipä tänne ihmeempiä. Pitää varmaan mennä eväiden tekoon ja syömään, ett ehtii taas töihinki 10 tunniks. Tää onki tälle viikolle viimenen ilta, ku huomisen "jouduin" ottamaan vapaaks. Pitää lähtee käymään tuolla 300km päässä vanhempien luona hakemassa puolikas hirvenvasa pakkaseen, paloteltuna tietenkin
Aika pikareissu siitä tulee, kun huomenna lähden ja perjantaina varmaan joutuu tuleen jo takas, kun ne lihat pitäs saada kuitenkin pakkaseen. Kaikkee sitä ihminen tekee hyvän lihan eteen
Onpaha ostettu sit lihat ainakin hetkeks ja nimenomaan kunnon lihat. Avokki ei ollu tänä syksynä hirvimetällä, kun sillä on ollu tosi loistavat työvuorot tänä syksynä. Vissiin joka viikonloppu töitä ollu.
Kivat päivän jatkot kaikille! :flower:
JääKyynel ja Tuittu
:flower: