**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

huomenta! :wave:

Heinämassu ja Barbapörrö lisäsin teidät listaan! :) Ja siellä pysytte nyt sitten!! Turha kuvitellakaan mitään pinoista tippumisia!!

s-anttu toivottavasti väärä hälytys tai sitten ei mitään vakavaa! Sais vauva pysytellä masussa vielä!!

woodoo :D onneks meillä on kans aina kaikki kamat hukassa... mä en voi tajuta et mihin mä oon laittanu kameran laturin!! Siis se ei voi olla missään muualla kun tässä asunnossa mut sitä ei ole!! :eek:

(.) Viime yönä aikamoiset liitoskivut vaivasi... huh. lantio kuin tulessa ja ristiselkä kans. auh. |O No, se kuuluu asiaan... :) Vauva on keksinyt sen oksennusyön jälkeen että yöllä onkin kivaa myllätä ja potkia äitiä lujaa kohdunsuulle. Vitsit että sattuu välillä! :LOL: Sais kääntyä niin ei olis niin tukalaa...

EM ja Dodoliina 31+0 POKSS!! :heart:
 
Tervetuloa Heinämassu ja Barbapörrö minunkin puolestani! Ja sopii sitten jäädä ihan olemaan! :)

woodoo meillä on erinäisten vara-avaimien (ja itse asiassa muidenkin tavaroiden) kanssa käynyt monen monituista kertaa niin, että joku on ne "varastanut" ja sitten illalla palauttanut ihan oikeaan paikkaan... :D Ihan totta!

Oma napa on vain kuvitellut, että väsymys olisi helpottamassa. Taas on sunnuntaista lähtien olo ollut kuin jyrän alle jäänellä, 9 tunnin yöunista ja sievoisista päikkäreistä huolimatta. En jaksa enää tätä!!

Onko täällä muuten yhtään Turkulaisia? Mistä kannattaisi lähteä mammavaatteita metsästämään? Vai tilailetteko kaikki netistä? Nimim. Kohta ei maha mahdu enää farkkuihin.

Kerttu ja Oliver 14+4
 
Sattumalta lueskelin tätä ketjua (entisenä km:n jälkeen plussanneena, nyt jo vauvautuneena :) ) ja täytyy kommentoida tuota mammavaatteita Turusta-kysymystä.

Itse löysin muutamat hyvät housut Myllyn Lindexiltä ja keskustan H&M:ltä ja edullisia ja hyviä vaatelöytöjä tein Oz Baby:ssä (Satakunnantien varressa). Siellä myydään mm. Mamalicious ja Noppies mammavaatteita ja yleensä siellä on aina alennusrekki ja -kori, joista löytyy vaatteita puoleen hintaan tai tyyliin 10 ?/kpl. Suosittelen!

:wave: Myntti
 
Huomenta!

Hyvin varovaisesti kurkistan tälle puolelle, toivottavasti voin jäädä pysyvästi. Eli Km oli 1/09 ja nyt sitten ollaan raskaana. Menkkoja ei ehtinyt tulla välillä ollenkaan, mutta raskausviikot näyttäisi olevan nyt 6+0, kunnes ultrassa sitten varmistuu. Tämän hetken LA on 3.11. Mutta nämäpä voivat vielä tästä muuttua suuntaan jos toiseenkin.

Pelottaa ja jännittää hurjasti, että miten tässä tällä kertaa käy. Neuvolantäti valoi positiivista mieltä tänään neuvolassa. Ehkäpä tämä ajan myötä helpottaa. Varsinkin kun täällä saa lukea kuinka hyvin toisilla on mennyt.

Ja niitä tietoja itsestä. Ikää 31 v. Esikoista odotellaan ja synnäri olisi sitten KOS. Ja se Km oli 1/09.

Mukavaa päivää kaikille!

rituri + öttiäinen 6+0
 
Suuret kiitokset Myntti! Täytyy katsoa josko lauantaina saisi itsestään sen verran irti, että edes jotkut pöksyt saisi hankittua!

Teretulemast rituri, peukkuja ja liimaa, jotta öttiäinen pysyy matkassa! Ja sulle pitkää pinnaa ja uskoa!

Kerttu
 
kerttu, mä oon Turusta ja mammavaatteita on löytynyt H&M:ltä ja baobab babystä Yliopistonkadulta. Lindex ja Kappahl ei myy enää äitiysvaatteita. Zarassa on pari vaatetta. Siis niitä on oikeesti pari tai muutama...

riturille onnea matkaan! :)

Mä kävin äitiyspolilla. Istuskelin siellä jotain kaks tuntia ja oottelin. Ne otti sitten jotain näytteitä ja ei näkynyt lapsivettä niissä. Lääkäri sanoi, että kun ei ole supistellut niin ei mitään hätää. Vauvalla oli vettä normaalisti. Mä en kyllä kauheesti luota niihin tutkimuksiin. Hyppäsin viime raskaudessa joka paikassa joka vaivan takia ja tunsin itseni tyhmäks, kun kaikki oli huonosti, vaikka niitten mielestä ei. Kohdunsuu oli kiinni, mutta eipä tuo ollut viimekskään avautunut ja silti vauva vaan yks päivä syntyi... Eli kävin siellä ja hyvä, että vettä normaalisti. Eihän tässä auta ku ootella, sillä se selviää, miten kaikki menee. =) Ai niin lääkäri sanoi, ettei vauva ainakaan mikään pieni oo... Mutta ehkä kuitenkin ihan yläkäyrän rajoissa... :eek:

Tänään viikkoja meillä 27+5. :heart:
 
Tervetuloa rituri!! :flower: :heart: toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin! :)

s-anttu hienoa että kaikki oli hyvin. :) Kyllähän sä ite sit tiiät kun on aika taas juosta tutkittavaks... eikä siinä mitään pahaa ole, pääasia että tutkivat ja että kaikki menee hyvin.

Poksujen kunniaksi masukuvaa:


eli 31+0
 
En päässyt täytekakkua leipomaan, huonosti kävi meidän pienelle Taimelle, tänään rv 18+6 pikkuinen todettiin menehtyneeksi.
Mä en osaa ajatella kuin, että elämä on julmaa... miten näin voi käydä kaksi kertaa???
Aamulla oli lääkäri ja sykettä ei löytynyt sieltä sitten äitipolille tarkistukseen ja sama tulos.
Mifegynin otin sairaalassa ja torstai aamuna takaisin jollei aiemmin tarvetta tule. Pahimmet hetket siis menossa, muistan viimeeksikin mananneeni tätä odotusta, mutta omaksi parhaaksihan se kuitenkin on. Tosin mulla vihloo omituisesti vatsaa, että voi olla, ettei tarvitse sinne asti odottaa.
Ainut lohtu tässä on se, että lapset ei tiedä mitään koko asiasta, mä en kestäisi kertoa uudestaan samaa surulista uutista heille. Nyt kuuluu selän takaa iloinen pulina josta saa kuitenkin lohtua ja ei tarvitse heidän suruaan surra.
Ja toisaalta onhan tästä selvitty kerran aiemmin, todella samasta viimeeksi km oli rv 18+4, niin selviämme siitä nytkin.

Ikävä kertoa huonoja uutisia, mutta jatkakaa te muut häntä pystyssä ja nauttikaa raskauksistanne!

Palaan kertomaan vielä katkeran lopunkin, huolehtikaa itsestänne ja toisistanne

Musertunut Unicco
 
AAM
Voi hyvä jumala Unicco toi tuli ihan puun takaa kyllä ! :eek: :'( missä se suojelusenkeli oikeastaan on taas ollut selkeesti väärässä paikassa kun ei teidän pienen olkapäällä... :headwall: :hug: voi muru..
ja just ko pääsin miettimästä että kylläpä on mennyt kauan "hyvin" tällä palstalla että ollaan säästytty menetyksiltä niin sitten.. :(

 
En ollut uskoa silmiäni ja piti useampaan kertaan lukea ennen kuin iskostui tajuntaan.. :'(
Uniccolle paljon, paljon voimia! :hug: sanattomaksi vetää. Osanottoni teille, :hug:
en ymmärrä miten noin voidaan koetella :'(
Käyhhän kuulumisia laittamassa jahka pystyt ja jaksat.

nyt ei muuta.. pää tyhjeni kyllä totaalisesti..
 
Unicco :'( :hug: :'( Paljon osanottoja suureen suruunne :'( Julmaa :'(

iltsu, woodoo ja muut jotka kanssakärsii sotkuongelmista :hug: Vaikka pientähän tämä taas tuntuu olevan, kun lukee tuollaisia uutisia :eek: Tänään on meillä siivouspäivä, ei kestä enää...

Uusiakin oli tullut, tervetuloa ja onnea :heart:

ON... Eilen oli se sokerirasitus, kaikki arvot hyvät. Tänään vielä neuvolaan soitettava, tuloksia pitää kuulemma kysellä :whistle: Ei taida tuo täti uskoa labran tätejä kun itse vielä on sanottava miten asiat on...

HP & Pikkuinen 25+6
 

Yhteistyössä