Moikka,
eilisessä ultrassa oli vielä pikkanen hengissä, että ehkä meille nyt tulee vauva? Toivo ainakin kohosi, kun edelliset ovat kuolleet rv 8.
Viikoista menin ihan sekasin. Nla-korttiin (jonka muuten terkka lähetti kirjekuoressa mulle ja kätilö piti mua hulluna kun ojensin avaamattoman kirjekuoren hänelle kun kyseli neuvolakorttia. En vaan halunnut edes nähdä tuota vielä ) merkkas kaks asiaa. Viikko kohdassa lukee 10+5 ja "vastaa viikkoja" kohdassa 11+1. La kuitenkin syyskuun lopulla, että onko tolla mitään väliä? no ei. Varmaan se jossain kohtaa selviää mikä viikko on.
Lapsille puhuin eilen, vanhempi oli että jipii ja katteli noitna kuvia, nuorempi oli vaan että "En usko, oot vaan läski". Monta kertaa hoki "en usko". Ehkä se on niin meidän pikkuvauva (7v...) että se ei haluis luopua asemastaan... niin, ja toi läskiksi sanominen ei ole siltä haukkumista, meillä on vähän oudot kuviot kotona.. Mä itse puhun läskeistäni ja toi on aina "RAAAAAKASTANUT" mun läskimahaa kun se on niin pehmeä.
Ihania mahoja teillä, mulla on nyt jo (vaaka edelleen lähtöpainossa) norsuolo, mä oon kyl sellanen, että varsinkin raskaana koen olevani niiiiin vastenmielisen jättiläisen olonen, että en kyllä tule ikuna tänne mitään mahakuvia laittamaan. Niin vaan te muut olette niin kauniita!!!
Hei
kärppis vielä, mahtavaa, onnea edelleen, ja kyllä ne nännitkin turtuu. Se on sikahienoa, jos maitoa oikein pursuu, mä en ikinä ees tarttenu liivinsuojia ja silti maito riitti. Mutta kyllä mä sitä mietin koko ajan, että miksi ei pursu. Nyt tiedän, että ei tartte pursua, lapis saa tarpeeksi! Eli voit ihanasti hyvillä mielin imetellä!! Onnea siihen matkaan, onhan se rankkaa, välillä roikutaan 24h tissillä... Jee jee sitä odotellessa..
Täytyyp lähteä lounastamaan, hyviä vointeja kaikille, ja ERITYISONNEA kaikille koulutehtävien kanssa tsemppaaville!!! ainakin
Unicco oli, olikos muita?
Nimra kyllä muisti niin hyvin kaikki viestissään, että kateeksi käy, mä kyllä luen kaiken, mutta ku kirjotan ni kaik unehtuu.. No
mymmikselle moro!!!
w rv jotain.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: