*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Sydämelliset onnittelut Miikkis juuliai ja MyAngels pienokaisistanne :heart: Ihana lukea teidän kokemuksistanne ja vauva-arjesta! Nauttikaa nyt vauvantuoksusta, olette totisesti onnenne ansainneet!

Sophialle onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon mukaan kirjoittelemaan =)

Whisnefka Pikkuisen sydän kuitenkin lyö, joten uskotaan, että jostain syystä on vaan hieman pienempi kuin oletettiin. Tsemppiä :hug:

pamu k Mukavaa äitiyslomaa! Perässä tullaan kuukauden päästä...

lotta-75 Eihän se piikittely kivaa ole :( Minä pistelen veritulpan takia verenohennuslääkettä ja kun maha alkaa jo olla pinkeä, niin entistä vaikeampi pistää... Vielä varmaan kolmisen kuukautta piikitystä edessä ja melkein viisi kuukautta olen jo pistellyt. Toivottavasti sinä selviät ruokavalion avulla =)

aili minulla sf-mitta huitelee ihan omissa sfääreissään :eek: Taitaa olla hieman jopa yläkäyrän yläpuolella! Alkaa jo ahdistaa hengitystä ja tuntuu, että kylkiluutkin taipuvat... Meillä muistaakseni onkin samana päivänä la :D

( . ) Täällä on unettomuus vaivannut viime aikoina. Kyllä ärsyttää, kun saattaa mennä kolmekin tuntia yöllä valvoessa :kieh: Onneksi en ole työelämässä tällähetkellä, niin voin päivällä levähtää jos vaan ehdin. Iltaisin olen käynyt luennoilla ja paljon olisi koulutehtäviä, joita pitäisi tehdä, mutta tuntuu vaan ettei oikein jaksa :( Vauvallekin pitäisi varmaan alkaa jo laittaa tavaroita valmiiksi. Jotenkin olen vieläkin hieman epävarma, enkä oikein etukäteen uskalla laittaa mitään...

surusydän ja ipana 30+6
 
Heipsan!!

Pikaisesti vain poikkean, poika pitää tämän perheen sellaisessa jännitteessä koko ajan että omaa aikaa ei todellakaan ole :LOL:

Ekaksi Juuliaille ja MyAngelsille suuren suuret onnittelut pikkuisista :heart:

Ja voima :hug: kaikille sitä tarvitseville, uskomattoman ihania olette ja kauhia ikävä on ollut mutta tää elämä heitti niin ympäri ämpäri pikkuisen myötä että kohta ei itsekkään tiedä että onko yö vai päivä :LOL:

Poika kasvaa kovasti, ruokahalua on muille jakaa ja sen huomaa. Ekat vaatteet ovat menneet jo pieniksi :D :headwall:
Masuvaivoista kärsitään ja kovasti, yleensä iltaisin ja varhain aamusta (5 jälkeen) vaivaavat eniten :/ Cuplatonilla jo mennään mutta katsotaan mitä tapahtuu kun vielä nuo D-vitamiinitipat tulevat kuvioihin :eek:

Palataan taas kunhan joskus edes koneelle ehtisin :snotty:

Voimisia ja silityksiä masuillenne :heart:

T. Miikkis ja pikkumies 13 vrk
 
Hellou!

Danjuska: Ollaan tulossa keväällä takaisin Suomeen eli kyse vain väliaikaisesta muutosta =) Meillä on oma talo mikä jää sitten tyhjilleen meitä odottamaan, mutta onneksi porukat ovat luvanneet käydä välillä tsekkaamassa paikat! Hyvä että vauvelisi möyrii. Olen varma, että hällä on kaikki hyvin =)

Tosiaan ONNEA Sophialle plussasta ja tervetuloa mukaan pinoon! :flower:

aili: No olipas komia sf-tulos :D Mutta niinhän se menee, että sun viikoilla vauva alkaa keskittyä "lihomiseen" ja kasvuun niin se sf-mittakin sieltä nousee =)

ON: Viimeinen neuvolakäynti oli tänään Suomessa ja meni oikein kivasti. SF-mitta oli mulla nyt 2 viikossa noussut 3,5cm ollen nyt 24cm. Jäi nyt jälleen hieman alakäyrän yläpuolelle, mutta selkeästi oli noussut, onneksi! Painoa on tullut nyt yhteensä n. 7kg ja paino on 55kg. Pisu puhdas, hemppa hyvä ja verenpaine oikein hyvä eli hyvillä mielin pääsen nyt muuttamaan =) Nyt aloitankin D-vitamiinikuurin ja sitä jatketaan melkein kesään asti. Mini laukkasi mallikkaasti dopplerissa ja vauveli viihtyy edelleen pää alhaalla :D
Onkos täällä muut aloittaneet (tai aikovat joskus aloittaa) maitohappobakteeri kuurin? Jonkun tutkimuksen mukaan sillä voi olla ehkäiseviä vaikutuksia vauvan allergian muodostumiselle. Suurin hyöty kuulemma kun aloittaa 3kk ennen laskettua aikaa popsimaan...Olen sitä nyt viikon ottanut 2 tabua päivässä ja neuvolassa sanoivat, että saa huoletta syödä. Sitäkin sitten jatketaan kun vauva on syntynyt vielä ainakin 3 kuukautta.
Tosiaan lähtö perjantaina niin tulen sitten varmaan alkuviikosta kirjoittelemaan kuulumisia miten uudessa maassa ja kodissa on lähtenyt sujumaan. Tässä vielä ehdin ainakin huomenna tiirailla kirjoituksia täällä IHANASSA pinossa :D

Voikaa hyvin!!!

Toive81 ja Mini 28+3
 
Whisnefka, mullakin oli pientä vuotoa ja pelko km:stä oli kova, mutta onneks ultrassa näytti kaikki olevan hyvin, tosin alkio oli kuukautisista laskettuna pienempi, mutta mun kierto on ollu pidempi, joten se oli arvattavissa. Paljon tsemppiä ja voimia sinne! :hug:

Joo, täälläki silmät kostu, kun luin MyAngelsin synnytyksestä. :) Ihailtavan rauhallisina ootte pysyny!

Mulla on ultra ens viikolla ja oon alkanu jo vähän jännittää sitä, jotenki vaa aina pelkää, että saa huonoja uutisia, ku eka raskaus oli menny kesken ja se huomattii vasta ultrassa. Tässä raskaudessa on kuitenki ollu enemmän yökötystä, mikä on ainaki tällä hetkellä vaa ihan hyvä. :LOL:

Sophia ja Murunen 6+3
 
MyAngelille onnea onnea onnea onnea !! Ihanaa kun vauvoja syntyy!
Muakin toi sektion mahdollisuus pelottaa enemmän varmaan kuin synnytys, eikä auttanu yhtään toi MyAngelin stoori hehheh mut ihana kun kerroit, kiitos.

Kaikki tuntee jo liikkeitä ja mä oon niiiiin kade :( Joka ilta nukkumaan mennessä yritän tunnustella että joko joku pieni kupla, mut ei niin ei :( nyyh. EN JAKSA ODOTTAA :D tuntuu et aika on pysähtynyt kun mitään ei tapahu ja suraavaan ultraanki on niin pitkä aika! ainakin 5 viikkoo... Huoh. Ja oon joko lihonnu tai maha on ainakin kasvanut jostakin syystä (?) :D niin paljon etten mahdu enään housuihini ja paitoihini, kävin sit ostaa kahet ihka oikeet mammahousut tänään. ovat aika ihania. Pienet ne on ilot mullakin :I

Toiveelle onnea matkaan! Mua jännittäs/pelottas ihan pipona lähtee. Hihi ja varmaan sua niin tekeekin. Mihin maahan te meette?

Uuna 15+1 (Auttakaa mua mun makeanhimossa! Nytkin menee mokkapaloja posket pullollaan)
 
Taas kirjoitin ja painoin väärää nappulaa....

aili noi sf mitat on just mittajasta kiinni. Niistä saa lähinnä vaan päänsärkyä ei muuta. :x Jos nyt olis jotain outoo, niin kyl ne sit sanoisivat............
Oxford Kiva tietää et oot kasassa, vaik ei oo paljoo kuulunut. :wave: Se on sitä, ei aina jaksa/kerkee... Mullakin noi joulu/tammikuu pinot on sellaisii et enemmän seuraan, kuin itse kirjoitan. Joskus sit jos on jotain aiheesta keskustelua, niin osallistun.
surusydän on kans uneton.
Ihmettelen itsekin joka aamu et miten taas jaksan, mut pakko on. Kun vaan jaksan joulukuulle, niin sit on hyvä. Hitaasti vaan aika menee.....

Miikkis
sinne koko perheelle ja toivotaan et ne mahapurut pojulla helpottavat!
Toive mä oon syöny koko raskauden ajan maitohappobakteereita ettei hiiva tulis. Aion jatkaakin vaavelin takia. Neidin kans en syöny ja ei tullu neidille koskaan mahapuruja. Mut nyt on aivan sama, haittaa ne eivät ainakaan tee. Tääl ei saa yksistää D-vitamiini tippoja tai kapsuleita (niis on aina kans A:ta), joten sen saan unohtaa. Lekuri sanoi mulle ettei niitä tarte ottaa... et silleen. |O
Sophialle mulla on jo peukut pystyssä:
Toivotaan siis parasta! :heart:
(.) Tänään siis oli neuvolassa käynti. Kaikki hyvin. Paine: 110/70, pissa puhdas, kohtu ok (tarkkaa mittaa ei ottanu) ja pikkuisen sydän sykki kivasti. Eli kaikki hyvin. Sit oli maailman paras ilouutinen kotona odottamassa: mulle on taas iskeny ravinnolla kontrolloitava raskausdiabetes!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: En tiedä ees et v-tuttaako vai ei, ku olihan tuo odotettavissa. Eli jos maalailen kunnolla nyt piruja seinille, niin samaa rataa mennään kuin viimeks: raskausdiabetes > raskausmyrkytys > iso vauva > sektio.
Eli usein kun raskausdiabetes iskee on vaara et iskee kans raskausmyrkytys. Sit kun on sokrut sekaisin, niin vaavi kasvaa isommaksi. Mulle kun eivät voi antaa käynnistys tippoja tai tabuja, niin sektioon se taitaa mennä, koska EN aio sokeritautisena normisti yrittää. Viimeks kun olin syömättä melkein kaks päivää oli taju mennä. Miten sellaisessa kunnossa voi normisti yrittää? Ei tuu mitään............ No katsotaan mitä ne viisaammat päättää.


NullPoints ja Tirri 28+6
 
Heippa! Mahtuisinko vielä mukaan menoon? Muutama testi on tullut tehtyä, vaikka ei tätä vielä usko todeksi...

Netin laskureitten mukaan LA on 18.6 ja nelosta odottelen, KM 06/08. Sairaala on K-SKS ja ikää 27 v. Pitiköhän muuta vielä kertoa?

En ehdi lukea aiempia juttujanne, joten anteeksi jo nyt, kun en ole täysillä mukana menossa :wave:
 
Nimra
Moiks :wave:

Tervetuloa mukaan Herkkupeppu Mukava vain, että tulee lisää porukkaa, kun elämä se soljuu täälläkin eteenpäin...syntyy vauvoja ja ihana saada sit uusia odottajia mukaan! =)

Kyllä täälläkin oli kyynel silmäkulmassa, kun luin tuota MyAngelsin tarinaa synnytyksestä.. Olihan siinä huikeita kohtauksia, mutta lopputulos on IHANA ja ei voí muuta sanoa kuin, että ONNEA ONNEA vielä kerran, olette sen totisesti ansainneet ja ihanaa, kun pääsette viimein nauttimaan!! ONNEA :heart:

Mä olen jotenkin ollut tässä muutaman päivän jotenkin "Ylienerginen" ... Mistähän onkaan mokoma kärpänen puraissut :LOL: ? Koti on ihan erinäköinen kuin alkuviikolla ja IHANAA, että se on nyt tavallaan tosiaan enemmän ehkä "perhe"-asunto tai siis KOTI :D Paljon olen huhkinut ja olo on ollut hyvä, sillä tästä on mukava rakentaa sitten tulevaisuutta meille kaikille yhteiseksi =)

Kyllä se vaan niin on, että kun on "Yksin" kotona ja ei ole muuta kuin aikaa niin jossain vaiheessa "hermostuu" ja aloittaa sellaisen todellisen raivauksen ja siivouksen.. tai mulla on aina tapana :) Siivoushullu, kun olen muutenkin :LOL: :LOL:

Nyt täytyy sanoa, että olen yrittänyt parantaa tapaani tuosta perfektionismista tosissaan, kun ei lapsen kanssa voi olla niin siisti ettei yhtään näy sitä "elämistä" ja kyllä tässä on saanut puhua ja pälättää perheenkesken, ystävälle ( ainoa todellinen ) ja sitten olen käynyt vielä ihan terapautilla, sillä se viimeksi näkee onko "muutosta" ilmassa ;) ja ihanaa se on, kun alussa olin kuulemma aivan katastrofaalisen tarkka ja niitä "Nillityksiä" tuli ihan pienestäkin niin ihanaa, kun saa kuulla, että nythän teidän elämä kuulostaa tämän asian tiimoilta suht normaalilta, eli OLEN OPPINUT OLEMAAN SIIVOAMATTA KOKO AIKAA B)
Jotenkin olin kuulemma muutenkin paljon iloisempi.. Siihen nyt en oikein osannut selitystä antaa, mutta epäilen...että se saattaisi johtua siitä, että kaiken tämän harmien, ongelmien jälkeen olemme saamassa mieheni kanssa sen mitä eniten olemme toivoneet, yrittäneet ja elämä on muutenkin suht hyvissä kuosissa :heart:

Jos nyt sen verran tässä kehtaa tunnustaa, että nuo petihommatkin on kiinnostanut ihan kumman paljon :ashamed: vaikka ei se nyt varmaan kuitenkaan mitenkään "ylikierroksilla" käy :LOL: :LOL: Mut on tuntunut paremmalta ja on tavallaan uskaltanut antaa itselle luvan nauttia, kun alkuraskaus meni km:a peläten .. ja seksiä ei kyl omasta puolesta ollut yhtään.., vaikka mies olis kyl halunnut :D Joten siksikin on ihanaa, kun voi antaa toisellekin nautinnon, täysillä pelottomana :p

Mä heräsin tänään jo kuudelta aamulla ja niin täynnä energiaa!!!!!!!!!!!!!! :eek: IHANAA, kun olen saanut siis nukuttua =) Oli jotenkin jo aamusta heti niin ONNELLINEN olo, että huh huh, ihan säikähdin... :D Kävin pihalla ja nyt alkaa melkein siivousurakka olla lopuillaan.

Vauvakin on ollut tänään taas hiukan pirteämpi kuin muutaman edellisenä päivänä niin varmaan sekin sitten on parantanut oloa, kun huomaa, että siellä sitä taas mennään :LOL:

Oikein ihanaa päivää kaikille ja NAUTTIKAA :heart: :wave: :wave:

Nimra + KultaMuru 32+5 (ultra 33+1)
 
AAM
Herkkupeppu ja Sophia tervetuloa :wave: ja onnea :hug: täältäkin.

Luoja täällä kyyneleet tulvi vain silmiin kun luin myangelsin synnäritarinan todella hurja ja koskettava :heart: :hug: mutta ihana loppu siinä oli :)

täällä lähtö jo ihan konkreettisesti käsillä neuvolaan ekalle varsinaiselle kopelointi lekurikäynnille.. ihh !! :| etoo se munasarjojen painelut niin inhaa.. mutta sykkeet saa taas kuulla :heart:

AM & hippunen 14+3 *sori taas kovin Omaa N*
 
Tervetuloa herkkupeppu (ihana nikki muuten :D )!!!!!! Onnea nyt kovasti matkaan ja sitä limaa ja tarrasukkia taas!!!
Laitoin sinut sit tonne listaan mukaan. Kaikki oli "tarvittavat tiedot", joten ei hätää. :)
Minkä ikäisiä lapsosia sulla on jo?
Allusmamma ilmoittele miten neuvolassa meni! :p Onhan se sellaista ronkkimista tosiaankin välistä. :kieh: No sen kestää kun palkinto on lopussa sen arvoinen. :saint:
Nimra Mulla on mennyt siivous innot vuosien varrella, kun kaikki vaan sotkee... Olin tosi siisti ennen, mut mies on aikamoinen sotkupytty.... :eek: Siitä on ajan kanssa tullu siistimpi ja minusta vissiin laiskempi. :LOL: Sit päälle kun laittaa neidin sotkut ja kissat, niin sais olla rätin kans heilumassa koko ajan. No thanks!
Kai on taas hommia tehtävä... Hoh hoijjaa...... :x

NullPoints ja Tirri 29+0 (POKS!!!!!!!!!!! Eli nyt alkoi rv30!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: )
 
Moiks!
Tänään oli virallinen varhaisultra. Kohdunsuu kiinni ja kiinteä. Pieni oli hengissä ja vastasi viikkoja. Kokoa oli jopa huimat 0,75cm :)
Tuhrua tulee edelleen vähän, lääkäri sanoi että ei näytä vakavalta. Jospa tässä jaksaisi uskoa että kaikki menisi hyvin!

Whisnefka ja pikkuinen 6+5
 
Heips :wave:

Täälläpä on paljon uusia, onnea kaikille plussista! :flower:

En oo vähään aikaan kirjotellut, mutta lukemassa käyn kyllä melkein joka päivä! On niin jännää seurata kun toisilla synnytykset lähestyy ja toteutuu! =) Nyt jo itelläkin rv33 alkoi ja kohta päästään tositoimiin..

Jaksuhaleja kaikille :hug:

Findy :heart: 32+0
 
Iltaa

Onnea kovasti MyAngelsille, hurjaltahan se sektiotarina kuulosti mutta onneksi tytöllä on kaikki kunnossa! Oma toipuminen sujuu sitä nopeammin, mitä vähemmän haavaa murehtii. Suihkuttelut kyllä auttaa, ainakin aamun ja illan vessareissun yhteydessä kannattaa alapesusuihkulla haavaakin suihkutella. Ja suihkussa antaa vaan veden valua mahalle oikein kunnolla :) Se mahahan on aika hassun näköinen kun arpi vetää sinne sellaisen tiukan kohdan, mutta tasoittuuhan sekin. Musta järkyttävintä kaikessa oli ne MIELETTÖMÄT raskausarvet, jotka näin kunnolla vasta sektion jälkeen. Ihan hirveät seepraraidat, kyllä todellakin maastoutui se vaatimaton sektiohaava sinne kaiken muun joukkoon :p

Onnittelut myös kaikille muille, en ole varma olenko muistanut jo onnitella. Ihanaa lukea toisten synnytyskertomuksia, kun alkaa se omakin synnytys jo jännittää... Onhan tässä vielä 2,5-3kk aikaa, mutta silti se jo kummasti pyörii mielessä. Esikoinen syntyi jo 38+6, joten mietityttää myös, tuleeko tämä tyttö aiemmin vai myöhemmin. Onneksi viimeksi oma kroppa antoi aika hyvin osviittaa tulevasta, oikeastaan tiesin jo rv38+, ettei mene enää kauan. Limatulppakin tuli pari päivää aiemmin, joten oli kyllä ihan hauskaa osata vähän varautua tulevaan. Toivottavasti taas paikat alkavat rv36+ pehmetä valmiiksi, niin ei tarvitse ihan nollilta lähteä liikkeelle.

Oma napa senkun laajenee, tosin tyttö viihtyy niin mukavassa asennossa, ettei maha kauheasti roiku ulospäin. Tuntuu olevan samanlainen raivotarjonta kuin veljellään oli, eli kylki oikealla ja potkut vasemmalle. 1,5vkn päästä on neuvola ja 2,5vkn päästä kontrolliultra NKL:llä, jossa katsotaan vielä sikiön sydän viimeisen kerran, istukan paikka, ja toivottavasti myös mut rakenteet + painoarvio.

Nyt sohvalle löhöämään.

Tuttiritari 28+0

 
Aivan hirmuisen suuret onnittelut MyAngels pienestä prinsessasta


Jotenkin sun kirjotuksista sai tuon tyttö vaikutelman ;)

On kyllä ollu melkonen kokemus tytön syntymä
onneks kaikki meni hienosti, ja saitte sen kaikista rakkaimman ja kalleimman palkinnon omaan syliin tuhisemaan
Ihan kyyneleet silmissä luin tuota sinun kirjotusta, niin ihanasti osaat kirjottaa


Onnea nyt uudelle perheelle, nauttikaa toisistanne ja pikku tyttelistä
 
Anteeks nyt vaan omaa napaa, palailen joku toinen parempana aikana muuta kirjottamaan...

Tänään oli se 4D ultra, ja kyllä meillä on niin äidin piirteet saanut tulokas tuolla masussa, että ihan ihmetellä täytyy
hyvin auliisti esitteli meille naamaansa, aluks oli kädet tiellä mutta ei aikaakaan kun siirti kädet alas ja lääkärikin sano, että ihan passikuvasta menis tuo otos
Kyllä oli ihan kamala vauhti päällä, koko ultrauksen ajan toisella. Ajattelin jo päivällä ku kauhee meno koko ajan, että näinköhän hän nukkuu koko ultrauksen ajan


Kaikki on niinkuin pitääkin ja painoa hänellä laskettiin olevan 720g painoarvioks anto 3,5 kg... no isoveli meni sen 4kg yli, että kahtellaan sitten helmikuussa


Istukka on siirtynyt jo pois kokonaan kohdun suulta
että ei tarvii kahta kertaa miettiä meillä tänään harrastetaan


Mä en tosiaan nyt jaksa muuta. Oon tällä viikolla saanu kuulla huonoja uutisia kaveriltani, ja ei oikein jaksa nyt ajatella
omat muistot viime kesältä palaa liiaks mieleen


Palailen kun jaksan lukea/kirjottaa paremmin


Hieman alakuloinen Orchid ja erittäin virkeä pikku Rumpali 24+2
 
Miikkikselle ja MyAngelsille erittäin lämpimät onnittelut!! :heart: Olen teidän kanssanne kirjoitellut (nyt jo pian 7kk vanhan pojan äiti) joka on vaihtanut nikkiään :)

Itseasiassa Miikkiksen kanssa ollaan oltu samoissa kuumeilupinoissakin :LOL: erityisesti te kaksi ootte jääneet mieleeni ja olen niiiiin mahdottoman iloinen että vihdoin olette saaneet myöskin kauan toivomat vauvanne syliin :heart:


Onnea myös muille tämän pinon odottajille! :)
 
Iltaa!!!!!!!
Uuna Kyllä ne liikkeet sielläkin pian alkavat tuntumaan usko vaan!
Onneksi olkoon uusista housuista!!!
Pienistä asioista ne isot ilot on revittävä, niin se on!
whisnefka Onneksi olkoon ultra uutisista!
Hienoo et se lekuri oli positiivinen. Sanoiko syytä miks tiputtelee vai onko se "vaan hormonaalista"? Toivotaan et se loppuis ettet joudu hermoilee.......

Findylle Onnee kans poksautuksesta!!!! Minusta ei tunnu vielä et ne "tositoimeen pääsemiset" lähestyy......... Vaikka viikot vaihtuukin, niin kaukana se h-hetki vielä tuntuu olevan.

Tuttiritari :wave: Samoilla viikoilla mennään. :wave:
Orchid
Toivottavasti mieli kohenee pian siellä!!! Ja sun ystäväsi piristyy oli aihe mikä tahansa. Niin se on ei elämä aina oo helppoo. :headwall:
Ihanalta kuulostaa tuo 4D ultra.
Ja ihan hyvän kokoista vaavelia lupailevat. Onnee!!!!!! :heart: Olisi kyllä ihana nähdä omaankin masuun pian. Viimeks ku se oli rv14.... Eli silleen. :(
(.) Nyt on alkanut sit masukin ahdistaa kun istun... Eli sen verran on ylös noussu. Pitäis vissiin laittaa uutta kuvaan profiiliinkin, kun vanha on "vanha"....
Adios amigos...

NullPoints ja Tirri 29+0
 
Nyt on sitten ultrassa käyty ja viikon päästä pääsee katselemaan uudelleen pikkukaveria. Laskettu aika muuttui 7.5 ->11.5 . Viikon päästä kontrolli, sillä navan kohdalla oli "pallukka", kätilö oli sitä mieltä, ettei ole syytä huoleen, sillä vastasi nyt viikkoja 10+4 ja kuulemma ihan tavallista noilla viikoilla. Viikon päästä kuitenkin kontrolli. Niskaturvotuskin otetaan vasta ensi viikolla, kun jupura ei tökkimisesta huolimatta halunnut kääntyä. Esitteli vaan naamapuoltaan. Kyllä muuten olo helpottui :heart:

-snowball ja peikko 10+4 (11+1)
 
Terppa!!

snowball kiitti hauskoista fotoista...ainakin minut laittoi nauramaan :LOL:
Ja ihanaa että näit jo pikkusen!! jesh! Se on upeeta kun olokin helpottuu ton ekan ultran jälkeen..... :)

kysymys rt !! Mitä se siis tarkoittaa kun puhutaan tarjonnasta ja RT??? siis juu..odotan minäkin ja tätä(kään) asiaa en tiedä... niin valaskaapa te viksummat!! :saint:

nyt täytyy lähteä syömään!

kathe ja kultanen 29+6
 
RT raivotarjonta, vauva on tulossa ulos takaraivo edellä. se onkin ilmeisesti se paras asento tulla ulos... =) Jotkut tulee naama edellä ja jotkut olkapää edellä tms.

(.) me saatiin astianpesukone!!! :D Oon NIIN tyytyväinen ettei tosikaan!!!! :) Oon taas yksin koko viikonlpun kun muru on töissä. :/ Äiti kutsui huomenna syömään (ja haravoimaan... jee, se on oikeesti kivaa jos on hyvä keli ) ja tämän illan vietän mutustellen dippiä ja kasviksia ja löhöten telkun ääressä. :)

EM ja Dodo 10+3 :heart:
 

Yhteistyössä