Hei kaikille :wave:
Olen ollut nyt vähän aikaa poissa, kun on ollut tätä muuta puuhaa
ja aika ei oikein ole riittänyt ja täytyy myöntää, että paha turvotus on iskenyt eikä oikein tahdo mihinkään enää kyetä
Mä olen nyt kärsinyt viikon verran suunnilleen sellaisista todella napakoista kivuista tuolla kohdunsuulla ja sitten menkkajuilintaa ja mahan vellomista... :x joten olen ollut jokseenkin tuolla vuoteen omana sen ajan mitä ei ole tarvinnut kotia laittaa..
Kyllä olis ihanaa, jos ei tuo olo olisi ihan näin tukala, mutta kestettävähän se on
Mies on ollut nyt työssä kohta 3 vko putkeen ja mä yksin kotona.. ja tehnyt jo ehkä vähän liikaakin, kun järjestykset vaihtunut ja yksin siirrellyt noita painavia huonekaluja :ashamed: Mies ja äitini jo hiukan "ärähti" ettei sais tehdä, mutta ketäpä tämä itsepäinen "pässi" uskoo
Toisaalta eihän se kovin terveellistä ole :snotty:
Ikkunat on vielä pesemättä, kun ei paista aurinko... niin en viitsi pestä, kun olis mukava nähdä, että millaiset rannut sinne ikkunaan jää ..ei tarvii sit sataan kertaan pestä |O
Huomenna olis neuvola.. ja mua PELOTTAA, kun musta tuntuu, että maha ei ole kasvanut ollenkaan ja paino vaan NOUSEE
|O Siis mitähän mahtaa terveydenhoitaja sanoa..
Perjantaina mennään äidin kanssa hakemaan kaupasta vaippakankaita ja se sit ompelee ne meille valmiiksi ... Toi tuossa vähän aikaa sitten kassillisen sideharsoja
ne pitäis vielä vaan pestä, että imukyky olis "kohdallaan" =) ja kai se sit ostaa vielä tuohon pinnikseen patjan, kun siitä niin puheli :snotty:
Perjantaina lähdetäänkin miehen kanssa "liesuun" tuonne Artjärvelle missä on myrskybongareiden syystapaaminen ja saas nähdä siellä ihmisten reaktiot, kun tän mahan kanssa siellä ährystää
Voi siis nukkuminen olla muillakin hiukan hukuksissa, kun mä käännyt, huokailen, heilun, valitan, ähkin ...
Kun ei tahdo asentoa löytyä.., mut jospa se pari yötä menis.. ?
Onnea vaan uusille tulokkaille ja ihanaa, että
Toive oli päässyt miehensä vierelle :heart: Ihanaa aikaa teille sinne!!!
Mulla alkaa nuo liikkeet vähentymään, mutta siis niitä tulee.. ja ne on enemmänkin sellaisia työntöjä jotka on tosi tuskallisia.. :x mut kestän, kun se kertoo aina, että kaikki on kunnossa
Nyt on taas mentävä, anteeksi suuri oma napaisuus :ashamed:
Nimra + Masun Venyttäjä 33+2