Huomenta!
Daizz Toivottavasti saat laitettua talon silleen et on kiva mieli tuoda vauva sinne sit. Hankalampaa sillo on sit laittaa jos on aivan pieni käärö kainalossa. Toisaalta tee mitä jaksat ja kerkeet, kyllä tulevaisuudessakin voi jotain sit tehdä.
Tykkään tosi paljon noista väreistä just: tumman ruskee ja kulta. Muuten meille tulee sellainen tomaatinpunainen seinä olohuoneeseen (seksikäs!) jne...
Mä pidän tummanruskeen (antiikin) lisäks maalatuista huonekaluista (luonnon valk.). Meil on muutama antiikkinen tavara jonka oon roudannu joskus kirppiksiltä. Olis varmaan enemmänkin, mut ei tähän taloon mahdu, kun ne ovat isoja...
Sulla taitaa olla vaikeeta noiden sokrujen kanssa. Minä kun en mittaile, niin em tiedä miten ne huitelee.........
Toisaalta sit on koko ajan sellainen olo et ei uskaltais paljo syödä... mut pakkohan jotain on ottaa... Eli tosi ristiriitaista menoa.
katherine Voimia sinne kans työnantajan kanssa...
Onneks pääset pian äippälomalle, niin ei tarte tuollaista kuunnella... :wave:
ElinaMaria noi satsumat taitaa olla aika yleinen himotus... Syö vaan, terveellisiähän ne ovat! Siis ok jos vaan sokrut ovat ok... Vaikeesti tuli sanottua. :x
Orchid
Tuo taitaa olla aivan kauhea tilanne... Ole vaan ystävänä ystäväsi lähellä. Varmasti vaikeaa sinullekin, kun nostaa kaikki tunteet omasta menneisyydestä. Todella kauheaa.
Ajatteli kysyä ja ei tarte vastata jos siltä tuntuu, mut minkälaisia vikoja oli sillä sun kaverisi vauvalla? Minkälaisia ongelmia oli sinulla?
Ihan silleen et oppii tajuu elämää vähä paremmin. Mulla kun noi km:t olivat niin varhaisia, joten eihän niistä tiedä. Sit tuttuni joutui keskeyttää aika pitkällä (tästä on aikaa tosi paljon), kun vauvalla ei ollut pikkuaivoja ollenkaan, eli olisi ollut tosi vammainen sen aikaa kun olisi elänyt....
Noista pitemmälle menneistä siis ei oo paljoo hajua täällä ainakaan.
Ei viittis vertailla, mut uskon et nuo ovat paljon kauheampia, kun vauvaa on jo rakastanut kauemmin ja sit menee miten menee... rakkaus kun kasvaa hetkittäin. Näin minä ainakin uskon.
Danjuska No huh. Onpas sulla ollut kokemus! Niin olisko nuo sit olleet suppareita? Synnytyksessähän tuo kipu on tosiaankin laajemmalla kuin vain siellä kohdussa? En oo aivan varma ku itse otin noi kivut lääkehuumeessa viimeks.........
Tietty ei oo hyvä jos alkaa suppailee liian aikaisinkaan, ku tosiaan se kohdun suu voi sit avautua... Ota rennosti siellä!
(.) Minä tilasin sit eilen ekat kestovaipat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostin 3 AIO:a, kuten uhkailinkin aikaisemmin. Kivoja värejä olis ollut, mut tilasin vaal vihreen, kerman ja lilan. Eli ne sopii molemmille. Sit aion katsella lisää, jos halvalla saisin, mut tossa on nyt ainakin alkua. Tahdon jotain hypisteltävää nimittäin!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täytyy ostaa varmaankin n 15 kappaletta yhteensä ainakin et ei tarte olla koko aikaa pesemässä, joka toinen päivä vaan.
Mut ne ovat niin ihania.... :heart: Saa nähdä miltä ne tuntuu/näyttää sit ihan luonnossa. :heart:
NullPoints ja
Tirri 30+1 (iso POKS eilen)