*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Itken ystäväni puolesta
hän ilmoitti tänään selvinneen, että vauva on kuollut

Mä en jaksa taas ymmärtää tätä julmaa maailmaa

Huomenna jalkani käyvät oman enkelin haudalle, jätän toisenkin kynttilän ystäväni vauvan muistolle


Todella alakuloinen Orchid


 
iltoja

Orchid :hug: osanotot ystävällesi ja voimia sinullekkin. ei varmastikkaan helppoa. :hug:

ElinaMaria: Juu sepä mullakin hiukan työnhakua hidasti että kukaan ei varmaan ota enää.. no nyt marraskuussa menen entiseen työpaikkaan viikoksi kun sinne tarvitaan mutta muuten en edes etsi enää. nautin pojan kans kotona olosta.. tosin taloudellisesti ois ollut parempi että työt olis jatkunu :/
mut eipä ne työkkärissäkään minua enää potki minnekkään suuntaan.. sanoi vain täti että ilmotat sitten kun tiedät milloin äippäloma alkaa.

sori kommentointi jää nyt tosi vähäiseksi..

ja nyt sitten omaa massua.. tässä sama teksti minkä tuonne maalismassuihin kirjotin.. laiska kun olen niin ei jaksa toistaa itseään ;) :ashamed:

tänään sitten säikäytti kunnolla..
koko eilisen päivänhän masu oli jotenkin oudon kireen ja pinkeen oloinen.. koko päivänä en tuntenut liikkeitä, enkä myöskään illasta enkä tänään aamusta..
tänään kun olin viimestä peltiä pullia voitelemassa ja laittamassa uuniin niin iski kauhea polttava kipu mahaan ja alaselkään ja vei jalat alta. onneks poika päätti kuitenkin tänään nukkua päikkärit vaikkei moneen päivään ole nukkunutkan ja mies oli jo tulossa kotia töistä. soitin ihan paniikissa päivystykseen ja käskivät heti tulla.
Paikat onneksi edelleen kiinni mutta äippäpolin lääkäri sanoi että lepoa jos lisää moisia supistus/kipu tuntemuksia ja sitten neuvolassa tutkia vielä jos eivät lopu.
vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja liikkeet kaiketi eivät ole nyt tuntuneet siksi kun on vaihtanut asentoa siten että potkii istukkaa. Mullahan potkut tähän asti tuntuneet enemmän oikealla puolen massua. Painon mukaan ja koon mukaan vastasi viikkoja 18+3.. ja tänään pitäis kaiketi olla 17+5 ..mut en vaan muista sanooko lääkäri vauvan painoksi 230 vai 320g.. niin helpottunut olin että se meni ohi.. lääkäri vielä sanoi että sikiössä ja liikkeissä ei moittimista =)

että tuommosta.. koko illan vihloskellut alamahaa ja selkää.. liitoskipuja ei ole, ne tedän mitä ne on. mutta kun en itse oikein supistukseksikaan tunnista.. no tiedä häntä mutta pää asia että toukka voi hyvin.

jäi nyt tosiaan kovin omanapaiseksi :ashamed:

danjuska ja toukka 17+5
 
Huomenta!
Daizz Toivottavasti saat laitettua talon silleen et on kiva mieli tuoda vauva sinne sit. Hankalampaa sillo on sit laittaa jos on aivan pieni käärö kainalossa. Toisaalta tee mitä jaksat ja kerkeet, kyllä tulevaisuudessakin voi jotain sit tehdä.
Tykkään tosi paljon noista väreistä just: tumman ruskee ja kulta. Muuten meille tulee sellainen tomaatinpunainen seinä olohuoneeseen (seksikäs!) jne...
Mä pidän tummanruskeen (antiikin) lisäks maalatuista huonekaluista (luonnon valk.). Meil on muutama antiikkinen tavara jonka oon roudannu joskus kirppiksiltä. Olis varmaan enemmänkin, mut ei tähän taloon mahdu, kun ne ovat isoja...
Sulla taitaa olla vaikeeta noiden sokrujen kanssa. Minä kun en mittaile, niin em tiedä miten ne huitelee.........
Toisaalta sit on koko ajan sellainen olo et ei uskaltais paljo syödä... mut pakkohan jotain on ottaa... Eli tosi ristiriitaista menoa.
katherine Voimia sinne kans työnantajan kanssa...
Onneks pääset pian äippälomalle, niin ei tarte tuollaista kuunnella... :wave:
ElinaMaria noi satsumat taitaa olla aika yleinen himotus... Syö vaan, terveellisiähän ne ovat! Siis ok jos vaan sokrut ovat ok... Vaikeesti tuli sanottua. :x
Orchid
Tuo taitaa olla aivan kauhea tilanne... Ole vaan ystävänä ystäväsi lähellä. Varmasti vaikeaa sinullekin, kun nostaa kaikki tunteet omasta menneisyydestä. Todella kauheaa.

Ajatteli kysyä ja ei tarte vastata jos siltä tuntuu, mut minkälaisia vikoja oli sillä sun kaverisi vauvalla? Minkälaisia ongelmia oli sinulla?
Ihan silleen et oppii tajuu elämää vähä paremmin. Mulla kun noi km:t olivat niin varhaisia, joten eihän niistä tiedä. Sit tuttuni joutui keskeyttää aika pitkällä (tästä on aikaa tosi paljon), kun vauvalla ei ollut pikkuaivoja ollenkaan, eli olisi ollut tosi vammainen sen aikaa kun olisi elänyt.... :(
Noista pitemmälle menneistä siis ei oo paljoo hajua täällä ainakaan.
Ei viittis vertailla, mut uskon et nuo ovat paljon kauheampia, kun vauvaa on jo rakastanut kauemmin ja sit menee miten menee... rakkaus kun kasvaa hetkittäin. Näin minä ainakin uskon.
Danjuska No huh. Onpas sulla ollut kokemus! Niin olisko nuo sit olleet suppareita? Synnytyksessähän tuo kipu on tosiaankin laajemmalla kuin vain siellä kohdussa? En oo aivan varma ku itse otin noi kivut lääkehuumeessa viimeks.........
Tietty ei oo hyvä jos alkaa suppailee liian aikaisinkaan, ku tosiaan se kohdun suu voi sit avautua... Ota rennosti siellä!

(.) Minä tilasin sit eilen ekat kestovaipat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostin 3 AIO:a, kuten uhkailinkin aikaisemmin. Kivoja värejä olis ollut, mut tilasin vaal vihreen, kerman ja lilan. Eli ne sopii molemmille. Sit aion katsella lisää, jos halvalla saisin, mut tossa on nyt ainakin alkua. Tahdon jotain hypisteltävää nimittäin!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täytyy ostaa varmaankin n 15 kappaletta yhteensä ainakin et ei tarte olla koko aikaa pesemässä, joka toinen päivä vaan.
Mut ne ovat niin ihania.... :heart: Saa nähdä miltä ne tuntuu/näyttää sit ihan luonnossa. :heart:

NullPoints ja Tirri 30+1 (iso POKS eilen)
 
:hug: Orchid ja jaksuja. Tuo varmasti nostaa muistot taas kipeästi pintaan.

SS ja ElinaMaria: Täällä myös yksi satsumien ahmija ilmoittautuu mukaan :whistle: . Ja ne on pitää syödä kylminä... Auttavat muuten kummasti pahaan oloon, tosin onneksi se alkaa olla jo taakse jäänyttä elämää.

(.) Kävin tänään siellä kontrolliultrassa. Kätilö oli oikeassa ja mitään syytä huoleen ei ollut. Nyt oli menneet kaikki suolet jo nätisti omalle paikalleen ja tällä kertaa kaveri oli niin päin, että nt saatiin mitattua. Oli 0,6, joten toistaiseksi ei suurempaa huolta. Soittavat kuulemma jos jotain ilmenee. Nyt vastasi kooltaan taas päivää suurempaa, joten ota noista nyt sitten selvää...

-Snowball & peikko 11+4 ( tai 11+5 tai 12+2)

...jokohan sitä muuten uskaltaisi ostaa jo jotain pieniä vaatteita valmiiksi? :heart:
 
Moro likat!

Luulin, että nyt on aikaa kirjoitella teille vaikka joka päivä kun tää mamma ei töihin enää mene, mutta olenkin jämähtänyt taustalukijaksi :D Paljon olette juttua saaneet aikaisin ja hyvin kommentoineet toinen toisianne niin en ala nuita vanhempia juttuja kommentoimaan.Tulisi hyvin pitkä kirjoitus =)

Orchid: :hug: En voi edes kuvitella tuskaa mitä tunnet.Lämpimiä ajatuksia myös ystävällesi suureen suruun.

danjuska: HUI! Onneksi ovat paikat kiinni ja vauvalla kaikki hyvin!!! Nyt vain rauhallisesti! :hug:

NullPoints: Onnea poksusta! :D Täällä kanssa ihan hurmiossa kun sunnuntaina mullakin poksuu rv 30!Tuntuu aika mahtavalta ja epäuskoiseltakin, että minä, toive81, olen jo näin pitkällä =) Kertokaas koska uskallan tälle vauvalle alkaa hankkia jotain??? :p Pelkään, että mulle tulee kiirus jos päättääkin syntyä etuajassa. Ja vielä kun itse jaksaisi shoppailakkin.Jotenkin vaan pelkään "rikkovani taian" kun annan luvan paneutua vauvamaailman ihaniin juttuihin... :ashamed: Pelkään siis ihan tosissani, että jotain kamalaa on pakko tapahtua jos "jo nyt" alan jotain ostamaan...AARGH! :kieh:

Nyt tulee TODELLA henkilökohtainen gallu... siis seksistä... Millaista teillä on makuukammarin puolella?
Meillä on hiljaista makuukammarissa mun pelkojen takia.Ollut koko odotusajan.Ensin oli lääkärin kielto vuotojen takia.Sen jälkeen on vain oma pelko ollut esteenä.Mies olisi enemmän kuin halukas, mutta mua pelottaa ihan sairaasti!Kuitenkin näen välillä hyvin riettaita unia ja herään erittäin himokkaana, mutta silloin olin viellä yksikseni.Nyt kun olen mieheni luona niin en meinaa mistään saada rohkeutta edes kokeilla miltä tuntuisi...Ja unetkaan ei ole mua nyt muistaneet:)Puolivälissä raskautta kerran koitimme, mutta se loppui kesken kun tuntui ettei "mahdu" vaikka apuna oli liukkari.Sen verran korostan etten pidä miestäni puutteessa vaan olen hoidellut hänet muilla tavoin (ymmärrätte varmaan), mutta tuntuu niin epänormaalilta ettei ole yhdyntöjä!Seksi on aina ollut erittäin tärkeä osa parisuhdettamme ja nyt eletään kuin kaverit. Mistä ihmeessä saisin rohkeuden?Koko ajan olen suunnittelemassa, että tänään se tapahtuu, mutta eilenkin pelko jälleen voitti ja mieskin nukahti kun siinä pähkäilin uskallanko silittää vaiko en :ashamed: Ihan järkytyin kun eilen laskin mielessäni koska viimeksi ollut normaali yhdyntä.En laske siihen tuota puolivälin yritystä.Haluan haluta ja välillä haluttaakin, mutta se pelko...Aluksi pelkäsin vuotoja ja nyt pelkään laukaisevani ennenaikaisen synnytyksen vaikkei mitään siihen viittaavaa ole ollutkaan.Nyt tarvitaan helppiä siskot sillä vauvan syntymän jälkeen menee kuitenkin aikansa ennen kuin edes voi yrittää yhdyntää...APUA!Ja vauvan melskaaminenkaan ei juuri helpota saada itsensä sille tuulelle...

Erittäin nolo toive81 ja hyvin aktiivisesti potkiva Mini 29+5
 
toiveen gallubiin: meil oli tosi hiljaista alussa mun pelon vuoksi, tosin silti uskalsin noin kerran vkossa/kahdessa vkossa jotain tehdä. Häiden aikaan tuli verta touhujen jälkeen ja sai mulle kauheen kammon taas. Sillo itkin hysteerisesti ku pelkäsin, et ol menny kesken. Vuoto loppui ni sit pelkokin hälveni.
Ootko jutellu asiasta miehes kanssa? Me ollaan ainakin ja hyvin mies ymmärtää. Eli nykyisin mun ongelmana on, et ei vaan huvita. Kerta kolmeen-neljään pvään oon halukas ja sillon touhutaan, mut muutoin on hiljasta.. Eikä se mun mielestä epänormaalia ole. Tosin meillä kyllä sitä seksiä on. Et sillai vaikea miettiä mitä ajattelisin jos en pystyis mitään tekemään..
 
kylläpä on sateista..

NullPoints: Joo no kun en itsekkään oikein tiedä oliko tuo supistelua vai mitä.. itsekkin olin pojan syntymän aikaan suhteellisen hyvissä lääke höyryissä ja epiduraali vei kivut hyvin pois.. Ja kun mulla löi vasemman puolen selästä jumiin niin pääasiassa tunsin vain sen hemmetin moisen kivun selässä :whistle: mutta joo.. jos oli supistelevaa niin pysyköönkin poissa! pojan odotuksen aikaan sain olla aivan huoleton loppuun asti.

Toive:
täälläkin hieman kammarin puolella hiljennyt.. pojan odotuksen aikaan oli päinvasoin miltei ;)
Ehkä osittain johtuu peloista (ainakin ihan aluksi) mutta ehkä enemmänkin olen ollut niin väsynyt että ei vaan jaksa kiinnostua/innostua. tosin tähänkin olen onneksi huomannut muutosta jo. Miellä kuitenkin aina ollut vilkas elämä makkarissa ja alussa tuntui itsestä tosi hämmentävältä kun ei ihan noin enää raskaden alettua olltukaan. miehen kanssa puhuttiin ja ymmärsi hyvin.

nyt ei tämän kummempaa.. oma olo ollut ihan ok koko päivän ja nyt iltapäivästä tunsin taas potkujakin.

danjsuka ja toukka 17+6
 
Täällähän minä! :wave:

Eli pitkin viikkoa olen testaillut ensin ovulaatiotestillä, sitten raskaustesteilläkin viivat vahvistuivat päivä päivältä ja tänään katson saaneeni jo plussan varsinaisesti :heart: Kp 28/30 :heart:

Eilisen ja edellisen pvn olin tietokonekoulutuksessa koko pvn ja eilen siellä iltapvstä alkoi niin huono olo ja pää alkoi särkemään, kaikki alkoi jo ruokailussa oikeastaan, kun söin ja olin juuri laittamassa ruokaa suuhuni, sain niin pahan huimauskohtauksen, että oli pakko laskea haarukka veitsi ja ottaa pöydän reunasta kiinni, olin varmaan lähellä pyörtymistä :headwall: Mitäköhän työkaverini moisesta epäili tai ajatteli;:=)))

Lähdemme tänään laivaristeilylle, sopii hyvin myrsky/pahoinvointi ja huimaus;=) :heart: OnniEmmimme taitaa olla vahva, kun heti aiheuttaa aika hyviä oireita!? :heart: :saint:

Iloista vkloppua kaikille, ja kiva , kun minua jo odotettiinkin täällä :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:
 
Rouva pikkumyy: Oih, ihana saada sut back tänne! Oikein paljon onnea ja paljon liimaa vauvelille :hug:

SS:Ollaan juteltu miehen kanssa asiasta paljonkin ja hän on kovin ymmärtäväinen.Harmittaa vain kun itse en jaksa itseäni enää ymmärtää ja pistää ihan kiukuksi "miehen puolesta" :D Kun vaan ei meinaa huvittaa...Tuntuu, että vauveli vain pyörii päässä ja seksi on se viimeisin mitä jaksaisi ajatella...Mutta tänään otin asian jälleen puheeksi ja mies sanoi ettei oteta mitään stressiä.Koitetaan jos siltä tuntuu ja jos ei tunnu hyvältä niin väkisin ei jatketa.Kyllä hän kuulemma pärjää toisenlaisellakin jutulla, onneksi! :p Juu ja noista hankinnoista...huomenna mennään shoppailemaan niin EHKÄ poikkeamme myös vaunuliikkeeseen haistelemaan millaisia markkinoilla on tarjolla...IIK! :D

Toive81 ja Mini 29+5 :heart:
 
Onnea Rouva Pikkumyy!!!!!!!!!!
Wau tosiaankin! Tuo tuli tosi ihanana yllätyksenä! Nyt toivotaan et tää yritys päätyy synnärille eikä muualle!!!!!!!!!!!!

SS Onnee viikkojen poksumisesta sinnekin!

snowball Sinne kans onnittelut hyvin menneestä kontrolliultrasta!!!!!!!!
Minä siis tilasin eilen ekat kamat pikkuiselle. Heh, heh, pikkasenko oon ollu varovainen. Nyt oon päättäny et eiku ostoksille vaan..........muute tulee pian kiirus.

Samoin Toive ostoksille vaan!!!!!!!!!

Toive Niin sullakin paukahtaa siis uusille lukemille! Mukavaa!!!
Kyselyyn Neitiä odottaessa ei seksi maistunut. Siis oli kuollutta alun jälkeen jonnekkin kun typy oli 2kk........... siis vaan muutaman kerran hommailtiin. Olihan se outoa, kun aktiivisesta meni tuollaiseksi, mut me puhuttiin ja hyväksyttiin asia ettei väkisellä voi....
Nyt sit alussa pelotti aivan kauheesti ja sit mulla oli se ainainen hiiva, joten ei kiinnostanut. Tuon jälkeen meil on nyt ollu enemmän pedissä menoa, kun on ihan hyvä olo. Ainut asia on et joka kerran seuraavana päivänä suppailee sit aika paljon... mut se tasaantuu sit. Eli erilainen on nyt olo ton asian kans kun neitii odottaessa.
Luulen et eri elämän tilanteet heittää noi asiat eri mallille. Tärkein asia on et suhde pysyy hyvänä muuten ja asioista puhutaan. Jos noin on, niin sit on mahdollisuus mennä takaisin siihen "normaaliin" toimintaan.

Danjuska Vihree tosiaankin oon noiden hommien kans: mul ei supistellu kunnolla etukäteen, limatulppa ei menny etukäteen, vedet eivät menneet itsestään vaan puhkaistiin... Ainut on se et ne käynnistetyt supparit olivat karmeita.
Joten tosiaankin huumeessa ne sit halusin ottaa...........
(.) Onneks viikko on ohi! Nyt aion rentoutua ekaks ja sit kun jaksan, niin voi hommii kotona tehdä. Mut nyt tulee ekaks rentoutuminen, kaikki muu saa olla.........


NullPoints ja Tirri 30+1
 
PALJON ONNEA ROUVA PIKKUMYY! Ihanaa, kun tulee lisää porukkaa!!

Toiveen galluun: Meillä hiljeni myös makuuhuoneen puolella raskauden alettua. Johtuu varmaa osittain siitä, et oon ollu tosi väsyny ja jossai vaiheessa, ku tuli vuotoa, ni ei oikee uskaltanukkaa. Nyt mua ei kyllä enää pelota, mutta jotenki ajatukset vaa on muualla. :)

ElinaMaria, mä oon alkanu syömää päärynöitä, ne auttaa aamupäivän huonoon oloo ja on nyt tosi makeita. Mulle on iskeny joku hirvee terveysintoilu! (joka kyllä aina välillä unohtuu :D ) Painoa on nimittäin jo nyt tullu ja viime raskaudessa ehdin 12 viikolle ja sitä ei tullu ollenkaa, mutta ehkä tää on vaa hyvä merkki!

Orchid :hug: Niin epäreilua.

ON Mulla oli tiistaina neuvola ja tänää ultra. Hermoilin sitä jo eilisen illan, mutta ihan tuhaan. :D Siellä näky syke vahvana ja meijän pikkunen oli kasvanu reilusti, vastas jo 8 viikkoa, mutta LA:ta ei nyt vielä ainakaan muutettu, vaan katotaa sitte seuraavassa ultassa.
Mä oon niiiiin ilonen!! :) Jos nyt vaikka osais olla hemoilematta. :D

Onnellinen Sophia ja Muru :heart:
 
iltoja vielä

Onnea rva PikkuMyylle :flower:
Kävinkin aamulla kuikkimassa tuonne kuumeilijoiden pinoon ja näin hyvät uutiset :D
paljon jarruja pienoiselle mukaan!

NullPoints: Miltei yhtä vihree täälläki :LOL:
Ei tullu limatulpaa, ei lapsivettä. kalvot sairaalassa puhkastiin kun olin miltei kokonaan auki niin meni vedet. Ja noista suppareista.. tosiaan en muista mimmosia ois olleet. muistan vaan sen kauheen kivun mikä jyyti selkää ja masu kyllä kävi pinkeenä mut ei ollut mitään siihen selkä kipuun verrattuna.. kun oikein muistia kaivelen niin menkkamainen jomotus tais olla aika karmeeta mutta kaiketi aika kultaa muistot ;)

Oih, :heart: tuossa illasta kun köllöttelin sohvalla niin ihan säikähdin kun pieni potkaisi niin lujaa! aloin seurata niin liikkeet näkyy selvästi masun päältä ja mieskin tunsi ja näki hyvin liikkeet. :heart: ja jo poika siihen että hän haluaa kuunnella.. kuuluu kuulemma kivoja ääniä :LOL:

danjuska ja toukka 17+6
 
Moikka !!

orhcid voi ei.............. ihan sairaan kamalaa......... en osaa mitään muuta sanoa........kauheaa ja surullista, miten tuosta ystäväsi selviääkään...j a itse olet kokenut saman......... apua... koittakaa jaksaa :hug:

tuttiritari siis onko sulla vähän vamppianoppi...sori, varmaan on hyviäkin puolia niin kuin osasit hienosti analysoida..muttA toi lapsen kanssa huitelu pitkin kauppakeskusta kertomatta sulle on mun mielestä loukkaavaa ja pelottavaa. Törkeetä siis!!
ja niinku elinamaria totes että hyvä ois ku sais sanottua itekin omalle anopille että luuta heiluu jos hössäys ym. menee pitkälle... em hatunnosto sulle että sanot suoraan!! en oo vielä oikeastaan mitään sanonu anopille vaikka jotkut jutut on ärsyttäny sikana........ omalle mutsille pystyy puhuun ihan helposti ja komentaan sitä ;)

danjuska ihanaa tuo toukan potkupeli... :saint: mun mies kutsuu muuten tätä meidänkin vauvaa toukaksi ;) mulle se on kuitenkin kultanen ... no rakkaalla lapsella monta nimeä... :)

tulen juuri kasvohoidosta..törkeen ihanaa......... rahaa meni, mutta sijoituskohde oli ainakin hyvä. Oon varmaan koko loppupäivän ( no okei, ton edestä pitäs olla koko loppukuu )ihan aurinkona, niin ihanat fiilarit se hieronta ym. kuorinta jätti....... se pitäs saada joka naisen verovähennyksiin kerran kuussa kasvohoito!! on niin must!

jaaa...pitäskö lähtee haravoimaan...selkää kyllä jomottaa aikalailla ja jos touhuaa enempi niin ilta on tuskaa alavatsa polttelujen kanssa...että en tiedä..mutta jos menee mallin vuoks ja sit tulee sisään syömään pizzAA :p

oikein lepposaa viikonloppua kaikki ihanat äidit! ja naiset... ettei mene pelkäks äiteilyksi ;)

kathe ja kulta 31+0 !! JEEEEEEEE ( ultran mukaan 31+5, mutta meen la.n mukaan nyt sitten... )
 
Sophia Onnittelut sinne hienosti menneestä ultrasta!!!
Tosiaankin voit alkaa pikku hiljaa nauttimaan raskaudestasi, kun sait noin kivoja uutisia.
Danjuska Vihree on tosiasia joo. B) Oon muutaman kerran aatellu et oonko niin huonomuistinen etten muista todellakaan pikku suppareitakaan, mut ei niitä todellakaan ollut, tai sit mun aivot ovat tosi pehmeet. Tai vaan tosi valikoivat...
Kyllä se on tosi et voi unohtaakin asioita ja sit aika kultaa loputkin jutut... Sit joistakin asioista on niin tuoreet muistot ja tulee mieleen ne fiiliksetkin mitä silloin oli, et niin en tiedä....
Sen tiedän et ajattelin heti neidin syntymän jälkeen et ei koskaan uudelleen... ja tässä sitä ollaan kovan yrityksen jälkeen. Eli kai jonkinlaista unohtamis prosessia tosiaankin tapahtuu.
katherine mä kaipaisin kyl kaikkia hoitoja: jalkahoito, hieronta ja kasvohoito olisivat ihania ja matka parturille kans........... Mä oon vaan niin hienosäädöllä rahojen kans nyt, et ehkä sit tulevaisuudessa.... Itse hoitelen nuo jutut kun kerkeen, mut olishan se kiva jos joku toinen tekis. Niin ja karvat!!! Olis ihana ku joku toinen tekis ne, kun ei pysty oikeen kumartumaan.... :LOL: Ihanaa se on kun toinen hemmottelee ja kiva itsellekin kun peilistä katsoo takaisin pirtee tyyppi. Minä vaan pistän rahaa sivuun ja sit laitetaan taloo meidän näköiseksi, joten noi hoidot tosiaankin saa odottaa.......
(.) Ajattelin antaa sellaisen ennakko varoituksen et tarvitaan sit päivittäjä joulukuun alusta. Mä voin ihan hyvin päivitellä tän loppu kuukauden ja sit marraskuun. Joulukuun alussa tosiaankin ei oo sit kun muutama viikko mun odotusta jäljellä, niin on parempi sit et joku hyppää remmiin. Ei täs kiire oo asian kans siis ollenkaan, mut silleen vaan ennakko varoituksena sanon. Eli siel voitte ruveta mietiskelemään asiaa itse kukin ja sit käsi pystyyn kun ens kuussa tuun uudelleen asiaan. Ei tosiaankaan oo vaikee homma ja jos joku haluu neuvoja, niin ei mua haittaa et kerron. Ajattelin laittaa uutta ilmettä tohon etusivuun, joten jos se ryppyilee tänään, niin antakaa armoa.... :$ Sit joka hommat ottaa multa saa muokata ja laittaa niin kuin tahtoo, ei mua sit haittaa.......... =)
Eli tuollaista oli mun mielellä.
Hauskaa viikonloppua kaikille!!!

NullPoints ja Tirri 30+2
 
Kiitoksia paljon Tervetulo toivotuksistanne takaisin ja Elinamaria, tehdään vaan sopimus, nyt toivotaan, että pääsemme molemmat loppuun asti! :wave: :heart:

Ja kaikille muillekkin todella sydämestäni sitä toivon! :heart: :flower:

Laivareissun väsyttämänä,. en oikein mitään jaksa, vaikka nukkunut olen laivalla melkein koko pvn oireideni takia :saint:

Mutta huomenna tai myöhemmin lisää kuulumisiani-kuulumisiamme :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:

 
Heip...

Olis nukkumaan meno kyllä mut vielä piti tulla tänne notkumaan...... hyi minua.

Rouva Pikkumyy Laitoin tossa sun tietoja tonne listaan, mut LA ja ikä puuttuu sieltä jos ne haluut ilmoitella. Vanhassa listassa löytyis se ikäkin varmaankin, mut noi vanhat keskustelusivut ovat "huoltokatkolla" eli kahvilla vissiin vai olisko ne ylin ystävämme poistanut pois??? :eek: Menin aivan pokkana pöllimään ne tuolta meiän kaveri pinosta eli kuumeilijoiden puolelta... Katso nyt kuitenkin et mun varastamani tiedot ovat oikeet etten horise puuta ja heinää.........
Onnee SS!!! Ei kantsi sit tuollaista summaa tuhlata kerralla! :LOL: Mä en varmaan oo koskaan mitään voittanut et silleen... Nyt tuntuu et muutama miljoona olisi ihana. Tietty mikä tahansa pienempikin summa kävis... en oo ranttu...
Nyt tuutimaan............

PS huomasko kukaan uuden etusivun? Olin niin tyytyväinen siihen.... oma kehu haisee...
 

Yhteistyössä