*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Tulinpa taas häiriköimään pinonne rauhaa. Meidän tämän päiväisiä klinikkakuulumisia alla:

Heippa!
Eka käynti nyt siis onnellisesti takana. Musta otettiin vielä reilut 10 näytettä lisää (jo noiden reilu 30 päälle). Kaikki "kunnossa" (mitään syytä ei siis löytynyt). Kartoitettiin hoitoja, ensi kuun puolivälissä uusi käynti ja hoitotiimiin astuu remmiin myös toinen lääkäri, jolta saamme tukitoimia (lääkityksiä jne) raskautumiseen ja raskaana pysymiseen.
Ja mikä tärkeintä OVIS olis nyt ihan käsillä :attn: . UÄ:llä bongattu. Tähän asti julkisen puolen lääkäri on kieltänyt harrastamasta suojaamatonta aktiviteettiä, mutta tämä ihana lääkäri sanoi, että nyt olis aika harjoitella ilman suojavarusteita :D :LOL: :whistle: ;) , että tulta munille. Ja arvatkaas vaan mitä illalla tapahtuu :whistle: :wave: .
Kaikinpuolin jäi hyvä ja positiivinen kuva. Ainoa miinus olikin sitten loppusumma ja vastaanottovirkailija oli toooodella nuiva ja kuiva. Mutta en anna sen häiritä iloa. :heart:
Meillä tämän lääkärin mukaan on hyvät mahdollisuudet saada elävä lapsi syliin. Mä oon kuulemma nuori ja silleen...
Voikaa edelleenkin paksusti ja rakastakaa toisianne!:heart:
toivoopi nyt jo hyvissä sielun ja ruumiinvoimissa oleva mymmis, parantuminen on loppusuoralla :D
 
Mie jo aloin kahtella, et oonko mie oikeeta pinookaa kahtomassa ku eka vilasin vaa, et joku kirjottanu ja silmiin osu OVIS olis käsillä ni olin iha et täääh? :LOL: Mut kiva et mymmyryy tulit kuulumisia kertomaan! Toivotaan, et pian pääset tähän pinoon kunnol takas etkä lähtis enne ko on terve nyytti sylissä :heart: :hug:
 
EM Hienoo, mahtavaa, loistavaa et Dodolla oli kaikki kivasti siellä!
Onnee!!!!!!!!!

Nimra noi oireet vaan kuulosti mun korvaan sellaisilta!!! Jotenkin vaan jännään sun puolesta kauheesti, ku et oo kauheen montaa viikkoo mua edellä.... sit kun sulle tulee meno, niin on minunkin asennoituva et pian meen perässä... :ashamed:
mymmyryy kiva kuulla sinustakin ja se et saitte loistavia uutisia!!!!!!!!!! Nyt vaan viltit heiluu
ja kintut sit kattoo kohti ettei kaverit ui karkuun....

Tärkeintä on tietty se nyt et voit itse hyvin, koska kaikki muu seuraa sit siitä. Onnea yritykseen!!!!!!!!
 
Ihanaa, kun ultra meni hyvin ElinaMaria, onnea!!! :flower:

Ite vielä odottelen np ultra aikaa, mutta sekin alkaa lähestymää.. :)

Joo mäki katoin hetken, ku näin et oviksesta on puhetta.. :LOL: Kiva kuulla mukavia uutisia!!! Pidetää peukkuja! :p

Kävin tänää sauvakävelee ja kyllä taas huomas, ettei kunto oo sama ku ennen.. Täytyy vaa osata hidastaa, ku meinas alkaa huipata. :( Mut nyt taas istun sohvannurkassa, ei ainakaa tuu liikaa liikuttua.. :LOL:

Sophia ja Muru ekan ultran mukaa 8+1 ja tokan 8+3, menkkojen 8+6, (mut ei vaihdeta sitä la:ta vielä, ehkä sitte np:ssä tulee taas uus.. :D )
 
Ihanaa, kun ultra meni hyvin ElinaMaria, onnea!!! :flower:

Ite vielä odottelen np ultra aikaa, mutta sekin alkaa lähestymää.. :)

Joo mäki katoin hetken, ku näin et oviksesta on puhetta.. :LOL: Kiva kuulla mukavia uutisia!!! Pidetää peukkuja! :p

Kävin tänää sauvakävelee ja kyllä taas huomas, ettei kunto oo sama ku ennen.. Täytyy vaa osata hidastaa, ku meinas alkaa huipata. :( Mut nyt taas istun sohvannurkassa, ei ainakaa tuu liikaa liikuttua.. :LOL:

Sophia ja Muru ekan ultran mukaa 8+1 ja tokan 8+3, menkkojen 8+6, (mut ei vaihdeta sitä la:ta vielä, ehkä sitte np:ssä tulee taas uus.. :D )
 
Heips taas!

Pamu: Oih, sullahan onkin kunnon POKS! :D Onnea! Vitsit ei ole sullakaan enää kauan kun alkaa LA lähestyä. =)

ElinaMaria:Ihania ultrakuulumisia! Varmasti huojentunut olo kun näki vauvelin siellä hyvinvoivana vehtaavan =) Onnea!

mymmyryy: Kiva kuulla kuulumisia ja oikein tärppäävää iltaa :D

Sophia:Juu kannattaa kuunnella kehoa! Mulla on aika alhaiset verenpaineet ja välillä pistää maailman kieppumaan ihan varoittamatta. Toki alhainen hemppakin voi saada olon kummaksi. Oletko ollut jo neuvolassa? Oliko arvot kohdillaan?

Piki80:Meitä kehoitettiin odottamaan yhdet menkat molempien keskenmenojen jälkeen, muttei toteltu. Tosin ei tärpännytkään siitä kierrosta vaan sitten yksien menkkojen jälkeen. Luotin siihen että jos keho ei ole valmis uuteen niin ei tärppääkään...Onnea yritykseen!!!

Nimra:Hui, onpas sulla ollut tapahtumarikasta...Koitahan nyt ottaa rauhassa ettei baby putkahda liian aikaisin maailmaan.Millä viikoilla taas menitkään?

Toive81 ja Mini 30+1 :heart:

 
Nimra
Toive Täällä mennään 34+2 ja ultran mukaan mennään 34+5, joten ei kuulemma estellä jos päättää syntyä....nyt.

Täällä on tosiaan alkanut nyt olemaan aika tukala olo ja jos minkälaista kipua ja jomotusta..ja huh huh, saas nähdä että mitä noissa lääkäri käynneillä selviää - Toinen on 6.11 neuvolassa ja toinen on polilla 7.11 =) kuhan nyt kaikki olisi silloinkin kunnossa :heart: Nyt ei vaan ole olo ihan niin hehkeä, kun vois ajatella...enemmänkin... tällaista.. toistaitoista.. :headwall: :headwall: |O |O Niin kai sitä sanotaan, että "Maltti on valttia" :LOL: :LOL:
 
Heippa

Kiva kuulla mymmyryystä, toivottavasti teillä tärppää pian ja onnistuneesti!

Nimra, mustakin kuulosti tosi hurjalta nuo supistukset ja vuotelu... Siis nimenomaan siinä mielessä, että joko lähtee kohdunsuu avautumaan...

Mullakin se kolmekymppiä lähestyy, mutta ei iässä vaan raskausviikoissa :) Tänään oli neuvola, ja tyttö veti hurjat jytät ja sykekin oli välillä 150-165. Kerroin neuvolassa että jatkuvasti supistelee, mutta terkan mielestä se oli kai ihan ok. Mulla on ensi maanantaina ultra (rv30+4), pyydän että lääkäri katsoisi sen kohdunkaulan pituuden samalla. Itseä ei haittaa supistelu jos se on harmitonta, mutta olisi kyllä aika tärkeää tietää, jos se jo kovasti paikkoja valmistelee. Tänäänkin on supistellut enemmän tai vähemmän koko päivän...

Mut NKL:llä synnyttävät: onko teillä tietoa paikan synnytysvalmennuksista? Mä menen sinne, enkä ole saanut mitään tietoa tutustumisista tai valmennuksesta vielä.

Tuttiritari 29+

 
iltoja ihan pikaiseen

ElinaMaria
: hienoa että kaikki oli hyvin :D

Nimra: kuulostaa kyllä että ei kai kaukanakaan voi pienen syntymä olla. mutta koita nyt oikeesti ottaa rauhassa.

Mymmyryyn
kuulumisia oli ihan lukea :hug: paljon plussa tuulia teille toivon ja toivottavasti tulet pian tänne meidän seuraan!

Daizz:
juu ulkosaunaa ei kyllä voita mikään :D itellä ei tosin oo mut kakrusta asti aina mummolassa kun ollaan niin olipa kesä tai talvi niin ulkosauna vaan tulille :D

sitten vielä vähän omaa napaa;
neuvolassa käyty.. hemppa oli 141 :eek: kohta varmaan tervaa :LOL:
pienen sydämensyke 148 muistaakseni.. livisti aina alta pois kun saatiin kuulumaan ;)
paino, josta itse olen ollut huolissani, niin oli noussut 300g/vk ja täti sanoi että ei syytä huoleen. vielä ei ole tullut yhtään liikaa.
vähän huolestuneelta kuulosti näistä minun kivuista ja sanoikin että ottaa yhteyttä jos pahenee. ja totesi että hyvä kun kolmen vk:n päästä on rekenne ultra.. ei tule kovin pitkää väliä tarkistukseen kun viime viikolla kans ultrasivat.

mut nyt on riennettävä nukkumaan että jaksaa pojan kans viekkuna olla aamulla.

danjuska ja toukka 18+2
 
Kiitos vastauksista NullPoints ja toive81 :heart:

...eipä mekään taideta varsinaisesti mitään ehkäisyä aloittaa :whistle: , tuntuis niin tyhmältä alkaa kumia käyttämään että menis varmaan maku koko touhusta... kun nuo puikotkaan ei oo kivoja ku alkaa polttelemaan, auts :eek:
 
KIITOS kaikille onnitteluista!! :heart:

nimra aika hurjalta kuulostaa, mutta ehkä se ennakoi sitä syntymää? :eek: :D Voishan se vielä vähän aikaa makoilla siellä kohdun turvassa mutta jos hän on valmis tulemaan niin sitten hän on!! :D

Sophia mulla vähän sama vika... siis käyn kyllä ulkoilemassa mutta ihan liian vähän... :ashamed: :snotty:

(.) taidan alkaa vähän shoppailemaan nyt vauvalle ja itselle kaikkea ihanaa.... :p nyt kun ollaan jo 4. raskauskuukaudella!! :D

EM ja Dodo 12+0 (POKS!!!!) :heart:
 
Nimra
Joo, saas nähdä että mitä tää tenava päättää tuolla masussa... Välillä on hyvinkin rauhallisesti mutta sitten taas herää ja alkaa tosiaan venyttämään itseään joka suuntaan ja sen kyllä tuntee sit ihan joka puolella ja... kieltämättä se kyllä jo sattuu ja tosiaan silloin, kun työntää tuota päätään tuonne alemmas niin itku tulee, kun ei tiedä missä ja miten olis hyvä.. Polilla kokeili tuota päätä niin on alhaalla ja ihan tuolla varmaan jo "lähtökuopissa" ... :eek:

Yöt on todella tuskaiset.. Asento on tällainen koko ajan
eli saa kääntyä ja tuskaisena tutkia olisiko vielä jossain parannettavaa... :whistle: Mieskin kun tykkää tuppaamaan itsenä ihan kylki kylkeä vastaan niin avot! Sitten on mieletön HIKI ja ahdistus, kun mies on kuin lämpöpatteri... Ihanaa se on, kun tulee lähelle ja silittää massua ja huolehtii liikkeistä, mutta eilen oli siis todella TUSKAINEN yö ja ilta ja mä sit sanoin...tuskaisena, että onko pakko änkeä siihen, että olo vaan huononee :headwall: :headwall: :headwall: Siis tyhmä minä!! Toinen vaan yrittää auttaa ..ja olla tuki niin mä suunnilleen ajan pois.. Täytyy tänään vähän sit hyvitellä.. Jotenkin vaan kun olo on huono niin tulee tehtyä sellaista mitä EI HALUA, mutta ajattelee vasta jälkeenpäin.. :eek: :headwall: :headwall: :headwall: |O Miten sitä voi olla noin tyhmä :ashamed:

joo tuosta rauhallisesti ottamisesta ja tekemättömyydestä :whistle: Mä en tosiaan enää pysty juuri mitään tekemään... :eek: Vähän yritän siivota pienin askelin ja muutenkin taloutta hoitaa, mut kyllä siin välissä on monta monta ... lepoa ja piiitkäää sellaista :| Mut kyllä täällä tosiaan ollaa rauhassa ja levolla mennään :D

Mukavaa päivää vain kaikille :wave:

Vielä Danjuska Mulla on kans ollut koko raskauden ajan hyvä hemppa - Nyt viime käynnillä oli muistaakseni vähän päälle 130 :whistle:

Nimra + KultaMuru 34+3 (ultra 34+6)
 
Huomenta!
Sophialle rentoo menoo sinne!
Täytyy liikkuu siten kun jaksaa. Se on sitä. Tietty jos on hyväs kunnossa niin tulee olee helpompi olla koko raskaus. Mulla jää sellaiseksi taapertamiseksi koko homma. No kun jalat kantaa jotenkin, niin hyvä.... :LOL:
Tuttiritari Tääl ei supistele ollenkaan. n10 viikkoo sitten oli sellaisia tuntemuksia, mut nyt ei mitään muulloin kun vaan seksin jälkeen. Luulen et kohdunkaula on varmaan maksimissaan.... Neidin kans en avautunut helposti ja sama on varmaan eessä. Ei haittaa, kun ei täs tosiaankaan tiedä miten Tirri tulee ulos sit...
Danjuska tervaa on tosiaankin sun veri!
Mä yritän taiteilla mun rautatabujen kans. Hmmm... Syön vaan yhden kun kaks pitäis ottaa. Pelkona on se et tulis peräpukamia, jos vatsa vielä menis kovemmaksi... kääk!!!!!!!!!!! Luumuja kun EN voi syödä, ku niis on liikaa sokeria ja sit jotain apteekin laksaatteja -uskaltaako niitä sit ottaa???????? Voi tulla pirun kiire vessaan??? :LOL:
Pikille Onnee yritykseen! Niinhän se on et rohkee rokan syö. Tuo on just tota, oikeeta vastausta ei oo tuohon kysymykseen. :heart:
Nimra Ihanii kuvii laitoit päivän alun piristykseksi. :heart:
EM Mitäs sulla on ostoslistalla vauvaa varten? Saatko käytettynä ollenkaan tavaroita?
(.) Täällä on niin tasaista tää odotus. Masussa Tirri aina riehuu ja sit asettuu taas nukkumaan. Tohon oikeelle puolelle se on asettunut. Luulen et istukka on vissiin vasemalla puolella. Aoin tarkistaa asian kun 2viikon päästä on se iso tarkastus: ultra jne... En oo nyt ollenkaan varma onko pää alhaalla vai miten. Enemmän tuntuu liikkeitä alhaalla, mut ei sellaista inhaa potkimista virtsarakkoo kohti, kuin oli pari viikkoo sitten. Eli ota tosta nyt taas selvää.... :ashamed:
Eilen sain jonkun siivous innon. Sit mulla oli mennä hermot miehen kans. Taitaa just näihin aikoihin kiristellä monien hermoja. Huomasin sen tuolta tammikuisista, joten normia on sit sekin.... :whistle:
Jännä oli tosiaankin Mymmyryyn oviksesta lukea, tuli ihan mieleen viime kevät. =) Muuten kuinka moni joi greippimehua et tulis raskaaksi??? Mä aloin juomaan ja sit tässä ollaan. Eli siitä kierrosta tosiaankin. En tiiä et oliks siitä sit apua tosiaankin vai ei, mut noin kävi.

NullPoints ja Tirri 30+5
 
NP joo me saadaan turvakaukalo lainaan ainakin. :) Mun vanhemmat on lupautunut ostamaan vaunut... anoppi meinaa ommella meille kestovaippoja. Vaatteet varmaan tulee enimmäkseen ostettua kirpparilta, mutta oon ihan varma että tulevat isovanhemmat raahaavat niitä meille joka käänteessä kun vauva syntyy. :LOL:

Pinnasänky ostetaan varmaankin uutena, ellei joku sukulainen jossain vaiheessa huuhdahda että sillä olis meille yks. Hoitopöydän/tason mä haluan myös. En tahdo selkää rasittaa kykkimällä sängyn päällä tai sohvalla... :) Kylpyamme ja kylvetystuki (ehkä) pitää hankkia.

No sitten tietysti rintapumppu, harsoja, tutteja ja tuttipulloja, vauvalle lakanoita ja kaikkea muuta sitä mitä vaavi ja äiti tarvitsee.. sitteri ehkä ostetaan jostain käytettynä jos ees hankitaan koko kapistusta. Mä suosisin mielummin vilttiä ja lattiaa mut voi tulla tietty tilanteita et se olis ihan kätsy. :)

mä en juonu plussakierrossa greippimehua enkä tehny mitään muutakaan vippaskonsteja. :) Touhuttiin vaan hurjasti oikeaan aikaan. ;)
 
EM Onnittelut hyvistä np-ultra kuulumisista :)

Nyt vaan neuvola kuulumiset... oli vaan niin ihmekeikka taas, ettei rajaa. Neuvolantäti merkkas mun raskausviikoiks 30+2 ja siitäkös neukkalääkäri innostu, kun mittas sf-mittaa, että heti pikapäivystykseen synnärille, on niin huolestuttava tuo sf-mitta ku ei oo kasvanu yhtään. Mä olin, että mitä ihmettä toi vouhkaa (en siis vielä tässä vaiheessa tienny, että rv:t oli merkattu väärin) katoin ku se lekuri rupes käyrään piirtämään rastia, että nyt kyllä mennään pikkasen liian pitkällä ja lujaa... :| sit se lekuri ei edes meinannu uskoa mua |O intti vaan että ei hän hyvällä tahdollakaan saanu siitä suurempaa ja ku ei kasvanu yhtään sitten viime mittauksen :| No olin neuvolassa viimeks 2 viikkoo sitten, ja eri mittaaja, eli itellä kyllä pysy se järki kädessä, ettei mitään hätää, mutta sain oikeesti takoa sen lääkärin kalloon, että nyt on menossa 25+6 viikot ei 30+2 |O |O

No tästä episodista kun selvittiin kunnialla, ja merkkas sitten oikeeet raskausviikot ja sen rastin oikeeseen paikkaan, ja sai ittensä rauhoteltua.. niin rupes kattomaan mun viimekertasia pissanäytteitä ku kävin labrassa antamassa 4tunnin näytteen. Viimeks ku neuvolasta soitettiin, niin kaikki oli hyvin, mutta nyt ku tää lekuri niitä katto niin olikin bakteeria pissassa |O joo-o kyllä rupes tässä vaiheessa vähän ottamaan pannuun toi tyyppi. Ei siinä mitään mutta mun systeri on labrassa töissä, ja se on ite mulle ne tulokset lukenut ja se oli ja ON puhdas :/ tänään vielä tarkisti sen kun soitin ja kysyin. No nyt mun pitää huomenna viedä uus 4tunnin näyte labraan, että saa se lääkäri rauhan :LOL: No samalla ottavat sen rh- vasta-aine näytteen sitten verestä... saapahan ainakin kaks kärpästä samalla iskulla :p Mutta jos olisin esikoisen odottaja, voisin olla pikkasen epävarmalla tuulella tämän päiväisen neuvolareissun jälkeen.

Mutta niihin tuloksiin...

RV 25+6
Paino +1000 g (tullu vähän syöpöteltyä :whistle: )
turvotus -
RR 105/74
pissa puhdas (ja silti pitää se saamarin näyte viedä :/ )
hb 119 (nyt pitää ruveta rautaa napsimaan...)
sf 22
vettä normi määrä
tarjonta poikkitila
:heart: 140
liikkeet ++

Haluu nyt sitten kahden viikon päähän neuvolatädille ajan, että saadaan tarkastettua että kohtu kasvaa |O hoh hoijaa... sisätutkimuksen teki ja (nyt iskee demetia, minkäs mitan se nyt mittaa) mutta kuitenkin se on joko 2,5cm tai 1,5cm, kiinteä ja kiinni. Tuosta mitasta ei sanonut mitään, neuvola kortista sain lukasta.

Mutta ei kiitos toista kertaa tällasta sähläys reissua |O

Orchid ja pikku Rumpali 25+6 :heart:
 
tere!

sataa sataa....sataa...mälsää... mutt minkäs teet.


mymmyryy, kiva oli kuulla Sinusta! Onnea matkaan, hyödyntäkääpä ovis nyt oikeen olan takaa... ;) mä satuin kans kerran Gynelle niin, että näki ett ovis sieltä on tulloillaan. Hyvä mäihä kävi!

Piki80, meille sanottiin ekan km jälkeen joka oli rv5/6 että uutta putkeen vaan ei tarvii ootella, no siitä tuli heti plussa...joka kyll sit kans meni kesken...rv6/7 ja sit oottelin kiltisti ne yhdet menkat josta tämä masuasukki sitten sai alkunsa.
En tiiä tee kuten ite parhaaks näet. Gyne totes ett kyll se km riskiä suurentaa tuo juuri alla ollut km mutta...No sillai ku ite parhaaks koette! tsemppiä!

Toive, juu ihanaa tämä POKS on semmoinen mitä on odoteltu!! Huomenna neuvolaan.

Orchid , no kyllähän tuon SUN kertoman mukaan kaikki on tosiaan ihan ok. Lääkäritkin vain ihmisiä :) jotka joskus sähläävät ja osuu ns huono päivä...ja tietty turhauttavaa ton pissanäytteen kanssa juosta eestaas mutta tuleepahan selvyys ja varmuus.

joops, palaillaanhan taas...
 
heips

Orchid: No onpas sulla ollutkin neuvola reissu :whistle: ihtee ainakin ärsyttää tuo labrassa juoksentelu :|

NullPoints:
No en nyt tiiä voista apteekin ummestus lääkkeisyä.. itse käytin levolacia pojan odotuksen aikaan ja aluksi hyvä jos usklasin ulos lähtee kun pelkäsin millon maha heittää ympäri :LOL: mut enpä kyllä kovinkaan suurta vaikutusta siitä aineesta saanut.
Ite on tehnyt mieli luumuja jo monta päivää :p siis kuivattuja. ja klementtiinejä menee iltasin vaikka kuinka :whistle:

Itse join tuota greippimehua vaikka kuinka ja pitkään ja ainakaan siitä ei meille apua ollut. vasta kun aloin plussaa edeltävässä kierrossa, kierron lopussa, ottaamaan jotain homeopaattisia tippoja niin sitten tärppäs heti uudesta kierrosta.. että kai mulla oli joku hormoni tms.. tasapaino päin mäntyä.. kun oviksenkin paremmin tunsin kun rupesin tuota ainetta iltaisin ottamaan.

Siiluran perheelle
paljon onnea! :flower: :D

Itse tekisi hirveästi mieli alkaa järkkäilemään paikkoja ja laitella vauvaa varten kaikkea.. mutta en kehtaa ottaa eteen pyörimään.. aloitan suursiivouksen tässä joku pv ja sitten alkaakin joulu touhut.. aattelin siivota yhtenä päivänä yläkerran, yhtenä keittöin, sitten olo huoneen, eteisen ja kodinhoitohuoneen ja sitten saunan ja pesuhuoneen.. ei tule liiaksi rehkittyä yhdelle päivälle ja kun onhan mulla täällä tuo pikkumies niin ei voikkaan tolkuttomasti tehdä kun vaatii oman aikansa ja huomionsa. ja marraskuussa käyn viikkon tosiaan töissä. että varmaan aikaakaan ei ole laitella vauva juttuja kun vasta uudenvuoden jälkeen.. ja ihan hyvä niin. kerkee vielä sillonkin vaikka kuinka hyvin.

jep ja lähdetään meidän pikkukoiran kans koirakouluun ensi viikolla :whistle: jospa sais jotain järkee sen päähän upotettua eikä enää tuntus siltä että sama jos omaa päätä alkas seinään takoa ;)

poika pääsi jo 3vuotiaitten kerhoon. aloittaa ensi viikon pe =) mukavaa vaan niin saa hiukan erilaista puuhaa ja näkee toisia lapsia.

danjuska ja toukka 18+3
 
Sataa sataa tosiaan!

Moikka vaan kaikille piiitkästä aikaa! :) Olen kyllä lukenut teidän kuulumisianne ja myötäelänyt kanssanne näkymättömästi :) Nyt aattelin taas tulla piilostani että ette ihan unoha mua :D

Pamulla alkaa olla jakautuminen vaan lähempänä ja lähempänä. Tsemppiä sit siihen synnytykseen kunhan se aika koittaa. Tsemppaan tälleen etukäteen et varmasti on sit varastossa kun lähet :D

Pikille: Me ootettiin aina yhet menkat, mut sit kolmannen km:n jälkeen neljät. Piti saada vähän hengähystaukoa niin mielen kun ruumiinki. Lääkärit suositteli yhet väliin sillon kun kaavinta tehtiin, mut muuten sai mennä niinku itestä tuntu. Eli teeppä sinäkin niin. Onnea yritykseen.

Nimralle toivotan paljon jaksamista, ja et ne kivut vähän helpottas :( . Oishan se hyvä että se pikkunen vielä vois jokusen viikon siellä asustella. Pidän peukkuja sulle! Onko ne yhtään helpottunu eilisestä? Jos ei tietty öitä oteta huomioon...

ElinaMarialle Onnea hyvin menneestä ultrakäynnistä (kateeks käy, minäkin niin haluaisin omaa pikkusta jo kattelemaan |O ) Ja onnea tietty myöskin poksuttelusta!! Hirveeltä kuulostaa toi ostos/hankinta lista, itelläkin se on eessä vielä kyllä... huh huh |O

Danjuskalla ollut vissiin samanlaista showta sydänäänien kuuntelu kun meilläkin vko sitten. Neukkutätiäkin nauratti meidän ylivilkas peipe :LOL: Hemppa ei kuitenkaan ihan samaa oo :ashamed: (mulla 120 ja tabut sain) Onko sulla aina ollu hyvä hemppa kun raskaanaki on noin korkee? |O Meil myös 3 viikon päästä rakenneultra JEE!

Sophia oli saanut itteesä liikutettua vähä, mulla ei se oikeen onnistu... Voitas potkia koko konkkaronkka toisiamme ulkoilemaan välillä! Ainakin mua pitäis!

Tuttiritarille myös tsemppausta niitten supistelujen kanssa, toivotaan ettei ne kypsyttele!

Orchidilla kuulosti neuvolakäynti tapahtumarikkaalta :) Ihme hössöttäjiä :D Ärsyttää tollanen ravaaminen varmasti mutta saapahan se lääkäri mielenrauhan nyt :) Ja onhan se hyvä että se huolehtii... Hehe hymyilytti toi sun kilolisä :LOL: Anteeks :D Pilkka sattuu vielä kuitenki omaan nilkkaan...

NullPoints kuulostaa olevan tunteiden vuoristoradalla! :D siivousintoilua, hermojen polttamista, eikä Tirristäkään ota selvää... Aika ihanaa varmaan :kieh: En oo koskaan juonu greippimehuu, itseasiassa kuulin tostakin konstista ihan vastottain. Mulla oli konstina jalat kattoon menetelmä. Hyvin on toiminu jokakerta!

(.) ehkä syy miksi sain inspiraation kirjoittaa tänään oli se että jokuaika sitten makoilin sängyssä ja tunsin ensimmäiset ihan selvät ja varmat napakat potkut!! Olen niin häpi nyt!
Millonkahan isäntä pystyy tuntee ne, se odottaa jo malttamattomana :)
Olen myös tyhmä ja olen lueskellut tuota sikiöseulonnoista kiinni jääneet juttua ja nyt pelottaa mennä siihen rakenneultraan ihan vietävästi. tyhmä tyhmä tyhmä :headwall: Muuten voin aika paksusti ja kipullutkin maha on vähän. Mutta eikai syytä huoleen.

Nyt voisin aktivoitua ahkerammaksi kirjoittajaksi. Ihanaa kun olette olemassa!

Uuna 17+0 poksuttelemisiin!
 
elinamarialle onnea ihanasta ultrakäynnistä!!!!!!!!!!!!! nyt alkaa viimeinkin onnellinen odotus ja masun kasvatus...jee!!!!!!!! :hug: :flower: :heart: :heart:
jukranpujut, oli hieno lukea ihana uutinen!!! kun kokenut oot säkin joutunut kaikenlaista... nyt hymyssä suin eteenpäin! :saint:
 
Heippa tännekin!

Nullpoints olikin jo ystävällisesti viestittänyt meidän ilouutiset, eli kävimme 7.10 saamassa ihanan "pikku" pojan naistenklinikalla. Pojalle oli painoa kertynyt 3960g ja pituutta 51 cm :heart:

Nyt jo kolmiviikkoisen vauvan kanssa on kädet täynnä työtä (haluaa rinnalle päiväsaikaan tunnin välein) mutta olemme väsymyksestä huolimatta aivan uskomattoman onnellisia ja kiitollisia tästä lapsesta. =)

Onnellista ja turvallista odotusta kaikille!

Siilura ja poika 3vkoa
 
:heart: :heart: :heart: Oi ihanaa Siilura... :heart: :heart: :heart: Tahtoo oman kans! |O
(.)Täyttelin tos äippäloma paprut... Tääl pitää jäädä 2 viikkoo aikaisemmin viimeistään. Eli mun virallinen vapaa alkaa 17.12. Se sit kun olisi toisesta päästä pois, jos ottaisin aikaisemmin... :( :( :( Eli sinne asti on siis nyt jaksettava oli miten oli...... |O |O |O
Tietty mul on keräytynyt vuosivapaata, joten kyl mä muutama päivä ennen tota pääsen kintut laittaa ylös... mut ei paljoo ennen... Jos tietty kunto menee huonoks, niin ei auta sit kuin vain saikkuu hakee. Muuten tossa on nyt mun aikataulu........ 7 viikkoo vielä...... :x
Kirjoittelen muut jutut myöhemmin.......
 
Nimra


Täällä onkin onnittelujen paikka - Eli kovasti Onnea Siilura

Orchid Jopas oli "keikka" neuvolassa... Mä oisin varmaan repinyt jo pelihousuni ja heittäytynyt lattialle.. Hyvä kuitenkin, että kaikki kunnossa, vaikka uudelleen joudutkin menemään labraan..

NullPoints Kyllä ne mielet heittelee täälläkin... et ole ainoa. Mähän jo ajoin mieheni suunnilleen lattialle nukkumaan, kun oli niin ahdistavaa..ja kuuma, kun toinen halus vaan ottaa syliin ja laittaa käden masulle... :eek: :kieh: |O

ElinaMaria Me ollaan kans saatu käytettyinä paljon tavaraa ja sit äiti on ostellut loput suuremmat mitä tarvii esim, sängyn+hoitotaso, turvakaukalon, sitterin, petivaatteet ja vaipat tekee itse ym..., joten ei ole paljoa itselle jäänyt hommattavaa ja ihan hyvä niin, sitä on PALJON muutakin.. lähinnä olen ostellut vaatteet kirpparilta ja ostellut tutteja, tuttipulloja (sellaista pientä ). Vaunut saatiin onneksi eräältä ystävältämme Etelä-Suomesta.

Olikos NullPoints kirjoitellut noista greippimehuista ja peräpukamista Noh, greippimehua en ole juonut...varmaan ikinä.. ja nuo sisäiset pukamat täältä (jo) löytyy, että niistä olen saanut myös sit "riesan", jos massu esim kovana.. :headwall:

No, eipä ole kivut yhtään helpottaneet tässä päivällä, vaikka olen yrittänyt vaan olla ja hiljalleen tehdä kotiaskareita....siis pyykännyt, ruoan tehnyt ja tiskannut.., mutta jotenkin tuo veikka ei suostu jättämään äippää rauhaan... Ihan sama onko selällään, kyljellään, istuuko, seisooko... Toinen kun haluaa muistuttaa, että kyllä täällä ollaan ja täältä tullaan ... ja täytyy myöntää, että oma olo on varmaan aikalailla tämän näköistä :LOL: :LOL:

Muuten menee ihan ok - Isäntä työssä vielä tän viikon ja sit jää kotiin ainakin kuukaudeksi tai kahdeksi ja keskittyy tuohon kouluun ja graduunsa, josta saimme iloisen uutisen! Hän pääsee Saksaan tekemään päättötyötään ja juuri sille osa-alueelle mille haluaa myös töihin. Olin ja olemme NIIN ONNESSAMME, että huh huh! Ensin kun siitä ei meinannut tulla mitään, mutta nyt onnistui ja vielä täydellä palkalla.. Tosin onhan hän silloin Saksassa asti, kun esikko kasvaa, mutta tulevaisuuden kannalta mahtava asia ja työelämää kun ajattelee niin vielä hienompi juttu!!

Noh, eipä tällä kertaa nyt muuta

Nimra + KultaMuru 34+3
 
Heissan , eilen aamulla kävin HCG kontollissa, sunnuntaina menkat olisivat viim alkaneet jos olisi alkaneet, eli oviksesta 16pvää ja Arvo oli 198 :heart: , eli kuulemma oikein hyvä :heart: , viikon päästä uusi jälleen :saint: :heart:

Nyt nukkumaan, tiukan pvn jälkeen.. :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 

Yhteistyössä