Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Voi kun ihanaa, kiitos kaikille muistamisesta ja onnitteluista :heart:

Ninni78 Kai mun tiedot vois jo laittaa :whistle: Mitäs siinä olikaan... Mun ikä pian 25v, asuinpaikka Lahti, sairaala PHKS, keskenmenot 7/06 ja 10/06 ja kyllä me lasketaan, että meille on neljäs lapsi tulossa... Laskettu aika 6.7.
Hui kun jänskättää taas..! :D

Täällä on eka neuvolakäynti vasta n. rv 9, eli aikaisintaa kuukauden päästä. Yksi ainoa ultra kuuluu rutiiniin, se on rv 12. Mulle kylläkin sanottiin, että seuraavassa raskaudessa ois tarkka seuranta, mutta joku kuka viime kuussa sairaalasta soitteli mulle DNA-tuloksista, sanoi että ei mulla ois muuta kuin rakenneultra sen ekan ultran lisäks :xmas: No, mä menen äippäpolilla käymään ainakin muutamia kertoja jossain vaiheessa, saavat kyllä ultrata ja otan anopin taas mukaan niin EI.tä me ei huolita vastaukseks B)
Muutenkin sitten loppuvaiheessa (voi kun sinne asti päästäis... ) vaadin seurantaa, kun tuo meidän tyttö oli aika iso syntyessään, mulla meni siinä luita jne. Onneksi tytölle ei käynyt kuinkaan... Kesällä syntynyt poikakin oli 2,5kg vaikka syntyi rv 30 eli iso poitsu ois hänestäkin kasvanut... Mulla on aika huonoja kokemuksia neuvoloista ja terkoista + lääkäreistä, eivät usko mitään, jotkut korottaneet ääntä, vähätelleet kaikkea, tiuskineet jne. ja loppujen lopuksi mun epäilykset on osoittautuneet oikeiksi... Saiskohan yksityisessä neuvolassa parempaa palvelua ja kysymyksiin vastauksia..?

Hyviä vointeja äideille + pikkuisille toivottelen :)
 
Marge: tervetuloa tänne odottajien puolelle... :wave: ja onnea raskauden johdosta... pidetäänhän palsta aktiivisena, eiks niin? :D

Mitäs mun pitikään kirjoittaa.... Ei ole hirveesti mitään kirjoitettavaa.. Tuntuu, että tässä lomalla ajatuksetkin häviää jonnekin... Siis virallisesti perjantai on ensimmäinen äitiyslomapäivä vasta. Kovasti mun piti jotain kommentoida, mut unohtui...

Väsymys melkoinen |O Viime yö meni vessassa rampatessa ja hikoilutti niin hirmuisesti ja sitten vielä en löytänyt nukkuma-asentoa... taitaa nyt tosissaan loppu häämöttää, kun elkeet on sitä luokkaa... =) Vauvalle on kaikki valmiina jo... Enää puuttuu patja sänkyyn, kun halusin, että hän saa oman uuden patjan... Kaveri toi sitten tänään vielä poikien vaatteita lainaksi ( hän on varma, että odotan poikaa) ja rintakumit ja maidonkerääjät, kun minä olin ne muutossa hukannut jonnekin... säästyipä siinäkin pitkä penni taas... Ihanaa, kun hän ottaa minua niin huomioon... Tämmöistä tänne... Pikkuinen on aika hiljainen ja liikkeet on muuttunut selvästi. käsiä varmaan heiluttelee jonkun verran, kun semmoista hentoa nykimistä tuntuu tuolla aika alhaalla... Niin ja hikka täällä on ainakin 5 kertaa päivässä... Ja tuntuu, että se on joka kerta mun syömisen jälkeen, vaikka eihän se siitä ole riippuvainen... =)

Tämmöistä tänne... Niin mua on alkanut oikeasti hiukan tuo synnytys pelottamaan... Tai ei niinkään ne supistukset ym, vaan tuo ponnistusvaihe... se oli niin kivulias ja rankka esikoisesta, ett mietin pitäisköhän siitä pelosta jotenkin mainita neuvolassa, etten sitten synnytyksessä mene ihan lukkoon... Mä meinaa ajattelen sitä aika paljon ja siis pelonsekaisin tuntein... No, täytyy varmaan ottaa vastaan se mikä annetaan....

Riikkuli 34+3
 
Moro!

Tervetuloa Marge ja SatuKa!!!

Mä sain tänään neuvolasta (oli kaikki ok, syke 158, painoa tullu 544g/vko ja sf-mitta 22,5 tai 24) ne kelan paprut. Onkin tänään illalla täyttämistä sitten. Ja pitää hakea siihen liitteeksi se papru minkä työnantaja täyttää kun maksaa osan aikaa palkkaa.

Riikkuli
mä kans pelkään jo valmiiks synnytystä. Pelänny oon jo ennenku olin ees raskaana. Neiti kun synty niin jäi vähän jumiin ja lääkäri sano että yhtään isompi ei ois saanu olla, joten oon jotenki "latautunu" siihen että sektio tulee, mutta kuitenkin eihän sitä koskaan tiedä. Ja mua ehkä eniten pelottaa se miten kipeä mä olin synnytyksen jälkeen ja se että ehdinkö ajoissa sairaalaan :/ Monta viikkoa saa vielä pelätä...

Aarre
:hug: Kyllä itkettää teidän puolesta :'( Olen pahoillani.

Mulla jatkuu edelleen väsymys, ei se varmaan ennen synnytystä lopukaan...

Vinja ja Urmi 23+2
 
No höhmielestäni eilen laitoin viestin kun luin Aarteen surulliset uutiset,mutta eipä näkynyt...

Joten Aarre,olen puolestasi niin pahoillani :'( Olisin kovin mieluusti sut tänne porukkaan huolinut. Voimia ja jaksamista sulle ja miehelles :hug:

Beccy,joo tunnutaan olevan samoilla metreillä,jokos olit ultrassa? =)

Marge,tervetuloa tälle puolelle,ihana homma :heart:

Kerottiin eilen miehen vanhemmille,tai mies hoiti kertomisen,lykkäs vaan ultrakuvat niille kouraan. Appiukolla ei ollut hajuakaan mistä oli kyse :LOL: Anoppi kyllä hokas heti =) Olivat kovin onnellisia,heille eka lapsenlapsi. Mies on heidän ainoo yhteinen lapsi,appiukolla on yksi reilu nelikymppinen tytär,joka ei todennäköisesti tule lapsia saamaan....

Ja soitin sitten neuvolaan varatakseni ajan. Nyt sitten sano laittavansa neuvolalekurille,mut sitten alko säätö kun yritti ettiä vapaata aikaa,yritin aina väliin kysellä että miten homma etenee,mutta se vaan pyöritteli niitä päiviä...lopulta se laitto minut ylimääräsenä 21.11 keskiviikolle,sano vaan että kun tuut jätä virsanäyte ja mee käytävälle odottamaan...vähän jäi epäselväks että kenelle nyt sitten meen,onko ensin terveydenhoitaja vai mitenkäpäin. Yritin kysyä että hänellekö sitten tulen (oma täti) mutta selitti vaan että täytyy jonkun se pissi katsoa jne... :eek: On kyllä ihan mukava täti tuo,mutta tuntuu että kaikki pitäs ite tietää,vaikka ekaa kertaa oon näissä puuhissa.... Onkos se neuvolalekurin käynti ihan normi sisätutkimus?

Niin ja Riikkuli,kyllä mä mainitsisin pelosta neuvolassa,jos vaikka osaisivat asialle jotain tehdä... =)

Repa ja kutvonen rv 12 jee!!
 
Ultrassa kaikki hyvin =) Laskettupäiväksi tuli 10.5. eli äitienpäiväaatto. Luulen kyllä että sai alkunsa pari-kolme päivää myöhemin eli lopussa sit voi odottaa että menee yli tuon. Tai mistä sitä tietää, koska hän haluaa tähän maailmaan tulla.

Kovasti oli liikkuvainen ja potki ym. Liikkui ja jumppasi niin hauskasti että ihan nauratti onnesta. Sormetkin näkyi ja muutenkin olin tyytyväinen kuvaan ja ultraajaan. Vauva vaan oli niin hankalassa asennossa että ultrasi lopulta mahan päältä ja hyvin siitäkin näkyi.

Margelle tervetuloa jännäämään tälle puolelle. On se niin jännää. Eka sitä odottaa että tulis ne kaksi viivaa siihen tikkuun ja sen jälkeen alkaa se todellinen odottaminen että alkuraskauden riskit olis ohi ja sen jälkeen että sais sen vauvan syliin.
 
aarre ihan sanattomaksi vetää- luovuttaa ei silti saa vaikka siltä varmastikin tuntuu nyt.. :ashamed:
varmasti pienen saatte vielä, se antaa vaan nyt odottaa :ashamed:

ja sitten IHANA uutinen: MargeSimpson on plussannut. voi että, onnea sinulle. olet mielessä välillä ollut ja teidän kuulumisia käynyt km puolella lukemassa.
muista varjella muistoa pojastanne, mutta silti nauttia myös tästä odotuksesta. toivon todella että kaikki menee hyvin. niin teillä, meillä kun kaikilla muillakin :heart:

mä pääsen huomenna kuuntelemaan sydänääniä omasta halusta, sellainen olo että on pakko päästä. liikkeitä ei tunnu ja.. varmasti edellinen km tekee tämän mutta haluan varmuuden että siellä ollaan kunnossa. "kuolen" ellei.. :ashamed:
muuten olo aika hyvä, vaivaksi vaan tullut pyörrytys. meinaa taju monesti lähteä ja on äkkiä päästävä maate, niin kotona kuin töissäkin..
ehkä se tästä. :)

voikaahan kaikki hyvin :wave:

pulttis ja rv 14+4 :heart:
 
Tervetuloa SatuKa ja MargeSimpson !!!

Aarre: osanottoni :hug: Niin väärin, niin väärin...

Laitahan Pulttis sydänääni kuulumisia huomenna :heart: Vahvasti luotetaan, että kaikki on hyvin :hug:

Mulla on eka neuvola takana ja sitä samaa papereiden täyttöähän tuo oli... Viikkoja koossa 8+risat, laskettuaika 8.6.08 ja ensi maanantaina sitten lekurille ja tuolloin koitetaan ekan kerran sydänääniä :heart:
Ultrakutsua odotellaan eli on puolen kuun aikaa varmaankin ajankohtainen :) Millään ei malttaisi enää tuota odottaa, mutta olen päättänyt olla reipas tyttö :LOL:

Väsymys se vaan on ja assuu meillä... Käsittämätöntä miten sitä onkin voimaton ja neuvolassa mitattu hemppa 126 tulee olemaan muutenkin seurannassa jatkossa. Eipä tuo mulla koskaan ole kovin korkea ollutkaan.

Ekaan kesken menneeseen ei liittynyt juurikaan mitään etomisia, mutta nyt niitäkin on ilmaantunut. Positiivisesti yritän siis ajatella et on vaan kovasti hyvä merkki ;)

Jospa tuo väsymyskin hieman helpottaisi kun saadaan valoa maailmaan ja lunta maahan - lupasivat jo lauantaiksi :wave:
Jaksuja teille kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Äh, mä oon jotenkin tosi väsynyt ollut tässä pari päivää ja itkuinenkin :( Jotenkin se suru siitä keskeytyksestä taas pinnassa - varmaan tuo lähestyvä ultra tekee sen, että kaikki tulvii taas mieleen. Entä jos siellä on taas jotain vialla, nyt se pelko alkaa oikeasti kouraista. JOtenkin sen pelon on pystynyt pitämään aisoissa, kun on ollut ajattelematta koko asiaa, mutta kun alkaa lähestyä (hitaasti tosin) nuo totuuden hetket, niin alkaa murentua panssari :'( Ja toinen on nyt se, että ei haluaisi olla yhteydessä keneenkään, ettei kukaan vaan kysy mitään "kuinka voit" tai ihan vaan "mitä kuuluu", kun ei halua kertoa mitään...

Noniin tulihan omanapainen valitusvirsi :ashamed: mutta tämä on nyt päivän kunto, koittakaa kestää...
 
Tämän päivää ainakin. Aamulla silmissä musteni ja huimas kovastikkin,olo on ollut hutera ja kylmää hikeä pukannut. Sen verran säikähin että hilpasin työterveyteen (on ihan tossa naapurissa lähestulkoon) ja mittautin verenpaineet. Ihan normaalit arvot,syke oli kuitenkin melko kova. huomiseks lääkäriaika, kattoo onko mitään ihmeitä. Tuntuu hassulta olla saitsulle,kun ei mitään varsinaista ogelmaa,mutta neuvolantätikin oli kovasti sitä mieltä että huomena vaan lekurille ja lepoa nuppiin...

Toivottavasti Pulttiksen vauvan sydämentykytykset kuultu ja Stoppikselle :hug: Tää on välillä tämmöstä,mutta koita jaksaa :heart:
 
Heippa taas pitkästä aikaa! :wave: Olen ollut vähän taustalla muutaman viikon, kun en vain ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Lukemassa olen käynyt melkein joka päivä, mutta sitten on tuo makuuasento kutsunut niin kovasti... ;) Nyt on jo se aivan kamala kaiken kattava väsymys alkanut helpottaa, että eiköhän tämä tästä! Vielä kovasti odottelen sitä aktivoitumista ja tarmokkuutta ja sitä kuuluisaa pesänrakennusviettiä! Ohjatkaa tännekin päin, jos on näkynyt... :D

Tervetuloa SatuKa ja Marge! :flower: Toivottavasti todella saatte olla täällä loppuun asti, eli vielä monta kuukautta!

Repa ja Beccy oli saanut hyviä uutisia ultrasta, ihanaa! :heart: Jos vaikka saisitte nautittua enemmän raskaudesta tästä eteenpäin. Sitä täälläkin odotellessa, ultraan on vielä aikaa... :whistle:

Ninnilläkö se oli ollut ikävä rakenneultrareissu...? Tylsää, että osui kohdalle sellainen tumpelo harjoittelija, olisi nyt kaikki mennyt loistavasti, niin olisi jäänyt teille ehkä parempi mieli! |O

Täällä siis vielä ultraan vajaa kaksi viikkoa, jos sitten osaisi vähän rauhoittua ja ehkä jopa uskoisi vauvan tuloon! Sitä ennen täällä vain odotellaan... Edellisessä raskaudessa vuoto alkoi noin viikko sitten, eli nyt ollaan jo pidemmällä, joten kaikki ehkä saattaisi mennä hyvin...
Niin ja se vielä, että yritän nyt väsymyksestä selvittyäni aktivoitua tämän palstan suhteen (ehkä ). Kun ei näistä taas koskaan tiedä.... :D

Viuhtis ja Nattura 12+1
 
sydänäänet kuuluivat hyvin, hakkasi 148-157 hujakoilla.
potkikin samalla mutta en vaan tunne niitä makkaroidni lävitse vielä :D :whistle: joten onneksi kaikki hyvin.
*helpotus*
aamulla verikokeissa vieressä istunut vanhempi rouva tokaisi että onko tyttö tulossa :eek: huuli pyöreenä katsoin häntä ja sanoin etten tiedä kumpaa sukupuolta tulokas on, että 2 poikaa kotona löytyy. tokaisi uudestaan että tyttö tulee :saint:
näin käynyt myös pari viikkoa sitten, tuntematon naisihminen sanoi että saadaan huhtityttö, mies puhuu tytöstä ja työkaverit myös-- aika jännää jäädä odottamaan mikä sieltä tulee keväällä ulos. ;)

voikaahan hyvin :wave:
 
Stoppis Toivottavasti elämä näyttää jo paremmalta.Täällä on tosiaan hyvä purkaa tuntojaan ja pahaa oloo."Kuuntelijat" ymmärtää ehken pikkisen paremmin noita purkautumisia ilman mitään syytäkin,kuiteski ollaan samassa veneessä!

Mulla hävis väsy ja siks kukun jo nyt.Oon jonku tovin nukkunu toisessa makkarissa,kovemmalla patjalla,mitä ukko ja poika.Saan pyöriä ja elämöidä mieleni mukaan häirihtemättä muiden unia millään muotoo!Ukko on herättäny mut töihin lähtiessään ja oon sit siirtyny omaan sänkyyn.Nyt lähtiki tuntia myöhempään ja multa hävis väsymys.

Tein muuten havainnon,mulla alkaa olla nää meijerit toimintavalmiit,painosta päätellen...Toivottavasti tulis sit sitä maitooki.Esikoisen aikaan sain tulehuksen ja muutaman antibioottikuurin ja siihen loppu maidon tulo.

Tää aamu ei povaa hyvää näine vihlontoineen ja tuntuu alkavan myös supistelee.Eile aamupäivä oli ihan ok,mut illalla jouduin turvautuun anoppiin kauppareissulla.En uskaltanu yksin lähtee.Kiva jos kramppaa ajaessa ja muutenki ...Varmaan senki takia on nää krampit nii pahoja,taitaa olla jo nyt isompi ku mitä esikoinen syntyessään ja kuitenki sf on pienempi ku mitä esikoisen aikaan,vain 28cm.

Siinäpä kai ne tärkeimmät tällä kertaa.Sitä vaan mietin,et onkohan Viivin paketinhaku matkalla,en muista eilen ainakaan nähneeni ees marrastähtien puolella.

Vimpula ja hormoonihiiri 38+0 Täydet paukkuu!

Muoks.löysin Viivinin jäljet,eilen ollu kasassa!
 
Moi!

Mä kirjoitin eilen ihan hirmuiset sepustukset, mut ne on hävinnyt johonkin.... :kieh:

Pulttis: Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa ja varmasti ihana tunne tuo sydänäänten kuuluminen... :heart: Ja tyttöä teille povataan. saas nähdä kuinka käy... ;)

Repa: kiva, että sait saikkua. on se aina parempi ottaa varman päälle ja levätä. sen mä ainakin opin tässä raskaudessa. :D

Stoppis: Voimia sulle ja koita jaksaa... Täällä saat purkaa pahaa oloasi niin paljon kuin ikinä jaksat. Kyllä varmasti me kaikki ymmärretään... :hug:

Viuhtis: Kiva kuulla sinustakin itkästä aikaa... :wave: Ja hyvä, jos väsymys alkaa helpottaa... Täälläkin väsyttäis ihan hulluna, mutta kun ei tuo uni enää riitä samalla tavalla...

Vimpula: sullakin alkaa h-hetki lähestymään... :heart:

Täällä ei mitään kummallista... Uni ei enää maistunut, vaikka yöllä tuli ihan kunnolla valvottuakin... Supisteli taas vähän aikaa yöllä ja nyt aamulla vatsa oli ihan ripulilla... Toivottavasti ei enteile mitään. Esikoisen syntymä alkoi sillai... Sais pikkuinen muutaman viikon pysytellä vielä yksiössään... :D Eilen otettiin tytön kanssa niin pahasti yhteen, että on vieläkin paha mieli. Meillä on ollut niin seesteistä ja mukavaa ja nyt mulla on ollut ijhan hirveän huono omatunto, kun suutuspäissäni peruin kaikki karkkipäivät sun muut... :( Hän on kuitenkin mulle maailman rakkain aarre ja kipeää tekee välillä tää kasvatustyö... Oudot unetkin vaivannut. eka kertaa näin semmoisen ns. synnytyunen, vaikka itse asiaan en päässyt. Ainoastaan synnytyslaitokselle asti. siellä oli vaan kaks kätilöö ja 8 äitiä synnyttämässä ja meidät jaettiin puolix, niin ett toinen oli neljän kans ja toinen myös. Se oli outo uni. Ja jus kun kätilö alkoi tekemään sisätutkimusta, se olikin muuttunut yhex suomalaiseksi näyttelijäksi ja mä heräsin... Juu, että näin... :D

Tänään on sitten äippäloman ensimmäinen virallinen päivä. Pitää töihin mennä käymään, kun lupasin viedä pullakahvit sitten kun äippäloma alkaa... =)

Riikkuli 34+5
 
:wave: Täällähän minä vielä :wave:

Supistelee ei supistele...... :LOL: Tää kaveri pitää äitiään ainakin ihan pilkkanaan. No nautitaan nyt näistä viimeisistä mahapäivistä, kun ei näitä enää kovin paljon ole =) .

Sivut takunnut niin kiitettävästi että on parit kirjoitukset mennyt sen siliän tien enkä ole jaksanut uusia kirjoitella, jos nyt onnistuisi.

Tyttö sai alkuviikosta flunssan korvakivun kera ja nyt minä niiskuttelen, joten voisi pikkainen ihan hyvällä syylläkin nyt ensiviikkoon pysyä mahassa, niin äippä ehtisi parantua myös. Meille ei tosiaan mitään tään kummempaa kuulu. Olen muuten kerrännyt porukoiten arvailuja tulokkaan sukupuolesta ja voitolla on poika.... tosin luotettavin veikkaja (isäni) veikkaa tyttöä joten hauska nähdä kumpi tulee. Niin kaksi vain veikannut tyttöä kaikki muut poikaa, itsellä vaihtelee nuo tuntemukset. No tässähän tätä omaa napaa. Unohdin pitikö kommentoida jotain, mutta toisella kertaa sitten.

Hyvät Halloweenit kaikille ja halit niitä tarvitseville :hug:

viivin ja kaveri 40+1 ( ;) veikkaan että menee ainakin viikolle 41)
 
Viivin,oih,se on kohta menoo,huh huh :D

Pulttis,oiskohan sitten tyttö,saas nähä ;) Hyvä että kaikki oli kunnossa!! :heart:

Riikkuli,[/b]nyt sitten teet sovinnon tyttös kanssa,niin eiköhän se siitä unohu :heart: Ikäviähän noi on....
Unista sen verran,että meikä näkin pariyötä sitten unta subwayn sapuskoista :LOL: oltiin niitä ostamassa ja tilaamassa koko yön :D Että sellasta fiksua ja tarkoituksellista mä teen öisin ;)

Niin ja lekurissa käyty. Ei tälle oikein selitystä löydy... hemoglobiinin tuloksista soittelen tunninpäästä,mut todennäkösesti tää kaveri nyt vaan imee musta kaikki veret tai jotain :D Saitsua kirjotti varuiks ensviikon,mutta mulla ei oo kuin kolme työpäivää ja sit lähetään reissuun,joten täytyy kattoo jos tekisin puolikkaina ne päivät,kun en nyt ihan työkyvyttömäks itseäni tunne kuitenkaan...

Hyvät halloweenit munkin puolesta :flower:
 
ei mun teksti hävis :kieh: :kieh: kirjoitin niin pitkät höpinät tupla :kieh:

viivin täällä jännitetään jo kovasti sun koitosta. voimia sinne, jos tulee äkkislähtö

pulttisihana että kaikki hyvin :heart:

riikkuli minkä ikäinen sun tyttö on? ku mun temperamenttinen voimapesäke tytär oli 2-4 vuotta niin mulla oli aina niin surkea olo ku oltiin tapeltu. me ollaan aina otettu kovasti yhteen, ja ku ikään tulee niin vauhti vaan kiihtyy :( otin silloin pienenä sellainen leikin meille, jota sovinnon kanssa leikittiin(leikitään vieläkin iltaisin ja sovinnon hetkillä). otin tytön kädet ja jokasen sormen kohdalla kerroin, miksi rakastan ja annoin pusun. ujutin mukaan sellaisia ku äiti rakastaa, koska olet sinä, äiti rakastaa, koska sinulla on ihan nauru, äiti rakastaa silloinkin kun huudat ja kiukkuta, äiti rakastaa koska olet niin lämmin ja pehmeä, äiti rakastaa silloinkin ku äiti on vihainen jne....jotenkin halusin saada perille, että suuttuminen vaikuta rakkauden määrään. ja tyttö sanoo tälläisiä:mä rakastan, koska oot äiti, mä rakastan vaikka määräilet jne...oot varmasti jo sopinu sun tytön kanssa ja aivan varmasti otatte yhteen vielä monta kertaa. mulla on vieläkin joka kerta kamala olo, mut niin varmasti joka äidillä.voimia

repa sullahan on masussa pieni vampyyrivauva ;) nyt ruokit sitä puolukkarahkalla ja pinaatilla, niistähän sai rautaa :b

omaipanapani
kommentoin siin hävinneessä tekstissä muitakin, mut nyt en enää muista mitä. mulla ei kummempia. pahoinvointi poissa ja väsymyskin väistyy.kahvi ei vielä tipu, mut varmaan lähiaikoina.
t.hiidi ja terminaattor3(en nyt muista päiviä :ashamed: 9+piippiip)
 
Hauska nähdä sitten joskus tulevaisuudessa Pulttis, että kumpi sieltä tulee, kun on noin paljon tyttöä veikattu!

Vimpula, Riikkuli ja Viivin ovat jo kaikki melkein lopussa, Viivin varsinkin! Hui! Tuntuu siltä, että omalla kohdalla noille viikoille on matkaa vielä älyttömän paljon, vaikka kai se on niin, että yhtäkkiä viikot alkaa kulumaan suhisten... :D

Hiidi, kuulostaa ihanalta tuo lepyttelyleikki, mistä kerroit! :heart:

Ja täällä ollaan ihan viikonlopputunnelmissa! B) Huomenna on kaverilla halloweenpippalot, saas nähdä, uteleeko kaverit jo jotain, kun juon vain limsaa... Jää nähtäväksi.

Viuhtis ja Nattura 12+2
 
Hiidi: Mä rupesin ihan itkemään, kun luin sun jutun... Mä teen mun neidille tänään illalla ton sängyssä... Joka päivä mä toitotan rakkauttani, mutta toi oli kyllä niin ihanasti tehty, että otan ton konstin käyttöön. Voiko kauniimmin lapselleen enää sanoa, että rakastaa... :heart: Ja mun tyttö täyttää joulukuussa 4 ja on kanssa semmoinen tempperamenttipaketti, että hui, mutta niinkuin mies on sata kertaa sanonut, niin on kuulemma ihan äitiinsä tullut... =)

Olinpas tuossa töissä käymässä päivällä ja vatsan taivastelu alkoi heti... Se on kuulemma niiiiiiiiin iso, ettei millään vauveli voi olla siellä vielä reilua kuukautta!!!! on kuulemma samankokoinen kuin työkaverini tytöllä loppuaikoina ja se odotti kaksosia... Apua.... No, oli kyllä mukava käydä moikkaamassa työkavereita, minä kun niistä tykkään...

Nyt kauppareissulle ja lepäilemään....

Riikkuli taas :wave:
 
Eilen käyty ultrassa ja siellähän se pikkuinen möykky sykki. Koko vastas viikkoja ja kaikki siinä mielessä ok. Pahoinvointi alkanut vaivaamaan oikein urakalla. Jatkuvaa ällötystä ilmassa....eikä tää väsymyskään oo kovin kivaa.

Tuntuu, että kaikki on käyny hurjan aikasessa vaiheessa neuvolassa. Itselläni aika tuossa vajaan kolmen viikon päästä jolloin viikkoja 10+2.

viivin synnytys lähenee kyllä hurjaa vauhtia vai jokohan on tosi toimissa?!?

tuutikki 7+4
 
Heippa kaikille :wave:

Kiitoksia tsemppauksesta teille kaikille :hug: Oon nyt vähän koittanut pysyä täältäkin pois ja nyt kun viikonloppuna muutkin on kotona, niin ei pääse ajattelemaan mitään ahistavaa :xmas: Silloinhan se ahdistus iskee, kun on yksin... :ashamed: Mutta enköhän kerkeä tuon alkuviikon taas panikoida, kun ultra on keskiviikkona :headwall: :LOL: :xmas:

Huomenna mulla olis työhaastattelu, saapi nähdä, vähän epäilyttää sekin, mutta pitää kaivaa jostain semmoinen yltiöoptimismi, niin että nekin uskoo :D

tuutikille onnittelut sydämen sykytyksistä :heart: :flower: Voi kun meilläkin löytyisi!!!

Vieläkö kaikki loppukiriläiset on yhdessä koossa? Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia, minäkin yritän nyt piristyä ja kirjoitella muutakin kuin valitusvirsiä :D
 

Yhteistyössä