Jee, täällä ollaan puolivälissä!!! Tuntuupa kivalta!
Ihan ekaks onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! Päivitänpä ton listan nyt samantien, ja jos en jonkun tietoja oo huomannu ni puomit pystyyn :attn: :attn: ni huomaan! Meillä keskiviikkona rakenneultra ja jännittää nyt jo ihan sikana, oon nähny niin paljon unia asiasta viime aikoina. Ootteko muut huomannu et nyt kun on raskaana ni näkee paljon enemmän unia, tai siis muistaa niitä vielä aamullakin? Mulla on melkeen joka yö kauheet seikkailut menossa unimaailmassa. Välillä ihan kauheita painajaisia ja sit välillä niin huvittavia juttuja...
Asiasta viidenteen...Yleensähän raskauden aikana sormet vähän turpoo niin ettei sormukset meinaa mahtua sormiin, ni mulle on käyny päinvastoin
kihla-, vihki- ja kolmas sormus vasemmassa nimettömässä meinaa koko ajan tippua. En haluis lähtee niitä näin hätäseen pienentään kun jos kuitenki loppua kohti mennessä sitä turvotusta ilmenee, mut haluisin silti et ne ois sormessa kun en niitä oikeestaan koskaan sormestani pois ota, edes yöksi. Ainoat tilanteet missä otan ne hetkeks pois on jos leivon ( tosi harvoin ), teen jotain ruokaa mihin tarvii käsiä tai sit jos värjään hiukseni. Katellaan nyt sit muutama viikko mihin sunntaan sormet muotoaan muuttaa.
Mä ostin H&M:ltä mama-villapaidan, tykkään kovasti, on poolo ja sit siihen tulee rusetti rintojen alle masua korostaan. Löytyy myös netistä, tuolta: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA Siinä lukee et pitkä malli, mut sen saa hyvin rypytettyy alhaalta niin ettei oo mikään teltta. Vauvalle mun oli pakko ostaa sellanen ihana 50 cm harmaa pitkähihanen paita missä lukee: MY DAD IS STRONGER THAN YOUR DAD. Mies tuntui tykkäävän siitä kovasti.
Pitäis mennä Helsinkiin kattoon äitiysvaatteita, sieltähän niitä sais paljon enemmän kun täältä Turusta. Ollaan raskaana olevan siskon kanssa menossakin joulukuun alussa ainakin IKEAan, saas nähdä jos samalla reissulla ehtis keskustaan asti.
Ens viikolla onkin jo marraskuu ja sit ei oo ku reilu puoltoista kuukautta jouluun! Miten ajoissa alatte laittaa kotiin joulujuttuja?
Mun täytyy tunnustaa et oon laittanu kotiin jo keittiön pöydän ikkunan päähän 2 vanhaa riihimäen isoa lasipurkkia joissa punaiset värivalot molemmissa ja kaulan ympärillä punavalkoruudullisesta silkkinauhasta rusetit... Ei kyllä kauheesti näy ulospäin, illalla ne on ihanat ku on pimeetä eikä keittiössä muita valoja päällä kun ne. Glögin tuoksu siihen lisäks ni ihanaa on :heart: .
Koitan illalla otta puolivälin kuvan jos saisin sen sit tonne profiiliin laitettua.
Meillä isukki ja kuopus nukkuu molemmat vielä, isukki nyt ei varmaan ennen kahta nousekaan, ajattelinki jos saisin äitini mukaan ja lähettäis käymään yhessä ihanan näkösessä sisustuskaupassa. En oo ikinä siellä käyny, mut netissä on ihanat sivut: http://www.adalmiinanhelmi.fi/ Ehittäis hyvin käymään eikä mies edes huomais et ollaan oltu poissa
Täällä ollaan menossa 4D-ultraan, mut vasta joulukuun puolella. Jos sit vaikka isovanhemmille antais kopiot DVD:stä joululahjaksi.
Mä ostin eilen ison köntsän naudan sisäfilettä ku aattelin et syötäis tänään kunnon pihvit valkosipulikermaperunoiden (ostin jopa kuohukermaa!) ja paholaisen kastikkeen ( punaviinikastiketta mikä maustetaan chilijauheella ja mustaherukkahyytelöllä) kanssa. Mietityttää se lihan sulaminen, muutenki kun on ongelmia vatsan toimimisen kanssa. Mut enköhän nyt kuitenki yhen pihvin pysty syömään
Nyt tuli taas niin paljon turhaa tekstiä...
Mut kun ei mitään ihmeelistä raskauteen liittyvää asiaa nyt ole, Kirpulla varmaan kaikki hyvin kun se siellä aika ajoin myllertää ja muistuttaa äitiä olemassa olollaan pikku iskuillaan ja meuhkaamisillaan
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!!
:Ninni ja Kirppu 20+0