Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Morjens kaikille :wave:

No niin, nyt on täälläkin neuvolassa käyty. Sitähän se oli, tietojen täyttelyä... onneksi se kone antaa ne edellisten raskauksien tiedot suoraan, niin ei tarvinnut kaikkea käydä uusiksi läpi. Labraan pitää taas vaihteeksi mennä, jos vaikka veriryhmä olis muuttunut tässä parissa kuukaudessa... Joo ja niistä ultrista sitten: pitää varata parin viikon päähän tuo kaupungin tarjoama (pilipali) ultra niin että saadaan nuo viikot kohilleen. Sitten pääsen äitipolille rv 11 kunnolliseen ultraan (onko tuo nyt sitten samalla np-ultra?). Eli nythän on menkkojen mukaan rv 8+0, mutta minusta se totuus on paremminkin 6+?, joten tuo pilipali-ultra ajaa sitten sen asian että pääsee sitten äippäpolille oikeaan aikaan.

Joo, poitsu tuolla jotain huutelee, on vähän kuumeessa, palaan vaikka illalla kattomaan mitä piti kommentoida! :wave:
 
Wiivi,kiva että pääset kuitenkin jo pe ultraan! On se vaan niin kiva nähä että joku oikeasti on kotona :heart: Minäkin tykästyin siihen vau kirjaan,olen sinne muistiinpanojakin kirjotellut =) dvdtä en oo vielä kattonu...

Riikkuli,Toivottavasti tyttös käpälä on kondiksessa,eikä ois murtunut...

Stoppis,onhan se hyvä kuitenkin että kattovat missä kohtaa raskautta etenet ja ettei ole tuulimuna. Vaikka sykkeet ei takaakkaan ettei keskenmenoa tulis,niin ainakin sen että tyyppi on oikeassa paikassa
=)

Täällä ei edelleen juuri kommentoitavaa,tuntuis että masussa tapahtuu paljon näinä aikoina nippailuista ja vihlonnoista päätellen :heart:
Sitä ihmettelen kun mulle ei ole puhuttu ekasta neuvolalekurista mitään,ja tuntuu että moni on käynyt jo ennen np-ultraa :eek: Kyllä se neuvolantäti mainitsi että niitäkin on luvassa,mut ei maininnu milloin. Käski vaan soitella uutta aikaa kun ultrassa käyty. Niin ja kyselihän se että oliko yksityisellä ultrassa käydessä puhetta,korvaako se lääkärikäynnin (sama lääkäri on neuvolalääkärinä ollut) ja kun sanoin ettei ollut,niin ei kommentoinut mitään.... Noh,kai tuo selvinnee..

Eipä mulla muuta,kun palataan taas :wave:

Repa ja kutvonen rv10+2
 
Heipsan!

Saisikos liittyä seuraan? :wave:

Mulla oli km heinäkuun eka päivä, enkä oo sen jälkeen pahemmin pyöriny tuolla kuumeilupuolella kun tuntu, että piti unohtaa koko vauva-aihe...
Tässä kierrossa oli vahvoja oireita, mut sunnuntaina toiveet romuttu ku menkat alko... tai niinhän mä luulin. Ne loppukin kuitenkin samantien ja sen jälkeen on tullu vaan valkovuotoa. En uskaltanu ees ajatella asiaa ku pelkäsin että alan taas toivoa... No tänään alko päivällä yököttää taas sen verta, että aattelin että on pakko tarttua härkää sarvista. Kävin terkkarilla kysymässä mitä mun kantsii tehdä ja se käski tulla aamulla tekeen testi. Se sano et joko en oo raskaana ja kierto on sekaisin, oon raskaana ja kaikki on normaalisti tai sitten on vielä kohdunulkoisen raskauden mahdollisuus... Se kuulemma voi olla merkki, jos keho yritää alottaa menkkoja, mut ne ei sitten tuukkaan... En voinu sitten odottaa aamuun vaan kävin ostaan testin ja tein testin tuossa iltasella ja kun katsoin tikkua niin siihen alkoi siinä silmien edessä piirtyä kaunis vaaleanpunainen viiva. :heart: Vaikka tässä onkin uhkia ilmassa, niin mieli on hyvä ja jännittynyt. Kesällä siinä varhaisessa km:ssa ei tullu kertaakaan noin vahvaa viivaa tikkuun ja se vuoto sunnuntaina ei ollu punasta vaan ruskeeta, eikä ainakaan km-vuotoa. Siitä kohdunulkoisesta en sitten tiedä, mutta yritän ajatella positiivisesti ja eiköhän se tässä selviä. Nyt olen kuitenkin onnellinen tuosta plussasta ja toivon ja rukoilen parasta. Uskalsin kirjoittaa tänne jo tässä vaiheessa, kun te varmasti ymmärrätte näitä jännityksiä.

T: Viola 4+3
 
Tervehdys!

Mä olen ollut vähän hiljaisena. Maanantainen lääkärireissu lennätti mut viikon sairaslomalle. Paino oli laskenut vajaassa viikossa 4-5 kg (ai mitenniin pahoinvointia on ollu...?) ja lisäksi mul on joku keuhkotulehdus :| . Köhittää koko ajan ja nivuset natisee. Tuntuu, että tämän raskauden aikana meitsi ei ole tervettä päivää nähnyt :( . Päivät menee nukkuessa - ja onneksi levon myötä tuo oksuilukin on alkanut edes hieman helpottaa...

Teille muille kuuluu mukavia uutisia! Ultrissa kaikki ok ja Violakin oli päässyt onnellisesti tälle puolelle :flower: Tervetuloa! :)

Riikkulin perheelle tsemppiä. Toivottavasti tyttären tassu paranee pian.

Mukavaa ja tervettä viikon jatkoa kaikille! :)

T: Vali-vali-A rv 8+2
 
Nyt täytyis jo ihan tosissaan lähteä rintsikka ostoksille en vaan tiiä mihin ku ei enää nää 85F mahu päälle ni mitkä sitte :LOL: :LOL:
onkohan mun tissit tulehtunu ku niitä kuumottaa vai kuuluuko se asiaan!?
piti vielä tissi juttuun lisätä et arvatkaa onko yläselkä kipee kun tissit painaa ku synti..koita siinä nyt pitää ryhti..

vielä pitäis jaksaa huomiseen että sais selvyyttä tähän hommaan..pitkä aika vaikka onki lyhyt...

nälkä kurnii koko ajan mahassa, enpä oo pitkään aikaa tuntenu kurnimista mutta muutaman viikon se on ollu jo tämmöstä...ensin syön ja melkeen heti sen jälkeen alkaa maha kurista..

röyhtäilyt on vähentyny mutta tiiän syyn sillekki meinaa nyt ne kertyy mahaan ja olo on kuin ilmapallolla :LOL: :kieh: :LOL: eli ne ei meinaa löytää enää tietä ulos.. ne varmaan tulee just jollain sopival hetkel esim. vaik siel ultrassa hirveiden äänitehosteiden kanssa nii ja hajun :x toivottavasti ei...nyt ois hyvä kaasutella ku on yksin kotona :LOL: :saint:

väsymys ei taho hellittää...

mua vähän harmittaa kun ukko ei pääse huomenna mukaan kun aika vasta 10.30 jos se ois ollu aamulla aikasin ni sit ois ukko kerenny mukaan mut ku ei ja en viittiny valittaa heidän antamasta ajasta koska pelkäsin etten sitte pääse siihen ultraan pitkään aikaan.

mua "sattuu" tosi usein oikeelle puolelle tuonne aivan alamahaan tai siis tuohon häpyluun viereen ja välil on ihme tuntemuksia alapäässä ja tälläsii en esikoisesta muista..

okei nyt saa riittää tää turha jauhaminen.

ootan muuten innolla et koska pääsen kirjoittaa loppuun viikot =) B)
 
Vio-la: tervetuloa mukaan :wave: ja onnea raskaudestasi ja pikkuiselle paljon tarrrrrasukkia mukaan... :heart: Minulla oli tässä raskaudessa 4 päivää ruskeaa tuhruvuotoa ja kaikki oli kuitenkin hyvin... Tiedän kyllä, että se säikäyttää tosi paljon, mutta se voi olla hyvin vanhaa verta tai jotain mikä nyt vaan valuu ulos. tsemppiä! :heart:

Amira: Voi sinnuu... :hug: Kylläpäs sinun alkuraskaus on rankkaa... No, voit olla varma, että kehossasi tapahtuvat jutut on varmasti raskauden merkkejä.

Ninni78: Meidän tän kertainen lääkäri oli semmoinen nuorehko mies... Meillä on mehiläisessä se tietty "Omalääkäri" jolla käydään, mutta hänellä ei ollut vastaanottoa tiistaina... Mehiläinen on muutenkin meidän ykköspaikka hyvän palvelun ja hoidon takia... :hug: Ja huomenna vien tytön todennäköisesti röntgeniin, koska käsi on kosketusarka. Kyllä hän sitä kovin käyttää, mutta koskea siihen ei saa... :(

Oma(.): Onneksi eilen sain mielenrauhan tuon pikkuisen voinnista... Illalla oli sellainen meno päällä, että peppu meinasi tulla vatsanahan läpi... Tuli heti paljon rauhallisempi mieli. Mutta kyllä se niin on, että ainakin omalla kohdalla olen huomannut, ettei se huoli pikkuisen voinnista helpota koskaan. Esikoisen kohdalla pelkäsin mitä ihmeellisimpiä juttuja koko raskausajan, sitten kun hän oli vauva pelkäsin ja skitsosin kaikkea mahdollista ja nyt kun hän on ihanassa leikki-iässä saa taas pelätä kaikkea muuta. Kyllä se vaan on niin, että kun on äiti, niin sitä sitten saa olla pelko pyllyssä koko ajan... Vastuu on niin suuri... Eli kyllä varmaan tämän toisen kohdalla käy samoin... Jos yhtään ymmärsitte mitä tarkoitin... :ashamed: Tänään saadaan miehen kanssa laatuaikaa vähän kahdestaankin... Mennään jäkisotteluun... Ollaan molemmat tosi kiinnostuneita jääkiekosta... Se onkin varmaan ainut sellainen kunnon yhteinen kiinnostuksen kohde. Mä ole 10-vuotiaasta asti seurannut kiekkoa ja mies on aikoinaan pelannut ja valmensi monta vuotta junnuja, mutta nyt hänellä on tämä kausi ainakin välivuotta, kun tulee tätä perheenlisäystä... se oli kyllä häneltä suuri uhraus, mutta esikoisen ollessa vauva mies ei ollut juurikaan kotona, vaan aina hallilla töitten jälkeen ja se oli tosi rankkaa aikaa itselle, kun tytöllä oli niin paha koliikki... Nyt hän sitten ymmärsi tilanteen ihan sanomatta ja pitää välivuoden... =)

Riikkuli 33+4
 
Kiitos Amira ja Riikkuli! :heart:

Kävin tänään terkkarin luona tekemässä testin ja terveydenhoitaja onnitteli minua raskaudesta ja halasi! Hän sanoi, ettei kohdunulkoisenraskauden riski ole mitenkään normaalia suurempi minun kohdallani, kun vuoto oli niin vähäistä, eikä kipuja ole. Pitää ottaa selvää mistä voin varata alkuraskauden ultran. Neuvolaan jo soitin ja jättivät soittopyynnön oman alueeni hoitajalle.
 
Heipsan pitkästä aikaa.
Ninni78 Minut vois myös lisäillä listalle! Elikkäs ikä 23v, ekaa odotellaan, km 2/07, ekks, laskettuaika 17.6.08

Tervetuloa uusille :heart: :heart: :heart:

Nopeasti omaa...Elikkäs putosin tuossa alkuviikosta hevosen selästä ja siitä asti olen ollut varpaillaan tuntojeni kanssa. Toivon kovasti että pikkuinen kestää kyydissä eikä vuoto alkaisi. Ainankaan vielä ei ole alkanut :whistle: Nyt tänään aamulla on ollut ihme vihlasuja tuossa navan alapuolella, toivotaan ettei enteilisi mitään ikävää... :ashamed:
 
Hellou kaikille!

Tervetuloa joukkoon Vio-la :wave: :hug: Eiköhän se kohdunulkoinen ole aika harvinainen, joten ei sitä kannata pelätä (mutta täytyy myöntää, että itsekin sitä alkuun pelkäsin... :ashamed: ja ihan turhaan, luulisin... kaipa se olisi jo ilmoitellut jos olisi ku) Onnea plussauksesta!

Repa mulle sanoi eilen tuolla neuvolassa, että kun kerta menen äippäpolille rv 11, niin ei tarvita sitä ekaa neuvolalääkäriä sitten, että siellä kattovat (se sanoi ettei kannata niitä paikkoja turhaan härkkiä enempää kun on tarpeen). Olisko sulla sitten ajateltu niin, että se varhaisultraus lääkäreineen korvaisi ekan nla-lääkärin..? No toivottavasti selviää, mutat mun mielestä ne nla-lääkärin tarkastukset ei ole mitenkään kummoisia...

Amira :hug: toivottavasti vointi paranee :hug: Koitahan lepuutella!

wiiville onnea matkaan huomiseen ultraan! Eiköhän siellä pieni :heart: sykyttele =) Tulehan sitten päivittelemään ne viikot!

Riikkuli toivottavasti typyn käsi paranee pian eikä olisi ainakaan pahasti mennyt!

Tuutikki kyllähän sitä varmaan säikkyy kaikenlaisia täräyksiä, mutta kyllähän sen pienen elämän alun pitäisi olla aika suojassa siellä :) onhan se vielä niin pienikin eikä mitään istukan irtoamisvaaraa vielä tässä vaiheessa oel, joten eiköhän kaikki ole kunnossa :hug:

Jahas, pitäisi syödä TAAS jotain... hirmu nälkä mutta kaapista ei meinaa löytyä mieleistä :/ Koko ajan sais jotain puputtaa ja kaikki hedelmätkin on nyt ihan sika kalliita!!! No pitää mennä etsimään jotain, äsken söin porkkanan mutta eihän se pitkäksi aikaa riittänyt :LOL:
 
Äh, en tajua miksi pitää ite varata aika tuonne ultraan... :headwall: ylläri, en pääse läpi puhelintunnilla :headwall: :headwall: Eikö noilla luulisi olevan sama järjestelmä, niin eikö sen ajan voisi kattoa siellä neuvolassa?! No ei näköjään... Sorry :ashamed: mutta mulla menee AINA hermo näitten puhelintuntien kanssa |O :kieh: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Äh, en tajua miksi pitää ite varata aika tuonne ultraan... :headwall: ylläri, en pääse läpi puhelintunnilla :headwall: :headwall: Eikö noilla luulisi olevan sama järjestelmä, niin eikö sen ajan voisi kattoa siellä neuvolassa?! No ei näköjään... Sorry :ashamed: mutta mulla menee AINA hermo näitten puhelintuntien kanssa |O :kieh: :headwall:
mäkin jouduin itte varaa mut neuvolasta oli lähetetty lähete sinne.. :headwall: :headwall: et kaikki pitää tehä vaikeeks...

mäki ku soitin aikaa ni 20min sain soitella vähän välii et pääs läpi
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Äh, en tajua miksi pitää ite varata aika tuonne ultraan... :headwall: ylläri, en pääse läpi puhelintunnilla :headwall: :headwall: Eikö noilla luulisi olevan sama järjestelmä, niin eikö sen ajan voisi kattoa siellä neuvolassa?! No ei näköjään... Sorry :ashamed: mutta mulla menee AINA hermo näitten puhelintuntien kanssa |O :kieh: :headwall:
mäkin jouduin itte varaa mut neuvolasta oli lähetetty lähete sinne.. :headwall: :headwall: et kaikki pitää tehä vaikeeks...

mäki ku soitin aikaa ni 20min sain soitella vähän välii et pääs läpi
 
Tervetuloa Viola ja Tuutikki! Antaistko Viola vielä lasketun aikas ni saan sut tohon ekan sivun listaan. JA muita tietojakin saa antaa jos vaan haluat.

Riikkuli no ei sit varmaan ollu mun isäpuoli jos oli nuorempi, vaikkei hänkään mikään ikäloppu ole =)

Nyt en jaksa enempää kirjotella, on taas vaihteeks päänsärky ni ei jaksa kauaa tietokeneen näyttöä tuijotella...

Illanjatkoja kaikille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 19+4
 
Kiitos Stoppis ja Ninni! :heart:

Sain neuvola-ajan tuonne viikolle kymmenen ja rapiat, eli jouluun alkuun. Mutta aion kyllä mennä alkuraskauden ultraan yksityiselle sitä ennen. Viikkoja onkin nyt neuvolan laskujen mukaan 4+6 ja la 27.6. Pitikö jotain muuta tietoja olla? Yritys on alkanut tämän vuoden helmikuussa, km 7/7, esikoinen tulossa.
 
Piipahdan tuolta vauvapuolelta. Minulla on keskenmenosta nyt 1 v 2 kk ja sen jälkeen alkunsa saanut poika nyt 2 kk. Tällä viikolla iski päähäni ajatus että ellei sitä keskenmenoa olisi ollut, ei minulla olisi nyt tätä nimenomaista ihanaa poikaa. Alkaa siis pää olla viimeinkin toipunut keskenmenosta. Onnea teille kaikille jatkoon!
 
Muistaaks kukaan mua? Meillä on ollu netin kaa jotain hemmetin linja oireita,enkä oo päässy palstaileen... :kieh:

Eilen jouduin sit kysillä pyörähtään,verenpaineitten takia ja nyt alko sit lääkitys.Toivottavasti auttaa...Vauva paino jo 2700g.Viime käynnillä sf oli 28,eli vauva on jo laskeutunu,mut kanavaa oli vielä 2cm jäljellä.Onneks nyt on supistellu vähä enempi.

Vimpula ja hormoonihiiri 37+0
 
ihanaa..perjantai ja kohta viikonloppu.

vimpula :wave: kohta saadaan alkaa jännittämään sun synnytystarinaa. ihanaa.

ninni se on sulla kohta puoliväli. onnea. joko tunnet vauvan liikkeet? en muista ootko mainninnu aikaisemmin. Mä tunnen aina vasta noilla viikoilla ja mua naurattaa ku joku arvailee jo viikoilla 15, että jokohan jo ne tuntuu ja mä mietin silloin, että mun on turha edes kuullostella vielä. sitä odotellessa. :)

riikkuli tosi hyvä, kun sun mies pitää taukoa valmennuksesta. ku on pieni kotona niin on aikas mukavaa ku on joku aika, jolloin voi odottaa toista kotiin. mun ukko on yksityisyrittäjä=ei koskaan lomaa. esikoisen kanssa teki toosi pitkiä päiviä, mutta tokan kanssa itse sanoi, että tulee joka päivä viideltä kotiin vaik mikä ois, ja helpotti heti.

napa omani: pahoinvointi slut/over/kaput/loppu. :D rinnat ei enää arat..hmmm...ja väsymyskin vähän helpottaa..tupla hmmm....onkohan siis joku hätänä???äskeinen on hyvä ajatus- kaavio, jolla jokainen voi aiheuttaa itselleen lisähuolia.pitää kaikkiin asioihin, on tehokas ja toimii yleensä alitajunnasa.

Eka neuvola ens ti, ja tuttu täti vastassa. ja sillon varmaan LA.kin selviää. np-ultrassa sitten varmistuu. ei mulla kummempia. sain mukavan auton ja sillä ole "suhaillu"(siis ollut 40km/h vauhdilla kiireisten tukkeena). ajokortti yksi viikko=kolareita=0 B)
 
ai niin unohtu mainita ainoa oire, joka kertoo, että raskaana ollaan. ja sen on :'( . jep. joka paikassa.
ompa kaunis syysaamu :'( pyöräytämpä liikutus itkut.
ajoinpa hyvin iha yksin :'( tirautan onnen itkut
kyllä mulla on ihanat lapset :'( äidin pikku mussukat(johan ne riiviöt: irti äiti, mä rakennan roboja, äiti älä pussaile nyt ku kaverit näkee).
onnistuipa pannukakku hyvin :'( tulee lapsuus mieleen.)

siis varsinainen riesa kyseessä.Onko muilla hieman, ehkä ihan pikkuisen yliherkistymistä?
 
Kävin sit siel ultrassa... kummosta ei näkyny ku en kuulemma ollu tarpeeks pidätelly pissaa vaikka jalat ristissä siellä odotin aikaa..

ultrattiin mahan päältä ja vaikeaahan se on näiden makkaroiden päältä :LOL: :LOL:

no ruskuaispussi löyty.. ja sieltä pienen pieni sikiö ja tää ultraaja kirjotti tänne mun papereihin että pää-perämitta mikä on nyt sit vaan arvioitu kun ei näkyny kunnol ni ois 3-4mm ja vastais viikkoja 5-6 ja sanoi että alakautta on turha lähteä ultraamaan kun ei kuitenkaan näy.

niin ja se TÄRKEIN meinas unohtuu :heart: :heart: siellä se sykki!!! :D =) :D B)

antoi kolmen viikon päähän uuden ajan niin nähdään paremmin jos siel nyt jotain on viel sillon.

laitan teillekki kuvan et ei tässä hullua hurskaammaks tullu
http://www.aijaa.com/v.php?i=1149197.jpg

ja siis tuolla plussien välissä on meitin pikkunen ja siinä näky sillon kuvassa sellanen tykytys mikä oli sitten syrän!

12 aikaan soittelen neuvolaan ja kerron ettei nyt ookkaan viikkoja 10+5 vaan jotain aivan muuta. :LOL: :kieh:
 
Perjantaita!

Wiivi Ihania kuulumisia! Kyllä se vaan vetää hiljaiseksi kun sen pienen tykytyksen näkee.

Vimpula Tässähän alkaa jo ihan jännittää! Onnea loppumetreille!

Minä olen viettänyt kiireistä lomaviikkoa lasten kanssa. On keilailtu, käyty pizzalla ja shoppailemassa ja touhuiltu muutenkin kaikenlaista. Enpä ole juuri ehtinyt koneellakaan istumaan. Ekat mammahousutkin ostin, kovin vaan vielä näyttävät tyhjältä kun laittaa jalkaan. Vaan eiköhän nuo tuosta vähitellen täyty... :whistle: Muutenkin kaikki hyvin. Vähitellen alkaa uskomaan, että oikeasti siellä masussa vauva elelee ja voi hyvin. Vähän on päänsärky ja närästys alkanut vaivaamaan, mutta se on pientä kunhan kaikki vaan muuten on hyvin.

Hyviä vointeja kaikille ja hyvää viikonloppua!

Puella 14+3
 
Vimpula ei olla unohdettu sua =) Vauveli on jo hyvän kokoinen, ei ole enää pitkä aika kun saat pienen syliin :heart: Mukavaa loppuodotusta!

hiidi sitähän se on, että olipa niitä oireita tahi ei, niin jostain sitä hermoilee kuitenkin :LOL: Eiköhän se kuitenkin ole jaksamisen kannalta ihan kiva jos pahoinvointi on mennyttä elämää ;) Tuosta kyynelehtimisestä... mulla on tippa linssissä vaikka mistä: lehteä kun luen, biisien sanoista jne. En siis itke (kun en halua), mutta silmät kostuu herkästi :LOL:

wiivi onnittelut :heart:sykytyksestä! =) Ihanaa nähdä se sykytys! *sitä odotellessa* Nyt ainakin tiedät noin suurinpiirtein missä mennään! *sitäkin odotellessa :LOL: *

Puella sä oot jo päässyt ihan kivoille viikoille =) Ja hyväjos alat jo luottamaan vauvelin tuloon :heart: *sitäkin odotellessa* **ai miten niin toistan itseäni** :LOL:

Sain sitten viimein eilen varattua se ultran, eli 7.11 nähdään mitä siellä on vai onko mitään. Tuo on kanssa sellainen vatsan päältä (niinku sanoin jo aikaisemmin,pilipali), mutta kunhan vaan suurin piirtein saa ne viikot, niin sitten pääsen sinne äippäpolille oikeaan aikaan. Mutta kyllä huolestuttaa ajatella ultraa... entä jos jne... :ashamed: No, ei pidä ajatella sitä sitten vielä! I'm in denial :LOL:
 
Tuutikki ja Viola,ihanaa saada teidät tänne puolelle :heart:

Stoppis,juu eiköhän ne sitten mut sinne neuvolalekurille aja kun tulee aika :D

Amira,koitahan kestää olojen kanssa :hug:

Hiidi,vielä kerkee paha oloyllättämään...mulla ianakin aina kun sanon ääneen että pahaolo hellittänyt,niin seuraavana aamuna jo lentää laatta :D

Vimpula,loppumetrit häämöttää,huisia!!!!

Wiiville onnea sykkeistä :heart:

Meillä täällä ei onneks tarvi ite varata ultra aikaa vaan tulee kutsu...tietty jos aika ei käy niin sitten täytyy soittaa ja sopia uusi...

Tänne ei kummempia,np-ultraan 4 päivää ja jännitys kasvaa... paha olo ollut taas hyvin lievää huonovointisuutta jo viikon,eli joko sitä taas uskaltais toivoa että pahoinvointi olis takanapäin =) Masussa on nippaillut paljonkin lähipäivinä ja rinnat vaihtelevasti aristaa... tänään on ollut melko oireeton päivä =)

Hitsi,vieläköhän masussa on elämää....tää on niin hassua aikaa kun mahaakaan ei ole,eikä missään tunnu...mitä nyt kauhee turvotus,mut sitä ei lasketa :LOL:

Mutta,hyvät viikonloput kaikille :wave:

Repa ja kutvonen rv10+4
 

Yhteistyössä