Leinikki ja
daizz :'( hirveästi voimia :hug:
Äitee uskomatonta kuinka jollain ei oo omaa elämää
mä tiedän suurinpiirtein miltä tuntuu oon ite ollu ihan samassa tilanteessa tosin syylliset oli duunista :/
MyAngels Onnittelut :heart: eikö oo ihana nähdä oma vauva niin selkeenä =) mä oon käyny esikon kanssa 4D-ssä just Brunolla
mutta sukupuoli jäi silti yllätyksesks
ku mä en sitä halunnut tietää. Tuosta painoarviosta... meille Bruno sano syntymä painoks sellasen max 3,5 kg just tuossa 4D-ultrassa... no jätkä paino syntyessään 4042g rv 40+4
että sillai
synnärilläkin vielä 3 päivää ennen synnytystä ultra arvio max 3,7 kg no harva vauva se 300g kolmessa päivässä kasvaa
ON Mä järkytyin tänään ku en saanu enää farkkuja jalkaan :ashamed: ahistaa jo pahasti tuosta masun ympäriltä, piti sitten vaihtaa kokoa suurempaan
Nyt joutuu aamulla rullaamaan housut jotta pysyy päällä ja illalla puristaa jo inhottavasti :/ . Tää on oikeesti ihan mahotonta mulla vyötärön ympärys kasvaa 4cm päivän aikana
ihan on pitäny mitata
Painoakin on tullu liki 3kg
Saa nähdä mitä neuvolatäti huomenna sanoo tästä iltapäivästä alkavasta turvotuksesta :/ ja kamalasta selkäkivusta iltaisin.
Mä oon kyllä koko ajan sanonu, että ihanaa ku tekee lyhyttä päivää saa kauemmin pidettyä salassa duunissa tämän salaisuuden
jos olisin iltapäivällä töissä ei mitään epäilystä olis enää viikkoon ollu B) mutta minä nautin niin kauan kun saa tästä nauttia.
Huomenna tosiaan eka neuvola, ajattelin mankua sitä doppleria ja vannottaa sen tädin, että kyllä mä tiedän ettei sieltä mitään kuulu... viimeks saatiin 9+1 äänet kuuluviin ja ekalla sohasulla
np-ultra jännittää jo ihan hiveesti vaikka ei vielä aikaa ole. Kontrolli ultra on rv19 ja siihen jo aika. Piti saada se np-ultrakin tuonne sikiöntutkimusyksikköön mutta ei kuulema enää ole käytäntö, syksyllä vielä sitä mainostivat, ottaa päähän :headwall:
Enää kolme päivää töitä ku alkaa loma-loma-loma
mä niin odotan, että pääsen tätä salaisuutta kasvattamaan ihan rauhassa. Porukatkaan ei vielä tiedä, kattotaan koska paljastuu... täytyy noita iltavierailuja nyt pantata jos vaikka sinne np-ultraan saakka asti sais piilotettua masun
Tällä hetkellä tietää mun ja miehen lisäks 4 ihmistä tämän raskauden ja hyvä niin voi sentäs jollekin puhua peloista :ashamed:
Oikein aurinkoista keskiviikkoa kaikille :heart:
Orchid ja pikku nuudeli rv 8+0 :heart: Uusi viikko alkaa =)