*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

Mä joudun poistumaan...
Eilen iltapäivällä heräilin päiväunilta...ja jotai valahti housuun aivan ku ois pissannu...ei...se oli raakaa verta...juoksin vessaan ja sitä tuli tunnin verran ku hanasta...kokkareineen...istukka...ja se pieni..joka näytti jo ihan ihmisen alulta...
Vkoja oli aika tasan 12...Just ku oltiin voiton puolelle kääntymässä...ni sit....Ei mitään kipua...ei mitään vihjettä asiasta...kui salama kirkkaalta taivaalta...se pieni pieni enkelimme meni toisien enkelilastemme luokse...

Hyvin surumielinen Daizz...
 
Voi Leinikki ja Daizz, minäkin olen niin kovin pahoillani teidän puolestanne!! Täältä voima :hug: pitäkää huolta itsestänne!
MyAngels, sinullahan oli ollut varsin ihana ultrakäynti. :heart: Itsekin tässä harkinnut, lähinnä korkean ikäni takia, josko mentäisiin 4d ultraankin. Ensi viikon tiistain rakenneultra jännittää ihan sikana, ja mietityttää, kun en vielä oikein ole tuntenut pienen liikkeitä. :(
Kaikille muillekin :wave:

Valssu ja pikkarainen 19+3
 
Voi Daizz, suuret osanottoni! Täällä valuu kyyneleet ihan solkenaan, ensin MyAngelsin ihanien ultrauutisten ja sitten sun keskenmenosi johdosta! Mulla tulee huomenna se 12 viikkoa täyteen, joten läheltä liippaa kuulumisesi.

Mulla supisteli tänään aika pitkään, ja säikähdin ihan hirveästi. Km-raskaudessa supisteli 9+2, kun alkio oli kuollut viikkoa aiemmin kohtuun. Tässä raskaudessa on kerran aiemminkin supistellut, sänkypuuhien jälkeen. Nyt se kyllä säikäytti ihan erilailla. Raskausoireita on vielä, mutta viimeksikin kesti yli viikko, ennen kuin ne rupesivat vähenemään. Mitenköhän kestän odottaa perjantain ultraan..?

Tuttiritari 11+6 (20min päästä 12+0..!)
 
Leinikki ja daizz :'( hirveästi voimia :hug:

Äitee uskomatonta kuinka jollain ei oo omaa elämää :eek: mä tiedän suurinpiirtein miltä tuntuu oon ite ollu ihan samassa tilanteessa tosin syylliset oli duunista :/

MyAngels Onnittelut :heart: eikö oo ihana nähdä oma vauva niin selkeenä =) mä oon käyny esikon kanssa 4D-ssä just Brunolla :p mutta sukupuoli jäi silti yllätyksesks :D ku mä en sitä halunnut tietää. Tuosta painoarviosta... meille Bruno sano syntymä painoks sellasen max 3,5 kg just tuossa 4D-ultrassa... no jätkä paino syntyessään 4042g rv 40+4 :D että sillai ;) synnärilläkin vielä 3 päivää ennen synnytystä ultra arvio max 3,7 kg no harva vauva se 300g kolmessa päivässä kasvaa :LOL:

ON Mä järkytyin tänään ku en saanu enää farkkuja jalkaan :ashamed: ahistaa jo pahasti tuosta masun ympäriltä, piti sitten vaihtaa kokoa suurempaan :p Nyt joutuu aamulla rullaamaan housut jotta pysyy päällä ja illalla puristaa jo inhottavasti :/ . Tää on oikeesti ihan mahotonta mulla vyötärön ympärys kasvaa 4cm päivän aikana :eek: ihan on pitäny mitata :D Painoakin on tullu liki 3kg :whistle: Saa nähdä mitä neuvolatäti huomenna sanoo tästä iltapäivästä alkavasta turvotuksesta :/ ja kamalasta selkäkivusta iltaisin.
Mä oon kyllä koko ajan sanonu, että ihanaa ku tekee lyhyttä päivää saa kauemmin pidettyä salassa duunissa tämän salaisuuden :D jos olisin iltapäivällä töissä ei mitään epäilystä olis enää viikkoon ollu B) mutta minä nautin niin kauan kun saa tästä nauttia.

Huomenna tosiaan eka neuvola, ajattelin mankua sitä doppleria ja vannottaa sen tädin, että kyllä mä tiedän ettei sieltä mitään kuulu... viimeks saatiin 9+1 äänet kuuluviin ja ekalla sohasulla :D np-ultra jännittää jo ihan hiveesti vaikka ei vielä aikaa ole. Kontrolli ultra on rv19 ja siihen jo aika. Piti saada se np-ultrakin tuonne sikiöntutkimusyksikköön mutta ei kuulema enää ole käytäntö, syksyllä vielä sitä mainostivat, ottaa päähän :headwall:

Enää kolme päivää töitä ku alkaa loma-loma-loma :D mä niin odotan, että pääsen tätä salaisuutta kasvattamaan ihan rauhassa. Porukatkaan ei vielä tiedä, kattotaan koska paljastuu... täytyy noita iltavierailuja nyt pantata jos vaikka sinne np-ultraan saakka asti sais piilotettua masun :D Tällä hetkellä tietää mun ja miehen lisäks 4 ihmistä tämän raskauden ja hyvä niin voi sentäs jollekin puhua peloista :ashamed:

Oikein aurinkoista keskiviikkoa kaikille :heart:

Orchid ja pikku nuudeli rv 8+0 :heart: Uusi viikko alkaa =)
 
heip :wave:

voi, daizz, :hug: olen pahoillani :( kurjuuden kurjuus. voimia teille surutyöhön.

myangels ihanat ultrakuulumiset sulla, kerta kaikkiaan :) hyvä meininki odotuksessa siis!

tuttiritari enää kaksi yötä, tsemppiä!

orchidille onnea alkavasta lomasta ja piilotteluprojektista :)

katherine juu, määkin käyn niitä välillä kattomassa, niitä "päivän alotuksia" :ashamed: uskomattomia provoja välillä. mut välillä, kun on oikein tylsää, niitä on ihan hauskakin lukea ;) kun ei oikein keskittymistaso riitä tällä hetkellä mihinkään korkeakirjallisuuteen :whistle:
tänäänhän on tietty koko saitti varmaan ihan jumissa iltalehti.fin ja iltasanomat.fin tissihehkutuksen takia :eek: ainakin kuulemma kuvapalvelu aijaa.com on siitä ihan kyykyssä. toivottavasti pian rauhoittuu, että ihmiset pääsee täällä puhumaan asiaansa. mää otin ny profiilista pois vanhan masukuvankin :ashamed: vaan, jos ukkeli ottaa vaikka tänään uuden, laitan sen vähäksi aikaa näytille :)

kohta tää lähtee lääkäriin juhannusaaton harkkasupistussession takia, varmuuden vuoksi. toivotaan, ettei mitään muutoksia oo tullut kohdunsuulle (tuskin) :) palailen kyl kuulumisilla, määhän muutenkin näytän oikein asuvan täällä nytte...

irtis ja hikkaava kyljenkuopsuttaja 33+0
 
Voi kurjuus Daizz!

Olen niin pahoillani
Olen ihan sanaton...

VOIMIA!!



Kiitos Mymmyryy, Aurinkoenergiaa, Toive, Valssu, Tuttiritari, Orchid ja Irtosora


Ultra maksoi 160 euroa. Ja parhaat viikot on mennä rv 24-28. Silloin vauva on sopivan kokoinen tutkittavaksi,
ei liian pieni eikä liian iso

Viime vuonna kävimme Jyväskylässä 4D:ssä ja siellä maksoi 168 euroa. Nytkin yritin saada lähimpiin paikkoihin aikoja, koitin Jyväskylään ja Tampereelle, mutta lääkärit molemmissa lomilla just juhannusviikon jälkeen. Sitten repäistiin ja ajeltiin Hesaan ultraan. Oltaisiin matkustettu vaikka Jamaikalle kunhan vaan 4D-ultraan päästäisiin



Arskaenergy
Huilaile vain niin paljon
kuin on mahdollista

Täällä odotellaan sun äippäpolin uutisia



Toive81: Toivon ja uskon että noi sun kivut on normaaleja raskauteen kuuluvia. Mulla on ollut jos jonkinlaisia kipuja, on jomottanut, vihlonut, polttanut, repinyt, jne.
Yritä vain levätä paljon



Katherine: Juu minä höpötin tuosta kerhosta

Sinne ei pääse kukaan lukemaan juttuja eikä mitään ilman salasanaa.


Valssu: Onko sulla istukka etuseinällä? Se hiljentää liikkeiden tuntemista välillä tosi roimastikkin. Voimia rakenneultran odotteluun!



Tuttiritari2: Voimia sullekkin ultran odotteluun!



Orchid x2: Ai säkin oot käynyt Brunolla

Kyllä tosi selkeesti näkee kasvonpiirteet ja vauvan muutenkin

Eiks oo ihanaa kun masu alkaa kasvamaan

Tulehan sitten kertomaan neuvolauutiset



Irtosoran lääkäriuutisia täällä odotellaan



ON: Iskiaskipuja ja jalat tohjona, ihania potkuja ja suupielet korvissa

Siinäpä tämänpäivän tärkeimmät

Muutamat housut jotka ostin kuukausi sitten, eivät edes meinanneet mennä enää jalkaan, joten vissiin pitäis lähteä pöksyostoksille


Mukavaa päivänjatkoa kaikille!



:MyAngels ja pikkujätti rv 24+5 (ultra rv 25+0 POKS!)
 
Huomenta!

ajattelin vaan käydä keromassa että yhdessä koossa ollaan edelleen ettei joku luule että oon jo synnyttämäs.

esikoisen odotukseen jos vertaa ni tänään pitäis alkaa supistukset ja huomen aamulla pitäis olla syntyny...mut tuskin niin tulee käymään...

ei tässä kummempia vaivat senkun jatkuu ja pahenee , no jos mitään ei tapahu niin 41+5 siirrytään äippäpolin asiakkaaks.

ja muutes vieläkään mulle ei oo kukaan kertonu minkään näköstä kokoarviota.....!!!!?????

wiivi84 & pittuveitta 41+0
 
no nih, mähän sanoin, että oon täällä koko ajan :D

hyvät oli kuulumiset lääkärilästä, ei mitään muutoksia kohdunsuulla, jne. :) mahtavuutta!

wiivin tilannetta sitten vaan tässä jännäämään, kun omassa ei onneksi ole muutosta luvassa viel viikkoihin ;) tsemppiä, wiivi, viimeisiin odotuspäiviin ja onnenpotkuja synnytykseen :flower:
 
Daizz Voi hitto vie! Mä olen tosi pahoillani!!! :hug: Outoa ettei mitään viitteitä, että moinen tapahtuisi. En voi edes kuvitella miltä susta tuntuu :'(

Tuttiritari2 Onneksi pian pääset tarkistuttamaan tilanteen! Tsemppiä :hug:

Mä sain VASTA huomis aamuksi ajan neuvolalääkärille joka tsekkaa kohdunkaulan tilanteen. Jos tarve vaatii niin pääsen ultraan. Yö oli erittäin tuskainen kun poltteli välistä ihan kamalasti. Aamulla oli pakko nousta ylös kun ei pystynyt enää maata. Oikeastaan missään asennossa ei ole hyvä olla. Vuotoja ei edelleenkään ole, mutta pelkään, että täältä joudun minäkin poistumaan. Noh, huomenna sen sitten kuulee :(

Toive81 (ja mini 12+3?)
 
toive voi, sinä oot ihan huolissas! :hug:
en suoraan tunnista tuollaisia kipuja, mutta mulla on ollut lähes nivusissa, mut selkeesti kuitenkin "mahan" puolella, toispuolisina kipuja, jotka on vissiin kiinnikkeistä johtuvia, ja ne helpottaa levossa. mut vähään aikaan ei voi liikkua tippaakaan, kun tirvasee niin pirkuleesti! mut nuo kivut voi alkaa myös maatessa, jos vaihtaa asentoa varomattomasti.
sitten on myös pistävää kylki/mahakipua, jota tulee herkästi kävellessä - se on hyvinkin semmosta klassista kylkikipua, jota tulee muutenkin juoksulenkeillä tai liian kovaa kävellessä, mutta nyt raskaana ollessa sitä on jotenkin laajemmalla alueella. about samasta asiasta on kuitenkin kyse, koska tämäkin kipu lähtee levossa. kaverillani on kanssa ihan samaa nyt raskaana ollessa, joten ollaan päätelty, että tää on joku yleinen raskaus"oire" :)
tunnistaiskohan joku muu paremmin, mistä on kyse..? siis toiveen kipuilussa, ei mun...
koeta jaksaa odottaa huomiseen :)
 
Heip kaikille! =)
Tänne tulee koko ajan niin paljon uutta tekstiä, ettei ite kerkeä kirjottaan mitään, kun aika menee teidän viestejä lukiessa =)
Lohtuhali :hug: Leinikki ja Dazz.
Täällä oli painon noususta juttua.. Mä oon ite niin onnellisessa asemassa, että esikoista odottaessa tuli 11kg painoa ja imettäessä lähti 20 kg! Mutta mulla riitti hyvin maitoa, täysimetin 6,5 kk ja imetystä jatkui niin kauan että tyttö oli 1,5vuotias. Oli ihanaa kun imetyksen aikana pystyi syömään mitä vain! Mutta tiedän siis olevani onnekas ja ettei sama välttämättä toteudu tässä raskaudessa ja uuden vauvan kanssa.
Eilen uskaltauduin ostamaan alesta vaaville ekan pienen potkupuvun :heart: Esikoiselta on kyllä kaikki vaatteet tallella, mutta oli ihan pakko!
Hyvissä voimissa täällä mennään, tsemppiä kaikille muillekin!

Findy 15+6
 
Voi Daizz, mä täällä itken sun puolesta omissa supistuksissani (Cytotecit).. ihan uskomatonta että noin voi käydä ihan varoittamatta. Oma suru tuntuu jotenkin pieneltä sun suruun verrattuna. Voimahalauksia oikein hirveästi toivottelen sinulle :hug: :hug: en olis joskus voinut uskoa että lapsen hommaaminen voi olla näin vaikeata. Välillä on sellainen olo että tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin tän jutun kanssa kun ei jaksaisi enää tätä ainaista surua ja pelkoa... :'( :'( yritän silti vielä olla menettämättä toivoani..
 
Leinikille ja Daizzille kauheesti voimia ja tsemppiä läpi raskaan ajan!!!
Itku tuli molempien viestejä lukiessa ja ei osaa oikeen muuta sanoa kun että yrittäkää löytää se valo sieltä tunnelin päästä ja taistelkaa surun läpi tietäen että teillekin se nyytti vielä suodaan.

Toivoa ei saa menettää vaikka se onkin tosi vaikeeta!!!
Jaksuja muruset :heart:

Surullinen Tini+Pingu rv 30+0
 


tunnelmia...äippäpolin käynnistä...

eli kohdunsuulla ollu tapahtunut MITÄÄN!
vaikka kauhiasti suppailee...


ja kaiken lisäksi, pikku herra on TÄYDELLISESSÄ PERÄTILASSA
on sitten kahden viikon kuluttua taas äippäpolille meno, mennään katsomaan josko pikkuherra olis kääntyny, vai yrittävätkö kääntää ja jos ei käänny, niin mietitään synnytystapaa uudestaan...
mä en halua sektioo...

haluun synnyttää normaalisti...


tällaisilla tunnelmilla tänään...anteeksi omanapaisuus, ottaa vaan niin päähän...

Väsynyt AE ja pikkuherra perätilassa 33+6
 
Heippa leidit!

Piti tulla antamaan pikainen "olemme elossa" -tiedote.
Meitsistä on näimmä tullu niin täyspäiväinen äiti, ettei enää edes nettiin ehdi :/ . Kerhon puolellekin sain tunnukset, mutta riviäkään en ole ehtinyt taiteilemaan. *Hävettää*

Jos odotusaikana päivät ja viikot menevät hitaasti, niin voisin vannoa sen muuttuvan synnytyksen jälkeen pikakelaukselle. Aika menee niin sukkelaan, etten millään uskois ton neidin olevan jo 5 vkoa! Maito maistuu ja yöt nukutaan vaihtelevasti. Ennätys on klo 21-05 ;) . Masuvaivoja on vaan nyt ollut jostain syystä ja vauvan itku ja kipu on tosi rankkaa katsottavaa. Melkoinen kiemurtelija tytsi on, vajaan 4 vkon ikäisestä asti on kääntynyt mahalta selälleen aina kun äidin silmä välttää :eek: .

Voimia ja uskoa odotuksiinne. Pian teilläkin eletään puklurätit olkapäillä :p . Nauttikaa hiljaisista yöunistanne kun vielä voitte.

:heart: Amira ja tytsy 5vkoa

Ps. pientä vauvakuumetta on _taas_ ilmassa ;)
 
leinikki ja daizz suuret pahoittelut molemmille :hug: :hug: :'( ei voi käsittää miks tällasta sattuu, voimia suruunne

wiivi tsemppiä viimesiin päiviin =)

myangels onnea taas ihanista ultranäkymistä, ihanaa että kaikki oli hyvin =)

toive toivotaan parasta, mulla oli kanssa koviakin kipuja just noihin aikoihin ja ilmeisesti oli vaan kasvukipuja, toivotaan että siitä sullakin kyse =)

irtis hyvä että kaikki kunnossa =)

AE toivotaan kovasti että poju kääntyy oikeinpäin, sanoivatko mitään että mahtuuko vielä? mutta lepäile nyt silti vaikkei muutoksiakaan ollu, helpottaa ainakin ehkä kipuja kun ottaa rauhallisesti =)

täällä tuntuu siltä että vaavi tipahtaa just kyydistä, ei pysty kunnolla käveleen kun alapäässä on niin kauhee paine, mutta kai se kyydissä vielä pysyy ja nukkuminen on ollu pari yötä vaikeeta kun ei löydy hyvää asentoo, mutta yritän nautiia silti kun ihan varmasti tulee masua ikävä pian kun sitä ei enää oo =)
voikaahan hyvin

eliisa ja pikkuruinen 33+6
 
daizz: VOI EI!!! Pahoitteluni keskenmenon johdosta :hug: :hug: :hug: Voimia teille molemmille, parantuminen vie aikaa, tukekaa toisianne ja surkaa rauhassa. Aika parantaa haavat, muistakaa kuitenkin kaiken keskellä, että te voitte saada lapsia ja nyytin aika tulee vielä :heart:

Tuttiritarille lähetän jaksuja ultraa odotellessa, se osaa olla hermoja raastavaa aikaa. Luotetaan siihen, että kaikki on hyvin :heart:

Toive: Hienoa että pääset lääkäriin ja pyydä sitä ultraa samalla jos mahdollista!! Kaikenlaisethan kivut ja kolotukset kuuluvat raskauteen, mulla oli "polttoja" ja menkkamaista juilintaa juuri noista viikoista eteenpäin varmaan rv 20 asti, aina ajoittain siis. bd ollaan että kaikki on niin kuin pitääkin!

Wiiville lähetän edelleen voima haleja :hug: :hug: vikoille päiville!! :heart:

Eliisa: Toivotaan että kirppu jaksaisi vielä hetken aikaa masussa viihtyä :D jaksamista tukalaan oloon :hug:

AE: No johan on :) Toivotaan että pikkuinen suostuisi vielä kääntymään itsekseen, oon kuullut aikamoisia uratekoja lääkäreiltä kuinka ovat vielä synnytyksen yhteydessä onnistuneet kääntämään, joten älä menetä toivoasi :hug: Toivon todella että pääset nyyttisi oikeasti synnyttämään alakautta!!

Irtis: Kyllä se siunkin aika vielä koittaa ;)

( . ) Täällä on ilmaantunut uusia todella, siis todella ikävä "vaiva" Mun nivuset on kuin tulessa |O |O |O kipeytyivät eilisen kirjastoreissun jälkeen. Ja nyt on niin kipeenä etten edes sängystä meinaa päästä ylös :headwall: Selkää edelleen polttelee ja tuntuu taas noita suppareita. Nyt se on todistettu että liikunta on VAARALLISTA :LOL: Meikä pysyy sängyn pohjalla kyllä loppuraskauden jos tää tahti jatkuu :/
 
Daizz ihan järkytyin kun luin ton sun viestin. Siis miten voikaan noin yhtäkkiä tapahtua?
:eek: Minä kun jo ajattelin et turvassa nyt olen. Täytyy miettiä uudelleen. :(
MyAngels toi kuulostaa aivan mahtavalta noi sun ultra uutiset. Voih, kunpa minäkin voisin mennä tuollaiseen... :ashamed: Joutuu vaan odottaa kintut ristissä.
Mun omat ultra uutiset ovat ne et mun ultra onkin siirretty 08/07 (ennen 21/07). Se on niiden kaikkien päivämäärien sekoitusten tulos.... Sit ne katselee kaikki muut mahdolliset. Mua ärsyttää jo valmiiksi, jos se hoksaavat raskausdiabeetteksen taas. :headwall: Olen yrittänyt olla kunnollisella ruokavaliolla, mutta saa nähdä auttaako. Vaan viime viikonloppuna vähä innostuin liikaa syömään, kuten sanoinkin jo...
Tuolla oli jossain painosta puhetta. Kurveja on joo vaikka muille jakaa. Mun mies on aivan innossaan kun on enemmän mistä kiinni ottaa... :kieh:
Toisaalta parempi noin kuin et mies olisi välinpitämätön. Nyt kun saisin vielä korvieni väliin iskostettua et mitä enemmän kiloja, sitä seksikkäämpi. Sit menisi loppu aika aivan rattoisasti ! :LOL:
Olen miettinyt tuota salasana & kerho juttua. Tuli vaan mieleen et ei mua ainakaanhuvittais jos en olisi saanut keskenmenoa, niin km saaneiden ihmisten juttuja lukea. Miksi toisten tuskaa täytyy mennä ihmettelemään? Eli eikö voisi olla et esim tällaiselle sivulle pääsyn ehtona olisi nuo normaalien tietojen antaminen. Sit se vaan tuo yksi rekisteröityminen vaan käy tuolle tietylle sivustolle. Et esim sama tyyppi, joka on vaan vaikuttanut ja antanut tietonsa esim alle 20 v odottajien palstalle ei voi sit huvin vuoksi mennä lueskelemaan n40 v juttuja tai tulla tänne. Varsinkin mun mielestä keskenmenon saaminen on erit henkilökohtainen juttu. Vaikka haluankin asiasta keskustella sellaisten kanssa, jotka ovat sen kokeneet, en välttämättä halua jakaa asiaa jonkun hiton uteliaan kylän hyypiön kanssa. :x
Tulipas pitkä juttu. Kivaa illan jatkoa sinne!

Nyt Nullpoints ja tirri 12+6!!!!
 
Voi että te ootte sitten ihania :heart: :heart: :heart: KAIKKI!!!!
Kiitos haleista...
Tänään kävin neuvolassa aamusta ja otettii istukkahormoonipitosuus,hemoklopiini,pika crb...verenpaineet..ja puhuttiin tutkimuksii lähöstä..et ku käyn lekurilla jälkitarkastuksessa kuukauden päästä ni katotaan saatasko lekuri laittaa lähetteen gynelle veri tms kokeisiin...
Olo on ollu toosi heikko paitsi tänää jo vähä paremmi oon jaksanu olla pystyssä...eilen oli lähellä etten lanssia itelleni soittanu ku olin kotone muksujen kans keskenä nii sumeni pääs eikä millää meinannu mennä ohi.Veren hukka oli nii kauhee...et ei ihmekkään...
Mieli on aika usvanen...palaa silmiin kuva siitä pienestä pienestä ihmisen alusta jonka siivosin tuolta vessan lattialta..kun pidin sitä kädessä ja rääyin...se oli niin jo ihmisen näköinen...ja vasta sunnuntai iltana me kuunneltiin isännän kanssa sydämen sykkeitä...ja siellä se ilosesti kuullosti liikkuvankin...Ja het seuraavana päivänä se tulee kun salama kirkkaalta taivaalta pois...pois musta.Se pieni ihminen jo pikkurillin mittainen...meijän pieni...pieni enkeli :'( :'( :heart: :heart: Äitillä ja isillä on kauhee ikävä...ja suru...miksi säkin lähdit meijän luota pois... :'( :'( :heart: :heart:

Nyt jälkeen päin mua harmittaa kun en tajunnut siinä shokki tilassa ottaa sitä pientä ja istukkaa talteen...oltas voitu haudata meijän omaan pihaan.Ja ois isäntäkin nähnyt sen hennon pienen ihmisen alun. :heart: :heart: :heart:
Mut meillä ku isännän kanssa on noita yliluonnollisia kokemuksia ja vaistoja jne...ni isäntä oli toissa yönä heränny ihan kesken unien tunteeseen et se vauva on läsnä..ja oli mun lantion päällä nähnyt harmaan pienen ihmisen näkösen sikiön.Se meidän pieni tuli näyttäytymään isillekkin...kun äiti oli saanut pidellä sitä pientä käsillään...Isäntä sanoi et se oli tosi kaunis...ja siitä tuli hyvä mieli...ihana kun sai rakas kans pienen yhteyden sydänkäpyseen. :heart: :heart: :heart:

Mut kyl tääl kai etee päi mennää...TOIVON vaan nin kovasti et ei enää kaavintaan joutus...ei se nii kivaa ollu...Ja muutenki kyl tää tälle erää riittäs...Kaavintaa o het passitus jos tulee kipuja tai vuoto runsaantuu...kun sitä ei nyt juurikaan tule ku pieniä pulpahuksia enään...

Mä itsekkin säikähin pahemman kerran tuota...ku tuli niin yllättäen..niin yllättäen että..ei huh...uskos...niin voi siis käydä...

Eteen päin siis...mentävä taas ei oo ennenkää annettu vaihtoehtoja. :ashamed:

Kaunis kiitos sisaret tuestanne...teijän tuki on kyl korvaamaton...OOTTE IHANIA :heart:

Kauheesti tsemiä kaikille keillä pieni kasvaa... :heart: Onni että teillä on mahollisuss saada pienet nyytit syliin...
 
Niin...Leinikille...minun piti vastata...
Älä vähättele suruasi..sinun surusi on varmasti ihan yhtä suuri kun minunkin. :'(
Onneks ei olla yksin näije asioide kanssa...vaikka välillä tuntuu olo niin yksinäiseltä tän asian kanssa vaikka olisi maaliman ihanin mies rinnalla...ja ystävät..ja nää kaikki ihanat ihmiset täällä... :(
Mua itteeni niin suututtaa kun nää kaikki joutuu kokemaan omassa kropassaan...Vihaa omaa kroppaansa...Haluais pois omasta kropastaa...Kaikkee...kaik nää tuntemukset...kaik kropan muutokset taas käymään läpi...huoh...tuntuu niin jotenki...persiiltä...

Mun pitäs jaksaa huomenna aamulla keskittyy autokoulun teoriakokeeseen..mut tuntuu et ajatukset ei oo oikee kasas...tänää yrittäny tentatakki etes vähä...Jos menis etes tuurilla läpi... :/

Leinikki... :hug: sinullekkin... :heart:
 

Yhteistyössä