**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

niin...aika jännä juttu toi varhainenkin km...en halua siitä nyt kenellekään tutulle edes mainita... eräs ystäväkin vaan tokasi, että "No, onneksi tuli pois, ajattele nyt jos on kaks vauvaa vuoden sisälle..."
vaikka tässä tuhisee yks kantoliinassa, niin kyllähän se tuntuu silti menetykseltä, vaikkei sitä ensimmäisenä odottanutkaan raskautuvansa heti...mieskin sanoi että olishan sieltä vielä yks tyttö voinu tulla.

mutta en siis häiriköi teitä enempää...onnellista odotusta teille.

AE
 
AE no jopas oli törkeä kommentti "ystävältä"! Menetys se on sekin! Varsinkin jos sitä alkoi siihen ajatukseen tottua, että olisikin raskaana. No mutta nyt ainakin sitten voit laittaa ehkäisyn kuntoon jos et heti uutta raskautta alkavaksi halua. Tsemppiä! :hug:
 
AE :hug: :hug: olipas kivasti sanottu :kieh: :kieh: :headwall: . Menetys on aina menetys.
Kiitoksia kaikille tsempanneille! Ehkäpä se tästä :hug: . Välillä vaan huoli pääsee liian isoksi.
Meillä rakenneultra varataan siinä np-ultran jälkeen samalla käynnillä vkolle 20-21.
(.)Mulla ei joulukiloja oo tullut lainkaan, päinvastoin -1,5kg.
Kävin tänään nyt sitten alennusmyynneissä jumbossa. Olin heti siellä klo 12 ja ei ollu kauheesti väkee. Löysin vaikka mitä ja rahaa meni enemmän kuin tarpeeksi, mutta kaikki oli tarpeellisia. Toppahaalari kuopukselle (halusi kokohaalarin, kun on nopeempi vetää koulussa päälle, että pääsee nopeesti välkälle), trikoita ja farkkuja esikoiselle. Kuopukselle sammarit ja paitoja jajajajajajaja itselleni jopa löysin pipon ja housut :saint: .
Paitsi Singstar ei ollu tarpeellinen, mutta hyvät naurut sillä uppoo ja tulee hyvälle tuulelle.
Mulla, kun toi joulu meni vähän väsymyksen piikkiin. En jaksanut kaaupoissa hyöriä ja miettiä lahjoja. Nyt oli vähän parempi fiilis ja sai vaatteita paljon halvemalla.
 
Pikaisesti:

Meillä rakenneultra oli rv 20 (ja 21 uusinta :saint: ). Neuvola varasi ajan.

Mymmyryy: tuon pitäisi olla laitonta. Ei saa mennä laihtumaan joulun aikaan. :xmas: :snotty:

Hui kun oli hurjaa huomata, että maaliskuisissa oli jo vauva syntynyt. Hänelläkään ei laskettu aika ollut kuin pari päivää mun jälkeen. ...hassua ajatella, et paapuskakin "voisi" jo syntyä... =)
 
Huomenta!

Mahtuukos tänne mukaan vielä? :)

Eli plussasin tuossa tapaninpäivänä jälleen. Tässä ollaan hieman alle vuosi esikoista yritetty ja jo 3km ollaan aikaiseksi saatu. 2 ensimmäistä km hyvin varhaisilla viikoilla juuri plussauksen jälkeen ja viimeisin huomattiin, kun viikkoja oli jo 11+5. Tämä viimeisin kaavittiin pois elokuun lopulla. Nyt tosin olen päättänyt, että tämä vauva jaksaa loppuun saakka:) Ihan kuin se omasta päätöksestä kiinni olisi:) Ihan kuitenkin positiivisin, mutta toki pelokkain mielin tässä edetään.

Onnea kaikille odotukseen:) Ja hyviä vointeja:)

Terkuin:
MeaMimosa ja papunen 4+6
 
Moi Kaikille!
Ajattelin kanssa ilmoittautua tänne kun noita keskenmenoja on ollut viimeaikoina.
Eli mulla on tyttö syntynyt 06/05 sitten km 06/08 ja 10/08 ja nytten oisi viikot 4+3 eli hyvin alussa, ja hieman mietityttää että kestääköhän tämäkään :'(
 
AAM
TiiuHti :hug: :wave: tervetuloa ja onnea matkaan.. :heart:
eipä ole mtn vaikuota millä pystyt estämäänkään jos nimeltämainitsematon tapahtuu :| mutta nyt olemme kuitenkin hyvin onnellisia kuitenkin sinun puolesta :)
 
No niin netti saatu kuntoon, ja nyt pääsee taas surffaamaan :) yhdessä kasassa onneksi edelleen ollaan, ja supparitkin on jo helpottamaan päin. Nyt kun sais tämän flunssan pois, ettei joka yskäsyllä tunnu siltä, että vauva karkaa :p

NP Onnittelut pikku prinssistä :heart:
surusydän Onnittelut pikku prinssistä :heart:

Nyt ei tosiaan tän flunssan kanssa jaksa muuta, justiinsa sain kämpän tyhjäks, ukko viettää poitsun kanssa tämän päivän niin saa äitee levätä. Iltapäivällä lääkäri ja toivottavasti nyt älyää antaa jotain lääkettä ku viimeset 3 lääkäri ovat vaan kuumaa käskeneet juoda.

1. virallinen äippälomapäivä menee mukavasti vällyjen välissä =)

Kaikille oikein mukavaa Uutta Vuotta, varuiks jos ei vaikka jaksa koneelle tulla.

Orchid ja hikottelija 34+5 Uuden Vuoden kunniaksi päästään 36. viikolle :heart:
 
Heippa!
Joulusta on selvitty, ihan kunnialla =) Oikein leppoisasti meni, syöminen vaan jatkuu vaan mikä ei ehkä niin hyvä juttu.. :whistle:

ONNITTELUT NULLPOINTSILLE :flower: joulun ihmeestä!!! Hienoa, että kaikki sujui hyvin. Tulehan sitten kertomaan tarkemmin sektiosta ja tietenkin teidän vauva-arjestanne, kun jaksat! Odotamme innolla..

Tervetulotoivotukset TiiuHtille ja MeaMimosalle! Kovia kokemuksia on teilläkin takana, kaikki varpaat ja sormet pystyyn että pikkuiset pysyisivät nyt kyydissä mukana.

AE:llakin oli kurja kokemus.. :( Älä suotta puhu meidän "häiriköinnistä", tokihan täällä saa käydä juttelemassa. :hug: Tottahan se on menetys, vaikka toinen pieni vielä tuhiseekin siinä vieressä. :hug:

Hempasta oli puhetta.. Meidän neuvolantäti totesi pari viikkoa sitten, kun minulla oli hg 117, että se on naisilla alaraja normaalille arvolle. Popsin silloin rautaa kahdesti päivässä ja nyt kun nousi tuohon 130:een (noin hyvää ei ole ollut varmaan koskaan ennen raskauttakaan) niin joudun silti syömään rautaa kerran päivässä ettei tipu saman tein.

Ihania massukuvia olitte laittaneet Toive ja Uuna! Toiveella ne päivät sitten oikeasti on käsillä!!! Vau. Käyhän ahkerasti "ilmoittautumassa" että tiedetään jos lähtö on koittanut =) Laitat miehen sitten aattona koville :LOL:

Orchidille voimia flunssan kouriin! Mennään aika samoilla viikoilla :)

Nyt pikku päiväkävelylle.. Vasta sain aamupalan syötyä.. B) Onneksi tenavat on ymmärtäneet myös nukkua lomalla tooooosi pitkään. Mietin jo aamulla sängyssä, joko nousisin mutta käänsinpä sitten kylkeä ja ajattelin, että otetaan äippäloma nyt sitten levon kannalta.. =)

Luminia ja neitokainen 35+3
 
suurensuuret onnittelut nullpointsille tonttupojan syntymän vuoksi :heart: :heart:
ihanaa, laitan sulle heti ton kerhon salasanan ellei joku muu oo ehtiny vielä niin pääset sinne kertomaan teidän kuulumisia =)

AE isot pahoittelut :hug: tulehan sinäkin tonne kerhoon kertomaan teidän elämänmenosta, ihan on ikävä ollu kun ei oo susta mitään kuulunu.... ni!

tervetuloa kaikille uusille, toivottavasti pysytte pitkään mukana keskustelussa ja jaksmista loppusuoralla oleville =)

ja viuhtikselle erityisonnittelut, ihanaa että oot päässy noin pitkälle, onnea hurjasti, kyl olikin jo teidän vuoro =)

Eliisa ja Enni ihan kohta 5kk ( hui kuinka aika rientää )
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
niin...aika jännä juttu toi varhainenkin km...en halua siitä nyt kenellekään tutulle edes mainita... eräs ystäväkin vaan tokasi, että "No, onneksi tuli pois, ajattele nyt jos on kaks vauvaa vuoden sisälle..."
mutta en siis häiriköi teitä enempää...onnellista odotusta teille.

AE
Et todellakaan häiriköi.. :hug:

olipas ystäväsi suussa sammakko jolla oli kiire ulos :kieh: :( :hug: ei varmaan ihan tarkoittanut toivottavasti sanomaansa tai ei ehkä osannut artikuloida sitä oikein.. :/
Menetys se on menetys varhaisillakin viikoilla vaikka alkiovaiheessa olisikin vasta.. ja jos se vielä on "tiedostettu" ettei vaan myöhäiset hillot niin.. äh kuinka ihmiset välillä möläyttelee.. tuu tänne purkamaan vaan jos siltä tuntuu :)
 
Synnäri tarinaa.
Menin siis synnärille ti 23.12 klo 16.00. Haikein mielin sanoin hei heit miehelle ja esikoiselle.
Siinä mut laitettiin heti käyrälle. Sydämen äänet olivat ok, mut ei liikkeitä, vaikka join 4 lasii vettä. Sanoinkin siinä et hiljaisempaa masussa on ja et jos käännyn oikeelle kyljelle ainoot liikkeet tuntuu sit. Niinhän siinä sit kävi, et ne kaivatut liikkeet saatiin vasta silleen.
Samaan aikaan oli yläkerrassa vapaantunut peti mulle, joten siitä mut ohjattiin sinne. Siel sit laitoin sairaalan kamat niskaan jne. Multa otettiin veritestei, rentattiin allergisuudet, kuunneltiin sydän ääniä jne illana aikana. Mies tuli moikkaa. Yritin kysellä et milloin mut sit leikataan seuraavana aamuna, johon tarkoin vastaus oli et eka klo 8.30 jälkeen, jokaiselle leikkauksella on aikaa varattuna 1,5 tuntia. Siinä kun tiukkasin lisää kertoivat, et meitä on vaan kaksi suunniteltua sektiota, mutta jos tulee hätätiloja ne menee tietty edelle. Miehelle kerroin et sen on oltava paikalla klo 8.30.

Yön nukuin tosi huonosti. Samassa huoneessa oli meitä yhteensä 4 naista ja yhdellä oli vauva joka itki tosi paljon.... Joten nukkuminen oli aika heikkoo.
Aamulla sit ei kerenny paljoo tapahtumaankaan. Olin syömättä keskiyöstä ja mies saapui paikalle klo 08.30. Hoitsu just siinä otti mun verenpaineita ja sanoi et ei tiedä kumpi meistä kahdesta suunnitelluista menee ekana, kun sieltä tuli viesti et mua odotetaan salissa. Eli kaikki tapahtui tosi nopeaan. Ei muuta kuin leikkauskamat päälle ja siitä käveltiin sit saliin. Mulla oli jo siinä vaiheessa tosi itkuinen olo.
Mies jäi salin ulkopuolelle odottelemaan, kun minua alkoivat valmistelemaan. Siinä selittelivät vaarat kaikista jutuista, laittoivat spinaalin, katetrin, tipan ja kaikki muut systeemit...
Täytyy sanoa et spinaali sattui vähemmän kuin epiduraalin laittaminen esikoisen kanssa... Vaikka spinaali menee syvemmälle selkärankaan. Jännä juttu oli tuo...
Joululaulut soi vaan taustalla ja kaikilla tyypeillä jotka osallistuivat mun leikkaukseen oli tosi iloiset mielet siellä...
Siinä sit kun spinaali alkoi toimimaan se lekuri tuli paikalle. Sattui olee sama tyyppi, joka oli mun ekassa synnärivisiitillä ja jonka mä toivoin saavani... Eli olin tosi iloinen. =)
Siinä sit leikkaus tosiaankin alkoi ja se lekuri sanoi et aikoo poistaa vanhan haavan, joten mulle jää vaan sit yksi haava taas. Sanoi siitä vanhasta haavasta et se on aika iso... Sanoin et juu esikoinen oli 4250g eli vissiin joutuivat sillo tekee ison haavan... Se lekuri sanoi et hän yrittää tehdä parhaansa et haavasta tulee varmasti siisti.
Siinä sit sai mieskin kutsun tulla paikalle.(Siinä on muuten suoja ettei kumpikaan näe mitä siel tehdään)....
Sit alkoi se nykiminen... Lekuri sanoi et vauva oli sijoittunut tosi tiukasti alas tiukkaan pakettiin. Niin sanoinkin loppu vaiheessa et tosi ahtaalle masu tuntuu... Vaikka olis ollut varaa kasvaa ylös- ja tietty ulospäinkin.
Aika paljon joutui tosiaankin nykii ennen kuin vauva irtos. Sen nykimisen seurauksena mua alkoi yrjöttää. Mies siinä siteli kuppia mulle varmuuden vuoksi. Just kun ajattelin et nyt tulee ykät, niin saivat vauvan pihalle...
Mä yritin kurkkia, mut en nyt heti tietty nähny paljoo. Siinä vilauttivat vauvaa nopeasti ja sanoivat et poika tuli. Mulla alkoi kyyneleet virtaamaan ja mieskin itki siinä. Sumun takaa vaan katselin kun puhdistivat ja tarkastivat vauvan. Sit ne laittoivat vaavin lämpökaappiin. Mies vaan siinä hoki et näitkö miten eri näköinen vauva on jne ja kyyneleet vaan valui molemmilla. Ja sekin et totesivat et vauvalla on kaikki hyvin... Oli se sellaista tunteiden myrskyä.
Siinä ne sit laittoivat mut kasaan. Kiittelin lekuria, sain vaavin ihooni kiinni ja mun kärrättiin heräämöön. Yritin sit laittaa pikku-ukon rinnalle, mut ei se tuntunut oikeen innostuvan asiasta. Kätilö siinä sit huomasi et vauvan sydän & hengitys on liian nopee... Toivat sen lämpökaapin siihen sit ja pikkuruinen laitettiin sit sinne. Molemmat siinä sit oltiin et voi itku, :'( toivottavasti ei oo jotain tosissaan vialla nyt.... Jouduttiin olee siinä sit aika kauan, kun seurattiin tilannetta. Pikkasen hengitys rauhoittui ja pikkuruinen pääsi sit mun ihoon kiinni lämmittelemään. Sanoivat et tilanne varmasti rauhoittuu, yleistä on kuulemma tuollainen sektion jälkeen...
Siitä sit päästiin osastolle joskus klo 11.00 jälkeen. Siitä sit alkoi tutustuminen. Miehen kans ihasteltiin pikkuista. Tuli sit aivan erinäköinen yhdistelmä kuin neidistä. Tämä kaveri on blondimpi, pitkä ja kapee.
Leikkauksesta paraneminen meni sit nopsaan. Mä vissiin huume houruissa yritin jo nousta istumaan tosi nopeaan. Hoitsun joutuivat käskee takaisin makuu asentoon... (täytyy olla makuullaan ekat 6 tuntii). Siinä illalla sit mun kädes oleva tippaletku irtos kun vaihdoin vauvan vaippaa. Ne vaan katsoivat mua ja totesivat et oon sen verran napakassa kunnossa, etten sitä enää tarte. Seuraavana aamuna sit ottivat katetrin pois ja kävelin pesulle itse hyvin. Mulla oli koko ajan mielessä et haluun kotiin niin nopeaan, kunhan vaan voivat mut päästää. Otin vaan kaikki mahdolliset tabletit ja pistin itseni liikkeelle.
Alkutuntien takkuisen imetyksen jälkeen asiat alkoivat pikku hiljaa paranemaan silläkin saralla. Ekaks ei tietty tullu mitään ja sit muutama tippa. Poitsu olisi ollut nälkäinen, mut mun maidot ja pullo (oli pakko antaa) kaikki tuli pihalle. Syynä oli se lima kanavissa (mikä lie suomeksi sen nimi nyt...). Se eka/toinen päivä olivat siis rankkoja ton osalta. Kolmantena päivänä sit nousi maidot ja niil olis sit ruokittu loputkin vauvat.....
Perjantaina siis alkoivat sanomaan et näyttää et pääsen la kotiin koska kaikki menee loistavasti. Normaalilla vauhdilla olisin joutunut oottaa sunnuntaihin ja jopa maanantaihin...Perjantai menikin sit siinä odotellessa.
Lauantaina sit päästiin kotiin ja on ihanaa. Nyt opetellaan sit uuteen tilanteeseen.
Yöt ovat katkonaisia tietty vieläkin.
Imetys menee hyvin, paitsi et herra ei oo kaikkein iso ruokaisin ja et mun rinnat ovat räjähtämis pisteessä...
Isosisko on sopeutunut tilanteeseen hyvin. Kissatkin alku ihmettelyn jälkeen ovat hyväksyneet uuden tulokkaan.
Täytyy sanoa et oli helppo raskaus alku vastoinkäymisten jälkeen. Helppo oli sektiosta palautuminenkin ja tuloksena siis saimme aivan ihanan tonttupojan.
Olemme niin onnellisia kuin voi vaan olla.

Tässä on siis pieni tonttu-Tirri-pojumme:

 
Ihana poika NP!! :heart: :heart: Mie luen tuon synnärikertomuksen vähä myöhemmi, puolet jo luin kyl.

Tervetuloa MeaMimosa ja TiuuHti!! :heart: :hug: :flower: Ny sanotte tarkat tiedot ni voin laittaa listalle, eli synnäri ja LA mukaan!
 
AAM
onpas ihana kuva NP:n pikkasesta heti ensin :) :heart: ja ihana lukea kertomus ihan itselläkin kyyneleet lähestulkoon valui siinä kohtaan kun puolisosi kertoili vauvasta että näyttää ihan erilaiselta kuin ykkönen.. :) :D :hug:
Onnea vielä :)
 
Ihana kuva NPn pojasta! Vielä kerran onnea! :flower: Oikein tuli kyyneleet silmiin, kun juttuasi luin... :)

Voi miten ihania masuja teillä on! Ei tämä oma pötsi ihan vastaavalta näytä, mutta kyllä jo kuulemma vauvamasua muistuttaa. ;) Näin sanovat siis mies, äiti ja sisko... Ja anoppi sanoi jouluna, että mä en ole kasvanut vielä yhtään! :eek: Ota näistä sitten selvää... :kieh:

MeaMimosa ja TiiuHti, tervetuloa! :wave: Ikäviä kokemuksia, mutta nyt pidetään peukut pystyssä, että pysytte täällä loppuun saakka!

Eliisalle kiitos :) Kyllä se jo tuntuikin siltä, että pakko meidänkin vuoron jossain vaiheessa tulla, mutta ehkä tällä kaikellä pään seinään takomisella oli jokin merkitys. En vain todellakaan ole tajunnut sitä vielä! :headwall: :D

Meillä huomenna neuvola ja kovasti odotan taas sydänäänien kuuntelua... :| Järki tietenkin sanoo kaiken olevan hyvin, kun Tyyppi niin liikuskelee, mutta kyllä sitä silti jännittää. :ashamed: Rakenneultra meillä on ensi viikon perjantaina, siis puolitoista viikkoa vielä. Täällä meillä terveydenhoitaja varasi siihen ajan, itse sinne ei saa soitella. Kovasti vaihtelevat tässäkin menettelytavat...

Viuhtis ja Tyyppi 18+3
 
Oikein isot onnittelut prinsseistä :flower: :heart:

Joulukin siinä sitten meni. Ruokien osalta heikosti. Eipä oikein jouluruoka maistunut. Ohjelma oli suunniteltava minun oloni mukaan. Onneksi pääsin koiran kanssa ulos ettei tarvinnut anoppilassa alkaa kyökkimään. Nyt alkaa olemaan suurempi huonovointisuus poissa ja keskittyy lähinnä aamuun. Nyt vain odotellaan vuoden vaihtumista.
 
SusSoo
NP :flower: onnittelut täältäkin! Hieno kuulla, että leikkaus sujui hyvin ja varsinkin se, että oma olosi leikkauksen jälkeen on hyvä! Ihana söpöliini kuvassa :heart:

Sussoo ja Suloinen 11+3
 
Kiitokset:) Kiva, kun joukkoonne vielä mahtuu! Toivottavasti saankin tällä kertaa pysytellä tällä palstalla loppuun saakka eli sinne 3.9.2009, joka on meidän LA. Synnytyssairaala on K-SKS ja toivottavasti sinne saakka joskus pääsisin:)

Heti tulikin mieleeni kysymys muille, monia alkuraskauden keskenmenoja kokeneille: Onko teillä ollut käytössä Lugesteron -lääke tukemassa alkuraskautta? Onko ollut opua? Kauanko olet syönyt sitä? Mä sain tänään yksityiselle jo huomiseksi ajan, että määrää mulle Luget alkuraskauden tueksi. Millaisia kokemuksia muilla noista???
 
MeaMimosa ja TiiuHti tervetuloa ja onnea!!! Nyt lähdettekin täältä vain sen nyytin kanssa. Eikös niin... :) :hug: =)

NP olipas ihana lukea sun tonttupojan tarina! :heart: Onneksi olkoon - hän on kertakaikkisen syötävän suloinen pieni mies!!!! :heart: =)

Meillä rakenneultra varattiin suoraan np-ultran yhteydessä. Ja rakenneultrassa varattiin vielä suoraan kontrolliultra (varmuuden vuoksi ja äidin ja isän hermojen vuoksi) rv 30. Eli meillä tosiaan on lääkärin tekemät ultrat, ei kätilön, ja ne tehdään äitiyspolilla.

Jaa-a joulukilot, en oo vaa'alla käynyt nyt joulun jälkeen enkä mene! :LOL: Otan nyt reippaan asenteen tässä viikon ajan ja unohdan kaikki sulkaat ja herkut - niitä on tullut syötyä IHAN liikaa joulun aikaan... yöks. :x Oikein ällöttää. Huomisesta alkaen vaan hedelmiä tänne kiitos!!! :LOL: viikon päästä olis neuvola ja siellä punnitaan sit kuitenkin.... täytyy nyt tsempata.

AE menetys se on se kemiallinenkin. Mulla oli kemiallinen raskaus viime toukokuussa. :ashamed: ehkä siinä eniten menetti sen unelman siitä mitä olisi ollut....

(.) ihana kultainen keskiraskaus menossa. :) MAssu on nätti ja pyöreä mut ei liian iso, vauvan liikkeet tuntuu mut ei häiritse tai satu, ei oo alkuajan pahaa oloa tai väsymystä... ihanaa! :D Ja pian alkaa valoisammat päivät ja tulee KEVÄT!!!! :D B) :heart:

EM ja Dodo 20+6 :heart:
 
Mä vollotin täällä ihan estoitta NP:n synnytystarinalle! On vähän tunteet taas pinnassa, ja varmaan tuo oma lähestyvä kokemus tekee osansa... On kyllä niin ihana teidän pieni mies, ettei muuta voi sanoa!!! :heart: :heart:

Unicco, tsemppiä ultran odotteluun! Tulehan sitten heti kertomaan hyvät kuulumiset!

Kärppis, täällä pelätään kans huomista vaa'alle menoa... En oo voinut vastustaa kaikkea sitä suklaata, jota täällä kämpässä on pyörinyt! No, jos laittais tosi kevyet vaatteet päälle...? :eek: Joo, ja raskaana oleville tosiaankin voi kommentoida MITÄ VAAN. Mulla työkaverit oli ihan parhaita tuossa. Onneks ei oo enää kuukauteen tarvinnut kuunnella niitä.

MeaMimosa ja TiiuHti, tervetuloa ja pahoittelut kaikesta kokemastanne. :hug:

Orchid, paranemisia! :hug:

EM, tosiaankin kannattaa nauttia noista ajoista! Näin jälkeenpäin ajatellen itse en kyllä osannut tehdä niin. Just niihin aikoihin mulla alkoi tulla niitä harkkasupistuksia paljon, ja pelkäsin ihan hulluna, että vauva syntyy etuajassa. Ja kakesta muustakin olin paniikissa... Kunpa oliskin sillon tiennyt, että vielä vkolla 38+4 on vauva masussa ja kaikki hyvin!

Tänne ei mitään ihmeempää raportoitavaa. Neiti möyrii niin alhaalla, että istuessa se tuntuu mahan läpi reisissä. Kauheasti ei enää ainakaan yksin tee mieli lähteä minnekään - eilen käytiin kaupassa, ja kesken kaiken tuli hirveä kuumotus-heikotus-kohtaus. Olotilat ja oireet vaihtelevat päivittäin - tänään on sattunut jostain syystä polviin. Kai se liittyy siihen yleiseen nivelten löystymiseen. Että sellaista loppuajan kärvistelyä täällä. Pari päivää vielä, niin päästään uuden vuoden vuodelle.

frizzante + neiti rv 38+4
 
Täälläki ihana seesteinen keskiraskaus menossa :) Saatiin hoidettua tänään vauvan vakuutuskin kuntoon. Tai ainaki virkailija ol sitä mieltä, et ei oo syytä miksei sitä saatais. Sinne vakuutustoimistoon kävellessä tosin mulla alko kovettuu alamasu sillai et iha ko ois rakkoa painanu ja siks sattui.. Mut sit se alkoi sattuu selkäänkin. Sit hidastettiin vauhtia ja otin rennommin ja jo oltiin siel toimistos ni istuskelin vaan ni se meni täysin ohi. Oisko tommone voinu olla supistus?

SS & mytty 25+3
 

Yhteistyössä