Hyvää huomenta kaikille!!!
Kevättä alkaa tosissaan pukkamaan, aurinkokin näkyy. Vielä kun saataisiin luonto vihreäksi, ni mikäs tässä ois ollessa!!!
Mäkin kyllä taaaas pohdin, että onkohan jo
am tosihommissa ja entäs tosissaan
ox? Tähänhän pitäis tehdä virallinen ohjeistus, että kun on rv 36+ ni pitää tunnin välein käydä ilmottamassa, että supistaako vai ei. Tietysti myös yöllä... Ja sit oltais kaikki SIKApirteitä ku lähtö tulis. Ei, vaan edelleen kaikille loppusuoralle onnea, kyllä ne aina ulos tulee.
Ja
meritähti, mä nukuin noin 10 viikkoa raskauden alussa nonstop, eli en jaksanu mitään. Nyt ehkä vähän jaksan, mutta aika heikosti kyllä... ONNEKS lapset on mun puolella, kuopus eilen jotain huoneestaan huuteli, että "mutsiiiiii tuuuu jeesaamaan" ni eiku esikko siihen että "äidillä on vauva mahassa, äitin ei tartte tulla, pyydää iskää". Vähänkö olin että HYVÄHYVÄ, hyvin koulutettuja eikö? Jotain toi ihana mieheni siinä jupisi, että jo on, mutta meni kuitenkin!! Ihania noi mun lapset..
Huomasin muuten toiselta puolelta, että
Leinikki ois plussaan päin. Koskas Leinikki tänne uskaltaa, suuret onnittelut multa jo näin etupainotteisesti!!!
Minä itse käytän aikaaani ihan turhaan. Mä ihan oikeesti huomaan makoilevani koko ajan jossain käsi mahalla, että JOSKO joi tuntuisi. Ei vaan tunnu. Alkaa kyllä tosissaan nyppimään, meinasin just, että ois pakko pomolle puhua, mut en mä kyllä puhu ennenku tiedän että toi on hengissä. Viikon päästä se neuvola, että vaikka mahasta tulis kuin iso ennen sitä ni oon niinku ei mitään. Kyl viimeks eilen kysy, onko kivaa kerrottava.. Mä vaan että ei.. Ei kai se sokeakaan ole? Mutta sais ny alkaa liikkumaan, huomaan, että stressaan asiasta.
Hei vaan hei, ja töissäoleville tsemppiä työhön ja muille muuten vaan hyvää mieltä!!!
wrv17
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: