**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

AAM
:wave: WD Oukei oukei, yritän kerran päivässä tai kaksi :D kertaa ilmoittautua teille :LOL:
SÖÖÖR JESS SÖÖR !! eli ei siis mtn erikoista elämä jatkuu supistelut aneemisia.. |O pitää sitä iltapäivän osteopaattia hätistellä että tekee häätöhoidon, en tosiaan halua tästä muksusta semmoi 5 kiloista että viihtyis yliaikakäyntsäriin tuolla tussadaalerissa-- :xmas:


AINIIN Oksulle tervemenoa... taidan jättää väliin katsotaan viikonlopuna jos kuormittais jorvia :D TSEMPPIÄ !! :wave:

AINIIN MITÄH osa 2 !!!?? Leinikki plussannut ?? Vähäks ihana uutinen jos on oikeestitotta.. voiku ehtisi vielä tänne.. :) :heart:

am & mega-hippunen 40+3 huomenna neuvola *taas*
 
Hih, jaa woodoo oli jo huomannut :heart:

Joo plussa tuli tänäänkin testiin, eilen kyllä testasin vain ovis testillä mutta siihenkin tosi paksut viivat paukahti heti. Eka haamu tuli maanataina dpo 11 :)
La olisi 23.12, eli oikein Baby-Jesus :D Pelottaa aivan sairaasti tälläkin kertaa :( Eilen pistin jo ekan Klexane- piikin ja kyllä tätä äitiä meinaan pelotti :LOL: Miehellä oli hauskaa katsoa sitä " en pistä, pistän, en pistä.." Toimintaa. :LOL:

Huono olo alkoi jo edellispäivänä ja saa taas pitää huolen että syö usein. Tiedän että pian olo on niin huono etten saa kunnolla syötyäkään. Väsymys myös iskeyty heti päälle, että Meritähti on se normaalia jopa näin aikaisin :D

Nyt pakko mennä paapomaan tuota esikkoa. Esittelyn teen myöhemmin :)

Saa nähdä kuinka pitkän visiitin olen tällä puolella tällä kertaa..

- Leinikki & Baby- Jesus rv 4+1
 
Oxfordia ja AM:a potkin jo synnärille täällä!!! MENKÄÄ NY JO! :D :heart:

Leinikki voi miten ihanaa!!! ONNEKSI OLKOON!!! :heart: :heart:
Ja nyt olet kyllä loppuun saakka!!! :hug:

(.) me saadaan tänään auto! JES! Oompas sitä oottanut kyllä.... :p Saastuttaja ja rahan viejä mut helpottaa elämää huomattavasti. :)

EM ja Dodoliina 36+2 :heart:
 
Hei ja huomenta!

Paljon Onnea Leinikki!!!! :flower: :flower: :flower: Joulun ihmettäkö siellä odotellaan??????? :D Täällä kun on tosiaankin yksi sellainen tossa sitterissä istumassa. :xmas: Ei ollut kauheaa olla joulua laitoksella, joten jos niin käy, niin ei oo paha! :heart:

Niin ja SS on jakautunut. Onnea!!!
Täällä taitaa olla muitakin nyt joilla alkaa kunnolla poksumaan. =)

Omaa ei sen kummempaa. Poju kasvaa ja on yli 7kg nyt. Iloinen tapaus on, mitä nyt on pikkasen lähi päivinä ollut levottomampi. Flunssaa on ja voi olla et hampaitakin puskee.
Itse taas yritän opiskella kun ens viikolla on kokeet. :headwall:

OIkein kivaa kevättä kaikille!

NP ja Tirri vajaat 4kk
 
AAM
herran maar NP:n poitsu jo 4 kk, vastahan hää syntyi... :whistle: time just flies..

Kiva Leinikki että sulla on ihanan positiivinen asenne säilynyt.. !! GO GÖÖRL !! :hug: ei sitä pidäkään velloa mudissa liikaa kuite.. uusin tuulin etiäpäin.. jos jotai on tullakseen niin murehditaan sitä sitten !! Eikös me muutkin mennä sillä eteenpäin ?? :) :D :LOL: B)
 
Kiitos onnitteluista!! :D pakko pysyä positiivisena tai muuten hajoaa pää. Joo joulun ihme tosiaan, meinasin tikahtua miehen kanssa kun katsottiin koska la olisi. Mua ei haittaa yhtää olla jouluna synnärillä jos sinne jollakin ihmeellä selviän tämän raskauden kanssa.

NP:lla jo noin iso nyytti. Mihin tää aikakin menee :D
 
Kopsasin marraskuisten pinosta..Jos jollain pidemmällä olevallakin on muistikuvia niin kertokaa PLIIS!

:attn: KYSELYÄ :attn:

Eli asia 1. Onko kenelläkään muulla päänsärkyäjoka ei lähde panadolilla pois? Täällä on särkenyt kolme-neljä päivää eikä mikään auta.Ei ulkoilu, vedenjuonti,lepo.EI MIKÄÄN |O

asia 2. ramppaako kukaan muu jo 2 kertaa yössä vessassa?

asia 3. Onko kenelläkään muulla koko ajan "metallin maku" suussa ja mieletön jano joka ei juomisella vähene? Tämäkin yötä-päivää.

asia 4. Herääkö kukaan muu keskellä yötä ja sitten ei uni enää tule?

Jotenkin muistelen että esikoisesta suurin osa näistä tuli vasta 12 viikon jälkeen?? Paitsi tuo päänsärky, sellasesta en muista ikinä ennen kärsineeni!

Kertakaikkiaan on väsynyt ja turvonnut pissahätäinen olo, naamassa ja hiuspohjassa tuhaannesti finnejä ja silti iho on niin kuiva että kiristää...Ei kovin hehkeetä, siskot,


Leinikille suuren suuret onnitteluhalaukset :heart: :flower: ONNEA!!! Lisään sut listaan pikapuoliin, just nyt ei kerkee :ashamed:

Terkuin Heinis ja kirppu, 8+6 (apua apua mikä päivä menossa :snotty: )
 
Heinämassu täällä ainakin päänsärkyä ja metallin makua lukuunottamatta muut oireet kuullostaa kovin tutuille. Ja niitä on ollut jo monta viikkoa. Itse olen ne tulkinnut ihan normaaleiksi raskausoireiksi ja samoin neuvola. Tosin vessassa saan juosta välillä 3-4 kertaakin, riippuen siitä miten pitkään saa nukkua. En tiedä onko tolla vessassaravaamisella ja sillä yhteyttä, että eilen ultrassa tyyppi näytti viihtyvän nimenomaan ihan siinä rakon tienoilla kovin tiukasti. :LOL:

Töihin pitäs lähtee ja olo ei ole edelleenkään kovin hyvä. Sinnitellään nyt vielä tää ja huminen, sit on 3 vapaata ja pääsee viikonloppuna kylpylään nautiskelemaan.

Barbapörrö ja Sisu :heart: 12+3
 
Onnea tosissaan Leinikki, eiku piikkejä vaan lihaan, jos vaan siitä olisikin apua!!! Seuraava piikki on jo rutiinia vaan.



:wave: mulla särkee kanssa päätä, en tiedä miksi. Ja pissaaminen öisin alko heti, mutta nyt taas ollu monta yötä hana kiinni. En tiedä miksi ei enää pissata..

Eiku moikka taas!!

:xmas: :xmas:
 
Heinis, päänsärky valitettavan tuttu juttu, vasta n. viikolla 17 (muistaakseni.... :whistle: ) alkoi helpottamaan. Yksityiseltä gynekologilta sain ohjeeksi ottaa ihan reippaasti kerta-annoksena Buranaa, esim. kerralla 2 x 400 mg tai jos on 600 mg:tä, niin niitä yksi vaikka parin tunnein välein. Neuvolalääkäri taas kirjoitti reseptin Panacodille, mutta sitä en ole ottanut. Päänsärky on tooooodella inhottavaa, ei voi keskittyä mihinkään muuhun, kun päätä särkee. Tietty sitten niska - hartiaseudun lihakset eivät saa olla jännittyneenä, hieronta voisi auttaa, samoin kunnon venytykset päivittäin.

Myös yövalvomista on ollut, aluksi juurikin siitä syystä, että pissalla piti käydä ja sen jälkeen uni ei vaan enää tullut. Valvoin lähes joka yö klo 3-5, kunnes öiset pissaretket loppuivat ja samalla unikin jatkui aamuun asti. Tällähetkellä käyn öisin pissalla vain jos meidän kohta 4 -vuotias öisin herättää jostakin syystä, onneksi aika harvoin.

Sini
 
Heinis. Mulla on aina ollut nuo kaikki samat oireet. Päänsärky on kaikista ärsyttävin koska en suostu edes ottamaan mitään lääkeitä siihen edes Panadolia. Ja katkonaiset unet alkoivat heti edellisyönä jo ja se on ärsyttävää. Metalli maistuu suussa 24/7 ja suu on muutenkin kuin suihkulähde, eli kuolaan aina raskaana ollessani unissaan vaikka muuten en kuolaa :| Ja aina on jano..
 
Leinikille onskut! Täällä nyt pysyt sitten sinne jouluun asti, jooko! :flower: :flower:

Oma olo on ihan vetämätön, harjoitussuppareitakin tulee, ikävää. Joten tällä kerralla tarina jää tähän!

Haleja ja aurinkoa ja suppareita (tarvitseville) kaikille!
 
Paljon onnea plussasta Leinikki! :flower: :heart:

Heinis mulla oli päänsärkyä tosi pitkään eikä mikään auttanut. Särki aina viikon putkeen. Sitten se äityi niin pahaksi että menin lääkäriin ja se johtui niskasta. Kävin muutaman kerran hieronnassa ja se auttoi. en siis itse edes tajunnut kuinka jumissa olin. Mä kävin mun mielestä alussa paljon enemmän vessassa kuin nyt. Nyt käyn suunnilleen kerran yössä. Jos oon tosi väsynyt en vättämättä käy kertaakaan.

AM suppareita sulle! =)

Mua ärsyttää. Mun työvaatteista ei huomaa välttämättä että olen raskaana jos ei tiedä ja mä en ole sitä paljon mainostanutkaan. No tänään oli pakko taas yhdelle edustajalle kertoa että jään äitiyslomalle. No se sano siihen että ootpas sä pysynyt pienen ja missä sun maha on. Mä meinasin kysyä että öö missä sun on?!? Just siksi mä en jaksa kertoa kun en jaksa tyhmiä kysymyksiä. |O Ja siis suurimmalle osalle edustajista ja työkavereista en ole kertonut joten lisää tyhmiä kysymyksiä tulossa seuraavan seisemän viikon aikana.

Tälleen meillä! =)

Päksäkkä 23+2
 
Ou jee ihanaa Leinikki :D Tuhannesti onnea! :flower:
Ihana kun seurasit näin pian perässä, :hug:
nyt me otetaan nää tontut ittellemme syliin saakka! :xmas: Tsemppiä tuohon piikittelyyn, se vois muakin hiukka hirvittää ekoilla kerroilla ainakin.

woodoo oot kyllä hyvin kouluttanut lapset, noin sitä pitää :D

heinis täälläkin on suu kuin sahara ja uni katkonaista. Yhdellä yöllisellä vessareissulla vielä selvitään, mutta nukkuminen on muutenkin huonoa. Päänsärkyä ei nyt ole juuri ollut, mutta edellisessä raskaudessa särki päätä ihan joka päivä.
Mulla ei ole tuota metallinmakua ollut, mutta käsittääkseni se on aika tunnettu oire nimenomaan alkuraskaudessa?

Barbapörrölle ihanaa kylpyläreissua. Täytyykin alkaa puhua miehelle jos mekin voitais lähtee johkin pikku reissuun :p

Miten tosiaan NP:n pieni onkin jo noin iso... ei tajua tätä ajankulua =)

Mutta arvatkaas, mulle tuli nyt jo kutsu sinne varhaisultaan, se ois ensi maanantaina jolloin viikkoja menkoista laskettuna vasta 6+6 ja todennäköistä että on sitäkin vähemmän :eek:
Sanoin kyllä neuvolaan että ollut kierto useiten 34 pv, jolloin tuolloin olisi oikeesti vasta 6+0. :attn: Voiko muka syke näkyä ultrassa jo 6+0 ? Eikö tuo ole ihan liian aikaisin?
En halua turhaa murhetta ittelleni siitä ettei löydy sykettä, jos tuolloin ei vielä näy.

Koitin soitella keskusäitiysneuvolaan missä ultra ois, mutta siellä pyöri vaan nauhoite että seuraavan kerran tavoittaa maanantaina iltapäivällä, jolloin se mun aikakin jo on.
No huomenna on onneksi neuvola niin voin vielä kysyä, muistiko se th ilmoittaa mun kierronkin pituuden.
Onko tuo teistä ihan ok ajankohta varhaisultralle?

Meritähti :heart: Pömppis 6+2
 
Leinikki Onnittelut! :flower:

Heinis Minulla oli myös alkuraskaudesta paljon päänsärkyä, kesti useamman päivän putkeen eikä panadol auttanut.
Vessassa rampannut olen myös, nyt onneksi enään noin kerran yössä.
Ja alkuraskaudesta valvoin paljon yöllä ja päivisin olin ihan poikki, nyt onneksi saa jo aika hyvin yöt nukkua, mutta ei läheskään joka yötä.
edelleen on siis öitä että herään ja uni ei meinaa enää tulla ollenkaan ja kellon herättäessä väsyttää ihan älyttömästi. |O

Allusmammalle suppareita!
Toivottavasti pian pääsisit tosi toimiin.
Onkohan Oxford jo synnyttämässä?

Minulla on myös menneet molemmat raskaudet yli lasketunajan, joten jo nyt osaa varautua siihen, että enköhän minäkin lokakuun lopussa täällä huokaile että syntyis jo =)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
T:Rouva ja masukki 14+0 poks!
 
Brrr, mun pitäis mennä pistämään mutta pelottaa taas kerran. Joo yhtään en ole piikkikammoinen..

Kiitos Meritähti kauniista sanoista ja onnitteluista :heart: Toivotaan että nyt olisi meidän vuoro vihdoinkin saada nyytit kainaloon. :D

Niin ja tajusin että en olekaan vielä onnitellut Suukkista!! Onnea oikein roppakaupalla pikkuruisesta pojasta :heart: :flower: :flower: :flower:

Jaahas piikittämään..
 
Tulin vaan toivottelemaan onnea kaikille plussanneille ja vauvautuneille :flower:

Meillä tupla pojat kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia ainut kiusa on ollu jatkuva sairastelu,tautia taudin perään ja oma olo rupee oleen melkosen sumunen mutta onneksi kesä tulee ja taudit toivottavasti häviävät.

Äitee ja tuplat 9kk
 
AAM
Gallup heinämassulle :

1. Kestopäänsärkyä ? ei ollut .. :| ei kuullosta nautinnolliselta.. eikä johdu mistään alhaisesta hempastakaan ?

2. 2 kertaa yössä vessassa? hmm vain kaksi kertaa *sori sarkasmi* ;) ko jotkut valitteli että kuusikin kertaa välillä joutuu käymmään.. :whistle: kaksi on vielä normaalin rajoissa.. :D tosin minä joka juon muutenkin huonosti vettä niin en tarttinut lähes koskaan käydä tuota yökusemaa heittämässä..

3. "metallin maku" suussa ja mieletön jano Ei ollut mulla kumpaakaan.. :/

4. Herääkö kukaan muu keskellä yötä ja sitten ei uni enää tule? tämä oli ongelma välillä.. silmät vaan aukes ja blink unentarve oli poissa... :( ikävää mutta laitoin sen aina sen piikkiin että en stressaa päivällä ja mun aivot stressas yöllä sitten koska sit ne asiat vasta alkoikin pyörimän mielessä...

täällä oli alussa kans iho-ongelmia ja tuota päänahan hilseen varisemista kun tarkemmin mietin.. ja sitten tuli jossain vaiheessa keskiraskautta ne saakelin hiivaongelmat :headwall: :headwall: onneks niitä ei oo nyt näkynyt :whistle:
 
Leinikille onskut täältäkin :hug: Muistan sut viime kesältä :)

Yöllä vessassa käymiseen ja heräämiseen piti kommentoida sen verran, että mä oon niin laiska :ashamed: Eli yöllä en mene vessaan ellei ole ihan viiminen pakko (eli kaveri potkii suoraan sinne) koska sen jälkeen alan miettimään vaikka mitä ja unet oli sitten siinä. Kolmosta kun odotin, saatoin herätä muuten vaan ja valvoa kolmekin tuntia. Sitten on aamulla pirteä olo :kieh:

Hauskaa viikonloppua kaikille :wave: HP & P 31+1
 
Meritähti 6+0 taitaa olla ihan niillä rajoilla tuon sykkeen näkymisen kanssa. Mulla taidettiin tässä raskaudessa ultrata toisen kerran 6+3 ja tuolloin näkyi kyllä. Toivotaan siis parasta!

Leinikki tsemppiä pistosten kanssa, se on sen arvoista! :)

AM raportointia...??

Tihentyneeseen vessassa käymiseen muuten on ihan fysiologinen selitys, raskauden aikana (jo heti alussa) sileät lihakset "löystyvät" ja näin ollen pidätyskyky heikkenee. Että siis ihan normia. Loppupuolella vessassajuoksuista voi sitten syyttää masuasukkia =)

POKS POKS 20 En olisi vuoden vaihteessa uskonut, että tähän päästään. Melkein itkettää.
 
leinikki onnittelut tännekki!! :hug:
TERVETULOA UUSILLE joulutontuille!
Mä oon ihan reppana en ole uskaltanu varata neuvola aikaa.. se edellinen km kummittelee takaraivolla.. :ashamed:
Onneks on kokoajan tiiviisti töitä, ni ei kerkee ajattelemaan.. en mä vissiin ole viel oikein edes tajunnu olevani raskaana |O
Sukkapari ja höyhen 6+3
 

Yhteistyössä