**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

Täällä eletään epävarmoissa tunnelmissa, nyt rv 10+4 ja eilen alkoi tuhrutella ruskeaa vuotoa, yön aikana ei mtn, mutta päivän mittaan tullut pikkuhousunsuojaan, samoin pyyhkiessä, myös ns. retaleita mukana. Kipuja tai verisempää vuotoa ei toistaiseksi ole, mutta on vain ajan kysymys, koska ne alkaa... viimeksi kun alkoi vko 11 samoilla tuntemuksilla, eli tuhruvuodolla... olen tässä alkanut asennoitua, että kesken menee.

Kuiskaten 10+4
 
Kiitos vilkutuksista, tuli okeen haikee mieli :heart: Tiedän vaan itseni, että mun on parempi keskittyä vauvaan ilman vauvapalstailua nyt. Mut näköjään oon sen verran koukuttunut, että tän palstan meininkiä on vielä ihan pakko käydä seurailemassa ja samoin huhtikuisissa miten synnytykset ovat menneet. Tsemppiä kaikille tosi paljon ja kaunista kesää!!

Ox
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
Kuiskaten :hug: ja tsemppiä! Toivotaan kaikesta huolimatta parasta! Pääsisitkö jonnekin ultraan?

Ox :wave: :wave:
Mul olis 2 viikon päästä nt-ultra, viimeksi en päässyt sinne asti, ei tässä oikein muutakaan voi, kuin mennä päivä kerrallaan...

 
moi!

Kuiskaten toivotaan että olis harmitonta!! :hug:

(.) Kiitos tsempityksistä. :) Ei mulla mitään paniikkia tai hätää tän asian suhteen ole. Ärsyttää tosi paljon mut katotaan nyt ensin se kääntöyritys huomenna ja sen mukaan sit et mikä on lopputulos.

Jos ei käänny niin taidan kallistua sektion kannalle... ajatus perätilavauvan synnyttämisestä alakautta on aika IIKS. Varsinkin kun on eka lapsi... :ashamed: Noh, mut se on huomisen asia. :)

Ihan hyvällä mielellä mä oon, vaikka vähän jännittääkin se huominen. :/

 
Iltsu onnea vauvasta! :flower: :heart:

Meritähti ja Heinis ihanaa että ultrassa kaikki oli hyvin! :heart:

Kuiskaten toivottavasti vuoto on harmitonta! :hug:

Ox nautihan vauva-ajasta! Aina voi palata takaisin kirjoittelemaan! :wave:

EM toivottavasti vauva saadaan käännettyä! Sun masu kuva oli ihana! :heart: Tsemppiä huomiseen.

HP jaksamisia teille! :hug:

Mun pitäisi alkaa vappusiivoukset. Ihanaa kun on kolme päivää vapaata. Mä menen viikonlopuksi töihin. Vauva on intoutunut potkimaan oikein kunnolla joka päivä. Mun mies kuittaileekin mulle että kohta mä varmaan huolestun kun se potkii niin paljon. :LOL:

Päksäkkä 25+1
 
Em oikeassa olet: tärkeintä, että vauva saa sapuskaa. :) Ja hyvin on nyt alkanut maistuakin: kun viime viikolla annokset oli pienimmillään vain 20 ml, useimmiten 40-60 ml, nyt vedellään 100-150 ml annoksia. :D Ruokaväli on myös pidentynyt yhtäkkiä puolesta tunnista 4-5 tuntiin eikä typy enää itkeskele. :) Tuntuis siis toimivan, joskin pukluja tulee vielä. Kiitokset myös Leinikille kannustuksesta. :) ja EM toivotaan, että vauva vielä kääntyy. ...vaikka mun kaveri synnytti vuosi sitten perätilavauvan ja sanoo aina, että ei se hänestä niin hirveetä ollut, vaikka niin päin tulikin. Tosin vauva oli pieni.

Kuiskaten sulle kirjottelin ohimennessäni tuohon toiseenkin ketjuun. En periaatteessa enää "kuulu" tälle puolelle, kun vauva on jo 2 kk, mutta silti tänne tulee aina kurkattua kuulumisia. B) Enivei, piti sanoa, että peukut pystyssä ja ei ne vuotelut aina pahaa tarkoita. (terveisin "vuosin myös vähän läpi raskauden" )

Muille aurinkoista vappua ja onnea hyvistä ultrakuulumisista. Piti nekin jo vaklata. :D Meillä neiti on päikkäreillä, joten mutsin pitäs alkaa pistää ilmapalloja ja serpenttiinejä paikoilleen...
 
SusSoo
Kuiskaten :hug: toivotaan että vuotelu on ihan harmitonta. Tsemppiä!

EM :wave: Mulla oli esikoinen perätilassa. Yritettiin kääntää, mutta ei hievahtanutkaan. Kääntöyritys oli silloin mielestäni epämukava. Mutta myöhemmin sektion jälkeen olen ehdottomasti sitä mieltä, että voivat tarvittaessa jatkossa yrittää kääntöä vaikka kymmenen kertaa ennen kuin joutuisin sektioon. Sektio kun ei ollut mun juttu :/ Mun lantiosta ei esikoinen olisi mahtunut perätilassa syntymään. Toinen lapsonen syntyikin ihan normaalisti ja normaaliasennossakin. Ja oli kokemuksena ok, johtuen siitä että tyttö oli niin heiveröinen syntyessään. Se kun oli mun eka alatiesynnytys. Tällä hetkellä tämä kaveri köllöttelee pää alaspäin, jee! Muista kuitenkin, että syntyi lapsi miten tahansa, on se elämän ihanimpia asioita! Ja epäilenpä että ensisynnyttäjän antaisivat synnyttää perätilassa olevan lapsen... :)

Sussoo ja Suloinen 28+5 :heart:
 
Kuiskaten :hug:

iltsulle :flower: :heart: onnittelut!

Omaan napaan ei ihmeitä, tänään olis neuvola. Sit täältä poistunkin, joten laitan tänään jo tuon toukokuun pinon pystyyn!! Eli kaikki sit sinne suuntaan, jookosta :D

Heinis ja murunen 10+5
 
Kiitos Kerttu kannustavista sanoista työkuvioiden suhteen. Eilen kävi vielä niin, että vanha pomo kutsui minut huoneeseensa ja kysyi miltä tämä uudistus minusta tuntuu. Itkuhan minulta tuli ja vollotin sitten puoli tuntia pomon huoneessa. Olipas mukavaa. Hän on niin ihana ihminen ja ymmärsi minua hyvin ja siksi kutsuikin minut luokseen, koska arvasi ajatukseni. Suoraan sanottuna v*tuttaa nämä hommat täällä nyt niin paljon, että rintaa puristaa. Totesin kyllä eilen vanhalle pomollekin, että eihän tässä oikeasti mitään hätää ole, sillä enhän minä sentään potkuja saanut, pomo vaan vaihtui ja sen myötä jatkossa työtehtävät, joten eihän mulla mitään pahinta mahdollista ole tapahtunut. En vaan olisi halunut näin käyvän.
Mutta 2 viikkoa yritän vielä kestää ja katsotaan miten kesäloman aikana mieli rauhottuu, jos vaikka jaksaisin vielä kolmeksi viikoksi sen jälkeen palata takaisin töihin. Nyt vaan on sellainen olo, että minua ei tänne kesäloman jälkeen enää saa, vaikka mikä olisi.

Pitkä viikonloppu edessä ja yritetään saada esikoisen uusi huone valmiiksi. Edelleen mm. pöytä on siirtämättä ja jokunen hylly. Selkä vaan sanoo poks kun yrittää jotakin tehdä, mutta pitää muistaa ottaa rauhallisesti.

Aurinkoista Vappua kaikille!

Sini + tyttönen, rv 25+2
 

Yhteistyössä