**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

ALLUSMAMMAlle on syntynyt tyttö! 24.4. klo 17.56, elopainoa 4315 g ja pituus 53 cm ja pipo 35 cm. Puoli viisi menivät synnärille sisään ja vähän vaille kuusi syntyi! Spinaali ehdittiin juuri ja juuri antamaan että ehti vaikuttaa ja samassa jo pää näkyi :) Lisää tarinaa tulossa, kun kotiutuvat (mahdollisesti huomenna). Terveisiä AM:ltä kaikille suppareita kärvisteleville.

Kopsasin toisesta pinosta teille AM:n kuulumiset!
:wave:
Voikaa hyvin ja paksusti
Ja am :flower: :flower: onnea tytöstä!!

AM ONNEA KOVASTI!!!! Komean kokoinen tytteli sieltä onkin tullut!!! :heart:

(.) täällä on iskenyt turvotus ja kaamee nivelkipu sormissa!!! |O |O Tyhmää, meinasin jo et selviäisin ilman turvotusta mut turha luulo... :snotty: Ei meinaa sormet taittua. Mua niin tympii. Meijän auto on huollossa ja ollu jo viikon!! Mä en pääse liikkumaan mihinkään suuntaan täältä kotoa ja alkaa ahistaa jo!!! :headwall:

valivali. B) Onneks kuitenkin aurinko paistaa ja kevät tulee. Ehkä tää vauvakin täältä joskus ulos tulee.

Vähän kärsimätön EM ja Dee-dee 37+5 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
HP :eek: :hug: voi ei... :( ihan äkistikö appi lähti vai.... oliko joku pidempi prosessi takana ?
Juu ihan ykskaks... Muutama päivä aikaisemmin oli kuopuksen 3v-synttäreillä ihan virkeänä, ja edellisenä päivänä oli vielä piruillut miehelle puhelimessa rakennusasioista... Tuli kyllä niin puun takaa ja yllättäen että on elämä ollut kaikilla hiukkasen sekaisin :'(

Kiitos kaikille osaaottaneille :hug:

AM, onnea oikein kovasti tyttären syntymän johdosta :heart:

Ja elisar oli tullut tän mun netittömyysajan aikana, onnea sullekin :hug:

Teillä oli aiemmin puhetta tyttö- ja poikaodotuksista... Mulla on ollut niin erilaiset kaikki raskaudet, tämä mukaan lukien, ettei voi etukäteen tietää kumpaa odottelee. Siis kaksi poikaa, yksi tyttö ja yksi enkelipoika on meillä. Nyt on jotenkin hirmu vahva poikafiilis, saas nähdä onko poika!

Parempaa alkanutta viikkoa kaikille :wave: HP :heart: P 32+4

AM :flower: :heart: onnea pienestä Prinsessasta!!

Täällä edelleen sinnitellään huomiseen ultraan saakka, eli ei lähdetty päivystykseen. Todennäköisesti se vuoto johtui seksistä, ja kun se lima :x oli oranssia eikä edes kunnolla punaista, niin ei sitä paljoo oo voinu tulla. Mutta kylläpä säikäytti ja itku tuli jo silmään |O

Onneks ne kivutkin loppui. Eniten varmaan siitä pelästyin, kun perjantaina kaaduin rappusissa aika vauhdilla :/ mut ei kai näillä viikoilla luulis hirveesti pienelle mitään käyvän, siellä se on niin hyvin suojattuna :heart:

Tällä viikolla siis ultra, äippäpoli, ja sitten torstaina neuvola! Ja lauantaina tää rouva lähtee nauttimaan helteestä ja herkuista etelän auringon alle :whistle: :D :heart: Päivitykset sitten junnaa sen pari viikkoa tekemättä, mutta koittakaa olla kärsivällisiä :saint: Uuden pinon laitan pystyyn vielä ennen lähtöä.

heinis ja kirppu, 10+3

AAM
nooniin eli eilen tuli sepostettu koko synnytyskertomus pärkele ja viesti katos jonnekin huitsiiin :kieh: en tietenkään copypeistannut joten.. :headwall: :headwall:

24.4. klo 17.56 syntyi täyden kymmenen pisteetn tyttö meille Jorvissa. mitat 4315ge/53cm/35 pipaa..
Spinaalin ehdin tosiaan saada nippa nappa mikä johtui siitä että kun tultiin olin jo 7 cm auki ja sydänkäppyrään laitettiin melkein heti kun tuli sisälle ovista. Ei saaneet kunnollista vauvalta ja sitten teki alatutkimuksen joo olin lisää auennut sen 25 min jälkeen.. saliin siis ja vaatteenvaihto vikat masukuvat :D
sitten uudelleen nauhaan ja 10 min piti maata ja sinä aikana sitten juttelin kätilölle joka ravas jatkuvasti muualla kun oli toinenkin mimmi.. :| kiirusta siis.. että tahtoisin sen puudutteen ennenkö on myöhäistä, joo kunhan lääkäri on katsonut sen sydännauhan joo kivut yltyi, au.. vaikersin siinä ja narkkarikin oli valmiudessa spinaalin kanssa ja välineet tyrkyllä.. :) lääkäri vain puuttui että ois kattonut nauhan!! no vihdoin saapui ja jorinoitten jälkeen tokas että eihän tässä mtn antakaa naiselle jotai kipuun, OLIN ETTÄ KIITUS no siinä sitten tulikin sen ajan sisään kolme supparia jotka hoiti sen että ekan aikana pesivät selän ja laitto letkun sit vaikutti, kyljen kääntö suppari. tippa linssissä kipua se oli siis semmoi mun sietoraja melkein vastassa, en kyennyt puhumaan vain inisin :ashamed: mieskin vain paijasi päätä ja hoki kätilön kanssa että nyt pitää vaihtaa takasin selällee että vaikutus menee molempiin jalkoihin ja minä olin itkussa että oota että suppari mene ohi |O :'( viittä vailla, no vihdoin menikin ohi ja humps mamma selällee ja aah tunsin ko spinaalit valui toisellekin puolelle ja sit oli back in business niin sanotusti... :D ja valtakunnassa kaikki hyvin, oli meinaan viime tipassa ko päälaki oli jo näkyvissä..kun oli saanut laput hanurin alle.. sitä kersin siinä pari kertaa nostella ko kätilö väsäs jotai ja sanoi että nyt sit saa ponnistella kun siltä tuntuu.. no vei se sit mennessään ne ponnistustunteetkin mutta äkkiä ne muisti :) 6 min ja tyttö oli ulkona.. istukat ja jälkeiset 5 min myöhemmin. Vuotoa oli enempi jotai suonia siellä varmaan meni mutta ei mtn massiivista b:)d mutta hoitureita hillui edes takas ja lääkärikin kurkis alas varuiks ja totes että komiasti meni B) vaik ei ollut luomo, tosin kätilö tokas että melkein ois mennyt luomuna jos lekuril ois kestäny tovikin pidempään.. tiedä missä kuppas jossai kahvilla :LOL:
Tikkejä tuli 3 sisään +4 ulos ja epipari tehtiin, sanoi min lihoista että oli aika peräänantamattomat, siis ei joustanut :ashamed: ja harvemmin nähnyt synnyttäillä että urheilijoilla on tuollaiset alapäälihakset normaalisti.. olin et ahaa liikuntaa siis en harrastanut lähes kahteen vuoteen mitää säännöllistä joten en tiä mistä nuo jäykät "alapäälihakset" on sit kehittyneet :whistle: :D päätelköön kukin mitä tahtoo :xmas:
Jees tyttö oli jees koko ajan isinsä katkoi nuorat ja tissillä loikoili lähes tunnin sit pesas neitin ja kapaloon vaan.. ruoka ja meidät tempastiin osastolle..
Nyt kotona maito noussut neiti syö hyvin ja vauva-arkeen totutellaan taas

http://www.aijaa.com/v.php?i=4099904.jpg

neiti on muuten ihan veljensä näköinen :) semmoi unisex vauva ettei tiiä että kumpaa sukupuolta on :D

am & neiti A. melkein 3 vrk

Paljon onnea AM tytöstä!!! Kivahan se oli, että itsekseen tuli, ja itse ainakin suosin nopeaa toimintaa. Heletilliset kivut joka tapauksessa, ni hyvä vaan jos kestää vähemmän aikaa. Kukas onkaan seuraava? EM? Iltsu? Taitaa olla aikamonta ennen mua.

Varmaan Heiniksen tuhrut vaarattomia, toivotaan niin!!

Täällä kaikki hyvin, töissä en sitten kyselty, että olenko raskaana vaan "koska se tulee". Eli harvinaisen selvä ihrakasa tohon on kertynyt. Mut hitto ku ei liikkeitä vaan tunnu. Mä jo mietin, että onko se jalaton, ellei vielä kädetönkin? Noh, selvinnee ultrassa torstaina..

Hyvää viikkoa kaikille, se on melkein KESÄ!!!

wrv19

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Allusmammalle ja koko perheelle onnittelut vauvasta!!! Hienoa, että kaikki meni hyvin. :heart: :flower: =)

Tänne ei sen kummempia, kaikki hyvin. Synnytys ei pelota, mutta en saa vaan päähäni, että vauva voi selviytyä hengissä tänne kotiin asti. Sitä tässä sitten yritän uskotella itselleni. No, sittenhän sen näkee. Aika piankin, viikkoja nyt 34+4. :heart:

AAM
Kiitokset kaikille onnitteluista :) ootte niin ihania ja symppiksia :hug: i lööv jyy ööl :ashamed: :heart:

herkkikselle vielä :hug: :| jäi sun apesta niin paha mieli ko tollei saappaat jalassa melkeestä lähti, mulla kans se anoppirakas.. muusit lensi lattialle ko aivoverenvuoto hään vei.. :'(

Heinis toivotaan vuotelu jäis pois, et ois sex based, mut alussahan ne limakalvot tosi saattaa tuota tehdä varsinkin jos aktiivista kammarin puolella ;) :p.. :hug:
hui sä olit kaatunut :eek: toivottavasti ei käynyt tosiaan pahasti ? :hug: mut oot oikeassa pikkanen on suojattu niin hyvin jo kuite 10 viikolla jo :)

woodoo joo säpäkkää toimintaa oli kätilöltäkin, lekuri oli ainoa joka oli ihan liian rento mun mielstä :whistle: :kieh: tilannetaju taas jossai sillä ihan muualla.. :headwall: no mut usein niillä on se asiantuntevuus/sosiaaliset taidot.. tolla oli se asiantuntevuus sit tosi jees siitä kiitos hänelle.. mut toi tilannekykyluku.. ÖHÖM ai vas in serious PEIN !!!! |O tyyppi vaan siinä että mitäs tänne ?? toinen ahistuu sängyllä.. tai en mä sit vissiin ollut riittävän ahistuneen näköinen :xmas: .. jep :D well its over nyt..

am & neiti A

Allusmammalle Paljon onnea tytöstä!

Heinis toivotaan että se oli vain seksin jälkeistä limailua! Onneksi et joudu enään kauaa olemaan epätietoisuudessa, eikös se ultra ollutkin jo huomenna?
Ihanaa lomaa teille!

(.) keskiviikkona neuvola, pääsee kuuntelemaan pienen sydänäänet, toivottavasti ne sieltä kuuluvat!
Pelko meinaa iskeä oikein kunnolla, on jo neljä viikkoa ultrassa, jolloin olen viimeksi nähnyt että pieni on kunnossa..

Mukavaa viikkoa kaikille!
T:Rouva ja masukki 15+4

woodoo hui sentään joko se on mun vuoro seuraavaks!! :eek: Mua jännittää aika paljon jo.. ei niinkään itse synnytys vaan se et MILLOIN tulee lähtö!! :whistle:

Heinis hieno homma! :heart:

AM IHANA VAUVELI!!! :heart: :heart:

EM ja Dodoliina 37+6 :heart:

Höh mun eilinen viesti on hävinnyt johonkin...pikaisesti uusiksi.

Ensiksi Allusmammalle ja koko perheelle tuhannesti onnea suloisesta tytöstä! :flower: :heart: :flower: Vauhdilla tyttö sitten tulikin, vaikka antoi jo kovin itseään odottaa. Komiat on mitat ja kaunis tyttö =) ONNEA! :flower:
Tämä uutinen piristi kovasti päivää :D

ElinaMaria kyllä se vaan on pian sun vuoro :D Tsemppiä turvotuksen kanssa.

Heinis ihanaa että selvisit säikähdyksellä! Kiva kun pääsi sitten tarkistamaan, kyllähän tuollainen aina säikäyttää, vaikka tietääkin että voi olla ihan normaalia.

woodoo kyllä ne liikkeet vielä sieltä tulee!

Herkkupeppu otan osaa menetyksenne vuoksi. Jaksuja :hug:

Leinikki :hug: Täällä mennään yhtä epäuskoisena. Neuvolan psykologi kysyi multa kuinka suuri osa musta uskoo tämän kolmannen raskauden onnistumiseen. Sanoin, etten oikeestaan usko siihen. Hän siihen, että oikeestiko olen 100 prosenttisen varma siitä että tämä menee kesken. Minä siihen, että no sanotaan sitten 99 :ashamed: Että yhden prosentin lupasin uskoa.

No huomenna mulla on se kontrolliultra jota on nyt viikko odotettu sekavin tuntein. Oireet ainakin on pysynyt ja pahoinvointi pahentunut jos siitä nyt jotain voisi päätellä. Oksu tulee joka aamu. Toivotaan kovasti että viime kertainen sykkeen hitaus olisi johtunut vain huonosta näkyvyydestä, mutta saa nyt nähdä miten käy.
Samalla saan tulokset lisätesteistä, tsekattiin kilpirauhasarvot kun mulla alettiin epäillä sen vajaatoimintaa. Kuulemma kilpirauhasen tuottama hormooni on tärkeää sikiön aivojen kehitykselle, joten lääkkeitä sitten lisää napaa jos noissa on häikkää löytynyt.

Tuun sitten kertomaan miten kävi, pitäkäähän kaikki kädet ristissä meidän puolesta!

Meritähti :heart: Pömppis 7+6

Allusmammalle ja koko perheelle isot onnittelut! :flower: :flower: :flower: :heart: :D Teidän neiti syntyi sitten tasan kaksi kuukautta myöhemmin kuin meidän (meidän 24.2.). =)

Em kohta juu on jo aika. Musta tuntuu, että säkin vasta lussasit.. B)

Meidän imetysstoori sai tänään jatkoa ja hiukan ehkä pysyvän/viimeisen naulan arkkuun. :xmas: Lääkäri meinasi, että vauvalla on refluksitauti syynä tuohon syömälakkoon/-raivoon. Noo... samaan tulokseen aloin tulla jo itse ja siksipä tässä on muutama päivä jo menty niin, että pumppaan kaiken maidon, mikä tarvitaan enkä edes yritä tissiä. Tuntuu ruoka pääsevän tissillä liian helposti takas ylös ja siitä ei seuraa kuin huutoa. Joten.. noh, onneksi pumppaus onnistuu.

Edelleen siis äidinmaidolla, mutta pullosta ja nyt maidonsakeuttajan ja gavisconen kera. Toivotaan, että auttaa. ...vaan pahaa pelkään, että taustalla on allergiaa, kun vanhemmatkin on moniallergisia. Toivotaan, ettei kuitenkaan olisi ja pikkuhiljaa alkais neidille taas ruoka maistua. Onkin tässä menty semmoisilla 20-50 ml annoksilla, mikä 2 kuukautiselle on aivan liian vähän.

Mutta semmoisia. Aurinkoisia ja lämpimiä kevätpäiviä kaikille. Oli hauska huomata, että Leinikki ja Meritähtikin ovat täällä! :) Peukut pystyssä teidän molempien puolesta, hyvin se menee. Pakko uskoa vaan niin. :hug:

T. Kärppä ja papunen 2kk, 58 cm, 5 180 g. Niin ne vaan kasvaa B)

HUOMENIA!

kärppis kiva kuulla teijän kuulumisia! Pääasiahan on että papunen saa ruokaa - se miten se sinne mahaan menee on kuitenkin toisarvoista. :) Toivotaan ettei kyseessä olis mikään allergia. Ootteko kokeillu jotain soijapohjaisia maitoja tai että sä vaihtaisit ruokavaliota? Kyllä te varmaan ootte kokeillu jo kaikkea... :/ Ja niin mustakin tuntuu että vastahan mä plussasin... huh heijaa. :D

Meritähti pidän kovasti peukkuja! :heart:

Päksäkkä onnea poksuista!!! voi miten pitkällä säkin jo oot!! :flower:

(.) Kylläpä tuli nukuttua hyvin!!! :D Heräsin vaan pari kertaa pissalle ja nukuin muuten ku tukki!!! Ihanaa... nyt jaksaa mennä ulos vähän touhuilemaan. :) Se olis sit taas yks etappi saavutettu - tänään olis kaks viikkoa laskettuun aikaan!!! HUI SENTÄÄN! :D :D +/- 14 päivää ja meillä on vauva!!! :D

EM ja DOdoliina 38+0 POKS!!!! :heart: :heart:

Yhteistyössä