Moikkamoi kaikki, ja hyvää pääsiäistä!!
Kauheesti juttua viime kerran jälkeen, ainakin onnea kahdelle uudelle äidille!!!
Danjuskalla oli surua siinä samassa, lämmin osaanotto. Jotenkin välillä tulee niin konkreettisaena se, että kun yksi tulee ni toinen menee. Ekan kanssa mulla kävi ihan samoin.
Ja kohta on lisää vauvoja, eiköhän se
suukkiskin jo tänään pääse laitokselta jos sen viime kirjotuksensa jälkeen on lähtenyt vääntämään. Ja
am on siinä lähtökuopassa, ellei jo lähtenyt ja ja... Kamalasti loppusuoralaisia!!!
Vessapaperin kyttäily on kyllä raskausajan parasta antia... Muistan kun kakkosta odotin, ni always tai joku firma keksi mustat pikkuhousunsuojat. Sain jostain niistä näytteitä mut totesin että EI kertakaikkiaan käy. Pitää olla vaaleeta että voi kaikki tulemat analysoida, onko verta, onko sitä tai tätä. Oi oi, pienestä tulee ne elämän ilot!!
Tikruliinille tsemppiä tuhrujen kanssa,
pikihän kanssa tuhruli ja nyt oli hyvät ultrakuulumiset? Onnea niistä!!!
Mite
s iltsun vesitilanne?
No, mulla ei itselläni ihmeitä, vainoharhaisesti odottelen liikkeitä, nyt taas tuntuu, että maha on pienentynyt. Jossain kohtaa se oli mukamas tossa ihan valtavana, mutta eilen mieskin oikein sano, että ei toi erotu. Sais tää penska alkaa joraamaan jo, ärsyttää. Enpä muista aiemmin kytänneeni, että liikkuuko vai ei. Ainakin ekasta muistan, että ihan yllätyin ku eka monotus tuntu kädelle. Tais olla aika aikasin, mut en kyl muista tarkemmin. Onhan tuolla mahassa kuplintaa yms juttuja, mutta mä en liikkeeksi laske kuin sellasta, jonka selkeästi mahanpäältä tunnistan, tai selkeästi sisältä. Ymmärrän, että moni "tuntee" jo aiemmin, kyllä mäkin "tunnen" jos oikein yritän, mutta satavarma en ole, ni en laske niitä. Mutta voi kun pian alkaisi tuntumaan. Seuraavaan neuvolaan on vielä pari viikkoa, pitkä aika jos joka päivä menee aikaa vaan siihen, että makoilee jaodottelee, että josko..
Mut hei, mä lähen nyt maalaamaan lasten kanssa munia, eiku ihanaa pääsiäistä tosiaan kaikille!!!!
wrv17