**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

Pelkoa ja iloa, sitä kuuluu tähän päivään. Oireita on ja anopille kerroin :ashamed: , no äitille jäin taas kiinni kun en osaa valehdella sujuvasti :saint: ,oli sitten mielestäni reilua kertoa anopillekin. Sanoin kyllä kummallekin etten nostais vielä käsiä pystyyn ja hurrais, toivotaan vain parasta. Toivoa ja toivoa...

Lueskelin kyllä taas muiden kuulumiset.
Tikruliini mitenkäs sinulla menee nyt? toivottavasti tuhruilu loppui :hug:

Mamizuukkeli 7+2 ...viikot menee aika nopeesti onneksi eteenpäin...
 
ONNEA SUUKKIKSELLE!!! :flower: :flower: :heart:

Oon täällä seuraillut, kun oon tuolla kuumeilijoissa päivittäjänä, ja muistan siut niin hyvin siltä ajalta kun itse tulin palstalle kuumeilemaan esikoista kesällä =)

Ihanan elävän kertomuksen olitkin kirjoittanut sinne esikoisiin muuten :D
 
SusSoo
SuukkoSuulle :flower: hirmuisen paljon onnea pikkuisesta uudesta perheenjäsenestä!

Sussoo ja Suloinen 26+2 :heart: (voih kuinka paljon viikkoja on jo ehtinytkin kertyä. Ja kiloja myös... :D :saint: )
 
Ihanaa lukea kun noin paljon onnitteluja, kiitoksia ihan tooooosi paljon!! :heart: Tuli tosi hyvä mieli! :hug:

Täällä ny sit kärvistellään ylitsevuotavien rintojen kanssa, mikkään meinaa toimia :D Ei siis maidonkerääjät eikä harsot kun maitoa vaan suihkuaa.. Noh, kyllähä se sit jossain vaiheessa tasottuu taas.. :whistle:

Tsemppiä kaikille tänne ja synnyttäkääs pirteitä ja vahvoja vaaveja jahka on sen aika! :heart:
 
SS oikein paljon onnea koko perheelle :heart:

Omaa tylsää napaa... Täällä ähistään selän kanssa, taas pahempi ollut. Kotona pitäis saada jotain aikaan (ja tietty raksallakin), lauantaina kuopuksen 3 veet. Mun on mentävä työkkäriin ja jäätävä työttömäks muutamaks viikoks ennen äippälomaa. Kamala paperisota taas ihan pienen ajan takia :headwall:

HP :heart: Pikkuinen 30+4

Tuli muuten se äitipolin kutsukin, kuuden viikon päästä (vasta).
 
SusSoo
Mymmyryy :wave: voi kuinka ihana nähdä, että kaipailet =)
"Tilastoihme" täällä paisuttelee vatsanseutua ihan hyvillä mielin. Mä olen kyllä jo tässä vaiheessa melkoinen pallo, joten vielä kun tässä muutama kuukausi paisutellaan itseä niin huh-huh... Lantio löystyy koko ajan, joten kävely on semmoista mummomaista taaperrusta välillä. Supistelut lisääntyy tosi helposti, joten sen vuoksi ei tule kovin ylimääräistä liikuttua. Joten kilotkin sitten siinä samassa valitettavasti lisääntyy.
Musta on nyt huolehdittu erityisen hyvin tuolla meidän sairaalan äitiyspolilla. Monen monta käyntiä on ollut tässä raskauden aikana, joka kyllä on tuota omaa henkistä jaksamista auttanut ja stressiä vähentänyt. Terveyskeskuksen neuvolastakin saan apua, kun vaan itse tiedän ja suoraan sanon mitä olen vailla :D
Täytynee sanoa, että kun tämä raskaus on onnellisesti ohi, niin voi olla että seuraavaa ollaan heti sitten työstämässä :whistle: Ja eiköhän se neljä omaa lasta sitten meillekin riittäisi kun alkaa tuota ikääkin olemaan.

Millaisilla mielillä Mymmyryyn kevät on sujunut?
Utelee Sussoo ja Suloinen 26+3 :heart:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Mites AM, joko olet poksujen aikaan päässyt tositoimiin? Kamalan nopsaan aika kuluu, justhan sä plussasit! Muistan sut niin hyvin kun kuumeiltiin samaan aikaan...
ja pöh !! :kieh:
tää pitää nahkatelttaa pystyssä vielä varmaan vappunakin.. :|
niin on "kevyt" olokin että pojan päätin pitää tarhasta kotona vielä tän päivän, menköön sitten ke-to kun isänsäkin menee töihin...
miehellä oli kato tämmöi harvinainen 5 päivän vapaa :eek: ja toivoi kovin että ois jatkunut syntymisellä mutta EI PERKELE... itikka aikoo pysyä tuolla kopassa varmaan förevör...
Tai sit siihen osteopaatin käyntiin joka on to.. :whistle: toivotaan että miehen ihmekädet saa vauvaa tai mun "virtaukset" liikkeelle.

Am & hippunen 40+1 :heart:
 
AM no toivotaan että pian lähtis tapahtumaan jotain!!! =)

HP noi paperisodat on kyl tosi rasittavia... Mäkin mietin tässä et pitäis mennä murun kans Kelaan käymään ja setvimään vähän noita isyysvapaa-juttuja ja tekemään ilmoituksen asumislisän muutoksesta jne... baalh. Miks sä sinne äitipolille olitkaan menossa?

(.) Mulla on takana pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö!! =) Vaikka siis heräilinkin monesti mut olo on pirteä! Ah. :D

EM ja Dodoliina 36+0 POKS! :D :heart:
 
ihan ekana SuukkoSuulle paljon onnea :heart: :flower: :heart:

Allusmamma: jospa se pikkuinen kohta päättäis kyllästyä masussa oleiluun :heart:

Olen lueskelamassa käynyt, mutta en oo saanu aikaseks kirjoteltua. Oikein mitään ei edes kuulu, päätä vaan särkeny eilis aamusta asti :kieh: |O rupee hermot menemään! Ei auta vaikka jois vettä, ei auta Panadol, ei auta mikään.

Onneks mun rakas mieheni on hemmotellu mua, eilen sain aamupalan sänkyyn, sit hän vielä tiskas, imuroi, antoi mun nukkua 3 tunnin päikkärit ja hoiti pojat :heart: Nää on just näitä pieniä mutta ihania rakkaudenosoituksia ;)

Jotenkin epäuskoinen olo sen suhteen että onko mahassa kaikki kunnossa..en tiedä kuinka paljon pitäis oireita olla ym että ei pelottais näin, mutta nyt on menossa rv 8+4, kun edellinen pieni joka tänne asti pääsi oli väsynyt silloin 8+6. Sitä mä varmaan nytkin pelkään :snotty: vielä enemmän siksi, ettei mistään voinut viimeksikään arvata että niin on käynyt. Ja seuraava ultra vasta 28.4 |O piiitkät kaks viikkoo tulossa.

Mutta anyway..Hyvää arkiviikon alkua kaikille!!Koittakaahan ihmiset jakaantua tällä viikolla :D (siis ne keille se olisi suotavaa)

Heinis ja kirppunen 8+4
 
Alkaakos Allusmammaa jo ärsyttämään kun kaikki ovat, että joko, joko joko? Itekin aamulla kun luin, että oiskohan am vääntämässä, heti aattelin, että NYT se on... Mutta ei oo.. Ainakin tosielämässä mua nyppi kun kaikki kyseli, että joko joko.. Tällasta tää sit vaan on.

Sukkikselle onnea pienestä pojasta, mahtaapi olla söpöläinen. Mä vaan haaveilen pienistä vauvoista, pituutta itselläkin niin paljon, että sellasia pikkusöpöläisiä minusta ei ulos tule. Ovat pitkiä mutta sen söpömpiä...

Mä teen kohtan kirjan mun ja vaa'an suhteesta, tänään sitä melkein halailin kun näytti niin hyvää. Koskahan se paino alkaa väkisin nousemaan, toistaiseksi olen lähtöasemissa... Toki, olen jumpannut ahkerasti, että tulee kyllä kulutettuakin. Tänään kon kolme tyyppiä (jotka tietävät) täällä töissä sanoneet, että kyllä huomaa mahan.. Jotenkin tuntuu, että kaikki sitä tuijottaa, mutta kukaan ei kysy. Pomollekaan en ole vielä kertonut..... Pitäiskö? En mä enää ala erikseen kertomaan, eiköhän se osaa ihan laskea 1+1.

Kiva kun on taas vajaa työviikko, eiköhän tän jaksa.. Ja kohta on vapun vajaa viikko, ja sitten tuleekin jo helatorstai ja sitten kesälomat ja.....

Voikaa hyvin!!!

wrv17


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
SUUKKIKSELLE vaaleansiniset onnittelut ihanasta pienestä pojasta! :heart: :heart: Ihan tuli tippa silmään, on tämä vaan niin mahtavaa!

woodoo edelleen samoilla linjoilla mennään, vaa'an kanssa viha-rakkaus -suhde jatkuu ja vajaita viikkoja lasketaan. Paistaisipa aurinko!

Heinikselle tsempit väsyn kanssa, ja jaksuja! Kyllä se ultra sieltä tulee!!

Ja EM miten sinäkin jo noin pitkällä...!!

AM extratsempit vielä sinnekin. Ei vappuunkaan niin kovin pitkä aika enää ole! :D

Edelleen itestä tuntuu, että viikot vain matelee. Maha kyllä kasvaa ja liikkeitäkin tuntuu jo tosi hyvin, mutta malttamaton on malttamaton. Rakenneultraankin on vielä viikko. Odottelen, että saisin tietää kumpaa merkkiä masussani kannan, enkä edes uskalla ajatella, että jotakin voi olla myös vialla... Unettomia öitä tiedossa.

Kerttu ja Oliver 19+4
 
Unohtui äsken mainita :attn:

Muokkasin tuota etusivun listaa, ja "kylmästi" poistin tuolta maaliskuiset odottajat :ashamed: kun ei ole kuulumisia näkynyt. Jos joku loukkaantuu niin ÄKKIÄ karjumaan mulle niin korjaan tilanteen ja lisään uudestaan tiedot!
 
AM pyydän anteeksi jos ahdistaa nämä kyselyt :hug: Lauantai ois hyvä päivä syntyä :D Meidän tyttö täyttää silloin kolme :heart:

EM Mulla on äitipolille menoa, kun neuvolalääkäri ei saanut mitattua kunnolla (kahtena kertana kävin, mutta ei) kun vaavi on niin poikittain vinossa ja pää ylöspäin. Mitat heitti 1400-2000 gramman väliä ja arveli että vois olla hyvä kattoa siellä tarkemmin. Toivottavasti on kuitenkin ihan normaalin kokoinen ja tuossa vaiheessa (silloin sinne mennessä viikkoja 36+4) kääntynyt jo pää alaspäin! On mulla kyllä aika iso maha, tänään pankissa käydessä kyselivät joko alkaa ollah-hetki käsillä... Jos sitten kahden kuukauden perästä... En kyllä itekkään muista että ois ennen ollu näin isoo mahaa :eek: Tai sit mun läskin löllykät hämää, painoa on enempi kuin muita odottaessa, vaikka nyt ei paino olekaan pahemmin noussut. Woodoo, mulla on kanssa vaakaan samanlainen suhde, joka tosin nyt on jäänyt, mutta todennäköisesti alkaa kesällä uudestaan :kieh:

HP :heart: Pikkuinen 30+5
 
Onnea suukkikselle ja Am:lle peukkuja! Kyllä se sieltä kohta syntyy (jos et ole jo synnyttämässä :xmas: ). :D :flower:

Meillä elellään vauva-arkea. Nimiäiset takana ja eka isompi reissukin tehty jo. Imettelen yhä alun vaikeuksista huolimatta. B) Tosin mitään lempparipuuhaa se ei ole edelleenkään. Papuska kasvaa kovaa vauhtia. Nyt en tiiä, paljonko on mittaa, mutta ekassa viidessä viikossa oli tullut 7,2 cm pituutta ja kilo painoa syntymämittoihin nähden. :D Tosin tuosta on jo pari viikkoa, joten eiköhän taas olla isompia. Ainakin tänään jätin 56 cm vaatteet pois, eivät vaan enää mahdu. =)

Terkkuja muillekin ja onnea odotukseen! Loppupelissä se aika menee nopeasti (ainakin sitten, kun se vauva ei enää ole mahassa :D ).

Terveisin Kärppä ja Paputytteli 7 viikkoa (nimeä en edelleenkään tahdo netissä paljastaa :xmas: )
 
Ekassa neuvolassa käyty. Kumpa tuo sijainen olisi aina meidän tätinä. Mutta oli vain nyt tekemässä vakituisen lomaa. En tykkää meidän omasta neuvolantädistä yhtään.
Huomenna ja torstaina käytävä labrassa.
30.4 seuraavakäynti. Silloin otetaan verikokeet myös.

7+4
 

Yhteistyössä