***Keskenmenon jälkeen plussanneet helmikuussa***

On aika kauhistuttavaa lukea loppuraskauden vaivoista.Mun mielestä se on aika kauheeta aikaa :hug: Varsinkin jos on jotain seurantaa vaativaa.Mulla kans nuo verenpaineet heitteli tai nousi viimmeraskaudessa ihan hurjasti ja useaan otteeseen osastolla olinkin makoilemassa :( Ja kotona sitten lääkkeiden ja mittarin kanssa.Ei ollut kivaa.Mut vaikka oli vaikeaa niin nyt meillä on ihana kolmenvanha riiviö.Joten oli se sen arvoista :D
Kauhulla kuitenkin odotan et miten nyt jos sinne asti päästään.Uusiikohan se kuinka herkästi.

Nyt on olo vielä hyvä :D Ei mitään vaivoja vielä ole ilmaantunut.Hiukan ehkä masu pullottaa tai oikeestaan sitä ei voi samanlailla "vetää sisään" ku ennen.Kovasti mietityttää et kuin nopeaa vatsa alkaa pömpöttää niin et kaikki huomaa.Ja kuin pullea mä olen kesällä :snotty: Ku pitäis mekkoo ostaa ja nyt mä en uskalla ostaa mitään :headwall: Mä meen naimisiin varmaan kohta oikeesti yömekossa :kieh:
 
Heips Täällä myös yksi pienemmillä viikoilla menevä, tänään laskujen mukaan 6+1 mutta varmuuden sitten kai päiviinkin saa kun pe 5.3. menen yksit. ultraan. täällä se maksaa muuten kelakorvauksen jälkeen vaan reilu 40e joten :D ja tekijä on naistentautien ja synnytysten erik. lääkäri...hieman on noilla muilla foorumeilla ihmetelleet voiko hinta pitää paikkansa, mutta perjantaina se sitten selviää..silloin siis rv 6+6 ja taustaa: keskenmeno 8.1. alkoi sponttaanista ja sen jälkkeen ei ehtinyt vuotoa tulemaan kun pärähti plussa...joten viikot ei välttämättä pidä paikkaansa mutta jos siihen ees selvyys saataisiin ja kaikki ois hyvin...
Hormonit vissiin saa ajatukset sekasin ja suuntaan jos toiseen., välillä omia ajatuksiaan oikein säikähtää kun miettii et olikohan enää hyvä idea sittenkään tällä iällä raskautua kun pieninkin täyttää kesällä "jo" 5 vuotta ja viimeinkin alkas olla aikaa myös omille jutuille, ees vähän...MUtta vauva on kovasti toivottu joten kai ne on ne hormoonit... :D

Rastastuslenkki takana lumisessa metsässä ja nyt sitten jos huokasis..ja tervetuloa kaikille ja mukava nähdä että täällä on noille "paremmille viikoillekkin" ehtineitä...antaa toivoa siitä että JOS NYT kaikki menisi hyvin..ja tosiaan km myös 9/09 takana...
 
36+0 enää tasan kuukausi aikaa laskettuun aikaan :)

v*ituttaa verenpaineet ollu koko viikonlopun korkeet nytkin pyörryttää mutta mitä järkeä mennä taas sairaalaan kuulemaan että kotiin vaan etsä mitään lääkettä tarvii..vauva kuitenki onneks liikkuu ihan hyvin..
 
MLL
Mukavaa sunnuntaita kaikille! Täälä on ihme olotiloja ollu koko viikonlopun. Huimaa ja on vähän sellanen epämääränen huono-olo, toissa yönä toinen jalka sai ihme krampin ja sen jälkeen sitä on pakotellut ihan huolella. Supistelut jatkuu edelleen, yllättävää, mutta tosi toimiin ei taida vielä olla asiaa =) Tämmöstä ihanaa loppuraskautta täälä vietellään siis.

Jaksuja kaikille tasapuolisesti alun murheisiin ja lopun paineisiin :hug:

MLL :heart: pikku pullero 37+4
 

Yhteistyössä