Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Mikä VV.lla on tilanne? Vieläkö tuhruttelee? Toivottavasti on loppunut kokonaan ja pieni voi hyvin siellä!

Paineista sen verran vielä niin eilen ennen töihin lähtöä niin oksentelin kovasti ja olo oli kamala. Mittasin sitten paineet kun olin taas kovin kalpea (ei tyypillistä mulle) niin ne oli luokkaa 60/40.. Ai että pelästyin.. Onneksi salmiakki ja suolakeksit nostaneet ne sitten työvuoron aikana siihen 100/65..

Mä odotan nyt yövuoron loppumista että pääsee kotiin koisimaan :sleep:
Vuotoa on tullut viimeksi eilen kolmen maissa päivällä. Sen jälkeen tuli kasa valkkaria ja sitten ei mitään. Illalla kiristi nivusia ja nyt maha on oudon tuntuinen. Ihan kuin olisi tehnyt vatsalihasreenin.

Miten sää jaksat yövuorot? Mää jaksan hyvin mut nyt väsymys on kauheeta ja 4 yötä tulossa. Lisäksi aamuvuoroissa herätys on ennen neljää, ne on ollut nyt ihan tuskaa.
 
Vuotoa on tullut viimeksi eilen kolmen maissa päivällä. Sen jälkeen tuli kasa valkkaria ja sitten ei mitään. Illalla kiristi nivusia ja nyt maha on oudon tuntuinen. Ihan kuin olisi tehnyt vatsalihasreenin.

Miten sää jaksat yövuorot? Mää jaksan hyvin mut nyt väsymys on kauheeta ja 4 yötä tulossa. Lisäksi aamuvuoroissa herätys on ennen neljää, ne on ollut nyt ihan tuskaa.
Pidetään peukkuja että vuoto loppuu nyt ja saat selvyyden keskiviikkona ultrassa! Pitkiä päiviä tulossa odottamista mutta tsemppiä! Yritetään olla positiivisia vaikka se on vaikeaa(y)

Yövuorot olen jaksanut ihan hyvin, tuntuu että aamuvuorot on ne tuskaisimmat herätysten takia. Aattelin tehdä öitä sinne viikolle 15-17 saakka, sitten lopetan mutta katsotaan pystynkö siihen. Jos nyt en yhtäkkiä suunnittele öitä listalle niin tulee sen verran kyselyitä enkä ole vielä valmis kertomaan kun vasta lähempänä rakenneultraa jos pystyn piilottamaan:censored::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Olen täällä käynyt kurkkimassa, että mitä teille kuuluu. Mukava kuulla, että ultrissa on kaikki ollut hyvin ja sydänääniä kuulunut! Vv:lle tsemppiä. Mulle sanoi naistenpolin hoitaja, että vuodot raskauden aikana voivat olla ihan normaaleja. Toivotaan, että sinullakin on niin!

Me pääsimme jo viime viikolla naisten polille lääkäriin ja tutkimukset käynnistettiin. Viime viikolla oli tosin jo ovulaatiokin. Pelkään nyt, että taas raskaudun ja tutkimukset siirtyvät. Seuraavan kierron 3.-5.päivä olisi tarkoitus ottaa prolaktiini ja kilpirauhasarvot. Hyytymistekijät tutkitaan, kun raskaudesta kulunut 3 kuukautta. Että tämmöistä täällä.

Kaikille hyvä vointeja ja nauttikaa raskaudesta silloin, kun pystytte. :)
 
Mä tuun tänne ihan vaan varovaisesti kurkistamaan..
Hailuraa on vielä viivojen väri, mutta kuitenkin vahvistusta tapahtunut.
Jos kaikki menee hyvin, niin pääsen tuolta kuumeilijoiden puolelta tähän pinoon enkä toivottavasti enää joudu täältä pois.

Nyt olisi laskennallisesti hurjat 4+1 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Mä tuun tänne ihan vaan varovaisesti kurkistamaan..
Hailuraa on vielä viivojen väri, mutta kuitenkin vahvistusta tapahtunut.
Jos kaikki menee hyvin, niin pääsen tuolta kuumeilijoiden puolelta tähän pinoon enkä toivottavasti enää joudu täältä pois.

Nyt olisi laskennallisesti hurjat 4+1 :love:
Onnea Fujin! Mä seurailinkin sun viivan vahvistumista kuumeilijoiden puolella ja pohdiskelin eilen että milloin tuut tälle puolelle :D Tervetuloa joukkoon ja tänne tullaan pysyäkseen ainakin se 9kk :love:

Mikä tilanne VV.lla? Loppuiko tuhruttelu toissapäivään vai onko eilen ja tänään vuotanut?

Mulla on tänään hCG.n mittaus ja huomenna v.ultra. Verikokeet on vasta iltapäivällä, onneksi, niin pääsen hetkeksi nukkumaan vaikka unet olleet huonot jo muutaman päivän huolesta.. Yksi yövuoro vielä, jaksaa jaksaa :sleep::sleep:
 
Onnea Fujin! Mä seurailinkin sun viivan vahvistumista kuumeilijoiden puolella ja pohdiskelin eilen että milloin tuut tälle puolelle :D Tervetuloa joukkoon ja tänne tullaan pysyäkseen ainakin se 9kk :love:

Mikä tilanne VV.lla? Loppuiko tuhruttelu toissapäivään vai onko eilen ja tänään vuotanut?

Mulla on tänään hCG.n mittaus ja huomenna v.ultra. Verikokeet on vasta iltapäivällä, onneksi, niin pääsen hetkeksi nukkumaan vaikka unet olleet huonot jo muutaman päivän huolesta.. Yksi yövuoro vielä, jaksaa jaksaa :sleep::sleep:
Fujin tervetuloa!

Mulla ei ole vuotoa onneksi tullut lauantain jälkeen. Maha on kyllä oudon hellä ja samaten selkä, ihan kuin olisi ollut salilla käymässä. Ja mää en ole ollut vuosiin salilla :LOL: On kyllä ollut töissä pari rankkaa päivää niin sekin voi vaikuttaa asiaan. Oon kyllä silti toiveikas, että kaikki olisi kunnossa. Eilen päivän aikana tuli valkkaria mikä on ihan hyvä merkki. Vielä pari päivää odotusta niin saa selvyyden asiaan.

Tukutuku tsemppiä tulosten odotteluun!
 
kaz
Moi.

Mahtuuko mukaan heinäkuun lopulla kohtutulehdukseen sikiön 11+4 menettänyt mamma? Nyt on toive uudesta pienokaisesta 5+0. En uskalla liittyä kuukausipalstalle kun pelottaa että taas käy jotain.

T: kaz
 
Ihanaa olla täällä! Todellakin toivon, että oon täällä loppuun saakka :)
Vika yövuoro lusittu täällä ja nyt tk-päivystyksessä kun ei se aiempi ab ilmeisesti purrut ja nyt on taas virtsatieinfektion oireet.
 
Tänne ketjuun on ilo toivottaa tervetulleeksi eli tervetuloa Fujin ja kaz!(y) Täältä ei saa sitten poistua kuin vasta vauva sylissä:)

Varoituksen sanana uusille, että samat jutut jatkuu kuin tuolla keskenmeno puolella eli eritteitä, eritteitä ja vielä kerran eritteitä:whistle::whistle::D:D:D:D

Oma olo on ollut melkoisen tukala pari päivää. Aivan kuin laskettuaika olisi juuri näinä päivinä......syön kuin hevonen ettei pahaolo ehdi iskeä:ninja:....vatsa ei oikein toimi kunnolla:poop:......kiloja on jo tullut liikaa:oops:.....pohjetta on krampannut pari päivää:confused:......

Neuvola olis torstaina:).

Mukavaa viikon alkua kaikille!

ninnananna 8+3:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fujin ja minttumar
Heippa kaikille! Olen tuolla kuumeilijoiden ketjussa muutamasti kirjoittanu ja nyt uskaltaudun tänne. Tein tänään positiivisen rtestin ja olen niiiiin onnellinen, mutta silti pelko persiissä, jos tääkin menee kesken. Silti en oikein tahdo uskoa, että testiin tuli kaks viivaa. Ehkä mä nään unta ja herään kohta. Pari kertaa oon tän kierron aikana nähny unta, että tein positiivisen rtestin. Jospa se nyt ei ois unta :) Kovasti toivon, että tällä kertaa saan nyytin syliin asti. Menkoista laskettuna nyt ois 4+3 eli la ois 2.6.
 
Onnittelut uusista plussista, nyt mennään kaikki loppuun asti! (y)

Pakko oli tulla omanapailemaan ja hehkuttamaan, että kokeiltiin tänään ensimmäistä kertaa doppleria ja saatiin kuin saatiinkin sikiön sydänäänet pitkän hakemisen jälkeen kuulumaan aina 10 sekunniksi kerrallaan, ennen kuin livahti pois dopplerin alta. :love: Muutaman kerran ehdittiin kumpikin kuunnella, ennen kuin pieni livahti jonnekin täysin ulottumattomiin, eikä löydetty enää kuin mun omat sykkeet. :LOL: Tarkoitushan oli alunperin kokeilla vasta joskus rv 10+, mutta lähiaikoina on oireiden vähenemisen vuoksi ollut niin epävarma olo raskaudesta, että oli pakko kokeilla jo aikaisemmin, ja hyvä että kokeiltiin. :)

Minttumar rv 9+5
 
Tervetuloa mukaan uudet, kiva kun lisäännymme :)

Minttumar: apua, eikä, ihanaa!!! Mulla vasta doppler tulossa..toivottavasti saan tällä viikolla. Mäki haluun yrittää kuunnella, meillä kun samat päivät niin josko täälläkin onnistuisi!!! Mulla nimittäin samat et jopa aika normaali olo välillä...hajut ja maut etoo edelleen mut muuten en oo enää pahoinvoiva..varmaan jo viikko edellisestä huonosta olosta? Ihanaa, mutta pelottavaa. Tissit on edelleen kipeät ja hirmuturvotus mut muuten ihan jees. 3viikkoa vielä nt-ultraan..ihan liian kauan. Doppleri vois auttaa tästä yli :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Voi mikä tunteiden vuoristorata tämä ketju oli. Luin siis tämän vuoden ja kyllä pala nousi kurkkuun kun täällä ei kaikki ole saaneet pysyä.

Mulla on kyllä vähän epävarma olo tän kanssa. Oireita on jo (kuvotus, itkuherkkyys) ja tähän mennessä ainoassa loppuun saakka menneessä raskaudessa oireet tuli vasta PALJON myöhemmin.
Kuinkakohan sinne hcg-mittaukseen pääsee? Millä viikoilla ootte saaneet tasavahvat viivat?
 
Voi mikä tunteiden vuoristorata tämä ketju oli. Luin siis tämän vuoden ja kyllä pala nousi kurkkuun kun täällä ei kaikki ole saaneet pysyä.

Mulla on kyllä vähän epävarma olo tän kanssa. Oireita on jo (kuvotus, itkuherkkyys) ja tähän mennessä ainoassa loppuun saakka menneessä raskaudessa oireet tuli vasta PALJON myöhemmin.
Kuinkakohan sinne hcg-mittaukseen pääsee? Millä viikoilla ootte saaneet tasavahvat viivat?
Mä pääsin hcg mittaukseen kun oireet katosivat. Neuvolatäti kirjoitti lähetteen.
 
Bettinah: oot ihanan pitkällä! Ja vauvan liikkeiden tunteminen on varmasti ihanaa! En ole saanut vielä koskaan sitä kokea mutta toivottavasti nyt päästään kokemaan tuostakin :love:

Tervetuloa uudet!

Fujin: mä pääsin hCG.n mittaukseen kanssa kun kerroin oireiden vähenemisestä ja koska taustalla kkm niin ei ollut ainakaan ongelma saada lähetettä. Tänään kävin uudestaan, viimeksi pari viikkoa sitten. Tulokset saan huomenna kun meen v.ultraan. Nyt toivon että kaikki on hyvin. Miehen kanssa puhuin jos menisin myös h9-10 ultraan kun edellinen meni kesken tuolloin. Saisin mielenrauhan ennen nt.ultraa. Voi olla että yksityiselle joudun menee kun en usko että julkinen kustantaa kaksia ylimääräistä ultraa. Kysyn huomenna asiaa;)

Tarrasukkia kaikille, tämä tyttö valmistautuu viimeiseen yövuoroon tältä erää :sleep:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Heips! Ajattelin liittyä, jos täällä olis samanlaisia tuntemuksia kuin itellä..
Ikää siis mulla 20v ja kaksi keskenmenoa takana. Molemmat keskenmenot tulleet jossain kuudennen viikon paikkeilla.
Heinäkuun keskenmenon jälkeen aloin miettimään, että mitenkäs ei menkkoja nyt kuulu. Miehen laitoin kauppaan, kun en itse päässyt. Ja kaksi viivaahan sieltä tuli ! :)
Nyt siis aika epävarmoin, mutta onnellisin fiiliksin eteenpäin.
Eka ultra mulla jo olikin, missä näin pikkuisen sydämen sykkeen..<3 Ens maanantaina sit eka neuvola uudella paikkakunnalla, kun viikonlopun aikana muutetaan.. Omaan taloon, mihin toivottavasti muuttaa toukokuun lopulla yksi asukas lisää!:sneaky:
Oireita mulla on oikeestaan jonkun verran ollut. Pahoinvointi. Oksettaa jatkuvasti, mutta kertaakaan en oo oksentanut. Palelee. Näläntunne. Myös alaselkäkipua mulla oli pari viikkoa sitten, mikä oli uutta..
Ja hitonmoinen VÄSYMYS ! pissahätä...
Mutta, se on sen arvoista, toivotaan vaan että kaikilla pysyy pikkupavut matkassa !(y)
 
Heips! Ajattelin liittyä, jos täällä olis samanlaisia tuntemuksia kuin itellä..
Ikää siis mulla 20v ja kaksi keskenmenoa takana. Molemmat keskenmenot tulleet jossain kuudennen viikon paikkeilla.
Heinäkuun keskenmenon jälkeen aloin miettimään, että mitenkäs ei menkkoja nyt kuulu. Miehen laitoin kauppaan, kun en itse päässyt. Ja kaksi viivaahan sieltä tuli ! :)
Nyt siis aika epävarmoin, mutta onnellisin fiiliksin eteenpäin.
Eka ultra mulla jo olikin, missä näin pikkuisen sydämen sykkeen..<3 Ens maanantaina sit eka neuvola uudella paikkakunnalla, kun viikonlopun aikana muutetaan.. Omaan taloon, mihin toivottavasti muuttaa toukokuun lopulla yksi asukas lisää!:sneaky:
Oireita mulla on oikeestaan jonkun verran ollut. Pahoinvointi. Oksettaa jatkuvasti, mutta kertaakaan en oo oksentanut. Palelee. Näläntunne. Myös alaselkäkipua mulla oli pari viikkoa sitten, mikä oli uutta..
Ja hitonmoinen VÄSYMYS ! pissahätä...
Mutta, se on sen arvoista, toivotaan vaan että kaikilla pysyy pikkupavut matkassa !(y)
Niin ja LA mulla on 5.5 ! Rv.8+0 siis mennään !
 
Onpas paljon plussia tullut, tervetuloa kaikille! Toivottavasti nyt sujuisi hyvin.

Täällä oireet tuntuu pahenevan päivä päivältä, kuten asiaan kuuluu. Aika ihanaa :) Eilen ja tänään on ollut mukavan "kevyt" olo raskauden suhteen ja se tuntuu hyvältä, voinut jotenkin hieman hengähtää. Ensi viikolla sitten vu, jännittävää..!
Tänään 7+0.
 
Onpas paljon plussia tullut, tervetuloa kaikille! Toivottavasti nyt sujuisi hyvin.

Täällä oireet tuntuu pahenevan päivä päivältä, kuten asiaan kuuluu. Aika ihanaa :) Eilen ja tänään on ollut mukavan "kevyt" olo raskauden suhteen ja se tuntuu hyvältä, voinut jotenkin hieman hengähtää. Ensi viikolla sitten vu, jännittävää..!
Tänään 7+0.
Me mennään sun kanssa samoilla viikoilla, tänään mulla H6+6 ja huomenna H7 olisi v.ultra. Tänään kävin myös hCG.n mittauksessa. Jännittää ja pelottaa huominen mutta ei auta kun odottaa sinne. Oireita on vaihtelevasti. Ajoittain mietin onko mahatauti iskenyt kun oksentelu ei ole normaalia raskausoksentelua jos tiedätte mitä tarkoitan(n) Tissikipua on ja rinnat pinkeät, etova olo ja oksentelua mutta en osaa erottaa mistä johtuu..

No huomenna lisää uutisia, nyt jatkan yövuoroilua! :sleep::sleep:
 
HcG-mittauksessa käyneet: soititteko neuvolaan vai omaan terveyskeskukseen?

Mitäköhän siinä on, että on niin vaikeaa uskoa olevansa raskaana.. tai siis olen raskaana joo, mutta tiedättehän. Miksi se viiva on sen ja sen värinen ja entä jos ja niin edelleen.
Vaikka onkin se kkm ollut eli oikeesti kyllä tietää, että ei ne tasavahvat viivat tai muukaan kerro mitään siitä kuinka pitkään raskaus kestää niin silti vaan toivoisi jotain vahvistusta asialle. Dippasin tänään vikan rfsun ja se on kyllä vahvistunut hurjasti, mutta noi eBaysta tilatut One Stepit? heittää vaan suunnilleen samanvahvuista viivaa.
 
Ihanaa nähdä että tänne tulee uusia, tervetuloa!

Meidän neuvola on siitä ihana, että se on hoitanut mun kaikki kolme raskautta hyvin. Maaliskuussa kun ei kuultu sydänääniä 10+1, soitti heti ajan äitiyspolille. Yritti saada jo sille päivälle ajan, mutta meni seuraavalle päivälle. Kkm:n jälkeen olisi soittanut kuulumisia mutta ehdin soittaa ensin ja varata ajan hcg:n mittaukseen.

Toisella kertaa kun oli kemiallinen niin pääsin heti mittaukseen, kun digi näytti positiivista ja oli tuhruttanut muutaman päivän. Sanoi heti että pitäähän asiaan saada varmuus. Kun hcg oli huono niin varasi ajan lääkärille. Sanoi että ikää on jo sen verran ja että yksi kkm ja kemiallinen raskaus riittää. Lääkäri laittoi lähetteen lapsettomuustutkimuksiin mutta se muuttuukin nyt toivottavasti iloiseksi asiaksi.

Nyt kolmannella kerralla tein plussan hmm... dpo 11, 12 tai 13. Soitin neuvolaan että pääsenkö hcg:n mittauksee, kun on niin epävarma olo. Asia hoitui ja kun oli hyvä tulos, niin varatiin samalla aika kunnalliselle varhaisultraan. Mittauksen ja ultran välissä oli pari viikkoa ja olisin saanut siihenkin väliin hcg:n mittauksen jos olisin halunnut. Kestin silti jotenkuten enkä mennyt.

Mää tein myös kotona testejä 20 kpl. Se rauhoitti, kun sai viivoja ja digeihin lukemia.

Kun kävin ultrassa niin sanoi, että tuu parin viikon päästä uudestaan jos en pääse polille, kun on aika lapsettomuustutkimuksiin. Soitin polille ja sieltä sanoivat että tervetuloa, ultrataan silloin, ihana asia että on raskautunut.

Mää olen siis viimeksi nähnyt neuvolan tätiä huhtikuussa. Nämä asiat on hoidettu heinä-syyskuussa puhelimitse. Mitään ei ole tarvinnut kerjätä, kaikki olen saanut kysymällä.

Huomenna on tuomiopäivä. Toivon sydämeni pohjasta että pieni olisi kasvanut ja syke näkyisi. Silloin on 8+6. Viimeksi on ultrattu 6+4. Oireita ei ole muuta kuin turvotus (sekin ehkä vähän laskenut?), nälkä (toisaalta se ei pääse yllättämään kun syön usein) ja vuosisadan migreenit. Mulla on ollut kolme pahaa migreenikohtausta raskausaikana ja eilenkin olin varma että nyt tuli lähtö päivystykseen, mutta kestin. Mulla ei yleensä edes tule oksennus migreenissä mutta nyt on tullut. Otan asian puheeksi huomenna polilla, voi olla että vuorotyö on mulle liikaa tässä olotilassa.

Vuotoa ei ole tullut lauantain jälkeen, valkkaria on tullut. Sitäkin silti vähemmän. Kyllä jännittää huominen. Oon toiveikas mutta silti on iso pelko taustalla. Jos kaikki on huomenna hyvin, niin aion mennä vielä yhteen ultraan parin viikon päästä. Jos en pääse polille tai kunnalliselle, niin meen yksityiselle. Silloin on viikkoja 10+ jotain. Riippuen tietysti mitenkä nt-ultra-aika tulee, jos siihen tulee vain viikko väliä niin sitten en mene, mutta yli kahta viikkoa en kestä odottaa.
 

Yhteistyössä