Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Ai luoja paratkoon nää meidän jutut on ällöjä:eek::eek::eek::confused::confused::confused::confused:Miehillä taitais kalsarit pyöriä jaloissa jos lukisivat näitä juttuja:ROFLMAO::ROFLMAO: vai kirjoittaako miehet "tuleva isä"-palstalla tyyliin: Hei Kullervo, tuleeko sinunkin peniksestä vaaleaa, venyvää eritettä joka haisee kuin käynyt sillipurkki tai joskus tulee valkuaisen tapaista pilaantuneen munan hajuista kokkareita töhnää......:sick:

:D:D:D:D:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Tää on niin ihana palsta ja vertaistuki on huippua!!!!!!Hyvä naiset!!!!(y)(y)(y)(y)
Aattelit sitten pitää tätä etovaa oloa yllä noilla miestenneste-jutuilla :ROFLMAO::ROFLMAO::sick:
 
Aattelit sitten pitää tätä etovaa oloa yllä noilla miestenneste-jutuilla :ROFLMAO::ROFLMAO::sick:
miestenneste:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:ihana sanahirviö:D:D:D:D

Joo no tähän "kestokrapulaoloon" nyt ei oikein enää vaikuta mitkään ällö jutut joten antaa tulla vaan joka tuutista!!! Valmiina ollaan:ninja::ninja:

ONNEA muuten Vv uuden viikon käynnistymisestä!!!(y) (täällä pitäis olla sellainen kukkakimppu merkki...sopis nyt tähän) Mulla tulee huomenna eli päivän perässä tullaan.......:)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
VV, oletko sulkenut pois hiivatulehduksen mahdollisuutta, tai bakteerivaginoosin? Toki valkkarin määrä lisääntyy raskauden aikana yleensä muutenkin mutta jos se tuntuu ihan oudolta ja tuoksuvaiseltakin? Onnea pitkälle pääsemisestä :)

Onnea kaikille meille muillekin, eipä se tosiaankaan ole itsestäänselvyys olla raskaana. Niin pahalta tuntuu noista menetyksistä lukea, ei ole reilua elämä. Aina tulee mieleen sekin, että mitä jos itsekin joutuu vielä pettymään ja menetyksen kohtaamaan. Eipä tässä voi muuta kuin odottaa ja toivoa parasta.

Nt-ultra on keskiviikkona. Tuomiopäivä. Vai ehkä kuitenkin ilon ja onnen päivä? Jälkimmäistä toivon sydämeni pohjasta. Tavallaan hassua ajatella nyt jo näin, mutta aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti. Ylihuomenna tulee jo kahdeksan viikkoa siitä kun plussasin ja kyyneleet silmissä vein testitikun miehen nähtäväksi. Sitä en tule koskaan unohtamaan, niitä kahta viivaa kaiken sen yrittämisen ja epäonnistumisen jälkeen.

Paksua viikonloppua kaikille!
Bosch 11+4
 
VV, oletko sulkenut pois hiivatulehduksen mahdollisuutta, tai bakteerivaginoosin? Toki valkkarin määrä lisääntyy raskauden aikana yleensä muutenkin mutta jos se tuntuu ihan oudolta ja tuoksuvaiseltakin? Onnea pitkälle pääsemisestä :)

Onnea kaikille meille muillekin, eipä se tosiaankaan ole itsestäänselvyys olla raskaana. Niin pahalta tuntuu noista menetyksistä lukea, ei ole reilua elämä. Aina tulee mieleen sekin, että mitä jos itsekin joutuu vielä pettymään ja menetyksen kohtaamaan. Eipä tässä voi muuta kuin odottaa ja toivoa parasta.

Nt-ultra on keskiviikkona. Tuomiopäivä. Vai ehkä kuitenkin ilon ja onnen päivä? Jälkimmäistä toivon sydämeni pohjasta. Tavallaan hassua ajatella nyt jo näin, mutta aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti. Ylihuomenna tulee jo kahdeksan viikkoa siitä kun plussasin ja kyyneleet silmissä vein testitikun miehen nähtäväksi. Sitä en tule koskaan unohtamaan, niitä kahta viivaa kaiken sen yrittämisen ja epäonnistumisen jälkeen.

Paksua viikonloppua kaikille!
Bosch 11+4
Jossain vaiheessa juolahti noi tulehdukset mieleen kun niissä ei mitään isompia oireita tarvi olla. Otan asian puheeksi ensi viikolla polilla. Toivottavasti silloin ei ole liian myöhäistä.

Meillä on jännä ultra molemmilla keskiviikkona. Odotan kyllä pelonsekaisin tuntein enkä uskalla toivoa liikoja. Tsemppiä teille!
 
Hei kaikille!

Mahtuisiko mukaan uusi odottaja. Keskenmenoja mulla takana kaksi: viime vuoden syyskuussa ja tämän vuoden maaliskuussa. Nyt sitten jälleen raskaana ja viikkoja 8+ muutamia päiviä. Tarkkaa laskettua aikaa mulla ei vielä ole. Itse laskeskelen niin, että viikot vaihtuu maanantaina mutta se selviää sitten nt-ultrassa, jos sinne asti päästään.

Teillä tuntuu olevan täällä mukava meininki ja jotenkin tuntuisi turvalliselta kirjoitella sellaisten ihmisten porukassa, jotka tietävät, millaista on odottaa vauvaa keskenmenojen jälkeen. Vauveli vanhalle kanssa taidettiin olla joskus jossain samassa ketjussa. Kenties lokakuisissa? Muistanko väärin?
 
Hei kaikille!

Mahtuisiko mukaan uusi odottaja. Keskenmenoja mulla takana kaksi: viime vuoden syyskuussa ja tämän vuoden maaliskuussa. Nyt sitten jälleen raskaana ja viikkoja 8+ muutamia päiviä. Tarkkaa laskettua aikaa mulla ei vielä ole. Itse laskeskelen niin, että viikot vaihtuu maanantaina mutta se selviää sitten nt-ultrassa, jos sinne asti päästään.

Teillä tuntuu olevan täällä mukava meininki ja jotenkin tuntuisi turvalliselta kirjoitella sellaisten ihmisten porukassa, jotka tietävät, millaista on odottaa vauvaa keskenmenojen jälkeen. Vauveli vanhalle kanssa taidettiin olla joskus jossain samassa ketjussa. Kenties lokakuisissa? Muistanko väärin?
Oi tervetuloa! Tähän ketjuun otetaan mielellään vastaan kaikki halukkaat jos vaan kykenee lukemaan kaikenlaisia juttuja....eritteistä, ummetuksesta ja välillä jopa miesnesteistä:LOL::D:ROFLMAO:;)

Omanapa: kestokrapula jatkuu....mit vähemmän sitä miettii niin pystyy tekemäänkin jotain. Tänään siivottu lattiasta kattoon, tehty viikon ruokaostokset ja jopa pihallakin siivoskeltu ja istuteltu....wau! Se on vaan, että jos tuossa päivällä antaa vallan totaaliselle väsymykselle:sleep:, niin koko loppupäivä menee unten mailla......tai puoli koomassa.....:rolleyes:

Mukavaa viikonloppua kaikille ja voikaa paksusti:LOL:

Ninnananna ja 8+0:love:
 
Hei kaikille!

Mahtuisiko mukaan uusi odottaja. Keskenmenoja mulla takana kaksi: viime vuoden syyskuussa ja tämän vuoden maaliskuussa. Nyt sitten jälleen raskaana ja viikkoja 8+ muutamia päiviä. Tarkkaa laskettua aikaa mulla ei vielä ole. Itse laskeskelen niin, että viikot vaihtuu maanantaina mutta se selviää sitten nt-ultrassa, jos sinne asti päästään.

Teillä tuntuu olevan täällä mukava meininki ja jotenkin tuntuisi turvalliselta kirjoitella sellaisten ihmisten porukassa, jotka tietävät, millaista on odottaa vauvaa keskenmenojen jälkeen. Vauveli vanhalle kanssa taidettiin olla joskus jossain samassa ketjussa. Kenties lokakuisissa? Muistanko väärin?
Voi ihanuus tervetuloa! Oltiin lokakuisissa samaan aikaan. Kiva että sielläkin on pienokainen taas matkassa. Ja mennään suunnilleen samoilla päivillä, mulla tänään 8+1.

Mää olen väsynyt. Niin väsynyt että apua. En saa töiden lisäksi tehtyä mitään. Toivottavasti tää olisi raskausoire.
 
Voi ihanuus tervetuloa! Oltiin lokakuisissa samaan aikaan. Kiva että sielläkin on pienokainen taas matkassa. Ja mennään suunnilleen samoilla päivillä, mulla tänään 8+1.

Mää olen väsynyt. Niin väsynyt että apua. En saa töiden lisäksi tehtyä mitään. Toivottavasti tää olisi raskausoire.
Tuo järkky väsymys on mitä todennäköisin raskausoire!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tervetuloa KeltainenSeepra!

Omanapaa: mä odotan ensi viikon v.uä.ta pelonsekaisin tuntein. Pelkään saavani sieltä kkm tuomiota tai tuulimunaa. Pelko vallitsee täysin ajatukset enkä pysty ajattelemaan muuta. Pelkoa vahvistaa se, että oireet ovat täysin hävinneet ja tissikipua enää tuskin on ollenkaan.. En tiedä miten jaksan taas yrittää kun raskautuminen on mulla niin vaikeaa.. Anteeksi negailu mutta en pysty muualle purkaamaan näitä tunteita kuin tänne :cry:
 
Kalabaliikki, olen pahoillani :( Voimia!

Hyviä ultrakuulumisia saaneille onnittelut! :)

Tukutuku, paljon tsemppiä odotteluun. Se on tosi piinaavaa! Toivottavasti kaikki kuitenkin ok, oireetkinhan voivat vaihdella suuresti ihan päivästä riippuen.
Muutamalla muullakin taisi olla ultria tulossa lähitulevaisuudessa, hurjasti peukkuja kaikille!

Täällä hyvin vaihtelevin miettein. Elämässä on meneillään todella kiireinen ajanjakso, ihan hyvä ettei koko aikaa ehdi miettiä raskautta. Päivä päivältä olo on huonontunut ja kovaa väsymystä ja voimattomuutta ilmaantunut. Vielä olisi vajaa pari viikkoa ultraan. Katsotaan mitä tuleman pitää.. Varovaisen toiveikkain mielin YRITÄN kuitenkin olla (välillä onnistun, välillä en) kaikesta huolimatta. Surra ja pelätä kyllä ehtii sitten, jos sille todellista tarvetta on.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Tervetuloa KeltainenSeepra!

Omanapaa: mä odotan ensi viikon v.uä.ta pelonsekaisin tuntein. Pelkään saavani sieltä kkm tuomiota tai tuulimunaa. Pelko vallitsee täysin ajatukset enkä pysty ajattelemaan muuta. Pelkoa vahvistaa se, että oireet ovat täysin hävinneet ja tissikipua enää tuskin on ollenkaan.. En tiedä miten jaksan taas yrittää kun raskautuminen on mulla niin vaikeaa.. Anteeksi negailu mutta en pysty muualle purkaamaan näitä tunteita kuin tänne :cry:
Voi mää jaan sun tunteet täysin! On hirmuisen raskasta elää pelonsekaisin tuntein vaikka haluaisi olla iloinen. Eihän raskauden kuulu olla jatkuvaa pelkoa, miksei voisi vaan nauttia?

Se on helpommin sanottu kuin tehty ja mua on alkanut ottaa jo päähän ne sanomiset, että älä ressaa. Jos neuvolassa ja polilla sanovat ensi viikolla että älä ressaa, niin sanon että turha sitä on sanoa, kerta ei onnistu niin ei onnistu.

Mulla ei ole ollut kertaakaan tissikipua ja muutenkin oireet on vähäisiä. Tiedän että on vähäoireisia raskauksia mm. mun äidillä ja siskolla, mutta ei se omaan hätään auta.

Voi kun olisi jo viikot kuluneet sinne viikolle 20 asti ja kaikki olisi kunnossa.

Tsemppiä, hetki kerrallaan eteenpäin :)
 
Tervetuloa KeltainenSeepra! Onnea ultrattaville ensi viikon ultriin! Toivotaan että kaikilla edelleen kaikki kunnossa. :love:

Vv Miten menee? Tuleeko vielä tuhrua? Kokemuksesta tiesän että säikäyttää ja paljon, mutta kaikki voi olla silti hyvin. :) Miulla tullut tässä raskaudessa tuhrua jo noin 5 päivänä, vaikkeikaan aina peräkkäisinä. Bakteerivaginoosi ja vti suljettu testein, eli syynä todennäköisesti ultrassa näkynyt hyytymä. Toivotaan parasta sinunkin kohdallasi! :love:

Valkkaria on täälläkin reilusti lorahdellut, ja joka kerta säikäyttää, että nytkö se vuoto alkoi. Alapää ja pissa haissut raskauden alusta normaalia voimakkaammalta ja pahemmalta, samoin hiki. :unsure: Mieskin on huomannut että erilaiselta haisen, etenkin alapäästä on maininnut. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Oireita ei täälläkään hirveästi ole. Oksentanut en oo päiviin ja hirvee pahaolo ei enää tuukkaan heti, jos on pidempään syömättä. Päivittäin kyllä lievästi etoo ja tissit on pinkeät ja kipeät.

Np-ultraan tuli kutsu myös postitse tällä viikolla ja sattuu päiville 12+1. Meillä silloin miehen kanssa 5-vuotispäivä. Edellisen raskauden np-ultra olisi ollut päivän tarkkuudella puoli vuotta sitten.. :unsure:

Jännittyneenä odottelen rv 10+6, koska viimeksi km vuoto alkoi rv 10+5 puskan takaa..

Minttumar & mini 9+3
 
Eikä......mikä tilanne nyt?
Tuhru oli siis sellaista että sen just ja just erotti paperista. Kokeilin emättimen suulta niin sieltä se tulee.

Sen jälkeen oon käynyt ahkeraan vessassa ja mitään ei ole tullut. Oon kyllä muuten maannut, että tilanteen näkee sitten päivän aikana. Hieno fiilis mennä töihin, oksettaa ja pyörryttää kun nukkui niin vähän.
 
Tuhru oli siis sellaista että sen just ja just erotti paperista. Kokeilin emättimen suulta niin sieltä se tulee.

Sen jälkeen oon käynyt ahkeraan vessassa ja mitään ei ole tullut. Oon kyllä muuten maannut, että tilanteen näkee sitten päivän aikana. Hieno fiilis mennä töihin, oksettaa ja pyörryttää kun nukkui niin vähän.
Hyvä että tilanne pysähtynyt ja toivotaan että pysyykin noin. Jos oli joku nirhauma emättimessää tms vaaratonta. Näin on oltava. Tsemppiä päivään!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
VV, miulla on tullut useasti tuhruvuotoa. Jos sie et oo vuodon aikana kipeä ja määrä pysyy niukkana, niin todennäköisesti on ihan vaaratonta vuotoa. Miehän peruin yhden palaverin itkuisella 5 min ennen, kun aamulla oli tullut kirkasta verivuotoa. Syyksi tuohon löytyi hematooma, joka on sittemmin hävinnyt. Sen jälkeen vuotoa ovat aiheuttaneet ainakin endometriooma ja ihan tavallinen yhdyntä. Ja varmaan just noita hiertymiä tai nirhaumia on ollut kans joidenkin tuhrujen takana. Ja vaikka oon monta kertaa ollut sitä mieltä, että nyt meni kesken niin tuolla vatsassa tuo likka potkii tomerana menemään. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Onko kellään muuten raskausaikana ollut matalat verenpaineet? Mulla on nyt muutaman päivän ollut luokkaa 85/55 ja mietityttää onko siitä haittaa vauvalle..
Mä en verenpaineesta tiedä, mutta itselläni on joka raskaudessa (myös keskenmenoissa) ollut huima pulssi. Normisti on myös korkeampi, mutta nytkin huitelee tuolla 90 ja jumputuksen tuntee koko ajan. Jossain raskaudessa kävin kokeissa, mutta ei mitään syytä löytynyt....
 
Tsemppiä Vauveli vanhalle!

Tukutuku, minulla yleensä muutoinkin matalat paineet, ja nyt myös jotain luokkaa 90/60. En usko sinänsä haittaa olevan, kun matalapaineinen muutenkin olen (oletko sinäkin?), mutta hieman kurjaahan se on kun huimaa ja olo on melko nuutunut. Täytyy koittaa pitää huolta suola-nestetasapainosta ja ehkä ihan pieni määrä salmiakkia silloin tällöin olisi myös paikallaan!
 
Kiitos tsempeistä.

Vuoto on edelleen tuhrua mutta on lisääntynyt. Sitä ei tule suojaan asti, tosin ramppaan vessassa koko ajan.

Mulla ei ollut maaliskuussa kkm:ssa mitään kipuja kuin vasta tyhjennyksessä. Reilun viikon tuhrutti ennenkuin ultrattiin. Välillä oli joku päiväkin välissä, ettei tullut mitään. Tää muistuttaa niin samalta kuin silloin.

Hetki kerrallaan eteenpäin. Onneksi on töitä tässä vielä jokunen päivä niin saa ajatuksia muualle. Muutenkin on ohjelmaa töiden lisäksi.

En tiedä pystynkö odottamaan keskiviikon ultraan vai meenkö jo maanantaina. Sitten kyllä joudun olemaan pois töistä enkä halua vielä kertoa. Ehkä jätän keskiviikkoon.
 
Tsemppiä Vauveli vanhalle!

Tukutuku, minulla yleensä muutoinkin matalat paineet, ja nyt myös jotain luokkaa 90/60. En usko sinänsä haittaa olevan, kun matalapaineinen muutenkin olen (oletko sinäkin?), mutta hieman kurjaahan se on kun huimaa ja olo on melko nuutunut. Täytyy koittaa pitää huolta suola-nestetasapainosta ja ehkä ihan pieni määrä salmiakkia silloin tällöin olisi myös paikallaan!
Mun normaalit paineet menee luokkaa 110/80 eli ihan normaalit. Nyt muutama päivä ollut tosi matalat ja olo sen mukainen. No pitää huolehtia nesteytyksestä ja suolan saannista jos auttaisi.

Vv, voi ei! Toivotaan että vuoto on harmitonta. Mitään muuta en osaa sanoa kun tiedän että huoli on suunnaton! Tsemppiä keskiviikkoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mikä VV.lla on tilanne? Vieläkö tuhruttelee? Toivottavasti on loppunut kokonaan ja pieni voi hyvin siellä!

Paineista sen verran vielä niin eilen ennen töihin lähtöä niin oksentelin kovasti ja olo oli kamala. Mittasin sitten paineet kun olin taas kovin kalpea (ei tyypillistä mulle) niin ne oli luokkaa 60/40.. Ai että pelästyin.. Onneksi salmiakki ja suolakeksit nostaneet ne sitten työvuoron aikana siihen 100/65..

Mä odotan nyt yövuoron loppumista että pääsee kotiin koisimaan :sleep:
 

Yhteistyössä